Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рали Дакар и сбъднаха ли се прогнозите?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Рали Дакар и сбъднаха ли се прогнозите?!

    Колеги от 4х4, не исках точно аз да отварям тази тема,но се изкуших след като днес вече класирането е ясно.Май прогнозите се сбъднаха на около 100% Разбрах,че Туарег са тръгнали таз година с голяма кошница,но са се разочаровали много.А при стандартните модели печели Тойота
    Ако някой научи нещо любопитно,нека да го сподели!
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    Класиране

    Мисля че познахме, но почти.

    Сигурният победител беше само при колите - "Мицубиши" с Петерханзел.
    При камионите всички знаехме, че ще е "Камаз", ама очаквахме да е с Чагин, пък той заора из пясъка и отиде далеч назад.
    При моторите - КТМ, но със сигурност шампион щеше да е Меони, ако не беше загинал
    А Роби Гордън, ако не се беше размазал на един от ранните етапи (което му костваше доста време) със сигурност щеше да подпали задниците на Петерханзел & co.
    И горкият Колин МакРий, голям карък го гони - винаги е лидер в класирането и изведнъж... по таван и разглобен. Трета година подред.
    Голяма изненада тази година поднесоха частните пилоти - и при колите и при моторите дадоха сериозни заявки за влизане в "златната книга" - спечелени етапи, пътуване без сериозни технически проблеми... Въобще свидетели сме на едно разчупване на статуквото в ралито. Ако догодина VW и Nissan доизгладят колите и пилотите си може би ще детронират Mitsubishi.
    При моторите, както споменах в старата дискусия за "Дакар", няма начин при 70 - 80% участници с КТМ да очакваме единственият фирмен пилот на Yamaha да направи чудеса.
    И за финал - разбрахте ли, че само едно ATV успя да стигне до финала

    Коментар


    • #3
      Re: Класиране

      Аз лично мисля че всичко си е до отборна подготовка.Това е състезание повече за техниката не за самите пилоти.Някой от тук може да помни великите изяви на Жан-луй Шлесер с неговото бъги.Как на няколко пъти за малко да спечели и някакъв дефект му премахва шансовете да спечели.Но какво да се прави.Състезание е !
      https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

      Коментар


      • #4
        Тази година бъгито на Хонда изработи Шлесер
        Чуват се предложения да ограничат кубатурата на мотоциклетите до 450 куб.см. и да им отрежат максималната скорост за да няма толкова смъртни случаи
        Мисля,че предложенията са разумни
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          А Роби Гордън, ако не се беше размазал на един от ранните етапи (което му костваше доста време) със сигурност щеше да подпали задниците на Петерханзел & co.
          Е да не забравяме, че участва за първи път на Дакар. Трябва да се отбележи, че това състезание (като всяко друго) си има своята специфика и за да може някой да се класира добре си трябва опит и време. Ако реши да участва и по нататък ще видим и много по-добри резултати. Нали забелязвате че изненадите в класирането направени от новаци са екстремно малко...

          При камионите всички знаехме, че ще е "Камаз", ама очаквахме да е с Чагин, пък той заора из пясъка и отиде далеч назад.
          Всъщност Чагин имаше технически проблем, който му взе 8 часа и след това шансовете му за добро класиране се изпариха...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            Точно за това говерех че сичко е до техническа подготовка.Защото който отбор вкара повече пари в подготовка на машините и когато от отбора има пилоти койото не правят излишни рискове тогава тези отбори имат страшен шанс за победа.А същите тия отбори имат екипи който постоянно правят страшни каскади.Това мисля се забелязва винаги на тия състезания.Това че гордан е счупил туарега мисля че е защото от горе са му казали че трябва да кара по бързо за да натрупа аванс.А точно от такива заповеди стават такива грешки.Което е доказано не само в офф-роуд мероприятия.За това мисля че навсякаде си има такива.В леката атлетика на такива им викат зайци.Тоест да вдигат темпото на състезанието.
            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

            Коментар


            • #7
              Казаха се хубави неща за Гордън и той наистина ги заслужава!Видяхте ли как беше усмихнат като никой друг от участниците през цялото време.Той просто си правеше удоволствието Дори 1 час след "голямото търкаляне",което го лиши от борбата за приза пак се хилеше и не му пукаше.Такива са повечето американци и големите спортисти наистина умеят да губят.Шапка му свалям
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Имам една позната, отиде на един строеж и й падна тухла на главата. От тогава и тя все се хили като Роби Гордън

                А сега сериозно, Роби наистина е желязно момче и ако участва и в следващите издания има големи шансове, освен ако от бокса не заповядата да даде път на кака си Юта. Знаете как е, отборна тактика...
                Колкото до ограничението при мотористите - твърдо за! Не може най-атрактивните участници на ралито да мрат като мухи, правейки кефа на милиони зрители.
                За Чагин с повредата знаех - мисля, че му се прецака някаква глава на двигателя, гледах го по Eurosport. Просто използвах израза "заора из пясъка".

                Коментар


                • #9
                  Много ме изкефи Гордън,когато му се скапаха амортесьорите и беше чакал 1 час сервизния камион на влизане в колата каза "Не искам повече тук.Заминавам си за Щатите при мама"

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Plamen Isaev
                    Много ме изкефи Гордън,когато му се скапаха амортесьорите и беше чакал 1 час сервизния камион на влизане в колата каза "Не искам повече тук.Заминавам си за Щатите при мама"
                    Тия хора могат и да си бият шеги през това време.СПОРТСМЕНИ!
                    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                    Коментар


                    • #11
                      Абе доста хора от форума залагаха на MAN DAF TATRA не съм ли прав?
                      УАЗ - Where I go there are no roads!!!

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Alexander
                        Абе доста хора от форума залагаха на MAN DAF TATRA не съм ли прав?
                        Аз си бях за КАМАЗ.Но очаквх и Даф на направят нещо по напред.Примерно да влезнат в тройката!
                        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                        Коментар


                        • #13
                          Май никой не очакваше "Hino" да се намесят в челото,а единият им камион стана втори след Камаза,а другият влезе в шестицата
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            hino

                            Hino винаги са били поне в топ 5 на ралито. А през 1997 г. са били победители с екипажа Рейф - Дейнхофер. Така, че аз лично не съм ги отписвал никога. Но силата при големите сега е Камаз.
                            Тази година и двата Hino са с пилоти на име Сугавара. На 2-ро и на 6-то място съответно. Дали е нещо от сорта на баща и син Де Рой, или са братя? Някой да знае нещо по въпроса?

                            Коментар


                            • #15
                              Yoshimasa Sugawara - 63 год, женен, три деца, 165 см, 65 кг, професионален дравър в Japan Racing Management co.ltd

                              Teruhito Sugawara - 32 год, неженен, 178 см , 65 кг,
                              професионален дравър в Japan Racing Management co.ltd

                              Двамата са баща и син! Тази година Терохито за пръв път е първи пилот на екип на Hino.До сега е бил ко-пилот и навигатор на баща си.
                              Самият Сугавара - старши се състезава професионално от 1964 година.
                              Печелил е най-известните ралита по света с мотоциклет,джип и камион.
                              Списъкът е много голям за да се побликува тук.
                              Навигатор на Сугавара - младши е дългогодишният навигатор на баща му - Сузуки.
                              Ха,иди кажи,че и в Япония нямало "наши" и "ваши"
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X