Както на няколко пъти казвах неможе да се въвеждат промени посред състезателен сезон.А още повече драстични изискващи финансови и механични промени по машината.
Понеже никой не слуша думата на участниците си позволявам да пусна тази тема.
И то по точно няколко точки от правилника.
1.Плътен таван.
Много от колите участващи са тип "отворени" тоест тръбарки.
Който се е качвал знае какво е предимството от това да имаш пълна видимост към това което те очаква.
2.Не точно обяснение за тип седалки за необходимост.
В правилника се казва:
Седалка тип РЕКАРО или дълбоко корито.
Това значи че мога да участвам с седалката от стария ГОЛФ като имам 3 опори на тялото или трябва да е такава каквато реши организатора на определено мероприятие.
3.Спортни колани-Кой ще ми определи точния модел и вид на спортен колан.Защото в различните видове моторни спортове има няколко вариянта спортни колани.
4.Ключ маса-Много от участниците използват АГУ(Автомобилна Газова Уредба) на който много от тях е тип (вакумна) която не спира с ключ маса.
Та смятате ли че посред сезон от едни 15 + или - 3,4 ще си преправят всичко за да са в тон с мерака да преличаме на ЕВРОТРАЯЛ.
То догодина сигорно ще стане модерно да приличаме на Мastre Trail в Испания.Кадето под 44" за клас експерт няма смисъл от участие.
Понеже никой не слуша думата на участниците си позволявам да пусна тази тема.
И то по точно няколко точки от правилника.
1.Плътен таван.
Много от колите участващи са тип "отворени" тоест тръбарки.
Който се е качвал знае какво е предимството от това да имаш пълна видимост към това което те очаква.
2.Не точно обяснение за тип седалки за необходимост.
В правилника се казва:
Седалка тип РЕКАРО или дълбоко корито.
Това значи че мога да участвам с седалката от стария ГОЛФ като имам 3 опори на тялото или трябва да е такава каквато реши организатора на определено мероприятие.
3.Спортни колани-Кой ще ми определи точния модел и вид на спортен колан.Защото в различните видове моторни спортове има няколко вариянта спортни колани.
4.Ключ маса-Много от участниците използват АГУ(Автомобилна Газова Уредба) на който много от тях е тип (вакумна) която не спира с ключ маса.
Та смятате ли че посред сезон от едни 15 + или - 3,4 ще си преправят всичко за да са в тон с мерака да преличаме на ЕВРОТРАЯЛ.
То догодина сигорно ще стане модерно да приличаме на Мastre Trail в Испания.Кадето под 44" за клас експерт няма смисъл от участие.
Коментар