Обява

Свий
Няма добавени обяви.

По-евтина алтернатива на "Дакар"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от izo4x4
    Е каква лебедка, за кво да я хванеш?
    ами чувал съм, че и в Африка има няколко дървета...

    а може и котва да си носиш

    мисълта ми беше, че не нужна толкова проходимост, колкото бързина... и най-вече навигация...
    препятствията се заобикалят, а не се търсят умишлено като в нашия си БГ-офроуд /"пътя не ми е интересен, чакай да се пробвам през това дере"... или "два пъти ме вадят от тая кал, ама ще пробвам още веднъж - може да успея"/
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #17
      Котва, скари, библия и антибиотици са задължителни атрибути за там
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #18
        и малко повечко ваксини преди тръгване, както и вода по възможност наша си защото организмите ни не се сприятеляват с бактериите и състава на тази африканска течност

        Коментар


        • #19
          Бре, много знае това момиче бе Точно си правех харакири за дето не споменах ваксините. :x
          ... и всяка сутрин задължително се прави почистване на всички дупки, че финият пясък прониква на невероятни места
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #20
            африка наистина е негостоприемно място за нас белите, но пък е пълно с негри значи има начин да се оцелее

            въпроса, който повече ме интересува е как оцелява техниката, дори и да не се обърнеш или да катастрофираш /което, много вероятно да стане/ какво ли е износването на откритите детайли, карета, главини ... дори и перфектно да се изолира двигателяа от прахоляка, какво ще стане с всичко останало, това са 7000 км


            има ли български екипаж, който да се е състезавал в подобна надпревара, 4х4 или ендуро, каквото и да е
            drive alive

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от go go go
              въпроса, който повече ме интересува е как оцелява техниката, дори и да не се обърнеш или да катастрофираш /което, много вероятно да стане/ какво ли е износването на откритите детайли, карета, главини ... дори и перфектно да се изолира двигателяа от прахоляка, какво ще стане с всичко останало, това са 7000 км
              там също карат коли и то доста стари... например Пежо 504 и т.н... явно изкарват и повече от 7000км през пустинята... Има доста българи работили в Либия... някои от тях са пътували и през пустинята...

              дори да закъсаш, едва ли ще си останеш там... нали за това са организаторите - да помагат на закъсали...
              виж в някоя пясъчна буря ако се загубиш, може и да изпиеш водата за чистачките и от радиатора...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #22
                вижте кво тия евтините работи обикновенно най скъпо излизат
                според мен това е леко съмнителна работа
                да изчакаме да видим първото му издание

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от go go go
                  има ли български екипаж, който да се е състезавал в подобна надпревара, 4х4 или ендуро, каквото и да е
                  Ами ако си спомняте имаше български екипаж на едно подобно маратонско рали - Транссибир 2004. Проведе се миналата година през август, маршрута беше 35000 км от Полша до Магадан, последният в самия край на Русия, точно срещу Япония. Във форума доста се изписа по въпроса, ама не мога да открия темата. Ще помоля Венци да я линкне тук.

                  Коментар


                  • #24
                    да сещам се но там небеше ли повече, като пътешествие, без стриктно определени времена за край на етапите, без междинно време, доколкото си спомням там се гледаше кой ще финишира първи. а тук това ще е копие на париж дакар но с по - народни цени и съответно - по народни коли и състезатели.
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      Ицо я моля не излагай търсачката , как така не можеш да я намериш

                      Отиваш в бутона Търсене (намира се горе, втория отляво надясно) и пишеш "Магадан" например... и хоп ето и резултата:

                      http://www.offroad-bulgaria.com/view...E3%E0%E4%E0%ED

                      За мен истинския офроуд е точно пътешествия от рода на Трансибир. Бързото каране което е в ПАРИЖ-ДАКАР ми е малко странно. Какво можеш да видиш или да разбереш от една страна ако я преминеш със средна скорост 100км/час? Арабите имат една поговорка:

                      „Ако се движиш по-бързо от скоростта на камилата, душата ти ще изостане”
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от VPetrov
                        „Ако се движиш по-бързо от скоростта на камилата, душата ти ще изостане”
                        Съгласен съм. С скорост от 140+ км./ч. всяко падане може да ти е последното. Ето примерно миналата седмица направих ком-емине и паднах 3 пъти за 1225 км. Два пъти с скорост под 30км/ч без поражения и един път с около 40км/ч. с леко изкълчване на китката. Преставете си при 140 за какво говориме... 1-во повече падания и 2-ро много по опастни. А бавно не може да се кара, защото трябва да минеш много км. за един ден.... абе това състезание си е много екстрем!

                        Коментар


                        • #27
                          нали затова е състезание, а не пътешествие, зада се кара бързо, идеята е кой ще стане първи, а не кой ще направи повече снимки

                          ако някой ден имам нужните уменията и партниор за такова състезание ще участвам, пари за такова нещо винаги ще се намерят
                          drive alive

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от LJ73
                            там също карат коли и то доста стари... например Пежо 504 и т.н... явно изкарват и повече от 7000км през пустинята... Има доста българи работили в Либия... някои от тях са пътували и през пустинята...
                            Говорил съм с хора, които са карали там състезанието специално с мотори. След такъв преход двигателя не става за нищо, а след туристически преход се прави задължително ремонт поне на цилиндъра. Пясъка на места е толкова фин, че никакъв специален филтър не може да го спре
                            За Пежото не знам, но с него едва ли прекосяват Сахара с 200 км/ч
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #29
                              И аз така знам,след едно такова състезание моторите са тотално брак.Но все пак едно такова преживяване си струва.Екстриима е пълен,а ние сме фенове.Поне така мисля ако все още има с какво

                              Коментар


                              • #30
                                той проблема не е само с двигателя, всички триещи части заминават, сигурно след такова нещо колата се разпада, интересното е как правят така че да изкара до края
                                drive alive

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X