Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CAMEL TROPHY

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: CAMEL TROPHY

    Може ли някой да каже каква марка и модел са тези гуми? Благодаря!
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #62
      До: CAMEL TROPHY

      Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
      Може ли някой да каже каква марка и модел са тези гуми? Благодаря!
      7.00 R 16 Michelin XZL radials но това е модел от 90-те години
      Последно редактирано от banjo; 29-05-08, 09:00.
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #63
        До: CAMEL TROPHY

        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
        7.00 R 16 Michelin XZL radials но това е модел от 90-те години
        Ако не се лъжа на Дискавъри-то е 6.50/16, на Дифендъра 7.50/16.
        При всичко положения, снимката, цитирана от Вельо по-горе не изглежда на по-голяма от 30".

        Коментар


        • #64
          До: CAMEL TROPHY

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Ако не се лъжа на Дискавъри-то е 6.50/16, на Дифендъра 7.50/16.
          При всичко положения, снимката, цитирана от Вельо по-горе не изглежда на по-голяма от 30".
          На всякъде където има информация за Camel Trophy е цитирана гума с размер 7,00/16 обаче май си прав а и гумата се оказа че е друг модел


          Brand: Michelin
          Type: XCL
          Size: 7.50R16
          LSI/PR: 112/110L / 8PR


          16" Sizes -

          Michelin XL



          Последно редактирано от banjo; 29-05-08, 09:59.
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • #65
            До: CAMEL TROPHY

            Не са XZL. XZL са тези http://www.ityre.com/en/tyres/catalo...in/model/1908/
            Сега видях - XCL

            Коментар


            • #66
              До: CAMEL TROPHY

              Май не се произвеждат вече? Поне в сайта на Мichelin не ги видях.
              Основното, което ме радва в тази гума е, че контактната с пътя повърхност не е толкова плоска.

              Коментар


              • #67
                До: CAMEL TROPHY

                Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                Май не се произвеждат вече? Поне в сайта на Мichelin не ги видях.
                Основното, което ме радва в тази гума е, че контактната с пътя повърхност не е толкова плоска.
                Може и да се правят още http://www.d-90.com/tire/mich.html
                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                Дий Снайдер

                Коментар


                • #68
                  До: CAMEL TROPHY

                  Карал съм доста с МТ-то на Мишлен и въобще не съм впечатлен. Скъпа, но затова пък кофти гума.

                  Коментар


                  • #69
                    До: CAMEL TROPHY

                    Още 618МВ Камили. http://htftp.offroad-bulgaria.com/velio/
                    Ими на файла VTS.01_1.mpg. Мисля, че досега не е качван.
                    Приятно гледане!

                    Коментар


                    • #70
                      До: CAMEL TROPHY

                      Здравейте,

                      много се чудя, а и мисля, че и на други би било интересно,
                      какви ли са модификациите направени по колите от Camle
                      Trophy. Знам, че идеята е да са максимално близки до заводските,
                      но не ми се вярва да е добавена само една лебедка и сафари
                      багажник на покрива.

                      Поразрових се из нета, но нищо не откирх. Може би трябва да
                      се пробвам по-осърдно.

                      И не видях някой да е сложил линк към Camel Trophy 1988 Sulawesi.
                      Там карат 110. Не мога да намеря и изданията от 1985 и 1986, където
                      карат 90. Много ми интересно да видя как се справят късите бази.

                      Ето линкове от youtube.com за 1988 Sulawesi (o. Сулавеси, Индонезия):

                      Част 1
                      http://www.youtube.com/watch?v=oOvvFKNR4Aw

                      Част 2
                      http://www.youtube.com/watch?v=yDKC-...eature=channel

                      Част 3
                      http://www.youtube.com/watch?v=JS_su...eature=channel

                      Част 4
                      http://www.youtube.com/watch?v=G9ODm...eature=channel

                      Част 5
                      http://www.youtube.com/watch?v=EI7aa...eature=channel

                      Част 6
                      http://www.youtube.com/watch?v=8brA5...eature=channel

                      Цялата серия е разделена на 6 клипа по 10 мин. Свалил съм ги
                      и ще ги събера в един цял. Качеството не е много добро, но все
                      пак става за гледане. Ако някой изяви желание мога да го кача
                      на общия сървър, стига да ми кажете как.

                      Поздрави!

                      Коментар


                      • #71
                        До: CAMEL TROPHY

                        Първоначално публикуван от mrmrmr Преглед на мнение
                        Здравейте,

                        много се чудя, а и мисля, че и на други би било интересно,
                        какви ли са модификациите направени по колите от Camle
                        Trophy. Знам, че идеята е да са максимално близки до заводските,
                        но не ми се вярва да е добавена само една лебедка и сафари
                        багажник на покрива....
                        Здравейте, по-в началото на темата има един огромен материал от мен за Емисиите Кемъл Трофи. Публикувал съм и данни за обороудването на колите, поне това, което успях да намеря като информация из интернет, а се рових доста...

                        Ето:
                        Първоначално публикуван от Yaro
                        За колите Ленд Ровър:

                        При почти всички от използваните модели, извършените подобрения и модификации са увеличавали теглото на колата с между 250 и 400кг., без да се взима предвид допълнителния товар, багаж и екипировка, необходими за експедициите. Отдолу следва списък на повечето надграждания и модификации, извършвани по джиповете – най-вече по Дискавъри, но също така по Дифендър и Рейндж Ровър Класик:
                        • 6-точкова клетка против преобръщане, монтирана в купето, при Дифендър предната част от клетката (предните тръби) са извън купето
                        • експедиционен багажник, който при Дискавъри е захванат през покрива директно за клетката в купето, като на снимките:
                        • стълба за експедиционния багажник, изрязано в задната броня ухо за теглене (обърнете внимание и на грайфера и дебелината на използваните гуми тук):
                        • предни уши за теглене
                        • модифицирани задни арки
                        • преден капак в черен анти-отразяващ цвят, допълнителни заключалки към предния капак, купе, боядисано в пясъчен цвят
                        • вътрешен и външен контакт за управление на лебедката
                        • ванти предпазващи от клони
                        • шнорхел, водозащитни калъфи за седалки
                        • предпазител за кормилната щанга, защита/ предпазител за резервоара, предпазител за товар/багаж, специално усилен кенгурин
                        • фарове на тавана с насочено петно, фарове с насочена светлина монтирани на предния грил-гард, предпазни решетки за задните светлини, монтиран отзад, фар за осветяване на работно постранство
                        • два акумулатора, ключ маса, волтметър и гнездо за включване на допълнителни консуматори монтирани на нивото на радиото, пожарогасители
                        • модифицирано шаси и окачване, понижени предавателни числа на раздатката, 4-пинови диференциали от бензиновата версия (V-образния осмак) и 24-жлебови/канални полуоси, подобрена стойка за резервна гума, модифицирани чашки (легла) за пружините
                        • пускател на лебедката защитен от вода, водоустойчиви лебедки Superwinch или Warn
                        • различен набор от лопати, кирки, въжета, изкуствени пътеки за пясък и кал и т.н.

                        от стандартното оборудване са демонтирани:
                        • катализатор, дръжки за захващане в купето, еърбегове

                        Коментар


                        • #72
                          До: CAMEL TROPHY

                          Въпроса ми е бил излишен. Не знам защо съм пропуснал частта
                          с модификациите. Благодаря все пак за отговора!

                          Поздрави!

                          Коментар


                          • #73
                            От: CAMEL TROPHY

                            Не знаех че и в Камел Трофи е имало проблеми:
                            Once more fourteen countries sent teams on the 2,252 km adventure from Diego Suarez on the northern tip of the island to Fort Dauphin at the southern end, the first ever continuous north to south journey by vehicle in Madagas*car's history.
                            At the end of sixteen days, Camel Trophy had exceeded everyone's expectations; the changeable Madagascar landscape producing exactly what was necessary for a classic Camel Trophy. However not all was well. The special tasks incorporated into the event in Madagascar proved woefully inadequate, badly designed, damaging to the vehicles and participants alike and almost impossible to score and judge with any accuracy at all. This unfortunate situation led to a near mutiny at the final special task site when most of the “Latin” teams refused to take part declaring unilaterally “that the event had ended”, much to the exasperation, disappointment and disgust of the event organiser. (special tasks were not directly his responsibility but of “part-time” amateur enthusiasts, who decided what the tasks should be as the convoy moved along the route. No planning, preparation, recces or specific rules) Only two teams kept out of the dispute, the USA and the UK. This unfortunate dispute led to one of the only real travesties of justice in the history of Camel Trophy, that being the award, by some screwed up logic and polarisation of teams, against the US team who by every right should have been awarded the ’87 Camel Trophy, but who in the end had to make do with second place.
                            As a direct result of this hiatus events in the future were staffed by professional marshals, event organisers and competition personnel all working to pre-defined written rules, regulations and procedures.....................................................................
                            Грубия превод на преводача:
                            Въпреки това, не всичко е наред. Специалните задачи, включени в събитието в Мадагаскар се оказаха крайно недостатъчни, зле проектирани, вреди на превозните средства, така и почти невъзможни и участниците да вкара и съдия и с малка точност на всички. За съжаление тази ситуация доведе до почти бунт в последния специален сайт задача, когато повечето от "латински" Екипи отказа да участва едностранно обявяване ", че събитието е приключило", за голямо раздразнение, разочарование и отвращение от организатора на събитието. (Специални задачи, които не са пряко негова отговорност, но на "непълно работно време" аматьори ентусиасти, които са решили какви задачи трябва да бъдат колкото конвоя премества по протежение на маршрута. Не планиране, подготовка, recces или специфични правила) Само два отбора съхранява на оспорва, САЩ и Великобритания. Това жалко спор доведе до една от малкото реални изопачаване на правосъдието в историята на Camel Trophy, че е наградата, от някои прецаках логика и поляризация на отборите, срещу отбора на САЩ, който с пълно право е трябвало да бъде удостоен с '87 Camel Trophy, но кой в крайна сметка трябваше да се задоволи с второто място. Като пряк резултат от тази пауза събития в бъдеще са с персонал от професионални маршали, организаторите на събития и персонал конкуренцията всички работещи с предварително дефинирани писмени правила, разпоредби и процедури.

                            Програмният събитие, графика и метода на работа е значително променен, за да се включат две групи от много отделни "специални задачи", една в началото и една в края на маршрута, като всеки предварително recced и подготвени да се избегне незадоволително положение на години преди това. За следващите осем години маршали няма да пътуват като част от конвоя, но са отговорни за създаването на специални обекти задача обикновено в близост до началото и в края на избраните маршрути само.
                            Тази нова формула позволи на националните отбори, за да се потопят в конкурентни специални задачи за първите 36 часа след събитието, а след това да могат да се насладят на пълна великолепието на ландшафта, чрез които те минаваха по пътя от началото
                            Мале, колко си прилича с българските състезания сега.

                            Извадено от:http://www.nveuromotor.com/content/camel-trophy
                            Последно редактирано от banjo; 15-12-13, 20:38.
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X