Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

    Прекрасно представяне на Пепи! Евала!!!! Дано и в останалите етапи
    няма проблеми.
    [I][FONT=Arial Black]Наско Лазов[/FONT][/I] :DHarley davidson elektra glaid

    Коментар


    • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

      Първоначално публикуван от TROMBA Преглед на мнение
      Много си краен и емоционален,ако познаваш проблема го решаваш авансово!
      Изтърва оптегача и вече става мазало,псувай разбирачите дето са допуснали това да се случи!
      Както стана ясно проблема с машината на Петър е била горивната помпа! В момента кара с тази на Младен и резултата се вижда... Ще те замоля смирено да последваш моя пример и от тук нататък само да четеш в тази и съседната теми! Благодаря ти за разбирането...

      Коментар


      • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

        Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
        Както стана ясно проблема с машината на Петър е била горивната помпа! В момента кара с тази на Младен и резултата се вижда... Ще те замоля смирено да последваш моя пример и от тук нататък само да четеш в тази и съседната теми! Благодаря ти за разбирането...
        Коментара на Тромбата е за машината на Вачков, и най-вероятно да е абсолютно прав. За този проблем има много писано из чуждестранните форуми.

        Коментар


        • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
          Както стана ясно проблема с машината на Петър е била горивната помпа! В момента кара с тази на Младен и резултата се вижда... Ще те замоля смирено да последваш моя пример и от тук нататък само да четеш в тази и съседната теми! Благодаря ти за разбирането...
          Колегата TROMBA говори в този пост за машината на Младен Вачков, а не на Петър Ценков.. освен това проблемата на машината на Петър не е горивна помпа .. а проблемен акумулатор.. / той самият го съобщи във телефонното си включване по БНТ/..

          Мисля че трябва да си спестяваме подобни директни нападки срещу колеги от форума.. определено не са за тази тема и не правят добро впечатление.. от друга страна всички изказани мнения са ценни и дават принос .. затова го наричаме форум ..

          Коментар


          • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

            Във съседната тема се цитира Петър и се казва, че след смяна на помпата, машината е започнала да работи нормално... Я разбирачите се разберете помежду си и уеднаквете инфото - помпа или акумулатор! Чука читател.... Никой никъде не спомена обтегача като причина за отпадането на Младен (от страна на отбора ни на Дакар)! Ако Омбре-то не е чел достатъчно по чуждестранните форуми, сигурно останалите механици в лагера са ги чели, а може и да са писали там..?!! Диагнози и препоръки за "псуване на разбирачите" не съм давал аз, а колегата "Тромба" и то на базата на оскъдната информация която има! И преди казах, и сега ще го повторя - ако някой е могъл да помогне - да го бе направил преди един месец или повече, а не да дава акъли тук - НЕ Е КОРЕКТНО към хората които са на майната си и се борят като лъвове с най-големите в този спорт...

            П.П. Това е последното ми "обаждане" не само в темата, а и в раздела! Мерете си "познанията" на воля...

            Коментар


            • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

              Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
              Колегата TROMBA говори в този пост за машината на Младен Вачков, а не на Петър Ценков.. освен това проблемата на машината на Петър не е горивна помпа .. а проблемен акумулатор.. / той самият го съобщи във телефонното си включване по БНТ/..

              Мисля че трябва да си спестяваме подобни директни нападки срещу колеги от форума.. определено не са за тази тема и не правят добро впечатление.. от друга страна всички изказани мнения са ценни и дават принос .. затова го наричаме форум ..
              Проблема,с акумулатора,вече е история.
              Новият проблем,който вече е отстранен,е горивната помпа на Пепи.
              ТюркеДжиев старши
              Последно редактирано от brake; 11-01-12, 22:59.
              sigpic

              Коментар


              • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                НЕ Е КОРЕКТНО към хората които са на майната си и се борят като лъвове с най-големите в този спорт...
                Тук съм съгласен с теб.

                Но имай в предвид че има още неща около подготовката на машините и желанието на Пепи как те да се правят. Затова колегите тук така остро реагират.

                Сменил съм три ренегада като с два от тях се състезавах в Ендуро шампионата, когато имаше такъв. Първите модели бяха с механичен обтегач на ангренажната верига и без усилвател на кормилото. Както казах въвеждането на хидравличен обтегач се отчита като минус от феновете на марката. При рязко понижаване на оборотите на двигателя, примерно при екстремно спиране, веригата "прескача зъб" от там нататък всичко е ясно

                Коментар


                • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

                  Уникален етап 11 за Петър Ценков


                  Петър Ценков най-накрая се отърва от техническите проблеми, които мъчеха неговото ATV. Участникът ни в рали “Дакар” 2012 държа уникално темпо и завърши етап 11 на 6-о място, с което подобри собствения си рекорд до момента.
                  За дневника на рали “Дакар” по БНТ2 Ценков заяви: “Проблемът, който ме мъчеше последните дни се оказа в незначителен дефект. Радвам се, че днес най-накрая можах да покарам, машината вървеше добре. За първи път можех да видя, че на “Дакар” е и хубаво, но мислите ми бяха в техниката и през целия етап следях параметрите на четириколката”.
                  Ценков се подготвя за влизането на състезанието в Перу – етап12 на “Дакар” може да се окаже много тежък, тъй като след него, нашия пилот, както и всички останали състезатели с ATV и мотоциклети, няма да има право на помощ от екипа си и ще трябва да отстранява евентуални повреди сам. www.dakar.bg

                  Коментар


                  • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

                    И на 2011 сам се спаси-кормилен прът,сега реле (акумулатор)
                    Който си го може си го може

                    Коментар


                    • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

                      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                      Както стана ясно проблема с машината на Петър е била горивната помпа! В момента кара с тази на Младен и резултата се вижда... Ще те замоля смирено да последваш моя пример и от тук нататък само да четеш в тази и съседната теми! Благодаря ти за разбирането...
                      Явно четеш постовете отгоре-отгоре и не вникваш в материята-но ти е простено на фона това което правят нашите на Дакар!
                      ПРЕПОРЪКИТЕ ГИ ЗАПАЗИ ЗА СЕБЕ СИ!

                      Коментар


                      • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

                        Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                        Във съседната тема се цитира Петър и се казва, че след смяна на помпата, машината е започнала да работи нормално... Я разбирачите се разберете помежду си и уеднаквете инфото - помпа или акумулатор! Чука читател.... Никой никъде не спомена обтегача като причина за отпадането на Младен (от страна на отбора ни на Дакар)! Ако Омбре-то не е чел достатъчно по чуждестранните форуми, сигурно останалите механици в лагера са ги чели, а може и да са писали там..?!! Диагнози и препоръки за "псуване на разбирачите" не съм давал аз, а колегата "Тромба" и то на базата на оскъдната информация която има! И преди казах, и сега ще го повторя - ако някой е могъл да помогне - да го бе направил преди един месец или повече, а не да дава акъли тук - НЕ Е КОРЕКТНО към хората които са на майната си и се борят като лъвове с най-големите в този спорт...

                        П.П. Това е последното ми "обаждане" не само в темата, а и в раздела! Мерете си "познанията" на воля...
                        Май ти отделям много внимание,но да те светна!
                        През ръцете ми са минали два ренегада ,един аутлендър,четири CAN AM DS450.През 2009 сина ми стана трети при мъжете на "ATV CHALENGE CUP" и първи при юношите точно с CAN AM RENEGADE 800X беше на 14години.2010 и 2011 караме CAN AM DS450 и стана 3ти/2010/ и 2ри/2011/в източноевропейския шампионат по мотокрос.Като се появим на състезание всички идваха да гледат какво сме направили по атеветата като дорабока и туннинг!
                        "Оскъдната информация която имам"/ според теб/ я дължа на контактите ми с "MOTOWORKS-CAN AM FACTORY TEAM ","BCS PERFOMANCE"/тези се явяват малко спонсори на сина ми /,"WARNET-RACING","ZACOWSKY TEAM" -повярвай ми много са напред.Членувам във всички световни форуми свързани с CAN AM.
                        "псуване на разбирачите"-кога се е случило това или разчиташ че повечето колеги да четат постовете като теб отгоре -отгоре и да вменяваш вина .
                        Имам мнение и го изразявам.Мога да кажа ,че практиката която имам с CAN AM ми дава предимство да коментирам "разбирачите".
                        Пепи Ценков кара CAN AM от 2008-09г.като се запознахме през март 2009 бяхме на лагер в Троян където Тодор Хистов учеше Пепи да кара по роудбук и GPS,а сина ми на "чалъми" и техники.Споделих много инфо относно машините с тях двамата,и винаги сме били в добри отношения с Пепино,но след първия Дакар контактите ни прекъснаха ,а и те събраха отбор от доказани професионалисти.На много колеги съм помогнал с информацията ,която имам и винаги бих я споделил безрезервно ако ме потърсят!
                        Искрено се радвам за шестото място в етапа и вярвам в качествата на машината ,която пак казвам си иска своето!
                        Благодаря на колегите от форума за подкрепата и за това,че разбират за какво иде реч!
                        Последно редактирано от TROMBA; 12-01-12, 06:54.

                        Коментар


                        • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

                          Първоначално публикуван от TROMBA Преглед на мнение
                          Май ти отделям много внимание,но да те светна!
                          През ръцете ми са минали два ренегада ,един аутлендър,четири CAN AM DS450.През 2009 сина ми стана трети при мъжете на "ATV CHALENGE CUP" и първи при юношите точно с CAN AM RENEGADE 800X беше на 14години.2010 и 2011 караме CAN AM DS450 и стана 3ти/2010/ и 2ри/2011/в източноевропейския шампионат по мотокрос.Като се появим на състезание всички идваха да гледат какво сме направили по атеветата като дорабока и туннинг!
                          "Оскъдната информация която имам"/ според теб/ я дължа на контактите ми с "MOTOWORKS-CAN AM FACTORY TEAM ","BCS PERFOMANCE"/тези се явяват малко спонсори на сина ми /,"WARNET-RACING","ZACOWSKY TEAM" -повярвай ми много са напред.Членувам във всички световни форуми свързани с CAN AM.
                          "псуване на разбирачите"-кога се е случило това или разчиташ че повечето колеги да четат постовете като теб отгоре -отгоре и да вменяваш вина .
                          Имам мнение и го изразявам.Мога да кажа ,че практиката която имам с CAN AM ми дава предимство да коментирам "разбирачите".
                          Пепи Ценков кара CAN AM от 2008-09г.като се запознахме през март 2009 бяхме на лагер в Троян където Тодор Хистов учеше Пепи да кара по роудбук и GPS,а сина ми на "чалъми" и техники.Споделих много инфо относно машините с тях двамата,и винаги сме били в добри отношения с Пепино,но след първия Дакар контактите ни прекъснаха ,а и те събраха отбор от доказани професионалисти.На много колеги съм помогнал с информацията ,която имам и винаги бих я споделил безрезервно ако ме потърсят!
                          Искрено се радвам за шестото място в етапа и вярвам в качествата на машината ,която пак казвам си иска своето!
                          Благодаря на колегите от форума за подкрепата и за това,че разбират за какво иде реч!
                          Заставам зад мнението на Тромбата на 100% и не само като писател и читател в този форум.А като състезател,организатор,технически комисар и съдия на повечето състезания организирани от Тодор Христов.
                          Навремето когато атеветата се състезаваха в едно класиране с моторите АТВ беше мръсна дума.И никой не вярваше че тази машина има бъдеще в ендуро,крос и рали състезанията.
                          Но това се промени защото през цялото време някой е живял и се е мъчил с подобряването на уменията си тунинговането на машината и финансовото оцеляване като състезател.Така се трупа реален опит!
                          Така че Мартине прочети още веднъж поста на Тромбата за да разбереш какво иска да ти каже.
                          Защо да не споделя мнение,по всички форуми пише че тази машина дава проблем с фабричния оптегач и за това е обърнато особено внимание.Това го знае и всеки механик който се бори за доброто класиране на пилота.Ако отбора се беше консултирал с други опитни състезатели и разбирачи сега можеше да имаме още едно АТВ по трасето.
                          Не отказвайте хората които разбират да пишат тук защото от това само вие може да загубите.

                          Коментар


                          • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

                            Някой да има представа какво се случва с Ценков? На първа контрола 13тия е + 00:13:36 а нашия е + 00:48:53

                            Коментар


                            • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

                              Тромби си е народен човек, ВИНАГИ е помагал със съвет, части, информация .... абе лоша дума за него не съм чул (дано малката трмба се учи от баща си)!!!

                              Нещо пак става с Ценков .... (100% е за ГЪБИ )
                              Последно редактирано от Стефан Слабов; 12-01-12, 15:58.
                              0887 246718

                              Коментар


                              • От: ЦЕНКОВ И ВАЧКОВ на DAKAR 2012

                                И в сайта нищо не намерих за Ценков ..
                                ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                                0878 23 58 34- Радо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X