До: THESSALONIKI ADVENTURE TROPHY
Току що се прибрахме в хотела, състезанието е много тежко от към организация, участват 80
екипажа от три държави - България- 11 , Румъния 2, Турция 2 и всичко останало от Гърция. Зписването се проточи, защото тук са много стриктни и проверяват всичко, най-вече дали си пълнолетен и имаш книжка !!! Техническият преглед мина по чисто "Балкански" стандарт, виждали сте как става в България 

Преобладаващите автомобили бяха "SUZUKI", имаше три G-класи за цвят и доста "циркаджийски" автомобили




А така търпеливо чакахме да ни запишат, като през това време гърците си ни прескачаха...

Това е Председателя на Солунския клуб, много активен, гостоприемен и всеотдаен- Христос Воядзис

Пролога представляваше 200 метра движение в блато и излизане на стръмен бряг. Първите 15 минаха като на разходка, а след това стана драма-брега се изрони, изора се и без лебедка не се минаваше...това обясни веднага стартовите ни номера от 56 нагоре...



Първи от нашите тръгнаха варненските екипажи на Ваньо Иванов и Йосиф Йосифов, но за всеобща изненада "делфинските" представители затънаха и двамата
Тук вещо се намеси Капитан Веско Войвода и Долфи и нещата потръгнаха...

Всички наши минаха нормално, с лебедки, като Вера пак обра овациите с практичното си каране и отбора им с Терзиев се нареди на 20 позиция.


Останалите екипажи се класираха между 25 и 30 стартова позиция. Първият етап трябваше да стартира в 17 часа, но поради честата намеса на трактора, промениха старта да е в 19 часа.
А Вера се закани, че на нощния етап ще ги скъсат гърчолята...

А ето го и най-голямото автомобилно недоразумение в тунинга(според мен)
Току що се прибрахме в хотела, състезанието е много тежко от към организация, участват 80


Преобладаващите автомобили бяха "SUZUKI", имаше три G-класи за цвят и доста "циркаджийски" автомобили





А така търпеливо чакахме да ни запишат, като през това време гърците си ни прескачаха...


Това е Председателя на Солунския клуб, много активен, гостоприемен и всеотдаен- Христос Воядзис

Пролога представляваше 200 метра движение в блато и излизане на стръмен бряг. Първите 15 минаха като на разходка, а след това стана драма-брега се изрони, изора се и без лебедка не се минаваше...това обясни веднага стартовите ни номера от 56 нагоре...




Първи от нашите тръгнаха варненските екипажи на Ваньо Иванов и Йосиф Йосифов, но за всеобща изненада "делфинските" представители затънаха и двамата

Всички наши минаха нормално, с лебедки, като Вера пак обра овациите с практичното си каране и отбора им с Терзиев се нареди на 20 позиция.


Останалите екипажи се класираха между 25 и 30 стартова позиция. Първият етап трябваше да стартира в 17 часа, но поради честата намеса на трактора, промениха старта да е в 19 часа.
А Вера се закани, че на нощния етап ще ги скъсат гърчолята...

А ето го и най-голямото автомобилно недоразумение в тунинга(според мен)


. Още повече ме хваща яд, че не дойдох, ма пусти изпити














Коментар