Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Барселона - Дакар 2005 (мотори)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Барселона - Дакар 2005 (мотори)

    Пичове,завързва се някаква интрига и при мотоциклетите
    Някой да знае нещо повече за D.FRETIGNE освен това,че добре започва,но кофти завършва
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    Добрият му старт се дължи на това че първите етапи са много трудни за голямите и тежки КТМ-и. Като ги гледаше как се мъчат на плажа не ти ли се стори че даже и ти би се представил по добре?

    Дойде ли пустинята ктм-ите ще го задминат като спрял!

    "РАЗМЕРЪТ ИМА ЗНАЧЕНИЕ" - за кубатурата де...

    Коментар


    • #3
      Между другото винаги са ме кефили страшно такива голями и тежки машини, с много бензин и много място по тях да си слагаш каквото искаш. За съжаление обаче нямаме терен за подобни машини в БГ.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от sabin
        Между другото винаги са ме кефили страшно такива голями и тежки машини, с много бензин и много място по тях да си слагаш каквото искаш. За съжаление обаче нямаме терен за подобни машини в БГ.
        Сабине то твоя мотор прелича точно на такъв докаран от там ! ! !
        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

        Коментар


        • #5
          Жоро,

          ама защо пренебрегваш и нежните половинки на пичовете? Спомни си какво стана с рекламата на Загорка! Току-виж някоя половинка те подведе за полова дискриминация.


          Т.
          Good guys drive Land Rovers!

          Коментар


          • #6
            Който следи тази драма от по отдавна помни как вървеше борбата Хонда ХЛ после БМВ-Р след това Хонда Африка-Туин. За първи път на състезанието инжекционен мотор Каджива Елефант след това Ямаха с ПЕТЕРХАНЗЕЛ-6 пъти вкл. Париж-Москва-Пекин Сега КТМ всичко е фирмена политика Ако нямаше ЯМАХА- 2Х2 можеше да няма и фирмен отбор.Дакар е един огромен тест полигон и добра реклама.И въпреки това е важен и крайният резултат Някой да се сеща за ДЖИЛЕРА-РЦ----много време един пилот Франко Пико се бори и накрая нищо.........И все пак ОРАНЖЕВО НЕБЕТО

            Коментар


            • #7
              Така е,Петьо.КТМ много пари хвърлят за тимовете си и за реклама за да увеличат продажбите си.Както е да речем Ферари във Формулата.На таста дето направихме в калта до Емине тази есен между стандартните машини имаше 8 КТМ-а,5 Ямахи и 2 Хонди.В интерес на истината всички Ямахи и двете Хонди завършиха,а КТМ -ите изкапаха един след друг.Не казвам,че са лоши,но това се случи пред мен

              Turbozmej,така е,братче! На французите свирките или им помагат,или ги бъркат!

              Събине,прав си за развоя на състезанието.И миналата година беше така.Дано все пак французина този път издържи повече,че да се запази по-дълго интригата
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Аз също смятам че Хонда е най добрата марка за България и то не заради лепенките.От дълги години с брат ми тормозим всякакви машини и мислиме че продуктите на тази фирма са най добри Когато реших да мина от АТВ пак на мотор пробвах Ямаха WR-426 и ми се стори много мудна след Раптора-660.Другото което не ми хареса в нея е това че няма стартер като гледах Събин и Пацо как бият къчове след всяко спиране прецених че на моя ръст -195см ще ми е малко некомфортно. Тогава Хонда не предлагаха нищо добро и достатачно леко с фар Кавазаки или Сузуки не бих си взел просто не ми пасват като фирми на мисленето Защо взех КТМ -520 ? защото стартер+ 6-скорости +лекота към мощност просто уникална цялото изпълнение на този мотор е рейсинг кормило спирачки и мн.др неща не трябва да се тунинговат.Лично в моят случай мотоциклета беше до-тунингован до безобразие.Нали се сещаш за онези много дребни джаджи дето струват колкото два ХRа както и много резервни части
                Сега като гледаме със Събин новият модел на Хонда ЦРФ-450 като грижи и подръжка май и те отиват към КТМ
                Така е или караш и обслужваш спортен мотоциклет или се возиш на некой благ туч
                КТМ ми допада като цени на части и заради многоброините аксесоари който предлагат.Миналия сезон го карах на всички състезания без Шумен вкл.КОМ-ЕМИНЕ По миналата и миналата седмица на снега карахме За цялото това време имах две много тежки повреди скъсано жило за газ и изгоряла свещ

                Жоре питай Марин Радулов колко скорости има на Близнака КТМа ???????

                Коментар


                • #9
                  И аз съм се наточил на новия CRF 450 X,ама не знам кога ще го пускат серийно,а и смятам че няма да бъде по-евтин от 16 таузънт,та още май само му се точа Но аз съм тъп и много не разсъждавам.Само чакам някой да каже две хубави приказки за него и е мой
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    Сабине то твоя мотор прелича точно на такъв докаран от там ! ! !

                    ДА ДАВЕЛЕ ДА

                    Все едно ти да си сложиш едни боксови ръкавици и да запреличаш на В.КЛИЧКО

                    Гледах в Германия БМВ -1300Р Правено за Дакар резервоарите за гориво бяха 65литра плюс резервоар за вода-10литра и още един 5литра за глюкоза.Всичко беше накачено със самолетни букси и нямаше само системи за охлаждане на спицитеМОТОРА БЕШЕ С ГОЛЕМИНАТА НА ТЕЛЕ после гледах нормален същия модел и ми се стори като децки
                    Нали се сещаш той колко е голям същото е и с колите

                    Коментар


                    • #11
                      Жоро не бързай с покупката на ЦРФ обикновено такива препилени модели имат децки болести От друга страна сега долара е много нисък и е добре да се купува такава техника.Имаме дилър в Америка който дава добри цени

                      Коментар


                      • #12
                        Същите неща и аз имам в предвид,Петьо.От една страна е гуд,от друга - бад.Можеш да ми пуснеш един SMS на 0888704455 с прайса,пък к'вото измисля.
                        Пратих ти един мейл за един шлем на HJC,ама сигурно не си го видял?!
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          Жоре , пак май се палиш излишно!WR-а си е супер,особено 450 (според Събин).Хондата е май доста разпилена, ама на теб ако ти се ремонтира?Освен това Yamaha дават по-добри цени за части.За пример ти казвам че скоростите на XR-а ми струваха почти 2 хил. от Бултрако ( всъщност 8 от 10-те колела), как ти се струва?
                          offroad фен
                          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Galabin
                            Жоре , пак май се палиш излишно!WR-а си е супер,особено 450 (според Събин).Хондата е май доста разпилена, ама на теб ако ти се ремонтира?Освен това Yamaha дават по-добри цени за части.За пример ти казвам че скоростите на XR-а ми струваха почти 2 хил. от Бултрако ( всъщност 8 от 10-те колела), как ти се струва?
                            Производителите на мотоциклети определят цените според това колко често сменяш нещо и по куп други неща, но това което искам да кажа, е че скоростите ти са толкова скъпи защото издържат по 10г(почети). Докато на ВР-а скоростите се трошат на 3-4 г. Електронният ти блок на XR-a e 180лв, докато на Ямахите около 1000лв. Радятор за Ямахата е 700лв. единият! Глава за ЦРФ примерно е около 500лв а за Ямахата около 1000. Така че не е вярно че хонда цените са по високи, даже по скоро е обратното.

                            Между другото получих разни списания от USA и има ревю на ЦРФ450х и пише че е 115кг, а Ямахата е 110кг. сухи естествено. Само незнам кой лъже повече, защото ямахата посмъртно не е толкова лека, та дори и да и махнеш всички течностти!

                            СРФ-а със сигурност ще е много хубав мотор, но не толкова че да си продаваш вр-а, без да си го покарал поне 2 години. Естествено 2 мотора са по добре от един, така че защо пък да не си вземеш и един ЦРФх?

                            Коментар


                            • #15
                              Пичове,подкрепям идеята за два мотора с две ръце и с к'вото друго мога,ама първо трябва да преместя пистолета на друго място Жена ми от две години ми опява да и сменяме колата,а аз само мотори и екипировка купувам
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X