Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

    А честито!!!!!!

    Чакаме репортажа
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #32
      До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

      И аз чакам но... явно са изморени от победата .Честито да сте живи и здрави и на ни представяте на всякъде така.

      БЛАГОДАРЯ ЧЕ ПРЕДСТАВЯТЕ БЪЛГАРИЯ ПО ТОЛКОВА ДОСТОЕН НАЧИН

      Коментар


      • #33
        До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

        Супер новина! Честито! Поздравления и още победи, живи и здрави!
        Живей за всеки дъх!

        Коментар


        • #34
          До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

          Eто и от мен малко инфо за това МАРАТОНСКО СЪСТЕЗАНИЕ.
          Наистина е изпитание за съзтезатели и механици.
          Много важно е разбрах какво траябва да подготвиш за да успееш.

          50% е добра навигация - това включва разгадаване на грешки в роудбука....колкото и да е странно....
          10% техническа подготовка на машина
          20% - късмет
          20% - каране

          На мен определено в това състезание късмета ми избяга.....

          Не видях Мариела да съобщи че още първия ден, в 1 етап - катастрофирах.....Не много леко...Но много нелепо -

          При рязко спиране на двамата румънски участници пред мен, аз съответно скочих на единия /много свестно иначе момче/.
          Съответно - АТВ то върху мен - левия ми крак и до днес е лилав в слабините, а в долната част на гръбнака прищипан нерв ми обездвижи половината задник.
          Както и да е, продължих веднага да карам, но след като САМ си свалих предна дясна гума, изправих джанта, САМ /без крик/ си я поставих на мястото ...И така 1 ден резултата е този:


          А, последния е момчето в което е ударих. След като ме видяха че станах, те продължиха да карат докато ремонтирах джантата сам...
          Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
          Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
          www.dakarbg.bg
          www.rallyraid.bg

          Коментар


          • #35
            До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

            След като приключи ден 1, нашият физиотерапевт - Петя - изрази съмнение дали трябва да карам по-нататък - оттока на крака беше ....голям....Но това си беше обречено колебание....

            И така с нова надежда - ден 2....нямяше изненади - само грешки в роудбука....

            Резултатите:

            Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
            Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
            www.dakarbg.bg
            www.rallyraid.bg

            Коментар


            • #36
              До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

              Ден 3 - за мене това беше най-дорото място за каране - бърз макадам. Голяма дрифтова тренировка.

              За голямо съжаление - това рали беше нещто като "SURVIVAL" - ДВИЖЕХМЕ СЕ СРЕД КОЛИ, КАРУЦИ, КАНИОНИ.....ХОРА

              Късмета на Мишо /както му викахме/ му изневери - ЧЕЛЕН УДАР В КОЛА.....За радост "само" се потроши....без фатални последици...
              Аз минах няколко минути сед удара - гледката беше ужасна....
              Въпрки че предупредихме организаторите, Мишо е стоял 5 часа, и накрая се е прибрал сам - на автостоп...

              Резултатите:




              И така наваксах забавянето от катастрофата след този ден и имах добри планове за ден 4....
              Но късмета не беше на моя страна..... съвсем даже....
              Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
              Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
              www.dakarbg.bg
              www.rallyraid.bg

              Коментар


              • #37
                До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

                Вече съм в Троян, интернета е "на корем" и мога да започвам...
                Пътуването през Румъния беше ужасно, както обикновенно, Сату Маре се оказа на 620 километра от Видин и пристигнахме 2 часа преди края на записването и техническия преглед.
                Затворения парк беше в центъра на града, ограден и охраняван с доста полиция.
                Техническия преглед премина почти формално, което много ни учуди...
                Ние бяхме се подготвили по всички изисквания на FIM и FIA за маратонски състезания, като подготовката ни включваше:
                1.Резервоар за вода на АТВ-то - 5 литра
                2.Допълнителен резервоар за гориво- 25 литра
                3.Пакет за оцеляване (сателитен телефон, алуминиево защитно одеало, сигнални ракети, сигнални тромби, урбазон инжекции, аптечки, огледалце и още куп неща)
                4. "Скопих" си АТВ-то с фабричен ауспух заради изискванията за децибели
                5. Прдпазители и "кофражи", яка за врата и т.н.
                6. Сигнална постоянно мигаща светлина на АТВ-то.
                На практика ни провериха само светлините, а машините даже не ги запалихме...

                Другите участници вече бяха на линия, като правеше впечетление силното италианско участие !
                Мотоциклетите бяха 12, като 4 от тях италианци, двама от тях национални състезатели в Европейския Баха Шампионат ( те станаха и първи на това състезание)



                Четириколките бяхме 4 броя, все Ренегадни машини...
                Двамата румънци се оказаха много готини пичове, като единия си бепе доста добър, шампион на Румъния по Ендуро с АТВ, участвал в пясъчно състезание в Либия.
                И на двамата машините бяха с чип, а Шампионския Ренегад беше с окачване на ЕЛКА...



                И разбира се нашите машини...



                И железния отбор на асистенцията Чудото ( след толкова годинни разбрах, че се казвал Дилян ) Пламен Николов (Въшката) и Петя физиотерапевт и масажист на отбора

                Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 02-08-09, 20:11.

                Коментар


                • #38
                  До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

                  При джиповете беше доста впечетляващо, всички бяха по ФИА изисквания, с хомологирани клетки, гащеризони, колани, каски, даже и обувки
                  Италианците бяха с две машини ISUZU D-MAX и едно ISUZU TROOPER !



                  Имаше две МитсуШибита, едно от стария модел и едно като на Върбанов, но за съжаление на втория ден даде "фира"...



                  Интересните автомобили бяха два...единия беше ARO RALLY



                  Почти нямаше нищо останало от АРО и много неща бяха подменени, те освен, че стигнаха до финала, че даже станаха и трети



                  Следващия автомобил съм го наснимал специално за Руси Русев и клуб "Ланд Ровър Ентусиастс"





                  Този "бойлер" беше чисто нов, 200 000 евро са платили младежите и щяха да му правят сефтето...



                  Имаше си всичко, даже HANS система и още много "глезотийки"...







                  За съжаление изкара само два дена...отказа маслената помпа и двигателят каза чао...
                  Иначе младежите бяха архитекти, неопитни, но нахъсани...ако успеят да оправят колата ще карат на "Балкан Оффроуд Маратон" !
                  Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 02-08-09, 20:44.

                  Коментар


                  • #39
                    До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

                    Браво за класирането, явно двамката си намерихте поприщито за успехи. Айде и все така, пък по натам и на Дакара да видите сметката.
                    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                    Коментар


                    • #40
                      До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

                      Та аз докъде бях стигнал - ден 4

                      Всичко беше супер от начало, на първа контрола - 3ти след КТМ- те...

                      Но после:
                      - 40 мин търсих "игнориран" участък от роудбука....
                      - разпрах /някъде/ чисто новата задна ITP - за нищо не става....
                      - не стига и това - щото реших да карам така до края - изртрака мощно свт или скрости.....

                      Та за това така 1,5 часа на зад....

                      Докато дойде асистенцията - 50 км - извиках неволята - оказа се ремък - смених го. Гума донесе екипа...

                      Но успях да завъеша етапа, и даже изкарах и втория :
                      - бързайки да наваксам - изпускам точка...давайки на зад - обръщам атв-то - и роуд-бука - чао + кабелите на трипа...Пак неволята....

                      Е поне с това се свърши този ден.

                      Класирането 4 ден:



                      Следваше най-дългият преход - от Брашов до Калараш

                      Започваше с планински макадам - сс1, и продължаваше с из безкрайнитеполета на Румъния сс2 ....доста по гадни във всяко отношение .

                      С добра концентрация - всичко беше в нормите - към 17 ч бяхме на Дунава.



                      За "десерт" бяха има-няма 200 км - до черно море.

                      Тук мога само скромно да отбележа че ми се получи 1 място в сс1 - дори пред ктм-те - беше кално и коловозесто....

                      Е, не можах да избия времето за ремонти по трасето, но беше добра база за изводи.
                      Не е толкова страшно на маратоните - стига да си добре организиран.



                      Снимките ще ги пускам от София /сега съм в Несебър/ защото нямам кабел.
                      Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
                      Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
                      www.dakarbg.bg
                      www.rallyraid.bg

                      Коментар


                      • #41
                        До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

                        Важен момент в такова състезание е наличието на добра асистенция, всички участници се бяха организирали добре, а имаше и доста "бързи" асистентски коли за да стигат по асфалта до всяка точка...





                        Сервизната зона в първия ден беше час и половина със спиране на времето, но в следващите дни нямаше спиране на времето, а ремонтите се извършваха в етапа за преход...





                        Ние също бяхме се подготвили добре и имахме почти всичко, даже и една машина за донор





                        Оказа се, че най-важно е да имаш повече гуми, терена постоянно се сменяше и ги "изяждахме" доста бързо, особено при преходите по асфалта.
                        Таксата за асистенция с настаняване беше 520 евро на човек, а без настаняване 250 евро...
                        За тези пари понякога получавахме роудбук, сух пакет, газирана минерална вода и енергийни напитки.
                        А работа за механиците имаше доста...след 500 км. всеки ден всичко беше пълно с прах, Петър написа по-горе за неволите си,
                        аз скочих зверски и изкривих стойката на диференциала, спукани гуми, клапи на отдушниците и още куп подробности...
                        Асистенцията помагаше много и при навиването и лепенето на роудбука, оказа се, че не е готовао руло, а трябва ние да го правим...
                        За дългите етапи се налагаше да го разделяме на две, не се събираше в холдера...





                        Специално за моторите и АТВ и имаше зони за зареждане на всеки 70-80 км. в специалните етапи, като времето се спираше за 15 мин.
                        Вечер давахме туби с гориво и те ни чакаха на предварително обявени точки.
                        В началото мънкахме, че е много времето, но след втория ден взе да ни харесва, защото се ориентираш къде си и след кого си, пиеш си химиите и водичката,
                        а и малко отпускаш ръцете

                        Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 03-08-09, 08:01.

                        Коментар


                        • #42
                          До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

                          Нашите конкуренти от Румъния се оказаха много готини пичове, фамилията на единия беше Михай, а на другия малкото име е Михай.
                          Ние ги кръстихме Мишо 1 и Мишо 2
                          Мишо 1 или Михай Сабо караше доста добре и на втория ден реши да наваксва разликите с нас и стартира нахъсан...



                          На един от завоите обаче срещна една "баничарка" челно и за него приключи състезанието...за радост само със счупена ръка на няколко места след 20 метра полет
                          Оказа се, че "баничарката" е влязла в неговата траектория и шофьора се е шашнал и направил грешна маневра...





                          Бях там две минути след удара и много се шашнах, а после и върнах газта в тези участъци с много движение...
                          Мишо 2 или Алин Михай скъса ремък на втория ден и изостана много в класирането, но той така или иначе не ни застрашаваше в класирането.



                          Мишо 2 ще участва на "Балкан Оффроуд Маратон", а Мишо 1 иска, но трябва първо да си възстанови ръката...

                          Коментар


                          • #43
                            До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

                            Организацията и трасето

                            Ншите очаквания бяха за нещо по-грандиозно от ФИА тертипите, но нямаше с какво да ни изненадат
                            Продължавам да твърдя, че българските състезания са едни от най-добре организираните, просто сами си вдигаме летвата и може би пропускаме, че това е приключение и шоу за състезателите...
                            Атмосферата беше много лежерна и ведра, пътната книга беше добра, с изключение на няколко грешки...
                            Едната беше около 2 км. и ми стопи преднината пред другите, че се събрахме на куп...
                            Точките бяха много дълги, 2 км. 4 км., 6 км. и т.н.
                            Трасето преминаваше през много ниви и блокове, поляни и пасища, изключително широко и равно...
                            Коловози имаше на малко места и те бяха малки, но най-опасни бяха напоителните канали...с Петър направихме едни скокове и полети, че чак забравихме да се приземим
                            В Карпатите трасетата бяха основно макадам, супер равен и скоростен, като повечето пътища си бяха от републиканската им мрежа между селата


                            Дължината на етапите беше около 500 км. всеки ден, като половината бяха специални етапи, а другите свръзки.
                            За съжаление свръзките бяха на 90 % асфалт и това ни убиваше най-много...
                            За догодина казаха, че няма да е така, но ще проверим
                            Аз лично не съм си представял, че може да има 198 км. специален етап само на пълна газ...писва ти да "ръчкаш" на макс


                            Искам да кажа, че това е състезанието за Близнаците, Иво Върбанов, Руси и Фиков...по-скоростно състезание едва ли съществува в Европа
                            Състезателите с джиповете не бяха толкова добри, смятам, че нашите ще ги поведат с няколко дена
                            И така, след две хиляди и нещо километра пристигнахме на Черно Море...голям кеф, че си завършил толкова тежко състезание





                            Още снимки и инфо по-късно, че трябва малко и да поработя
                            Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 03-08-09, 08:45.

                            Коментар


                            • #44
                              До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

                              Радваме се и ние за вашия успех ! БРАВО!
                              Вие сте идеалния пример за нас малките, които тепърва ще влизаме в голямата борба на състезания от такъв мащаб !
                              Последно редактирано от brake; 03-08-09, 11:00.
                              sigpic

                              Коментар


                              • #45
                                До: "TRANSCARPATIC RАLLY ROMANIA 2009" 26 ЮЛИ-1 АВГУСТ

                                Честито! Нямате равни на себе си, но то с тази силна асистенця няма как да е!
                                Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 03-08-09, 09:16.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X