От извесно време ми се искаше да пусна темата но чак сега се престраших.
Въпроса ми е.
Ясно че клас експерт навсякаде кара състезание тип "Зони" който някой без помощни средства някой без право на спиране.
Преди много време гледах едно изказване на Георги Василев който каза следното за препиятсвите змейка "Змейката е подобно препятсвие като дерето в планината"
Та при едно дере в планината аз мога да използвам лебедка,пътеки,джек и причие.
Другите препятствия който се появят по трасета замисляни ли са за коли който могат да ги преодолеят?
Найстина в страната има няколко коли който могат без да ме е срам аз лично твърдя че хора като Светли от Видин,Илиян,Ради,Калин от Враца,Бай Коста не виждам как да им бъда в конкуренция с лично моя автомобил.Конструкцията им е коренно различна и напълно подходяща за този тип трасета.
Затова дали както твърдите вие от организационния екип за плавно преминаване в класове и причие не е по-правилно за плавно преминаване и в конструкцията на трасетата.
Лично аз за последните 2 седмици проучих начина на оценяване и класифициране на трасета и участници за определен вид "ТРАЯЛНИ" мероприятия.
В предни теми се говори главно за Евротраял.Но според мен освен въпросното състезание има много други от който някой са много по-тежки други по-технични.
Според мен лично за момента трябва да се намери средно ниво на трудност.Спрямо това че абсолютно всеки участник и организатор е затруднен от финанси и подкрепа във всеки смисъл.
Аз лично мисля че посоката която сте поели е правилна и трябва да бъде насърчавана.Но нека да не бъде толкова стремглаво и бързо издигана летвата за трудност и ограничения.
Найстина в предни теми се дискотира безопастноста.Да найстина трябва да е на първа точка.Но докато не бъдат и научени участниците как да се пазят в тежки трасета пак има вероятност от инциденти.
Грижите на всеки организатор всяка година си личи че стават все повече и повече.От това каде да предложи бивак до това как да пази участници и инциденти.Това заслужава уважение но според мен за да няма инциденти трябва всичко да става стъпка по стъпка.
Аз лично като представител на Heavy Bone Racing смятам да направя каквото мога да се свържа с Иво (spark & ivo-мисля че така му беше ник-а) който е в Испания и участва на състезания на който само от клипове на мен ми се струва че карат луноходи.
Да си каже мнението а ако може още повече да си каже мнението като участник и организатор на тежки трасета.
Според мен мнението на хора участвали и били на подобни мероприятия би били винаги за добро за развитието на тази дисциплина.
Благодаря Асен Иванов Heavy bone racing
Въпроса ми е.
Ясно че клас експерт навсякаде кара състезание тип "Зони" който някой без помощни средства някой без право на спиране.
Преди много време гледах едно изказване на Георги Василев който каза следното за препиятсвите змейка "Змейката е подобно препятсвие като дерето в планината"
Та при едно дере в планината аз мога да използвам лебедка,пътеки,джек и причие.
Другите препятствия който се появят по трасета замисляни ли са за коли който могат да ги преодолеят?
Найстина в страната има няколко коли който могат без да ме е срам аз лично твърдя че хора като Светли от Видин,Илиян,Ради,Калин от Враца,Бай Коста не виждам как да им бъда в конкуренция с лично моя автомобил.Конструкцията им е коренно различна и напълно подходяща за този тип трасета.
Затова дали както твърдите вие от организационния екип за плавно преминаване в класове и причие не е по-правилно за плавно преминаване и в конструкцията на трасетата.
Лично аз за последните 2 седмици проучих начина на оценяване и класифициране на трасета и участници за определен вид "ТРАЯЛНИ" мероприятия.
В предни теми се говори главно за Евротраял.Но според мен освен въпросното състезание има много други от който някой са много по-тежки други по-технични.
Според мен лично за момента трябва да се намери средно ниво на трудност.Спрямо това че абсолютно всеки участник и организатор е затруднен от финанси и подкрепа във всеки смисъл.
Аз лично мисля че посоката която сте поели е правилна и трябва да бъде насърчавана.Но нека да не бъде толкова стремглаво и бързо издигана летвата за трудност и ограничения.
Найстина в предни теми се дискотира безопастноста.Да найстина трябва да е на първа точка.Но докато не бъдат и научени участниците как да се пазят в тежки трасета пак има вероятност от инциденти.
Грижите на всеки организатор всяка година си личи че стават все повече и повече.От това каде да предложи бивак до това как да пази участници и инциденти.Това заслужава уважение но според мен за да няма инциденти трябва всичко да става стъпка по стъпка.
Аз лично като представител на Heavy Bone Racing смятам да направя каквото мога да се свържа с Иво (spark & ivo-мисля че така му беше ник-а) който е в Испания и участва на състезания на който само от клипове на мен ми се струва че карат луноходи.
Да си каже мнението а ако може още повече да си каже мнението като участник и организатор на тежки трасета.
Според мен мнението на хора участвали и били на подобни мероприятия би били винаги за добро за развитието на тази дисциплина.
Благодаря Асен Иванов Heavy bone racing
Коментар