ако ми дадеш тая информация ще съм безкрайно благодарен, несме се виждали, но когато това стане ще почерпя бира
питай ги изобщо дали вранглера става за такива състезания, защото такава кола не съм виждал в пустинни състезания /по телевизията/ и да не да я стоварим там и да ми се смее полувината свят
Същите, както при моторите, но още 500 евро отгоре заради горивото
Сервизът е гарантиран, но джипа минава преглед при техният механик предварително, а той е манияк на надежността и ако нещо малко не му хареса го връща за доработка или го прави той, ама парите са ...
Джипове от бивши соц. страни не се допускат, пък било то и УАЗ ! (ако разбира се не си осигуриш сервиз сам ) Седмица преди това машината трябва да се закара до Генуа, от където тръгва ферито за Мароко. Има една голяма Татра, скоято се обират дефектиралите машини и се изнасят от пустинята, но не е желателно тъй като парите ти отиват ... в пясъка !
Навигатора плаща, както при моторите, но с 300 евро по-млко!
С джиповете е по-сложно
Днес получих и офертата за 3-те хиляди километра преход в Мароко, организиран от австрийският ендуро клуб "Desert dream".
Колегите от Австрия направиха реверанс за желаещите участие от България, като свалиха цените на 2000 евро, а при ползване на собствен транспорт - 1600 евро. Преходът ще е от 1-ви до 15-и Октомври. Тръгване на 1-ви от Казабланка, като в таксата влизат: хотели, храна, бензин, подръжка, масла и др. консумативи, мед. помощ /пази боже/ и др.
Ако някой изяви желание, нека ми се обади ТУК
От старозагорският клуб за сега сме трима и още двама обмислят !
То е ясно какво обмислят ... мангизите.
Остави коментар: