Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Два български екипажа на "Берлин - Бреслау"!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Тук сме вече и както каза Долфи почваме подготовката и тактиката за Ком-Емине.
    Благодаря на всички за подкрепата и догодина дано да има повече български екипажи на това рали, повярвайте ми заслужава си. При толкова направени коли участващи в това състезание мисля, че резултата е повече от добър, е оставихме и цел за следващи участия.
    Да кажа на всички Долфи си има навигатор, с които са си паснали и той се казва Борко.
    Днес 04.07.2006 в дупката ще разказваме първи впечатления.
    Поправка с нас имаше двама механици (Чудото(Делян) от Мотоексперт и Тенчо) които си свършиха работата и колата издържа до финала.
    Нека тук да благодаря и на Сашо Ковачев и целия им тим за оказаната ни подкрепа в това състезание.
    Не на последно място да кажа на всички, че Ицо като един истински журналист беше винаги на верните места и снимаше и с фото и с камера, а и допринасяше за атмосферата в българо-руско-немския ни лагер.

    Коментар


    • #47
      За "Бреслау" може да се изпишат тонове листа и мегабайти word текстове...
      Все още не мога да си събера акъла, затова ще постна малко снимки с коментар и моля не ме винете ако не съм достатъчно подробен.
      За мащабите на ралито мога да кажа само, че когато първият бивак изникна пред очите ми, гледката бе сравнима с някой от най-големите къмпинги по Черноморието. А авто и мотопарка в него спря дъха ми, така както не би могла и мис Свят!
      Стартовият списък включваше 90 4х4, 40 камиона, близо 100 мотора и 20-тина ATV. Целият маршрут на ралито със сигурност надхвърля 1500 - 2000 км (с лиазоните) и за ББ казват, че е второто по-големина състезание в Европа след "Дакар" (ако пустинната легенда може да се нарече европейска) и това което Долфи, Сашо, Иван и Карстен направиха е сравнимо с най-титулуваните успехи на България във футбола и популярните спортове.
      И така Берлин - Бреслау може да се определи като смесица от
      "Дакар"...


      ... и "Ладога"



      На места нашите тимове летяха към триумфа


      На други места пътят към успеха бе труден и тежък



      Имаше коли и за русофилите

      Имаше коли и за русофобите


      Но това, което ме потресе бяха камионите


      Тежките чудовища винаги имаха по някой представител в челната десетка, тъй като колите и камионите стартираха в общ клас по време.
      Даже един Unimog бе дал второ време на един от етапите


      Сред останалите екзотики бяха архиконкурентите на Bowler - машините Tomcat

      И десетки други екзотични машинарии.

      Ралито бе толкова завладяващо, че дори полската армия реши да се включи в надпреварата


      Женската част също бе на ниво

      Единствената жена при мотористите изглеждаше доста миловидно, но бицепсите й поуплашиха дори Долфи


      Познайте кой кара големия камион

      Аня, разбира се Дребничката красива и фина жена се справяше с големия звяр, както моя милост с паницата в полевия ресторант - професионално...
      Донякъде я разбирам - за десетината метра в които подкарах този грузовик, ми се стори че съм зад волана на комфортен автомобил от средния клас.


      Тази на пръв поглед неугледна IFA крие многобройни подобрения под капака си и заслужено триумфира в класа за камиони над 7,5 тона


      Тук с носталгия си спомних за столичния булевард "Витоша" преди бат' Бойко да го затвори

      "Гробарката" в действие. Всеки ден прибираше по някой/няколко закъсали на трасето...


      Тук са отбелязани всички машини, събрани от 1999 г. насам. Тук някъде е и дебюта на Сашо, тогава заедно с Тодор Христов.


      Масовия старт на финала. Дребните машинки караха все едно дявола ги гони. (То по-точно няколко дявола ги гониха). И как не като в стеснението след стартовата права супермалките "бръмбар" и Tomcat не биха искали да са измежду 20-тонните чудовища.


      Ще ви издам една голяма тайна - Сашо и Долфи окапаха още на втория етап и някой трябваше да спаси родната чест. Знаете че съм всеотдаен и винаги помагам.

      Тук печеля етапна победа за Сашо


      Тук бетонирам 2-то място на Долфи


      Знаех, че напоследък съм качил някое и друго кило, ама просто се подпрях, а той взе че потъна


      Моментът, който всеки мечтае да види след 8-те изтощителни дни. Слабо казано, чувствах се горд, че съм българин!!!



      Нашата агитка - всички които имаха заслуга към триумфа на нашите и моя милост. Отляво надясно: Карстен - ко-пилот на Сашо, Робърт - механик на Сашо (някои сигурно си го спомнят като пилот на Ком - Емине преди време), самият Сашо, Торстен(механик) и Чудото (механик) в дружеска прегръдка, моя милост, Иван Маринов - ко-пилот, Долфи и кажи-баба-тенкю или Тенчо (механик)


      Подробния репортаж за ББ очаквайте в августовския ни брой!!!

      Коментар


      • #48
        Дявол Коледа

        Убеден съм че един цял брои няма да стигне за да се опише това събитие ако ви се занимава пуснете един цял брои или почти цял брои за него икачете снимките и филма на ДВД аз лично бих дал и 10.00лв за подобен брои а и смятам че не само аз бих дал просто ще е уникално
        ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
        тел.088четири 9едно9 4нула4
        -------------------------------------------------------

        Коментар


        • #49
          Ако има още поне 800 - 1000 души като теб и няма никакъв проблем с DVD-то

          Коментар


          • #50
            Дявол Коледа

            А тогава колко ще ми струва едно ДВД за мен само
            ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
            тел.088четири 9едно9 4нула4
            -------------------------------------------------------

            Коментар


            • #51
              Ей ей ей !!!!!!!!!!!!! И аз искам !

              Коментар


              • #52
                Все пак не разбрахме на 1 място кои са и с какъв автомобил?
                siko

                Коментар


                • #53
                  Ето тази лилавата мешаница отляво. Колата изглежда много като мейд ин БГ гараж на 3 водки, но се оказа изключително практична и балансирана. Екипажът е Херман Щрасер – Михаел Кюрбс от Германия.


                  Коментар


                  • #54
                    Честито и от мен! Страхотно представяне! Това показва на какво ниво е нашенския Офф-Роуд! Догодина победата няма где да оди - чакаме я
                    RB Patrol Team

                    Коментар


                    • #55
                      Тази вечер 10.07. между 21.00 ч. и 22.00 ч. в "Център" - спортното предаване по RTV ще се излъчи една част от интервюто със Сашо Ковачев за Берлин-Бреслау.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                      Зареждам...
                      X