Надявам се след финала да се чуем - наистина е пробле обхвата. Снощи си говорихме на пресекулки ,а от лагера въобще не се чухме.Обадят ли се ще пиша веднага
Счупени - раздатка, лебедка, сьеденител . Петьр е с проблеми с мощноста. В моментв все още има не финиширали екипажи дори от хобитата. Имаме финиш , но нямаме цялото трасе. Чакаме наказанията за да знаем дали да правим колите.
Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
NULLA TENACI INVIA EST VIA
Не се предавайте толкова лесно слагайте резервната раздатка задната лебедка отпред предната ако не става нищо по добре да не тежи е зарежете.карайте умната не да сте напред ами гледайте да
завършите миналата година едни испанци тук се кефиха че карачите се изпотрошили рано рано а те бабно и славно завършвайки етапите
се класирали май на трето място ако се не лъжа.а те горките утишли на разходка не да са напред много хора подценяват това състезание
а на бива.
пак ще помоля ако може малко по подробно все пак има хора на които им е интересно?
поздрави
Счупени - раздатка, лебедка, сьеденител . Петьр е с проблеми с мощноста. В моментв все още има не финиширали екипажи дори от хобитата. Имаме финиш , но нямаме цялото трасе. Чакаме наказанията за да знаем дали да правим колите.
Правете колите, ако е възможно естествено. До петия ден нищо не се знае. Няколоко часа се избиват съвсем спокойно. Например ние стартирахме в 7,30 сутринта и взехме финал в 21,20, до 7,30 сутринта имаше още джипове в трасето, а основната група се прибра след полунощ. Математик си смятай! Да не говорим и колко ще отпаднат до тогава, а и тепърва ще има интересни моменти. Не съ бъркай с родните състезания, щом получиш наказание по-добре си събирай багажа, няма избиване.
Това е истинско Трофи, ако може се кара до дупка, последните могат да станат първи. Виргил организатора няколко пъти повтори на встъпителния брифинг - "Никой не може да спечели това състезание първите дни".
Не се предавайте толкова лесно слагайте резервната раздатка задната лебедка отпред предната ако не става нищо по добре да не тежи е зарежете.карайте умната не да сте напред ами гледайте да
завършите миналата година едни испанци тук се кефиха че карачите се изпотрошили рано рано а те бабно и славно завършвайки етапите
се класирали май на трето място ако се не лъжа.а те горките утишли на разходка не да са напред много хора подценяват това състезание
а на бива.
пак ще помоля ако може малко по подробно все пак има хора на които им е интересно?
поздрави
Не ги знам тия испанци, ама ние си станахме втори с доста каране и още повече наказания, тъй че карате докато можете и имате резервни части. Пазете колите, това е най-важното.
От едно друго голямо състезание съм научил, че едно препядствие ако може да се заобиколи без наказание, ти нямаш работа вътре. Има достатчно задължителни.
Успех и не се отказвайте така лесно. И ако някой ви пречи му обяснете че ще викнете Долфи.
Не ги знам тия испанци, ама ние си станахме втори с доста каране и още повече наказания, тъй че карате докато можете и имате резервни части. Пазете колите, това е най-важното.
От едно друго голямо състезание съм научил, че едно препядствие ако може да се заобиколи без наказание, ти нямаш работа вътре. Има достатчно задължителни.
Успех и не се отказвайте така лесно. И ако някой ви пречи му обяснете че ще викнете Долфи.
ами едни момци с patrol gr и range rouver в клас хоби ако се нелъжа
предвижвали се на самоход от Испания и затова и карали умната че да могат се приберат пак на самоход.
коллко км е бил етапа? за да има такива щети си е било доста тежко
не ми е много ясно с тези роудбуци ама един ден ще ми бъде интересно да се пробвам.
поздрави
От няколко дена не съм чувал Пърси. (вероятно раздатката на телефона му е извън строя ) . При последното чуване каза ,че ще гледат да стартират и после да бягат към финала ,за да им зачетат етапите ( + всички наказания) . Дано тактиката им даде някакъв резултат.Желая им успех . Дано се обадят.
Никви ги няма, значи щом и телефон не вдигат купона е жесток.
А бе аз си мисля, че за да са счупили лебека и раздатка значи, че таз година хоби класа е като екстремния представям си големите батковци на какво са подложени
поздрави
Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 11-07-09, 08:49.
Чухме се ! ,,...УАЗ-ът няма права ламарина...водната помпа си е.... м.....! .... отиваме на награждаването...''
Имат зачетени всички състезателни дни -значи не сме последни.
Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 11-07-09, 08:47.
Чухме се ! ,,...УАЗ-ът няма парава ламарина...водната помпа си е.... м.....! .... отиваме на награждаването...''
Имат зачетени всички състезателни дни -значи не сме последни.
Малеййй, не ми се мисли в горния клас какво е
DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар