Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"24 ЧАСА НА АТИНА"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

    Видеото е страхотно, няколко пъти гледах клипчетат.

    П.П. Ей, откачени сте, а звука е невероятен
    LZ1PER

    Коментар


    • #32
      До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

      Мерси за хубавия разказ.
      Браво и за състезанието май е било точно ваш тип, сигурен съм, че сте се изкефили максимално.

      П.П.
      Май и аз ще подготвям кола за до година
      Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 03-12-08, 13:00.

      Коментар


      • #33
        До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

        Радвам се че ви харесва материала. От страшно много време не съм писал репортаж и незнаех дали го правя както трябва.


        Старта беше даден в едно китно градче което със своите многобройни църкви и крепостни стени много ми напомни за стария Несебър.Улиците бяха изпълнени с любопитни фенове дошли да погледат участниците.Гърците явно не познават Българския флаг защото долавям че си говорят че сме Италианци Веднага след старта зареждаме с гориво Черокито. На местния ШЕЛ нямат хидравлично масло а за Ред Бул дори не са чували.Ако има нещо което е добре направено в родината това са бензиностанците.

        На старта на СС ми прави впечатление че цивилните джипки на повечето играчи са с два пъти по малко кал от нашата.Още едно предимство което имат колегите е че карат без каски и с нормалните предпазни колани.На 24часа Атина няма зли дупки и неравности както при нашите състезания и това позволява по лека екипировка.Ако не бе валял и дъжд оф-роуда е само бързо каране по макадамови и полски пътища.Ако не си счупиш возилото сам няма толкова голяма трошия.Разликата с нашия терен е че в Гърция черните пътища се подържат с булдозери и грейдъри.Навсякъде има канавки които отвеждат водата и по този начин терена не се разбива.Няма и коловози от Виетнамка с нахвърляни камъни в тях.Виждаме и много по тежки отклонения на малки пътища но рядко караме по тях.Все пак от старта до финала са близо 800км.и това определя този терен.Една от много подлите изненади в полето са напоителни кранове на всеки 200-300 метра.При изпускане на бегачката от траекторията тези капани направо къртят гумите заедно с елементи по окачването.По рано през деня видяхме едни момчета с Г-класа който си бяха откъртили предната гума заедно с главината на един такъв бетониран в земята кран.Явно Гърците са доста по напред от нас в селското стопанство за което говорят добре подържаните ниви.За последен път бях виждал на полето стадо от над 150 глави добитък в БГ като малко дете.



        Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 03-12-08, 14:28.

        Коментар


        • #34
          До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

          Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
          ... От страшно много време не съм писал репортаж и незнаех дали го правя както трябва. ...
          Нищо не си забравил. Давай нататък!
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #35
            До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

            Голям калпазанин ей.Брат му се мъчи да кара,а той клипчета си прави.

            Коментар


            • #36
              До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

              Снимките са еднообразни просто защото са правени в един участък от трасето.Направих много снимки но повечето са прилично размазани.От нощните също нищо не се разбира.За следващия път съм изградил тактика как да правя по добри кадри докато караме.

              Нощната ориентация е друг вид състезание.Организаторите явно са маркирали трасето преди месец пряките които пресичаме са обрасли с трева и не се виждат. Мокрият терен поглъща подло дори мощните 510 ватови фарове.Правим и първите по дълги изгубвания.Една от личните ми задачи за това състезание бе да се науча по добре да работя с пътната книга и трипа.Решението е лесно не гледаш пътя и карането а повече се взираш в средствата за навигация.Интересно бе да се наблюдава качеството на работа при различно монтираните допълнителни фарове.Ние бяхме с ниско разположени такива като ни даваха предимство в мъглата.Високо набодените фарове са по добри за дълги прави и не се замърсяват от калните локви.По съвет на Христов се опитваме да настигнем един от претендентите за първо място.Очукан Рендж Ровър Класик бе с един от най добрите пилот и навигатор в местния шампионат.Задачата е сложна поради това че още на първите километри след асвалта нямаме почти никакво адекватно управление.На обратните завои сме страшно бавни като на най елементарни места правим по няколко маневри.Отзад безмилостно ни настигат многобройни лъчове разцепващи тъмата.С нечовешки усилия и многобройни рискове мъчно настигаме Ровъра. Броя фаровете движим се шеста и седма кола караме в пакет.Водача на глудницата се вижда на далечния баир.Правим едно от най невероятните карания някога.Близо 60км супер здраво ръчкане.Терена се сменя постоянно ситуацията е толкова нервна че чак на някой изпълнения се лензиме като супер идйоти.Явно пилота на Класика също се кефи на този екшън защото на някой места видимо ни изчаква да се захапем отново.Проблемът е че ни хвърля кални кюфтета по предния джам.Чистачките ги пресkачат с усилие и разчитаме само на поредната локва за късче видимост.Следва дълго спускане с безкраини обратни завои.Черокито поема и първите тежки удари в камъните встрани от пътя.Ивайло с мъка се бори с волана който много държи да му изтръгне ръцете.Мислено пресмятам колко километра ще издържим още така.Ровера вече го няма пред нас.Спираме да налеем масло в скапаната хидравлика.На боклучивия маркуч ехидно ни се хилят две големи цепки.Преднината ни е стопена от повредата.Неугледна Витара ни прави направо смешни по серпентината.

              След два часа вече се тътрим с по нормалните карачи темпото е мудно.Губим се вкупом на всеки 10км.На едно кално спускане привидно малък пад завърта силно волана към дерето.Няма време за корекция пътя изчезва над нас.Мися си че бяхме до тук псувни избухват в кабината.Пропаднали сме на 15-20 метра по хлъзгав скат.Вадя въжето на лебедката.Дълго чакаме следващия участник.Малко бяло Джими запалва съединителя си в опит да ни извади.Съветват ни да се обадим на джипка по сигурноста.След час кански мъки сами се вадим обратно на пътя.Задната макара е много харабийско нещо.Влачим се по пътя уплашени от случката като бабички до нас вече са зловещи пропасти. Ако се метнем даже и Тодор Христов няма да ни намери.







              Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 03-12-08, 15:53.

              Коментар


              • #37
                До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

                Следващите часове са дълги и мъчителни времето напредва неумолимо.С това темпо няма да видим финала.От 10 часа сме едно с бегачката но умората не е толкова голяма по голямо е разочерованието от очевидно обречената на провал кауза.Цял ден помпаме силно кафе и Ред-Бул направо сме станали вампири.Изпили сме и близо пет литра вода а никой не е слизал да пикае.Каските обаче вече стават по тежки.Едно от големите мъчения е че цял ден сме карали срещу слънцето.Добре че денят почна с облаци и мъгла.На един от поредните мостове с ниски бетонни парапети се е вклинил кален Вранглер.Разпознаваме джипката на единствения екипаж с които се запознахме.Момчетата са били в асистенцията на участник в Солун Трофи и добре ни помнят. Това което е останало от предното ляво колело е под задника на водача.Не бях виждал до сега толкова крив преден мост.Раздадката си беше издрайфала вътрешностите направо на пътя.Видяхме и други непоправимо строшени возила главно окачвания и токове.След някой и друг час срещаме огромна група лутаща се между две точки от пътната книга.Мерихме многократно този възел но без решение. Оказа се че сигурно липсва цяла картинка в ориентирането.
                Как се бяха оправили другите???

                Някой се обади ядосан на организаторите и те ни упътиха.Бяхме преебали времето за финал с цели два часа.Повечето от джипките с който се домъкнахме до финала на тази секция бяха куци пилета като нас.На други водачите се бяха наиграли и се отказваха от продължаване.Преди финала беше и най тежката кал от цялото предишно каране.

                Истински лошата новина обаче бе че Христов и водача на камиончето което ни докара въпреки непрестаните си опити не бяха намерили нужната част.Това вече обесмисляше и нащо продължаване в борбата с времето на 24часа на Атина.Бяхме карали 13часа и изминали 410км.

                Учудени бяхме от количеството кал която бе покрила цялата джипка.Оправихме се набързо и тръгнахме отново да се разправяме с каратистите по хотелите на един изкуствен полуостров.....забравих му името.
                Въпреки раното ни отпадане бяхме много доволни от формата и организацията на състезанието.Но най голямото удоволствие беше от различния терен на който се проведе.Терен за който сме си мечтали винаги да се състезаваме във формат рали-райд.Не съжеляваме за това начинание защото от сега знаем че догодина отново ще се пробваме срещу 800-те километра райд за едно денонощие.







                На връщане настроението е приповдигнато песни и крясъци раздуха кубчето на Тодор.
                Няма да казвам само какви бяха песните.Говорихме си че ако бяха Долфа и Маринов маляките щяха да видят каране и смятане.Иво Върбанов с Дънди също стават за тия игри. Фиков; Забара; Семко; Чопъра; Десо; Ковачев;Ламбреви ;Алексите и др.имаме толкова много остриета с които можем да ги порежем.Возилото за там не е необходимо да е напомпано до пръсване просто трябва да е добре прегледано преди проявата.Другото са здрави топки и желание за доказване.БЪЛГАРСКИТЕ ПИЛОТИ ГИ ИМАТ ТЕЗИ КАЧЕСТВА.

                Специялни благодарности към ;;;;;;

                ЧУДОТО-един жесток механик
                ГЕОРГИ ФИКОВ-който уреди значителна част от разходите по транспорта
                ФИРМА КИРОВ-основният ни спонсор
                ФИРМА ЕВРО БОЛТ-крепежни елементи
                И ЧОВЕКА БЕЗ КОЙТО ТОВА НЯМАШЕ ДА СЕ СЛУЧИ ТОДОР ХРИСТОВ
                Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 03-12-08, 18:08.

                Коментар


                • #38
                  До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

                  Евалта Пеко, много готин репортаж ... чак ми е мъчно че и ние не дойдохме... Ако знаехме че има такова състезание въобще нямаше да ходиме на Тесалоники Ами направо на това !
                  [img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]

                  Коментар


                  • #39
                    До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

                    Първоначално публикуван от tZv3t0zAr Преглед на мнение
                    Евалта Пеко, много готин репортаж ... чак ми е мъчно че и ние не дойдохме... Ако знаехме че има такова състезание въобще нямаше да ходиме на Тесалоники Ами направо на това !
                    Ще се стягяме за догодина За това както казва Джипар-69 трябва да се играе на всички прояви.
                    Сигурен съм че тогава няма да представим България само с един куршум.

                    Коментар


                    • #40
                      До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

                      Близнака както винаги перфектен,нямам какво да кажа страшен репортаж.
                      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                      тел.088четири 9едно9 4нула4
                      -------------------------------------------------------

                      Коментар


                      • #41
                        До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

                        Браво и респект на Близнаците, на г-н Христов, и на всички, коите направиха това представяне и участие възможни.
                        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                        Коментар


                        • #42
                          До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

                          Много снимки от сайта на организаторите, включително моите любимци с VW Транспортера и "Диското"
                          А на следващата се вижда как Близнаците "прелитат" калта и след тях се заформи страшна тапа




                          П.П.

                          Публикуваните снимки са от Тодор Христов, Петър Цанов и Янис Атанасиу !
                          Текста, коментарите и снимките са ЕДИНСТВЕНО и САМО за читателите на този форум и тяхното ползване, интерпретиране, цитиране и копиране от други медии и списания не се разрешава без изричното съгласие на авторите
                          Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 04-12-08, 01:42.

                          Коментар


                          • #43
                            До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

                            Браво юнаци!!!
                            Май това ще е разковничето на българските състезания. Който не му харесва нещо тук има много добра алтернатива.

                            Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                            Мерси за хубавия разказ.
                            Браво и за състезанието май е било точно ваш тип, сигурен съм, че сте се изкефили максимално.
                            П.П.
                            Май и аз ще подготвям кола за до година
                            И аз се замислям...

                            Коментар


                            • #44
                              До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

                              Хвала на такива , като Вас!!!
                              Като чета разказа и гледам снимките и клиповете се гордея, че съм българин!
                              Продължавайте все така!
                              Бъдете здрави и късмета да е с Вас на следващото участие!
                              ________________________________________________________________________________________
                              Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                              HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                              Коментар


                              • #45
                                До: "24 ЧАСА НА АТИНА"

                                Първоначално публикуван от Христо Преглед на мнение
                                Браво юнаци!!!
                                Май това ще е разковничето на българските състезания. Който не му харесва нещо тук има много добра алтернатива.
                                И аз се замислям...
                                И нтересното е, че на тия дето не им харесва в България, не ги виждам и на тия състезания.
                                Май който си кара в България, той си кара и навън.
                                Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 04-12-08, 12:57.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X