Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Baja 300 Powerdays или голямото оф-роуд нас**ане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Baja 300 Powerdays или голямото оф-роуд нас**ане

    Току що се чух с Близнаците... И не знам откъде да подхвана...
    Сигурно доста от вас са чели в списанието или в интернет за провеждането на шоуто Бaja 300 powerdays в Германия с участници от WRC, Baja 1000 и "Дакар"... Иво и Петър, като върли фенове на задокеанския оф-роуд естествено бяха първа писта да отидат там на всяка цена. И естествено ги акредитирахме като кореспонденти на списание OFF-road BG като получихме акредитациите и всички потвърждения че всичко е ОК. Даже се извиниха, че само на единия от двамата ще дадат жилетка да снима на трасето, защото напливът от големи медии е огромен... Дотук добре, даже чудесно...
    Отиват нашите момчета в Германия и оттам започва голямото е***ане и унижение на български журналисти!!!

    Едно безкрайно рядко немско изпражнение, зовящо се Райнер Кюн или нещо от сорта, за когото никой в България не е чул (за разлика от мен и близнаците за които пък доста хора в Германия са чували...) по нещастно стечение на обстоятелствата е директор на пресцентъра. И тъй като явно има някаква мания или серия психически проблеми направи всичко възможно нашите, както и още десетки от "небогоизбраните" журналисти (вкл. най-големия оф-роуд пресцентър marathonrally) да не могат да си осигурят авторски снимков материал, въпреки застъпничеството на организаторите и лично на Армин Шварц и Сал Фиш (шефът на SCORE и Baja 1000), въпреки пропътуваните на раз километри и изхарченета торба с пари от страна на близнаците. Това което ми разказаха е стократно по-подробно от това което ви пускам тук... Очаквайте продължение!


  • #2
    До: Baja 300 Powerdays или голямото оф-роуд нас**ане

    Щом имате акредитация и ви е отказан достъп, това си е въпрос на бърз съдебен процес спрямо организаторите.
    Те пък да си съдят Райнер Майнер ....

    Така че съдете, не ги жалете, правата ни са равни като страна от европейския съюз. Намерете си скъп адвокат, и гледайте на разхода, като на временна инвестиция.
    До една година , парите ще ви се върнат, плюс обезщетение.
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • #3
      До: Baja 300 Powerdays или голямото оф-роуд нас**ане

      Някой си вкара таралеж в гащи......
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #4
        До: Baja 300 Powerdays или голямото оф-роуд нас**ане

        Ха сега едно официално гневно писмо до Организаторите директно, до Репортери без граници, до Комисята по медии към немския парламент и до Европейската комисия( Комисар по защита на потребителите е българин). Стилно, с точно излагане на фактите, с ясно изразена позиция и точно формулирано оплакване от конкретни действия и без явни нападки. На английски естествено, та "райнер майнер"( малката буква не е случайна) да се потруди да се го преведе, като го попитат какво е станало.
        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
        www.ADV-Bulgaria.com

        Коментар


        • #5
          До: Baja 300 Powerdays или голямото оф-роуд нас**ане

          За съжаление си мисля, че това леке по някакъв начин си е вързал гащите. Със сигурност ще публикуваме за начало истината за това което се случи тук и в списанието и с надлежния превод на английски ще го изпратим до организатори спонсори и т.н.

          Коментар


          • #6
            До: Baja 300 Powerdays или голямото оф-роуд нас**ане

            Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
            За съжаление си мисля, че това леке по някакъв начин си е вързал гащите. Със сигурност ще публикуваме за начало истината за това което се случи тук и в списанието и с надлежния превод на английски ще го изпратим до организатори спонсори и т.н.
            Репортери без граници ще помогнат, трябва да се пита Жоро Дилков, той работи за Ройтерс и в чужбина и сигурно знае кое как е там.
            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
            www.ADV-Bulgaria.com

            Коментар


            • #7
              До: Baja 300 Powerdays или голямото оф-роуд нас**ане

              Мислих нищо да не споменаваме относно тази гавра но вече знаетае и би трябвало да се разкаже както трябва.

              На самото шоу като акредитирани журналисти от България присъстваха още гн. Владо Илиев и гн. Ричард Груев който също не бяха допуснати в близост до трасето.

              С шефа на медиите от германска страна Райна Кун се познаваме още от Дакар 06 Още тогава той мачкаше всички други немски журналисти като се опитваше всячески да стъжни живота и на колегите си от други държави.Връх на цялата му наглост обаче беше че той лично не е позволил достъп на момчетата от Маратон рали който дори бяха дошли без камерите си.Райна се погрижи и за още много хора освен нас но като връх на го...то беше че към края на шоуто любезно ни осведоми че може и да ни продаде някоя друга снимчица. Само за сведение организаторите продаваха на феновете рекламният плакат за шоуто х1 Евро.Накрая с повин уста ни беше и подхвърлено че им дреме за това че България е в Европейския Съюз.

              Всичко за скандалното държание на организаторите и последвалата разправия.Какво точно се случи както и няколко интересни снимки на звезди от моторните спортове очаквайте в понеделник.

              Коментар


              • #8
                До: Baja 300 Powerdays или голямото оф-роуд нас**ане

                Разчитайте на мен за подобаващ превод на английски и френски. Чакам текста на комюникето на лично.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #9
                  До: Baja 300 Powerdays или голямото оф-роуд нас**ане

                  Пеко, може да разчитате на всичката жзъч и гавраджийство, на които съм способен.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Baja 300 Powerdays или голямото оф-роуд нас**ане

                    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                    Пеко, може да разчитате на всичката жзъч и гавраджийство, на които съм способен.
                    Плюс моя превод на руски. И постването му в Питерски клуб Все-4х4, и при Хамеровводи, и при Фордаджии, и при сибиряци във ВТО "Градус". Стефан ще го постне в УАЗ-бука. Ако трябва и във Фишки ще го пуснем, а тях четат по целия свят. А руснаци обичат да задават неудобни въпроси....

                    Чакаме .....
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • #11
                      До: Baja 300 Powerdays или голямото оф-роуд нас**ане

                      Въпреки неадекватното отношение на организаторите към нас и доста други колеги, шоуто си струваше за посещение като зрител. Като най-голям недостаък, говорещ за тяхната некомпетентност е ,че Baja 300 като дата съвпадна с MOTO GP и Формула 1, които се провеждаха по това време на няколкостотин километра от мината... Затова нямаше и очакваните от организацията тълпи от зрители.

                      Ето някои и от все пак добрите моменти на Baja 300 Powerdays, които можеха да са много по-добри...

                      Джеси Джеймс и неговият навигатор Том Турбото. Том караше сервизния камион на Роби Гордън на "Дакар". Той също е известен бензинов маниак в САЩ.

                      Трофи-тръкът на Джеси Джеймс. Джеси може да си позволи да се спонсорира от собственото си предаване Monster garage. Сега почват нови снимки наречени J. James is a deathman.


                      Българските участници на "Баха Саксония" добре помнят този отбор... И те добре помнят българите.



                      BJ Baldwin в момента е номер 1 в SCORE-сериите. Никога няма да забравим неговото уникално каране на Central Europe Rally в Унгария, когато победи "шефа" си Роби Гордън...


                      Окачването на трофи трък е меко казано голямо...


                      Доста известни имена от моторните спортове се включиха в шоуто.

                      Сирил Депре


                      Кен Блок, Петер Солберг, Ивайло Цанов...


                      Кен Блок направи уникално шоу за ужас на механиците си, които едвам успяваха да съберат бегачката след всеки тур. Проблемът идва от там, че ралиджийката е ориентирана повече към асфалтово каране, а мокрият пясък е ужасен абразив.


                      Двигателят-мечта на всеки дрифтер.



                      Новото работно място на Насер ал Атиях



                      Болидът на Густав Визола. На долната снимка, част от системата за подаване на гориво.


                      Трасето беше интересно замислено, като често различните видове участващи машини се засичаха на някой участък. Рали-коли, оф-роуд возила, ендуро и фрий стайл.


                      Далечната ми позиция не позволи хубави снимки, виждате сами

                      През повечето време прахоляк, борчета и вятър пречат на добрите кадри. Естествено, само ако не си от богоизбраните от Кюн с достъп до добри позиции. Ние и още десетки колеги не бяхме...


                      Джеси Джеймс освен с атрактивно поведение и държане, впечатли немците с много диво каране.



                      Едно от бъгитата на All German Motorsport в клас 1 на SCORE.


                      Дани Съливан обърна два пъти своя трофи трък. Накрая започна да го кара "по организъм", т.е. без обвивката на машината.


                      Сал Фиш - шефът на SCORE и Baja 1000 се кефи на обширния репортаж от 2007 Baja 1000 в списание OFF-road BG. Той сам сподели, че за 40 години в оф-роуда за първи път вижда такова обширно отразяване на Baja 1000 и състезания въобще. Даже се зарече да си намери преводач за текста. Лично имаме уверение от него, че ще помогне при участие на български отбор в Baja-сериите.


                      Фрийстайлърите предложиха незабравимо шоу като в кулминационните моменти можеше да се видят 15 машини скочили почти едновременно.



                      Енудристите бяха единственият клас, който може да се проследи по-отблизо по трасето. И тук имаше големи имена и невероятно каране.


                      Като атракция беше изложена машината на един от най-добрите дакраски камионджии Ханс Стейси, както и много щандове на фирми, свързани с моторните спортове.


                      Първата вечер завърши с голямо парти в стил Mexican night. На снимката Петер Солберг се пробва на механичния бик. За съжаление в типично немски стил в два през нощта купонът приключи. Точно когато по наш (български) стил едва започва...

                      Това е кратък репортаж от това което видяхме. Повече подробности в следващия брой на списанието. А по-качествен материал щеше да има ако не се бяха изгаврили с нас.

                      Това което се случи с нас на Baja 300 ще ви пуснем по-късно на дълъг текст, без да спестим нищо, за да го преведете и разпратите където искате.

                      Нямам думи. Мога само да кажа, че за първи път се чувствам по този нелеп начин - някой да те покани някъде и да хлопне пред теб всички врати. За нас акредитацията не означаваше да пием безплатно кафе и да ядем в стола... Единственото което щеше да зарадва феновете на оф-роуда както и нас са по-добри кадри от уникалните моменти по трасето. Надяваме се, че чрез нашето протестно писмо отношението на Шварц, Кюн и другите организатори ще се промени и няма да се държат с нас като с представители на второстепенна нация. Не да ни казват, че БЪЛГАРСКИТЕ ЖУРНАЛИСТИ ФЕНОВЕ НЕ ГИ ИНТЕРЕСУВАТ! Все пак тези времена отминаха още в средата на 40-те...
                      Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 03-08-09, 13:53.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X