До: Берлин - Бреслау 2007
Вчера, меко казано, им се е разказавала играта. След 24 часа дъжд нонстоп, трасето е било направо блато. Самият етап е бил всъщност 2 от миналата година, събрани на едно - карали са 500 км, от които над 250 състезателни. Всички дюни са се превърнали в блата - имало е кал и вода до капака. Долфи е финиширал в 24 ч, на час и половина след първия (все още води полякът с Tomcat, който не е случаен - кара и на Дакар, миналата година е финиширал 95-ти). Сашо е финиширал към 03 ч през нощта, без един фар. Много добре се справя един УРАЛ, който е завършил вчера след поляка и е и втори в генералното класиране за момента. Нашите са Долфи - 10-ти, Сашо - 31-ви, но Ицо каза, че са на часове разлика след другите.
Днес карат лек етап, около 60 км. Но някои още финишират в момента от вчерашния етап - половината камиони още не са завършили, както и доста коли.
Вчера, меко казано, им се е разказавала играта. След 24 часа дъжд нонстоп, трасето е било направо блато. Самият етап е бил всъщност 2 от миналата година, събрани на едно - карали са 500 км, от които над 250 състезателни. Всички дюни са се превърнали в блата - имало е кал и вода до капака. Долфи е финиширал в 24 ч, на час и половина след първия (все още води полякът с Tomcat, който не е случаен - кара и на Дакар, миналата година е финиширал 95-ти). Сашо е финиширал към 03 ч през нощта, без един фар. Много добре се справя един УРАЛ, който е завършил вчера след поляка и е и втори в генералното класиране за момента. Нашите са Долфи - 10-ти, Сашо - 31-ви, но Ицо каза, че са на часове разлика след другите.
Днес карат лек етап, около 60 км. Но някои още финишират в момента от вчерашния етап - половината камиони още не са завършили, както и доста коли.
Коментар