Присъствах на едно уникално събитие тук на Канарските острови и искам да го споделя с вас. Първо като прочетох за него реших че ще е някакво леко състезаниице а то какво се оказа Провеждат го в северната част на острова която е доста по зелена и живописна от южната. Старта се дава от плажната ивица и машините веднага влизат в изключително тежко трасе нещо като мини каньон тесен колкото да мине една кола и по трасето се редуват различни препятствия като големи ръбове странични наклони и отделни скални късове разпиляни или от едната страна или от другата (съжалявам че нямам снимки от този участък но беше невъзможно да се навра там и да снимам) тук всички участници трябваше да се справят без помоща на лебедка. А самото състезание е разделено на елементи като се засича време за всеки един от тях. И така старта беше даден, още първия автомобил даде фира като счупи диф във втората част на състезанието.
А това му е навигатора
От тук нататъка трасето става нещо като танков полигон с много елементи за превземане като основното беше кал много кал и липса на сериозна точка на която може да се закачи лебедка то и това е била идеята
А това беше някакъв звяр до които не ме пуснаха да разгледам
Този партул така и не можа да издрапа от рова но и не счупи нищо, изкараха го с верижна машина от там и след кратък преглед атакува следващата яма
А на тази TOYOTA лебедката като видя къде трябва да я качи отказа да работи още при развиването на въжето
Общ план на събитието
Този Вранглер така и не показа сила в калта, може и от водача да е било но във видеото го има как безпроблемно превзема един наклон на който 3 машини се отказаха а останалите се позатрудниха
Този е първия наполовина преминал това препятсвие
По този начин един навигатор беше изнесен на носилка. Котвата за секунда го преметна по гръб. По-късно съобщеха че е добре
Това според мен беше най-трудния елемен, обратен завой разкопан на зиг заг, нямат право да докосват маркировката и пак се прави за време.
Същиая Нисан беше първата машина покорила този двоен трап
Елемент се счита за завършен когато всичкото оборудване, котви, естъкди, въжета и още каквото са ползвали е прибрано обратно в джипа и двамата пилоти са вътре със затворени врати. А това хич не е лесна работа най ги мъчеше ваденето на клиновете от земята то забиването ги мъчи пък за ваденето да не говорим, а как се търсят тези естъкади в 1м кал . Само един екип имаше тарикати бяха си направили осигурителни въжета и си ги връзваха на задната броня и джипа сам им ги вадише
Джипче
Този беше май най-добре туннигован
Вече почна да се стъмва и от снимките нищо не се вижда.
А състезанието продължава и през ноща докато финишира и последния, имаше прогнози че това ще е чак утре след обяд.
Забравих да спомена че имаше протест от страна на един екипаж че трасето било изключително тежко и не си заслужавало да си трошат колата, на момента състезанието беше спряно и всички екипажи и съдии бяха извикани на съвещание. Какво са си говорили не мога да знам, съобшиха че това е 4Х4 NORTE BRUTA(севр екстрим) и не са карали никой на сила да участва.
Ако ви е станало интересно ще ви зарадвам и с малко ВИДЕО
А това му е навигатора
От тук нататъка трасето става нещо като танков полигон с много елементи за превземане като основното беше кал много кал и липса на сериозна точка на която може да се закачи лебедка то и това е била идеята
А това беше някакъв звяр до които не ме пуснаха да разгледам
Този партул така и не можа да издрапа от рова но и не счупи нищо, изкараха го с верижна машина от там и след кратък преглед атакува следващата яма
А на тази TOYOTA лебедката като видя къде трябва да я качи отказа да работи още при развиването на въжето
Общ план на събитието
Този Вранглер така и не показа сила в калта, може и от водача да е било но във видеото го има как безпроблемно превзема един наклон на който 3 машини се отказаха а останалите се позатрудниха
Този е първия наполовина преминал това препятсвие
По този начин един навигатор беше изнесен на носилка. Котвата за секунда го преметна по гръб. По-късно съобщеха че е добре
Това според мен беше най-трудния елемен, обратен завой разкопан на зиг заг, нямат право да докосват маркировката и пак се прави за време.
Същиая Нисан беше първата машина покорила този двоен трап
Елемент се счита за завършен когато всичкото оборудване, котви, естъкди, въжета и още каквото са ползвали е прибрано обратно в джипа и двамата пилоти са вътре със затворени врати. А това хич не е лесна работа най ги мъчеше ваденето на клиновете от земята то забиването ги мъчи пък за ваденето да не говорим, а как се търсят тези естъкади в 1м кал . Само един екип имаше тарикати бяха си направили осигурителни въжета и си ги връзваха на задната броня и джипа сам им ги вадише
Джипче
Този беше май най-добре туннигован
Вече почна да се стъмва и от снимките нищо не се вижда.
А състезанието продължава и през ноща докато финишира и последния, имаше прогнози че това ще е чак утре след обяд.
Забравих да спомена че имаше протест от страна на един екипаж че трасето било изключително тежко и не си заслужавало да си трошат колата, на момента състезанието беше спряно и всички екипажи и съдии бяха извикани на съвещание. Какво са си говорили не мога да знам, съобшиха че това е 4Х4 NORTE BRUTA(севр екстрим) и не са карали никой на сила да участва.
Ако ви е станало интересно ще ви зарадвам и с малко ВИДЕО
Коментар