Правилникът за 2017 ще си е във вида, в който е приет. Това означава и че в клас Прототип ще трябва да се спазва. За следващата година ще има промени за счупените, но тази година ще ни изтърпите по тези правила.
Нека да не бързаме с промените и недоволството в началото на сезона.
Знаете,че няма вариант всички да са доволни.Но може всички да проявим търпение и да помогнем с нещо за по-доброто бъдеще на спорта в който се състезаваме.
Конференцията на организаторите на шампионата е момента в който се решава и гласуват промените.
Поздрави на всички.
Моля съдиите да следят за спазването на правилника. Тук следяха за навиване на въжето на лебедката преди финала, браво. Ама поне на два пъти бях свидетел как финишират автомобили с влачещ се колан зад тях, напълно развит. Нали има санкции за това? Не ги видях отразени.
При всички случаи има недостиг на съдии,а Мехата как бягаше!
Вярно,че всеки съдия е разход за организатора. Но ако искаме добри състезания си помислете.
Това е коментар,на един от публиката.
.Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
Киа спортаж2000тди 98г
Ауди А3 1.9ТДИ
Каравана Аdria 390Q
Само за пример-миналата година в Лясковец на мен ми се наложи да правя някакви ремонти(кога ли пък ми се е случвало), и с "легендата" закъсняхме за едната зона.
Появи се предложение да ни пуснат да караме след всички, допитаха се до състезателите-никой нямаше нищо против, но се намеси Зари.
Каза, че такова нещо го няма никъде в правилника-ако екипажите нямат против-да се правят самодейни правила на място.
Разбира се-малко ме беше яд, че не карах зоната, но от друга страна-Зари беше абсолютно прав.
Нали затова е правилника-да се спазва.
За догодина-може да се дискутира подобно предложение, но тази трябва да се кара по действащия правилник. И никой няма право да е недоволен от съдийски решения, ако те са според написаното в правилника.
"Екипажът няма право да се движи по трасето с ненавито въже на лебедката, въже на лебедката прибрано в купето или влачещ се колан. Съдията трябва да спре движението на екипажа, но не и времето, до прибиране на въжето или колана. Въжето може да бъде навито на лебедката или на специални куки на бронята на автомобила."
Съдията трябва да спре движението на екипажа, но не и времето, до прибиране на въжето или колана
Това е наказанието .Някои ги спираха ,други не .
Но не е посочено в правилника и ,че след всяка асистенция /осигуряване / е необходимо коланът да бъде прибран или навит .Има ситуации ,при които следващата врата е съвсем наблизо и навигаторът го държи в ръце .Ако съдията прецени ,че не е опасно за екипажа ,не виждам проблем да се прави.
Най-сигурно става, когато съдии са самите състезатели. Тогава най-точно ще се отразяват всички грешки. Иначе винаги има съмнения за пристрастеност . . .
Най-сигурно става, когато съдии са самите състезатели. Тогава най-точно ще се отразяват всички грешки. Иначе винаги има съмнения за пристрастеност . . .
Точно тогава, ще стане страшно. Всеки, ще гледа, колкото се може повече, да накисне конкуренцията. От друга страна, тя ще има да си връща. И така, до безкрай.
И после, във форума:
- Ама, ти защо ми писа онова колче, дето не бях го сгазил съвсем?
- Ами, защото ти по рано ми писа лента, дето не бях скъсал цялата.
Сега, съдиите, добри или лоши, поне се стараят да са обективни, защото нямат лични интереси в класирането.
Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
Най-сигурно става, когато съдии са самите състезатели. Тогава най-точно ще се отразяват всички грешки. Иначе винаги има съмнения за пристрастеност . . .
Коментар