Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

    Чиче, аз просто давам идеи, не искам.
    Понеже съм бил обект на атака(силно казано де, но недоволство) заради взето от мен решение, си мислех колко много би помогнал един запис в случая.
    И понеже всеки има джиджавка за снимане-работата става много лесна.
    Но това си бяха мисли де. Явно всеки си има записвачката за собствено ползване, и не би я ползвал заради удоволствието на други.
    Живеем на балканите все пак...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #17
      От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

      Първоначално публикуван от ДСВ Преглед на мнение
      Коле, ние едвам събираме доброволци за съдии / затова понякога има и не толкова подготвени/ а ти искаш и репортери, че и по двама.
      Светльо, една тениска на себестойност излиза от 12 до 15 лв. по две за екипаж плюс всички други екстри като машиносмени на багери, заплащане на полиция, медици, колчета, ленти и още куп дреболии и когато теглиш чертата току виж си излязъл на загуба. Егаси кефа.
      Ето един по-широкогледен и реален коментар от гледна точка на който и да е ОРГАНИЗАТОР !
      Харесва ми !

      Коментар


      • #18
        От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

        Първоначално публикуван от ДСВ Преглед на мнение
        Коле, ние едвам събираме доброволци за съдии / затова понякога има и не толкова подготвени/ а ти искаш и репортери, че и по двама.
        Светльо, една тениска на себестойност излиза от 12 до 15 лв. по две за екипаж плюс всички други екстри като машиносмени на багери, заплащане на полиция, медици, колчета, ленти и още куп дреболии и когато теглиш чертата току виж си излязъл на загуба. Егаси кефа.
        Мите съгласен съм с теб и въпреки ,че не съм се занимавал с организация повярвай ми знам колко е трудно.Но на едни от състезанията има 5000лв.награден фонд а други нищо.Сигурно може да се измисли и някакъв среден вариянт.Имаше някакъв лаф където научили магарето да не яде а то пък взело та умряло
        Последно редактирано от eti; 30-10-14, 21:18.

        Коментар


        • #19
          От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Чиче, аз просто давам идеи, не искам.
          Понеже съм бил обект на атака(силно казано де, но недоволство) заради взето от мен решение, си мислех колко много би помогнал един запис в случая.
          И понеже всеки има джиджавка за снимане-работата става много лесна.
          Но това си бяха мисли де. Явно всеки си има записвачката за собствено ползване, и не би я ползвал заради удоволствието на други.
          Живеем на балканите все пак...
          Коле,това което предлагаш е начин да се уважи контестацията на даден екипаж !
          Безспорно,защото инак....winks:
          Но това е грижа на състезателите не и на оргатима

          Коментар


          • #20
            От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

            Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
            Мите съгласен съм с теб и въпреки ,че не съм се занимавал с организация повярвай ми знам колко е трудно.Но на едни състезания има 5000лв.награден фонд на други нито стотинка
            Такива са реалностите в момента, за да ги има някои състезания трябва да се направи компромис с наградния фонд. Може би скоро това вече няма да е проблем.

            Коментар


            • #21
              От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

              Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
              Мите съгласен съм с теб и въпреки ,че не съм се занимавал с организация повярвай ми знам колко е трудно.Но на едни състезания има 5000лв.награден фонд на други нито стотинка
              Така е но това зависи изцяло от намирането на спонсори и то качествени. В и около София сигурно се намират такива но в прованса цък.
              ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
              ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
              0896 846 246

              Коментар


              • #22
                От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

                Относно съкратеното време за преминаване на зоните, целта му е да се направи траяла по динамичен, а не да се прецаква конкретен екипаж. В правилника не е фиксирано времето за преминаване. Най-интересно в момента е в клас Стандартен, където джиповете просто не спират на едно място.

                Коментар


                • #23
                  От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Илияне, трески за дялане има и във Формула 1 и във WRC, въпросът е да се виждат кои са, и да се одялват своевременно.

                  Ето, Светльо каза критика 1:1, реагирайте като се обсъжда следващия сезон. Ще излязат и други критики, не ги отминавайте, ами ги обмисляйте.
                  Ние в Бг. имаме траялен Шампионат от две/2/ години Коле,как за толков кратко време да се случат нещата ?
                  Това е възможността на веригата да се развива Коле,толкова може,нека всеки от нас да направи нещо за да се случват нещата и в 4х4 Ексрийм, един светъл ден всичко ще се подреди !

                  Коментар


                  • #24
                    От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

                    Според мен, най важно е да направим така, че правилника да е еднакъв за всички състезания от шампионата. Участвам по един или друг начин в шампионата от самото му създаване и би трябвало да знам всичко наизуст. Но с тези непрекъснати промени дори и аз взех да се обърквам. Това за преминаването на вратите се променяше след всяко състезание. Първо беше, ако мине целия джип, дори и по таван, се признаваше вратата. После, ако мине на лебедка вратата- половин врата. Сега и една гума да мине пак половин врата. Изчезна хъса за преминаване чисто през вратите и от това траяла загуби много от чара си. Последното, което уби фантазията на екипажите за преминаване през зоните, това е задължителната поредност за преминаването на вратите. Започнаха едни празни курсове из зоните, които изяждаха времето за преминаване и в крайна сметка екипажите не успяваха да покажат майсторството си точно за преминаването на самите врати, което е и идеята за зоните, защото времето свършва на третата врата. Трябва сериозно да помислим по тези въпроси, за да остане траяла това, което трябва да бъде- майсторско и красиво водене на джипа пред публика.
                    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                    SSang Yong Kyron 2.0xdi
                    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                    Коментар


                    • #25
                      От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

                      Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                      Според мен, най важно е да направим така, че правилника да е еднакъв за всички състезания от шампионата. Участвам по един или друг начин в шампионата от самото му създаване и би трябвало да знам всичко наизуст. Но с тези непрекъснати промени дори и аз взех да се обърквам. Това за преминаването на вратите се променяше след всяко състезание. Първо беше, ако мине целия джип, дори и по таван, се признаваше вратата. После, ако мине на лебедка вратата- половин врата. Сега и една гума да мине пак половин врата. Изчезна хъса за преминаване чисто през вратите и от това траяла загуби много от чара си. Последното, което уби фантазията на екипажите за преминаване през зоните, това е задължителната поредност за преминаването на вратите. Започнаха едни празни курсове из зоните, които изяждаха времето за преминаване и в крайна сметка екипажите не успяваха да покажат майсторството си точно за преминаването на самите врати, което е и идеята за зоните, защото времето свършва на третата врата. Трябва сериозно да помислим по тези въпроси, за да остане траяла това, което трябва да бъде- майсторско и красиво водене на джипа пред публика.
                      Напълно съм съгласен с казаното от Наско. През годината се премахна затвореното трасе /което според мен трябваше да стане от догодина/ а сега налагате задължителен маршрут само дето не е по ленти. Това за половината врата също не го приемам защото точно на Разград слушах как екипажите градят стратегии как да не минат през вратата а да бутнат едното колче за половинка и то как точно да го съборят, че да им се признае. Голям пазарлък стана дали напред назад, дали странично отнасяне от едната гума, дали от вятъра при преминаването покрай него е паднало и дали ще им призная вратата.Моето мнение е, че това е деградивна практика и съм за премахването и.
                      ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
                      ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
                      0896 846 246

                      Коментар


                      • #26
                        От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

                        Затворено трасе с последващи знони не се оказва много добър вариант. Ресурът за организиране е много по-голям отколкото само на зони, а карането даже е по-малко. Идеята е правилата да стнат еднакви и за трите класа, както и наказанията, а и това да се приеме от състезателите. Според мен основно от това идва объркването и на състезателите и на съдиите.

                        Номерирането на вратите е допълнително усложнение да се намери най-правилния път и в никакъв случай не може да се сравнява с движение по ленти. Имаш поне 3-4 подхода към вратите. А като ги подредиш с градираща трудност, да не говорим че и за съдията е по-лесно, защото знае къде трябва да отиде джипа и да атакува.

                        Най-спорните моменти в правилника тази година според мен са различните наказания за различните класове, половин врата и съборено колче.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

                          Аз напълно съм съгласен с Наско.И на мен не ми харесва номерирането на вратите.С това преминаване само на една гума започнаха тарикатлъците.Дали ще се бориш няколко минути да вземеш врата и накрая бутнеш колче или директно го буташ и заминаваш не е едно и също.Все ми се струва,че отиваме лека полека към Евротраяла.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

                            А на мен ми се струва,че всички са се вманиачили по този Евротраял?!Какъв е проблема да се кара по ленти или в зони и вратите да се броят за преминали само когато наистина са преминати.Всички си правим стратегии за преминаване на дадена врата от гледна точка на това,колко ще ни накажат,ако бутнем еди си кое колче или дали си струва да се биеш за дадена врата,която носи малко точки.
                            Дано не съм прав като си мисля,че все по-малко са хората,които искат да карат траял,поради предрешеността на класирането/визирам клас прото/.
                            Бай Матьо,който бе най-големия ентусиаст и той иска да кара,но има много точен израз.Цитирам:"Срещу голям хуй и много пари не се рита!"
                            Чавдар Владимиров
                            0887/912075
                            Ленд Ровър Диско 1
                            Самуад в проект

                            Коментар


                            • #29
                              От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

                              И кво трябва да направим-на всеки участник -клас ли ?
                              Бай Матьо като имаше най-подготвения джип навремето що не каза тази поговорка ?
                              И защо един по-малко подготвен джип /Светльо да не се обидите/" напляска " почти всички останали по-подготвени/включително и вашия / ???Май не е само до голям х... и много пари...
                              Рискувам някои да ме намразят ,ама малко смешно това оправдание...
                              Последно редактирано от antiroad; 31-10-14, 11:07.
                              0887/400121 Антон Донев

                              Коментар


                              • #30
                                От: Коментари за изминалия сезон на Траялен шампионат 4х4 Екстрийм 2014

                                Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                                И кво трябва да направим-на всеки участник -клас ли ?
                                Не бе,Антоне.Ти си със същите гуми като мен,имаш клетка,лебедка,имаш претенции,че си добър-защо не дойдеш да караш при клас прото?
                                Чавдар Владимиров
                                0887/912075
                                Ленд Ровър Диско 1
                                Самуад в проект

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X