Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"24 ЧАСА НА АТИНА" 2010

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: "24 ЧАСА НА АТИНА" 2010

    Давайте снимки да видим Сачмата какви ги е вършил по Еладата

    Коментар


    • #77
      От: "24 ЧАСА НА АТИНА" 2010

      Вече се прибрахме и успяхме донякъде да наваксаме умората и безсънието от приключението "24 часа на Атина" !
      Много се радвам, че всички сме живи и здрави и стигнахме до финала на това тежко състезание !

      Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
      Трасето е влажно и няма прах.
      Няма и голяма конкуренция и имаме шансове за призови места.
      ....Трасето тази година е съкратено и няма много пропасти и тесни пътища.
      Близнака се е пообъркал с тоя пост, но е нормално, щото от сервизна зона не се виждаше трасето добре
      Имаше прах в изобилие, особено в първите 100 км. а целия SS4 си беше такава прашна фиеста, че едвам дишахме...

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:athens.jpg
Прегледи:1
Размер:37.0 КБ
ID:5232613


      Влажно беше само по високите места и там където бяха останали локви.
      Трасето наистина беше съкратено, като общата дистанция беше 750 км. ( 500 км. SS) но пропастите си бяха там...ще ги видите по-късно от видеото, което обработваме в момента
      Гоялма част от трасето беше от 2008-ма и 2009-та година, но в обратна посока (Върбанов знае за какво иде реч...Арахова, Дистомо и т.н.)
      Наистина Евеа не се караше, но пък имаше и нови отсечки, като тази от рали Акрополис.
      Конкуренция имаше и то доста по-голяма от миналите години...за сравнение, през 2009-та имаше двама финиширали в клас OPEN, а тази година са цели 10 екипажа
      Гръцките Сузукита плътно следваха Траян, а Йоско и Венелин Градев се бориха до последно за третото място.
      Тази година всички състезатели бяха много по-добре подготвени, с по-добре подготвени машини и много мотивирани
      Много съм доволен, че нашата оффроуд школа отново превзе поредния връх и отново оставихме замислени всички за нивото на българите
      Раздвам се, че при първото ми участие с модела на Поларис успяхме не само да финишираме, но и да дадем добър резултат

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC05058 tn.jpg
Прегледи:1
Размер:69.8 КБ
ID:5232482


      По-късно ще пиша подробно, че трябва и малко да поработя, за да наваксам
      Снимки ще има утре, че Близнака остана с фотото в Гърция...
      Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 01-12-10, 10:21.

      Коментар


      • #78
        От: "24 ЧАСА НА АТИНА" 2010

        Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
        По график.Но тук в сервиза няма никой още.
        Много се губят и объркват...
        Това важи за всички други, но не и за българските екипажи
        За Гигов и Мити беше малко повече "ходенето за гъби", но там бяха все начинаещи и с дебют в най-тежкото състезание, така че им е простено...
        Истилиан беше безупречен, Венко допусна грешка само в първия SS, а ние с Пламен Въшимура имаме две губения (едното заради грешка в книгата) и то на две халогенчета (изгоряха ни бушоните на фаровете)
        Нямахме и добра видимост заради калта и невъзможността да чистим джама, но въпреки всичко се движехме перфектно (Въшимура е номер 1, въпреки, че винаги той е виновен за всичко )

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC05100 tn.jpg
Прегледи:1
Размер:591.6 КБ
ID:5232513
        Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 30-11-10, 10:51.

        Коментар


        • #79
          От: "24 ЧАСА НА АТИНА" 2010

          И снимки от страницата на организатора и гръцкия АТВ форум :

          http://www.quad-atv.gr/gallery/album...sk=n&sd=a&st=0

          http://www.ihnilatis4x4.gr/24hours10m.htm

          Коментар


          • #80
            От: "24 ЧАСА НА АТИНА" 2010

            И малко видео от трасето от колата на Димитриадис, Suzuki Jimmy 1.6
            След малко ще пусна и снимки и моето виждане за състезанието

            Коментар


            • #81
              От: "24 ЧАСА НА АТИНА" 2010

              И така...тръгнахме 5 екипажа от България по различно време, като ние пътувахме със Зори с АТВ-то и Полариса.
              Пътуването този път ни се стори тегаво...не знам защо...
              Хотела беше в центъра на града, заобиколен от червени фенери и блуждаещи "гърци" от Пакистан, Африка и от къде ли не...
              Оказа се, че паркинга има само четири места за коли...да, ама не Успяхме с маневри и ундурдисване (и с помощта на Кольо Рижавия) да "наврем" всичко вътре
              Траян паркира буса с ремаркето на входа на хотела и всичко се нареди
              Откриването на състезанието и техническия преглед бяха на пъпа на Атина, там където стартира "Рали Акрополис".

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:jet5.jpg
Прегледи:1
Размер:107.2 КБ
ID:5232733


              Минахме успешно записвания, технически преглед и поклюкарствахме с колегите от Гърция и Румъния (още им държи от Маратона )
              Старта на първия SS бе на 70-80 км. и ние си закарахме машините на ремарке, нямаше смисъл да ги тътрим по асфалта.
              Четириколките стартираха един час преди нас и ние поехме към 3 часа в трасето.
              Много прах и слънце в очите, не можехме да чистим джама, че нямахме миялка и чистачката зацапваше.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:as1.jpg
Прегледи:1
Размер:164.7 КБ
ID:5232734


              Започвах да свиквам с Полариса, защото ми беше много странен...не кара нито като АТВ нито като джип
              На 120-я километър видяхме Зори, която беше спряла без токове, наляхме си гориво и продължихме.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:jet6.jpg
Прегледи:1
Размер:149.7 КБ
ID:5232737


              Започна да става тъмно като в маймунско д..пе и се появиха първите локви и кал.Навигацията стана трудна, а изненадите много...
              Мазалото по стъклото стана още по-голямо и намалихме доста темпото, за да пазим машината.
              В сервизна зона разбрахме, че всички българи се движат добре, ние имахме нормално закъснение и се подготвихме за следващия скоростен етап, 50 км. от "Рали Акрополис" и 50 км. по планински пътища.
              Настроението беше супер, машината се държеше добре и потеглихме с голям ентусиазъм.
              На 30-я километър обаче изчезнаха светлините и останахме само на двете халогенчета...
              После се оказа, че камък е скъсал кабелчето на габарита и е давал на късо, но това го разбрахме чак на сутринта в края на състезанието...изкарахме цялата нощ само на тия две халогенчета...
              Темпото ни се забави, защото спирахме да чистим и мием фарчетата и стъклото, а и автономията ни не беше голяма и в големите етапи спирахме за зареждане.
              Въпреки всичко машината си вървеше добре, Пламен се справяше с навигацията (имахме само две яки губения, едното не по наша вина ) и целта ни беше да запазим машината и да финишираме състезанието.
              Нощния етап от 200 км. е най-голямото сито за състезателите...повечето отпаднаха тогава.
              Трасето хем е скоросттно, хем е пълно с изненади и малка видимост. В една маслинова горичка излетяхме на един завой и видяхме много следи
              Оказа се, че и Траян и Йосиф и още няколко гърци са "ходили за маслини"
              Умората започва да се усеща към 5-6 сутринта...тогава ти се сливат нещата, организма крещи зверски за сън, а очите се затварят като тежки кепенци...
              Успяхме да финишираме...бях като разглобен...не бях свикнал с тая машина и много ме изцеди...преди година с АТВ-то не бях толкова уморен, въпреки 1000-та километра.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:as.jpg
Прегледи:1
Размер:124.8 КБ
ID:5232735


              Този модел бъги (така му викаха всички) е много пъргав и бърз на "тегавите участъци" с много завои и насечен терен, но в правите и скоростните отсечки нямахме шансове.
              Да не забравяме обаче, че машината си беше стокова, без тунинг и специални седалки, не беше "напасвана" по нас, аз не бях добре запознат с нея и т.н.
              Последния етап беше 40 км. супер скоростен и прах за износ за целия Европейски съюз
              Въшимура беше безгрешен, пристигнахме 10 минути преди контролното време, изчакахме и си влязохме на секундата (съдиите са допуснали грешка в класирането и са ни дали 10 мин. наказание и затова трябва да сме на 6 място)

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:asssss.jpg
Прегледи:1
Размер:124.1 КБ
ID:5232739

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:asss.jpg
Прегледи:1
Размер:125.4 КБ
ID:5232740


              Вече се бяхме разсънили, събрахме се цялата българска група за награждаването и очаквахме, че поне два екипажа ще са в тройката, т.е. за Траян и Истилиян бяхме сигурни, че са първи, но за Йосиф и Венко не знаехме...
              Аз проспах в пикапа награждаването и Зори ми взе медала, но самия факт, че сред 10-те финиширали в OPEN клас има 5 българи беше голяма награда.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:for.jpg
Прегледи:1
Размер:135.0 КБ
ID:5232736


              Много се радвам, че българската оффроуд школа показа за пореден път, че не я притесняват разстояния, време, трасета, конкуренция и винаги сме основните претенденти за тройката
              Жалко, че Зори не успя да си покара, защото мисля, че имаше какво да покаже на другите.
              При АТВ машините очаквано борбата беше между Марко Ягер от Словения и Крис Стамболдзис, като Марко грабан първото място следван от Крис.
              Крис беше направил голям жест за нас и участието ни в Дакар и ние решихме да го зарадваме
              Дълго време той търсеше кросово CZ от годините в които е бил мотокросист и се е състезавал на Ридо заедно с Димитър Рангелов...
              Близнаците намериха мотора и заедно с тях и Петър Ценков го купихме и му го подарихме в Атина
              Радостта му беше неописуема и едвам сдържаше сълзите си от вълнение...

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ath3.jpg
Прегледи:1
Размер:144.6 КБ
ID:5232738


              Благодаря на всички от българския отбор за подкрепата, на феновете в този форум, кото ни подкрепяха, на Иво Цанов за хубавите снимки и инфото, което успяваше да "изтръгне" от организаторите, за да ви осведомява.
              Организацията тази година беше доста по-добра от миналата година, времеизмерването по-точно, сервизните зони и старт-финала бяха на хубави места...
              Основен недостатък според мен е, че не пуснаха live тракинга на състезателите, но от миналата година имаха лош опит с гръцките фенове и се презастраховаха...
              Това е от мен накратко, със сигурност догодина пак ще участвам (да съм жив и здрав) и мисля да бъде с джип
              Остана ми само и с това да карам на 24 часа...
              Още веднъж благодаря на всички за подкрепата и съм горд с успехите на нашите участници в предизвикателството "24 часа на Атина"

              Коментар


              • #82
                От: "24 ЧАСА НА АТИНА" 2010

                И още снимки, за да усетите атмосферата на това уникално преживяване

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:zori1.jpg
Прегледи:1
Размер:148.8 КБ
ID:5232743


                Димитър Стоянов (Мити) направи успешен дебют, въпреки че беше с навигатор без опит...

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo.jpg
Прегледи:1
Размер:183.8 КБ
ID:5232744


                Йосиф и Венко Градев имаха малшанс в първия етап с навигацията и не успяха да наваксат до края...

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:jet4.jpg
Прегледи:1
Размер:112.3 КБ
ID:5232745


                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ataaaa2.jpg
Прегледи:1
Размер:52.5 КБ
ID:5232746


                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:athe.jpg
Прегледи:1
Размер:56.8 КБ
ID:5232747


                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:jet2.jpg
Прегледи:1
Размер:132.4 КБ
ID:5232748


                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:king.jpg
Прегледи:1
Размер:124.1 КБ
ID:5232749

                Коментар


                • #83
                  От: "24 ЧАСА НА АТИНА" 2010

                  Анонса в BTV за подробния репортаж в неделя след 11:30 часа И всичко това благодарение на Истилиян Маринков !!!

                  Коментар


                  • #84
                    От: "24 ЧАСА НА АТИНА" 2010

                    И ето целия репортаж

                    [URL="http://www.4x4bg.com"]www.4x4bg.com[/URL]

                    Коментар


                    • #85
                      От: "24 ЧАСА НА АТИНА" 2010

                      Честито за "24 часа на Атина" ! Само напред!
                      Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 12-01-11, 01:32.
                      [FONT=Garamond][SIZE=2][COLOR=blue][B]NISSAN Patrol GR 2.8 Y60[COLOR=darkorange] - Къса база[/COLOR][/B][/COLOR][/SIZE][/FONT] [SIZE=2][COLOR=green][I][B][FONT=Comic Sans MS]

                      Човешкият ум е ограничен. Глупостта не е![/FONT][/B] [/I][/COLOR][/SIZE]:wink:
                      [FONT=Arial Black][SIZE=1]За повече контакти, търсете разклонител![/SIZE][/FONT]

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X