От: 24 ЧАСА НА АТИНА 26-27 НОЕМВРИ !
Откриването и старта бяха в центъра на Атина, пред общината, много тържествено и много народ...само участниците бяха над 100
За изданието през тази година се очертаваше най-тежко да бъде на Траян и Истилиан и на Зорница.
Траян трябваше да защити титлата си от миналата година, като гърците се бяха наточили много и го "подкараха" по устав още на техническия преглед, където "доброжелатели" от Гърция бяха пуснали сигнал за редовноста на клетката му и седалките. Идеята беше да го извадят от Т1, за да 'освободи място"
След кратко съвещание в Българския тим се взе решение, че ако Траян бъде преместен, никой от българите няма да стартира в никоя категория !
Това даде резултат и накрая му залепиха лепенката О.К. !
Другата ни голяма надежда в Т1 беше опитния екипаж на Десо и Шуши, които за последно бяха карали трофи в Гърция през далечната 2003-та или 2004-та .
Бяха се подготвили много добре (все пак опита от толкова участия в Германия си каза думата) а Десо искаше да експериментира с новото окачване и концепция на машината си.
Орлин Алексиев и Енчо Кръстанов щяха също да тестван концепцията на Братя Флекс & Дънди за окачването на Еволюшъна и за тях щеше да е тест след успешното представяне на "Балкан Маратон 2010".
Иво Върбанов не успя да подготви джипката си за клас Т1 и много тактически стартира в Т2, за да имаме представител и там (да не се бият всички българи в един клас), а после както се оказа, в този клас беше доста напечено и един Вранглер и едно Чероки "тровеха" Иво до финала
Очертаваше се кървава борба в следващите 24 часа и 960 км. от които около 900 бяха специални етапи.
Откриването и старта бяха в центъра на Атина, пред общината, много тържествено и много народ...само участниците бяха над 100
За изданието през тази година се очертаваше най-тежко да бъде на Траян и Истилиан и на Зорница.
Траян трябваше да защити титлата си от миналата година, като гърците се бяха наточили много и го "подкараха" по устав още на техническия преглед, където "доброжелатели" от Гърция бяха пуснали сигнал за редовноста на клетката му и седалките. Идеята беше да го извадят от Т1, за да 'освободи място"
След кратко съвещание в Българския тим се взе решение, че ако Траян бъде преместен, никой от българите няма да стартира в никоя категория !
Това даде резултат и накрая му залепиха лепенката О.К. !
Другата ни голяма надежда в Т1 беше опитния екипаж на Десо и Шуши, които за последно бяха карали трофи в Гърция през далечната 2003-та или 2004-та .
Бяха се подготвили много добре (все пак опита от толкова участия в Германия си каза думата) а Десо искаше да експериментира с новото окачване и концепция на машината си.
Орлин Алексиев и Енчо Кръстанов щяха също да тестван концепцията на Братя Флекс & Дънди за окачването на Еволюшъна и за тях щеше да е тест след успешното представяне на "Балкан Маратон 2010".
Иво Върбанов не успя да подготви джипката си за клас Т1 и много тактически стартира в Т2, за да имаме представител и там (да не се бият всички българи в един клас), а после както се оказа, в този клас беше доста напечено и един Вранглер и едно Чероки "тровеха" Иво до финала
Очертаваше се кървава борба в следващите 24 часа и 960 км. от които около 900 бяха специални етапи.
Коментар