До: MASTER TRIAL 4X4- III GIP ROAD 2009
страхотни картинки на живо е доста по различно.този път голям камънак имаше зоните бяха страховити.доста кураж се иска за да
преминеш през някой от тях.машините колкото и да са подготвени колкото и големи гуми да имат работата на пилота и навигатора е може би наи важната част от играта.особено впечетление прави в екстрема когато има пълен контрол на машинта независимо от трудната ситуацията.прави впечетление когато дадена машина премине някое изклучително трудно препядствие зрителите веднага награждават екипа ракопляскайки това дава много кураж.на много места аз лично бих се замислил дали дa премина но може би 100% доверието на пилота към своя навигатор е най важното нещо преди да си застанал на ръба на преобръщане.особено атрактивно е когато правят преминаване на големи странични наклони при някой от състезателите и вързванията с лебедка не помагат при други е достатачно с един колан да се премине дадено препядствие без търкал.в едно такова състезание имат също заслуга и хората които участват в организацията естествено труда който полагат е трудно да се опише с два реда но с две думи не са само карачите.имах удоволствието да се запозная с колегата ,,zzlatev,,ще се радвам по често да ни идва по траялите.този път от мен ще има малко снимков и видео материал но ще се радвам догодина да имам възможноста да присъствам 100% на това траялче.едно от нещата които много ме развълнуваха е че на това място през 2014 година искат да направят Евро траяла като гледам терена какъв е каменист ще падне голям купон.за сега стига толкова бля бля догодина пак ще пусна и малко снимки с които разполагам.
поздрави от Испания
страхотни картинки на живо е доста по различно.този път голям камънак имаше зоните бяха страховити.доста кураж се иска за да
преминеш през някой от тях.машините колкото и да са подготвени колкото и големи гуми да имат работата на пилота и навигатора е може би наи важната част от играта.особено впечетление прави в екстрема когато има пълен контрол на машинта независимо от трудната ситуацията.прави впечетление когато дадена машина премине някое изклучително трудно препядствие зрителите веднага награждават екипа ракопляскайки това дава много кураж.на много места аз лично бих се замислил дали дa премина но може би 100% доверието на пилота към своя навигатор е най важното нещо преди да си застанал на ръба на преобръщане.особено атрактивно е когато правят преминаване на големи странични наклони при някой от състезателите и вързванията с лебедка не помагат при други е достатачно с един колан да се премине дадено препядствие без търкал.в едно такова състезание имат също заслуга и хората които участват в организацията естествено труда който полагат е трудно да се опише с два реда но с две думи не са само карачите.имах удоволствието да се запозная с колегата ,,zzlatev,,ще се радвам по често да ни идва по траялите.този път от мен ще има малко снимков и видео материал но ще се радвам догодина да имам възможноста да присъствам 100% на това траялче.едно от нещата които много ме развълнуваха е че на това място през 2014 година искат да направят Евро траяла като гледам терена какъв е каменист ще падне голям купон.за сега стига толкова бля бля догодина пак ще пусна и малко снимки с които разполагам.
поздрави от Испания
Коментар