Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За или против изискванията за БЕЗОПАСНОСТ в клас Експерт

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За или против изискванията за БЕЗОПАСНОСТ в клас Експерт

    Както на няколко пъти казвах неможе да се въвеждат промени посред състезателен сезон.А още повече драстични изискващи финансови и механични промени по машината.
    Понеже никой не слуша думата на участниците си позволявам да пусна тази тема.
    И то по точно няколко точки от правилника.
    1.Плътен таван.

    Много от колите участващи са тип "отворени" тоест тръбарки.
    Който се е качвал знае какво е предимството от това да имаш пълна видимост към това което те очаква.

    2.Не точно обяснение за тип седалки за необходимост.

    В правилника се казва:
    Седалка тип РЕКАРО или дълбоко корито.
    Това значи че мога да участвам с седалката от стария ГОЛФ като имам 3 опори на тялото или трябва да е такава каквато реши организатора на определено мероприятие.

    3.Спортни колани-Кой ще ми определи точния модел и вид на спортен колан.Защото в различните видове моторни спортове има няколко вариянта спортни колани.

    4.Ключ маса-Много от участниците използват АГУ(Автомобилна Газова Уредба) на който много от тях е тип (вакумна) която не спира с ключ маса.


    Та смятате ли че посред сезон от едни 15 + или - 3,4 ще си преправят всичко за да са в тон с мерака да преличаме на ЕВРОТРАЯЛ.
    То догодина сигорно ще стане модерно да приличаме на Мastre Trail в Испания.Кадето под 44" за клас експерт няма смисъл от участие.
    23
    За
    69.57%
    16
    Против
    30.43%
    7
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

  • #2
    От: За или Против ПРОМЯНАТА на правилита посред сезон 2013

    Не съм по траялите но моето мнение е , че плътен таван е задължителен макар и от проста ламарина между тръбите да ти пази главата при преобръщане през таван . Седалките са за удобство на пилота и навигатора, кой каквито си реши . Коланите ..... пак сам си пазиш кожата.. Каквито си избереш такива слагаш . При Траялите се кара 3-5мин. няма смисъл от газова уредба . Караш бензин слагаш 10л. и летиш . Всичко друго е компромис със спорта и удоволствието ..
    ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
    тел. 0889 017703
    0897 516030

    Коментар


    • #3
      От: За или Против ПРОМЯНАТА на правилита посред сезон 2013

      Пропускаш най-важното. Промените не се правят, защото на някого му е хрумнало да имитира евро стартове, а по една единствена причина - повишаване нивото на безопасност.

      Да си се замислял, че организаторите не печелят престиж с тези промени? Т.е. трябва да търсиш причините не в модите и имитациите, а в нещо по-дълбоко - сигурността на участници, публика. Затова (въпреки споровете ни от днес за дупчестите подове) адмирирам останалите правила.

      Примери за опасни ситуации бяха дадени достатъчно и липсата на реакция от организаторите, в посока допълване на правилата, щеше да е меко казано неадеквана.

      В темата за изискванията не чухме аргументи от теб "защо не" и оставам с впечатление, че такива няма, и настоящата анкета е резултат на някакъв вътрешен бунт не към конкретно тези правила, а по принцип.

      Прочете ли "актуализираната" днес версия на правилата?
      Последно редактирано от Vitan; 16-07-13, 23:17.

      Коментар


      • #4
        От: За или Против ПРОМЯНАТА на правилита посред сезон 2013

        Никола Кузманов Павликени Оффроуд:
        "Така е неможе по средата на състезателната година да се измислят нови изисквания за джиповете . И да реагираш веднага за да си по правилник изряден .Изисква средства! И тъкмо мислиш че си в крак и измислят нещо друго. То така според изискванията за състезание може само 3,4 джипа да са нормите ,а другите кво-ша им прайм публика ли ? Така не се популяризира офроуда"

        Съжалявам че цитирам така но каза че неможел да пише във форума.Незнам по каква причина.
        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

        Коментар


        • #5
          От: За или Против ПРОМЯНАТА на правилита посред сезон 2013

          Първоначално публикуван от Vitan Преглед на мнение
          Пропускаш най-важното. Промените не се правят, защото на някого му е хрумнало да имитира евро стартове, а по една единствена причина - повишаване нивото на безопасност.

          Примери за опасни ситуации бяха дадени достатъчно и липсата на реакция от организаторите, в посока допълване на правилата, щеше да е неадеквана.

          Прочети "актуализираната" днес версия на правилата - вече е допустим надупчен таван.
          Никаде не пише ПРОТИВ БЕЗОПАСТНОСТА.НО смятам че всички участници в момента са си пресметнали колите и мислят за собствената безопастност а също така и за тази на публиката.
          Не отричам че е важна част.Но според мен лично не е правилно посред сезон да се правят промени.
          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

          Коментар


          • #6
            От: За или Против ПРОМЯНАТА на правилита посред сезон 2013

            Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
            Никаде не пише ПРОТИВ БЕЗОПАСТНОСТА.НО смятам че всички участници в момента са си пресметнали колите и мислят за собствената безопастност а също така и за тази на публиката.
            Не отричам че е важна част.Но според мен лично не е правилно посред сезон да се правят промени.
            Не пише "против безопасността", но въпросът ти е некоректно зададен и заблуждава другите потребители, че промените са модна прищявка.

            Никола Кузманов не е ли състезател в клас "Хоби", правилата са за клас Експерт и Прото, така че притесненията му ми се виждат необосновани.

            От безопасността по-важно няма. След като са налице ситуации, съвсем реални, които поставят в риск участници и публика, времето за промяна на правилата не би следвало да е фактор, ако ще и да е от единия ден на даден старт за другия.

            Превенцията винаги дава по-добри резултати, от последващото вайкане.
            Последно редактирано от Vitan; 17-07-13, 00:00.

            Коментар


            • #7
              От: За или против изискванията за БЕЗОПАСНОСТ в клас Експерт

              Преди да гласувате е редно да се запознаете с изискванията за БЕЗОПАСНОСТ.

              Отделно, така зададен въпросът от анкетата е некоректен - говорим за изисквания за БЕЗОПАСНОСТ, а не за правила посред сезона.

              Промених заглавието на темата на "За или против изискванията за БЕЗОПАСНОСТ в клас Експерт", така че пак се замислете и чак тогава гласувайте.

              Коментар


              • #8
                От: За или против изискванията за БЕЗОПАСНОСТ в клас Експерт

                Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                Преди да гласувате е редно да се запознаете с изискванията за БЕЗОПАСНОСТ.

                Отделно, така зададен въпросът от анкетата е некоректен - говорим за изисквания за БЕЗОПАСНОСТ, а не за правила посред сезона.

                Промених заглавието на темата на "За или против изискванията за БЕЗОПАСНОСТ в клас Експерт", така че пак се замислете и чак тогава гласувайте.
                Моят въпрос си беше точен.Дали да се променят правилата посред сезона или не.Но явно на организаторите това им е все едно.Важно е да става това което някой си науми.
                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                Коментар


                • #9
                  От: За или против изискванията за БЕЗОПАСНОСТ в клас Експерт

                  Имайте предвид, че сега е нещо като почивка и до следващото състезание има точно 2 месеца и половина.

                  Коментар


                  • #10
                    От: За или против изискванията за БЕЗОПАСНОСТ в клас Експерт

                    Ако анкетата не е анонимна,нека да се вижда кой и как гласува.

                    Коментар


                    • #11
                      От: За или против изискванията за БЕЗОПАСНОСТ в клас Експерт

                      Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                      Ако анкетата не е анонимна,нека да се вижда кой и как гласува.
                      Асенчо така я е направил, аз писах на администраторите да я сменят, но ми казаха, че не може да се променя вече. И аз искам да се вижда и ако все пак се намери начин ще е по-добре.

                      Коментар


                      • #12
                        От: За или против изискванията за БЕЗОПАСНОСТ в клас Експерт

                        Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                        Асенчо така я е направил, аз писах на администраторите да я сменят, но ми казаха, че не може да се променя вече. И аз искам да се вижда и ако все пак се намери начин ще е по-добре.
                        Да вината е моя.Дори незнах как да се направи видима.
                        Моето мнение е ясно.Съжалявам че не се сетих да попитам за направата и в по-добър вид.
                        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                        Коментар


                        • #13
                          От: За или против изискванията за БЕЗОПАСНОСТ в клас Експерт

                          Асенчо, ти пък най-малко имаш повод да роптаеш. Имаш си здрава клетка( тествана), седалки, колани, под, пожарогасител, здраво-закрепено оборудване. Трябва да си сложиш достъпна от двете места ключ-маса, която да изключва и двигателя(50лв+ 2-3 човекочаса труд), таван(10-20лв+ 2-3 човекочаса труд), странични врати(оригиналните) или защитни диагонали и панели(15-25лв+4-5 човекочаса труд).
                          След, като искаш да гледаш през тавана направи го от решетъчна ламарина и готово. И не мога да схвана, какво общо има газовата уредба с ключ- масата?!
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • #14
                            От: За или против изискванията за БЕЗОПАСНОСТ в клас Експерт

                            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                            Асенчо, ти пък най-малко имаш повод да роптаеш. Имаш си здрава клетка( тествана), седалки, колани, под, пожарогасител, здраво-закрепено оборудване. Трябва да си сложиш достъпна от двете места ключ-маса, която да изключва и двигателя(50лв+ 2-3 човекочаса труд), таван(10-20лв+ 2-3 човекочаса труд), странични врати(оригиналните) или защитни диагонали и панели(15-25лв+4-5 човекочаса труд).
                            След, като искаш да гледаш през тавана направи го от решетъчна ламарина и готово. И не мога да схвана, какво общо има газовата уредба с ключ- масата?!
                            Тези цени и времена са ако искаш само да отбиеш номера, иначе ако искаш да си ги направиш както трябва умножи по 5 минимум това което си написал.
                            И защо слагате ограничения на материалите от които може да се направи. На друго място ти го написах сега ще ти го повторя като правите трасетата мислете за тези неща, да няма разни стърчащи предмети и тогава няма да има нужда от такива сериозни защити. А вие ги въвеждате защото не искате да поработите малко по трасетата. Не може само да искате от съзтезателите, направете нещо и организаторите.

                            Коментар


                            • #15
                              От: За или против изискванията за БЕЗОПАСНОСТ в клас Експерт

                              Първоначално публикуван от IvanMarinov Преглед на мнение
                              Тези цени и времена са ако искаш само да отбиеш номера, иначе ако искаш да си ги направиш както трябва умножи по 5 минимум това което си написал.
                              И защо слагате ограничения на материалите от които може да се направи. На друго място ти го написах сега ще ти го повторя като правите трасетата мислете за тези неща, да няма разни стърчащи предмети и тогава няма да има нужда от такива сериозни защити. А вие ги въвеждате защото не искате да поработите малко по трасетата. Не може само да искате от съзтезателите, направете нещо и организаторите.
                              Напротив ние работим по безопасността на трасетата и затова изискванията не са толкова високи(като за Х5). При нас търкалянията не са с 100км/ч а с 10км/ч, затова и изискванията са минимални, но все пак трябва да ги има. Нашите изисквания са на нивото, дори под нивото на санитарния минимум. Даже ми е неудобно да го казвам на човек, като теб, минавал техн. прегледи на най-големите международни състезания.
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X