Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лазарово 4х4 Екстрийм- Правилници, информация, участници

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лазарово 4х4 Екстрийм- Правилници, информация, участници

    Отварям тази тема само за информация относно състезанието.

    Има ограничение за броя на участниците- 30 за "Експерт" и 40 за "Хоби". Предимство при записването ще имат предварително записалите се и платили таксата за участие пред тези, които се записват и плащат на място.
    Таксите за участие остават непроменени:
    платени до 01.05.2013- 35лв.
    платени след 01.05.2013- 45лв.
    платени на място- 55лв.;

    Наградният фонд за сега е 3500 лева. Разпределен е по следния начин:

    клас Експерт
    1 място - 1000 лв.
    2 място - 700 лв.
    3 място - 500 лв.

    клас Хоби
    1 място - 700 лв.
    2 място - 400 лв.
    3 място - 200 лв.

    Благодарение на Izo4x4 и списание "Офроуд" за призовите места в двата класа, за всички членове на екипажите са осигурени безплатни, едногодишни абонаменти за списание "Офроуд".

    Сервиз Офроуд Тунинг София с представител bai IVAN предоставя награда за пето място в клас Хоби на Лазарово 4х4 Екстрийм моторно масло филтър и безплатна смяна. Маслото е CASTROL или MOBIL по желание на печелившия.

    Наградата за най-атрактивен екипаж на Лазарово 4х4 Екстрийм е седем дневна почивка за двама в к.к. Слънчев Бряг Хотел Шипка на една лебедка от плажа.
    Със съдействието на Близнаците Ивайло и Петър от форума.

    Участници

    клас Експерт

    1. Асен Иванов / Видин Христов - Heavy Bone Racing Team, София - Suzuki картинг
    2. Светослав Христов / Георги Митрев - Сузуки Самурай, София
    3. Здравко Дамянов / Цоньо Христов - Сузуки Витара, Плевен
    4. Светлин Димитров / неизвестен - OFFROAD TALASYM TEAM, Видин
    5. Илиян Илиев / неизвестен - Team Green Megic, Разград
    6. Костадин Георгиев / Мартин Манов - "Звярът" Прототип, София
    7. Калин Митов / Красимир Илиевски - Сузуки Витара, Враца
    8. Радослав Колев / Кайо - Прототип, R-PERFORMANCE GARAGE, София
    9. Валентин Димитров / Йордан Йорданов, Прототип, В.Търново
    10. Чавдар Владимиров / Мехмед Мехмедов, Дайхатцу Роки Прототип, Нова Черна
    11. Пламен Исаев / Николай Колев, Сузуки /тракторче/. Велико Търново
    12. Николай Котов / Младен Младенов, УАЗ Йосиф Прототип, Своге
    13. Станислав Велински / Крум Алексиев, Прототип, София
    14. Георги Георгиев / Йонко Иванов, Сузуки Витара, Бяла Слатина

    клас Хоби

    1. Огнян Георгиев / Ангел Попов - ГАЗ 69, Самоков
    2. Калин Митров / Владимир Велков, Джип Чероки, Своге
    3. Георги Георгиев / Светослав Петров, Джип Вранглер - Гемакспринт, Разград
    4.
    Никола Кузманов / Иван Недев, Сузуки Джимни, Павликени
    5. Николай Колев / Стефан Казаков, Сузуки Самурай, Ямбол
    6. Валентин Николов / Евгени Владимиров, Сузуки, Своге
    7. Мариан Бойков / Пламен Пеев, Сузуки Витара, Бяла Слатина
    8. Иван Калпачки / Светослав Ушагелов, Сузуки Витара, Говедарци
    9. Иван Калпачки / неизвестен, Сузуки Джимни, Говедарци
    10. Данаил Костадинов / Мариян Петков, Сузуки Самурай, Плевен
    11. Йонко Иванов / Георги Георгиев, Тойота Ландкрузер, Бяла Слатина
    12. Ивайло Котов / Петко Стоянов, Сузуки, Своге
    13. Васил Калпачки/ неизвестен, Сузуки Джимни, Говедарци
    14. Александър Трендафилов / Васил Лютачки, Jeep Proton, Самоков 4x4
    15. Иван Иванов / Ивайло Василев, Suzuki Wolf, Самоков 4x4
    16.
    Георги Георгиев / Емил Тонев, Нисан Патрул, Нови Искър
    17. Данаил Йорданов / Тихомир Асенов, Витара-прототип, Чипровци
    Последно редактирано от Стоян Францов; 20-05-13, 07:47. Причина: добавяне на списък с участници
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

  • #2
    От: Лазарово 4х4 Екстрийм- Правилници, информация, участници

    Правилник
    за провеждане на състезание по офроуд
    „Лазарово 4х4 Екстрийм”
    18-19 май 2013
    Клас „Експерт”



    1.Участие:
    Състезанието е между високопроходими автомобили с две оси и маса до 3т, оборудвани с предпазна клетка, предпазни колани и пожарогасител.
    Състезанието се провежда по отворено трасе разделено на зони с препятствия.
    Право на участие имат всички заплатили таксата за участие, с изключение на видимо употребилите алкохол или упойващи вещества. За целта преди старта на всяка зона всички участници задължително преминават през проба за алкохол в дъха. Употребата на упойващи вещества се определя визуално от съдиите. Ако у съдията възникне съмнение за употреба на упойващи вещества състезателят ще бъде проверен с полеви тест. До старт се допускат само автомобили отговарящи на изискванията- да имат предпазна клетка, колани и здраво закрепено оборудване, както и залепени номера и стикери на спонсорите. Всички екипажи задължително трябва да носят каски. Състезателите нямат право да ползват вериги или автомобилите да са оборудвани с тракове. Водачите ще могат да имат и помощник(навигатор), който да ги насочва през зоните.
    Участието на лица под 18год. Става след писменото съгласие на техен родител( настойник).

    2.Начин на оценяване на екипажите:
    Трасето е отворено и се състои от отделни зони. Зоните се отварят и се затварят по няколко едновременно, като преминаването през тях е в свободен ред. За всяка зона отговарят полеви съдии. Всяка зона има четири вида врати, които носят различен брой точки. Преминаването през всяка от тях носи точки на екипажа. Вътре в зоната може да се заобикалят врати. Преминаването на входната врата е задължително. По време на преминаването на всяка зона, за всяка грешка съдията отнема контролни точки. Състезателите могат да ползват лебедки, крикове, пътеки и т.н., но те трябва да са част от оборудването на автомобила( да са преминали входната врата на зоната вътре в автомобила). Не се допуска внасянето на помощни средства отвън. Не се допуска използването на повече от две пътеки, като максималната им дължина е 1,5м. Навигаторът има право да се движи пеша по трасето и да помага на пилота. При движение на автомобила през зоната хората седнали вътре трябва да са със закопчани предпазни колани и поставени каски.


    Навигаторът извън автомобила също трябва да е с поставена каска.
    Движението между зоните и в района около тях става със скорост не по-висока от 20км/ч.

    Класирането на екипажите е по сбора на контролните точки с, които всеки екипаж е преминал зоните.


    Във всяка зона на екипажите се засича времето за преминаване, както и контролно време. При просрочване на контролното време полевият съдия изважда автомобила от зоната и изчислява натрупаните до момента точки. Същото важи и при излизане на автомобила извън зоната с три колела едновременно(гумите да излязат изцяло извън лентата), като времето за преминаване е равно на контролното време.


    Точки се прибавят за:
    Преминаване на целия джип през контролна врата
    Синя врата 50т.
    Зелена врата 100т.
    Червена врата 200т.
    Черна врата 400т.
    Контролна врата премината на лебедка носи наполовина точки от обичайното.(8 )
    Влизане първи в зона 50т.
    Влизане втори в зона 25т.
    Използване на собствена опорна точка за лебедка 30т.

    Точки се отнемат за:
    „Необявена” помощ от публиката 200т.
    „Обявена” помощ от публиката 100т.
    Изправяне с помоща на асистираща машина 100т.
    Сваляне на каска 100т.
    Използване на лебедка без успокоител на въжето 100т.
    Докосване с ръка, крак или тяло на опънато въже на лебедка(9) 100т.
    Балансиране на джипа без колан(въже) 100т.
    Незакопчан колан по време на движение 100т.
    Излизане от трасето с две колела едновременно(7) 100т.
    Ползване на лебедка(1) 100т.
    Умишлено променяне на трасето 100т.
    Излизане от зоната без цялото оборудване, с което джипа е влязъл 100т.
    Ползване на стълба( пътека, трупче, подпора) (2) 8т.
    Ползване на крик( джек) (3) 3т.
    Съборено колче(4) 2т.
    Настъпване(скъсване) на лента(5)
    Време за преминаване на зона(6) 1т/мин

    Легенда:
    (1) За всеки цикъл „закачване-теглене-откачване” на куката
    (2) За всеки цикъл „поставяне-преминаване-вдигане” на стълбата
    (3) За всеки цикъл „поставяне-вдигане-спускане до земята” на крика




    (4) За „съборено” се счита колче, което лежи изцяло на земята.
    (5) За всяко колело настъпило лентата


    (6) Времето за преминаване на зоните се закръглява до минута по математическото правило( напр. 5’29” се закръглява на 5мин, а 5’30” се закръглява на 6мин)


    (7) Излизане с две колела едновременно изцяло извън трасето(извън лентата или, ако тя е скъсана или разтегната- спрямо мислената права между две колчета). Отделно се смятат бутнатите колчета и настъпените ленти(4 пъти).
    ( 8 )Която и да е част от джипа, ако премине през вратата, докато джипът се движи на лебедка.
    (9) може да се „работи“ с опънато въже на лебедка само чрез колан с дължина минимум 2м.
    Не се разрешава използването на земекопни инструменти, както и умишлената промяна на препятствията.
    Навигаторът може да балансира джипа в движение само посредством колан(въже) завързан за него. Балансирането в движение чрез стъпването на степенки, висенето от врати и прозорци се наказва.


    „Масова зона“- това е зона в, която стартират всички или по няколко участници едновременно в няколко серии. Целта е да се пресече финалната линия възможно най-бързо. Оценяването в „масовата зона“ е според времето за преминаванто и, като се прави класиране общо за всички участници. В тази зона единствено се наказва с дисквалификация излизане от трасето едновременно с две гуми. Участниците получават точки в размер на броя на участниците, които са победили умножено по 70. (например, ако някой е победил 9 екипажа получава 630т., а последният не е победил никой и получава 0т.)


    „Зона с непрекъснато движение“- това е зона, през която състезателният екипаж преминава без да спира. Автомобилът има право да се движи, както напред, така и назад. При спиране на движението на джипа за повече от 3 секунди полевият съдия изважда автомобила от зоната и изчислява натрупаните до момента точки. Оценяването става, като в нормалните зони.



    3.Ползване на асистенция.
    3.1. Асистираща машина. Екипажите не могат да ползват асистираща машина по време на преминаване през зоната. Асистиращите машини могат да бъдат ползвани само за опорни точки при самоизвличане с лебедка или за изправяне на обърнати джипове. След изтичане на контролното време или след отказване на екипажа асистиращата машина може да извади състезателната машина извън зоната.
    3.2. Помощ от публиката.
    Помощ от публиката се ползва само за изправяне на обърнати джипове. Оказване на помощ от публиката се извършва след изрично обявяване на желание от страна на екипажа към най-близкия полеви съдия, като всичко се извършва под негово ръководство. При ползване на помощ от публиката се отнемат 100т. Ако се ползва необявена помощ от публиката или помощ за друго освен за изправяне на джип(бутане, ремонт и пр.) екипажа се наказва с отнемане на 200т



    4. Дисквалификация при:
    -Ползване на оборудване внесено отвън.
    -Промяна на препятствията чрез използване на земекопни инструменти и рязане на дървета.
    Дисквалификацията важи само за съответната зона.

    -Грубо неспазване на правилата и непристойно поведение- по решение на главния съдия.
    - Движение между зоните и в района около тях със скорост по-висока от 20км/ч., което застрашава живота и здравето на публиката и участниците - по решение на главния съдия.
    Дисквалификациите по тази точка може да важат за етапа или за цялото състезание в зависимост от решението на главния съдия.




    5.Класиране:


    5.1 За всеки етап: класирането се извършва по броя на точките спечелени от екипажа след преминаване на зоните. Подреждането е по низходящ ред на точките. Дисквалифицираните екипажи получават 0 точки за съответната зона или за целия етап. Официалните резултати се обявяват от организатора на предвидените за това места до 2 часа след приключване на етапа.
    При допуснати грешки, организаторите имат право да променят обявеното етапно класиране, но не по късно от 2 часа от обявяване на същото.
    5.2 Главното класиране: се извършва след сумиране на резултатите на екипажите от отделните етапи(дни).
    Ако два екипажа спорят за призовите места( от първо до трето) и имат равен брой точки се измерва диаметъра на гумите на двете машини. Предимство в класирането получава екипажът състезавал се с гуми с по-малък диаметър.
    Главното класиране се обявява от организатора по време на награждаването, след обявяването на етапните резултати и разглеждане на всички възражения.


    5.3 Възражения(контестации):
    Възражения се подават в писмен вид до 30 минути от обявяването на етапните класирания. Снимки и видеоклипове се приемат, като доказателствен материал в подкрепа или срещу на тезата на подалия възражение.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Стоян Францов; 07-03-13, 08:20.
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • #3
      От: Лазарово 4х4 Екстрийм- Правилници, информация, участници

      Правилник
      за провеждане на състезание по офроуд
      „Лазарово 4х4 Екстрийм”
      клас Хоби
      18-19 май 2013



      1.Участие:
      Състезанието е между високопроходими автомобили с две оси и маса до 3т, оборудвани с предпазни колани и пожарогасител.
      Състезанието се провежда по затворено трасе с препятствия и екстремни зони.
      Право на участие имат всички заплатили таксата за участие, с изключение на употребилите алкохол или упойващи вещества. Употребата на алкохол се определя чрез вземане на алкохолна проба на старта. Употребата на упойващи вещества се определя визуално от съдиите на старта. Ако у съдията възникне съмнение за употреба на упойващи вещества състезателят ще бъде проверен с полеви тест. До старт се допускат само автомобили отговарящи на изискванията- да имат предпазни колани и здраво закрепено оборудване, както и залепени номера и стикери на спонсорите. Всички екипажи задължително трябва да носят каски. Състезателите нямат право да ползват вериги или автомобилите да са оборудвани с тракове.Автомобилите трябва да са с гуми с максимален диаметър 82см. измерен по хоризонталния диаметър. Водачите ще могат да имат и помощник(навигатор), който да ги насочва през терена.
      Участието на лица под 18год. Става след писменото съгласие на техен родител( настойник).


      2.Начин на оценяване на екипажите:
      Участниците теглят томбола със стартови номера и стартират по реда на номерата. Ако след повикване екипажът не се яви на стартовата линия в рамките на 5 минути губи правото си да стартира и пропуска съответния етап от състезанието.
      Екипажите стартират с нула точки. Преминаването на стартовата и финалната линия носи по 300т.По време на преминаването на трасето за всяка грешка съдиите отнемат контролни точки. По желание на състезателите те могат да преминат през екстремните зони, което им носи допълнителни точки. Състезателите могат да ползват лебедки, крикове, пътеки и т.н., но те трябва да са част от оборудването на автомобила( да са преминали стартовата и финалната линия с него). Не се допуска внасянето на помощни средства отвън. Не се допуска използването на пътеки с дължина над 1,5м. Не се допуска ползването на вериги, както и участието на автомобили с тракове. Навигаторът има право да се движи пеша по трасето и да помага на пилота, както и да управлява автомобила. Пилотът и навигаторът трябва да пресекат стартовата и финалната линия седнали вътре в автомобила със сложени каски и със закопчани предпазни колани. Членовете на екипажа нямат право да свалят каските си по време на цялото преминаване по трасето, с изключение на преминаването на(над) водни препятствия. При преминаване на(над) водни препятствия участниците задължително трябва да разкопчаят коланите си.
      Ако един екипаж стигне на входа на зона, от която е очевидно, че не може да излезе поради препречване ( в нея има автомобил, асистираща машина и т.н.), той е длъжен да спре и да уведоми полевият съдия, който да му спре времето. След освобождаване на зоната съдията дава старт на екипажа и пуска времеизмерването.
      Класирането на екипажите е по броя на контролните точки с, които всеки екипаж е пресякъл финалната линия.
      На екипажите се засича и контролно време. При просрочване на контролното време полевият съдия изважда автомобила от трасето и се пресмятат спечелените и загубени точки от екипажа. Същото важи и при излизане на автомобила извън трасето(зоната) с три колела едновременно(гумите да излязат изцяло извън лентата), като времето за преминаване е равно на контролното време.


      Точки се прибавят за:
      Преминаване на стартовата линия 300т.
      Преминаване на финалната линия 300т.
      Преминаване през екстремна зона 100т.
      Ползване на собствена опорна точка(котва) при теглене 10т.

      Точки се отнемат за:
      „Необявена” помощ от публиката 120т.
      Ползване на асистиращата машина(1) 60т.
      „Обявена” помощ от публиката 60т.
      Сваляне на каска 60т.
      Използване на лебедка без успокоител на въжето 60т.
      Докосване с ръка, крак или тяло на опънато въже на лебедка( 8 ) 60т.
      Балансиране на джипа без колан(въже) 60т.
      Движение в машината с незакопчан колан 60т.
      Излизане на машината с две колела едновременно(7) 60т.
      Ползване на лебедка(1) 35т.
      Ползване на стълба( пътека, трупче, подпора) (2) 20т.
      Ползване на крик( джек) (3) 15т.
      Съборено колче(4) 10т.
      Настъпване(скъсване) на лента(5)
      Време за преминаване на цялото трасе(6) 6т/мин
      1т/10сек

      Легенда:
      (1) За всеки цикъл „закачване-теглене-откачване” на куката
      (2) За всеки цикъл „поставяне-преминаване-вдигане” на стълбата
      (3) За всеки цикъл „поставяне-вдигане-спускане до земята” на крика
      (4) За „съборено” се счита колче, което лежи изцяло на земята.
      (5) За всяко колело настъпило лентата
      (6) Времето за преминаване на трасето ще се закръглява до 10 секунди по математическото правило( напр. 15’24” се закръглява на 15мин и 20 сек, а 15’25” се закръглява на 15мин и 30 сек)
      (7) Излизане на две колела едновременно изцяло извън трасето(извън лентата или, ако тя е скъсана или разтегната- спрямо мислената права между две колчета). Отделно се смятат бутнатите колчета и настъпените ленти(4 пъти).
      ( 8 ) може да се „работи“ с опънато въже на лебедка само чрез колан с дължина минимум 2м.

      Разрешава се ползването на земекопни инструменти( кирки и лопати), но само ако не се поврежда (променя) съответното препятствие. Не се разрешава умишлената промяна на препятствията.
      Навигаторът може да балансира джипа в движение само посредством колан(въже) завързан за него. Балансирането в движение чрез стъпването на степенки, висенето от врати и прозорци се наказва.


      3.Ползване на асистенция.
      3.1. Асистираща машина.Екипажите могат да ползват асистираща(и) машина(и), който ще бъде(ат) осигурен(и) от организатора.Не се допуска ползване на асистенция от друга машина извън предварително определените. Асистиращите машини могат да бъдат ползвани и за опорни точки при самоизвличане с лебедка.
      3.2. Помощ от публиката.
      Помощ от публиката се ползва само за изправяне на обърнати джипове. Оказване на помощ от публиката се извършва след изрично обявяване на желание от страна на екипажа към най-близкия полеви съдия и под неговото ръководство. При ползване на помощ от публиката се отнемат 60т( ползване на асистираща машина).. Ако се ползва необявена помощ от публиката или помощ за друго освен за изправяне на джип(бутане, ремонт и пр.) екипажа се наказва с отнемане на 120т



      4. Дисквалификация при:
      -Ползване на оборудване внесено отвън.
      -Промяна на препятствията чрез използване на земекопни инструменти и рязане на дървета.
      -Пресичане на стартовата и финалната линия без навигатора вътре в автомобила, без каски, с незакопчани колани, или с липсващо оборудване, с което автомобила е стартирал.
      Дисквалификацията важи само за съответния етап(ден).

      -Грубо неспазване на правилата и непристойно поведение- по решение на главния съдия.
      - Движение между зоните и в района около тях със скорост по-висока от 20км/ч., което застрашава живота и здравето на публиката и участниците - по решение на главния съдия.
      Дисквалификациите по тази точка може да важат за етапа или за цялото състезание в зависимост от решението на главния съдия.



      5.Класиране:


      5.1 За всеки етап: класирането се извършва по броя на точките спечелени от екипажа след преминаване на трасето. Подреждането е по низходящ ред на точките. Дисквалифицираните екипажи получават 0 точки за съответния етап. Официалните резултати се обявяват от организатора на предвидените за това места до 2 часа след приключване на етапа.
      При допуснати грешки, организаторите имат право да променят обявеното етапно класиране, но не по късно от 2 часа от обявяване на същото.
      5.2 Главното класиране: се извършва след сумиране на резултатите на екипажите от отделните етапи(дни).
      Ако два екипажа спорят за призовите места( от първо до трето) и имат равен брой точки се измерва диаметъра на гумите на двете машини. Предимство в класирането получава екипажът състезавал се с гуми с по-малък диаметър.
      Главното класиране се обявява от организатора по време на награждаването, след обявяването на етапните резултати и разглеждане на всички възражения.


      5.3 Възражения(контестации):
      Възражения се подават в писмен вид до 30 минути от обявяването на етапните класирания. Снимки и видеоклипове се приемат, като доказателствен материал в подкрепа или срещу на тезата на подалия възражение.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от Георги Василев; 06-03-13, 15:12.
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • #4
        От: Лазарово 4х4 Екстрийм- Правилници, информация, участници

        Състезанието участва във веригата траялни състезания "4х4 Екстрийм". Всеки участник в "Лазарово 4х4 Екстрийм 2013" може да участва в генералното класиране на веригата със следния брой точки:
        място точки
        1-во 30
        2-во 23
        3-то 18
        4-то 14
        5-то 12
        6-то 10
        7-мо 8
        8-мо 6
        9-то 4
        10-то 2
        всеки завършил състезанието след 10-то място 1
        умножени по коефициента на състезанието, който ще се определи след края му от комисия съставена от организаторите на състезанията от веригата.
        За участие в класирането на веригата екипажите трябва да участват в отделните състезания с един и същ пилот. Навигаторът може да е различен. Автомобилът също може да е различен, но този автомобил не може да участва в състезанията от веригата с друг екипаж.
        На всички състезания няма да се допуска един и същи член на екипаж или автомобил да минава по едно и също трасе два пъти!
        Последно редактирано от Георги Василев; 06-03-13, 14:18.
        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

        Коментар


        • #5
          От: Лазарово 4х4 Екстрийм- Правилници, информация, участници

          Възможности за настаняване:

          1. в гр. Кнежа само за 18-05-2013г./събота/, има свободни четири двойни стаи в хотела на цена 35 лв./за една стая/,
          хотелът се намира на пътя Бяла Слатина-Плевен, ул. "Димитър Бутански" № 32, тел. за резервации: 09132 98 20 и 0894 414 415.

          2. в гр. Бяла Слатина за 17 и 18/петък и събота/ в хотел "Лъки" има четири двойни стаи на цена 40 лв., като в едната има вариант за доп. легло без доплащане,
          хотелът се намира в центъра на града до пощата, ул. "Хан Крум" № 56, тел. за резервации: 0885 368 520 и 0887 200 700.
          Моля колегите които желаят да нощуват да казват, че са за състезанието за да не им откажат резервациите, или да ми се обаждат на мен.
          Моите телефони са: 0885 777 899 и 0878 18 20 33 - Пачо

          3. Палатковият лагер ще бъде близо да къщичката (както и миналата година), старта и финала на трасето на хобито. GPS координатите са:

          N 43 24.880
          E 24 05.925

          На google maps:
          Decimal Deg. Latitude: 43.414667
          Decimal Deg. Longitude: 24.09875

          4. Хотел Тачев (http://hoteltachev.com/) - гр. Червен Бряг, намира се на 20 км. от Лазарово, тел. за резервации: 0659 929 03 и 0878 895 748
          ул. "Цар Асен I" № 30
          Хотелът разполага с:
          10 двойни стаи - 60 лв. на вечер
          5 спални - 75 лв.
          2 апартамента - 100 лв.
          Последно редактирано от Стоян Францов; 26-04-13, 15:07.

          Коментар


          • #6
            От: Лазарово 4х4 Екстрийм- Правилници, информация, участници

            ВАЖНО: пътят Искър(Пелово) - Кнежа е в ремонт и не е удачно да се ползва от тези които идват през Плевен. С платформите не от там

            Обходен маршрут за платформите е Долни Дъбник - Телиш - Девенци - Чомаковци - Еница - Лазарово.

            Коментар


            • #7
              От: Лазарово 4х4 Екстрийм- Правилници, информация, участници

              Приключи и това издание на Лазарово 4х4 Екстрийм. Искам да благодаря на всички участници за мъжката борба и се надавам да се видим и на другите състезания от веригата.

              Трасетата и за двата класа бях доста трудни.

              В Експерт Green Magic Прототип вече си има сериозна конкуренция в лицето на Радослав Колев (R-Performance Garage).

              В клас Хоби състезанието беше много оспорвано - много подготвени джипки и мотивирани екипажи. Разликите в челото са малки. В хоби беше и най-борбения екипаж - 6 Никола Кузманов / Иван Недев, специално искам да ги поздравя тук. В клас Хоби за първи път имаше и международно участие, екипаж от Гърция с яка машина.

              Това е генералнто класиране. Подробно класиране ще намерите по-късно днес на официалния сайт на веригата: http://4x4extreme.bg


              Класиране Лазарово 4х4 Екстрийм - клас Експерт

              Място Стартов номер Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки Общо спечелени точки Общо загубени точки
              1 13 Илиян Илиев / Мирослав Иванов Green Magic Прототип Разград 6859 6915 -56
              2 11 Радослав Колев / Кайо Прототип R-PERFORMANCE GARAGE София 6595 6826 -231
              3 6 Светлин Димитров / Николай Петков Talasym Прототип Видин 6130 6291 -161
              4 10 Светослав Христов / Георги Митрев Сузуки Самурай София 5666 5924 -258
              5 4 Чавдар Владимиров / Мехмед Мехмедов Дайхатцу Роки Прототип Нова Черна 4398 4456 -58
              6 9 Калин Митов / Красимир Илиевски Сузуки Витара Враца 3765 3955 -190
              7 5 Валентин Димитров / Красимир Митрушев Прототип Велико Търново 3663 4070 -407
              8 1 Костадин Георгиев / Мартин Манов ГАЗ-69 - Прототип София 3605 3982 -377
              9 7 Здравко Дамянов / Цоньо Христов Сузуки Витара Плевен 3125 3455 -330
              10 2 Асен Иванов / Видин Христов Сузуки Самурай - Прототип София 2151 2595 -444
              11 8 Пламен Исаев / Николай Колев Сузуки Tракторче Велико Търново 1867 2036 -169
              12 12 Станислав Велински / Крум Алексиев Прототип София 968 1004 -36
              13 3 Николай Котов / Младен Младенов УАЗ Йосиф Прототип Свеге 105 150 -45


              Класиране Лазарово 4х4 Екстрийм - клас Хоби

              Място Стартов номер Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Общо точки Общо спечелени точки Общо загубени точки
              1 19 Валентин Николов / Евгени Владимиров Сузуки Своге 1991 2250 -259
              2 10 Мариян Стоянов / Димитър Паунов Мерцедес Г Своге 1931 2200 -269
              3 9 Данаил Йорданов / Тихомир Асенов Сузуки Прототип Чипровци 1846 2300 -454
              4 13 Георги Георгиев / Йонко Иванов Сузуки Витара Бяла Слатина 1809 2250 -441
              5 1 Костас / Димитрис Сузуки Самурай Гърция 1785 2200 -415
              6 18 Калин Митров / Владимир Велков Джип Чероки Своге 1531 1950 -419
              7 3 Огнян Георгиев / Ангел Попов ГАЗ - 69 Самоков 1316 1800 -484
              8 11 Николай Колев / Стефан Казаков Сузуки Самурай Ямбол 1284 1800 -516
              9 17 Владимир Димитров / Иван Димитров Сузуки Самурай Ботевград 1209 1550 -341
              10 12 Данаил Костадинов / Мариян Петков Сузуки Самурай Плевен 1051 1800 -749
              11 21 Васил Калпачки / Иван Калпачки Сузуки Джимни Говедарци 1015 1500 -485
              12 4 Георги Георгиев / Светослав Петров Джип Вранглер - Гемакспринт Разград 929 1400 -471
              13 8 Георги Георгиев / Кръстан Георгиев Нисан Патрул Нови Искър 892 1500 -608
              14 6 Никола Кузманов / Иван Недев Сузуки Джимни Павликени 539 1200 -661
              15 7 Иван Калпачки / Веселин Гаврилов Сузуки Джимни Говедарци 474 1100 -626
              16 20 Радостин Димитров / Георги Пенчев Сузуки Джимни Ботевград 320 800 -480
              17 15 Иван Калпачки / Светослав Ушагелов Сузуки Витара Говедарци 285 800 -515
              18 5 Иван Иванов / Ивайло Василев Сузуки Волф Самоков 250 800 -550
              19 16 Александър Трендафилов / Васил Лютачки Jeep Proton Самоков 178 700 -522
              20 22 Атанас Атанасов / Божидар Канджаков Сузуки Витара Етрополе 160 400 -240
              21 14 Ивайло Котов / Петко Стоянов Сузуки Своге 0 700 -744

              2 Цветан Моллов / Христо Павлов Мерцедес Г Клисура 0 0 0
              Последно редактирано от Стоян Францов; 20-05-13, 07:38.

              Коментар


              • #8
                От: Лазарово 4х4 Екстрийм- Правилници, информация, участници

                Специалните награди на Лазарово 4х4 Ексртийм:

                1. Георги Георгиев / Йонко Иванов, Бяла Слатина, 4-то място клас Хоби,
                и
                Светослав Христов / Георги Митрев, София, 4-то място клас Експерт
                печелят участие без такса на Зверино 4х4 Екстрийм.

                2. Костас / Димитрис, Гърция, 5-то място печелят масло и филтър за техния Звяр от сервиз Офроуд Тунинг София.

                3. Здравко Дамянов / Цоньо Христов, Плевен, най-атрактивен екипаж печелят 7 дневна почивка в кк Слънчев бряг, хотел Шипка.

                4. Първите три места (пилот и навигатор) в двата класа печелят безплатен, годишен абонамент за списание "Офроуд".
                Последно редактирано от Георги Василев; 20-05-13, 19:54.

                Коментар


                • #9
                  От: Лазарово 4х4 Екстрийм- Правилници, информация, участници

                  Коефицинетът за Експерт е 2.0
                  Точки спечелени от Лазарово 4х4 Екстрийм за крайното класиране в клас Експерт:

                  Място Стартов номер Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Точки верига
                  1 13 Илиян Илиев / Мирослав Иванов Green Magic Прототип Разград 60
                  2 11 Радослав Колев / Кайо Прототип R-PERFORMANCE GARAGE София 46
                  3 6 Светлин Димитров / Николай Петков Talasym Прототип Видин 36
                  4 10 Светослав Христов / Георги Митрев Сузуки Самурай София 28
                  5 4 Чавдар Владимиров / Мехмед Мехмедов Дайхатцу Роки Прототип Нова Черна 24
                  6 9 Калин Митов / Красимир Илиевски Сузуки Витара Враца 20
                  7 5 Валентин Димитров / Красимир Митрушев Прототип Велико Търново 16
                  8 1 Костадин Георгиев / Мартин Манов ГАЗ-69 – Прототип София 12
                  9 7 Здравко Дамянов / Цоньо Христов Сузуки Витара Плевен 8
                  10 2 Асен Иванов / Видин Христов Сузуки Самурай – Прототип София 4
                  11 8 Пламен Исаев / Николай Колев Сузуки Tракторче Велико Търново 2
                  12 12 Станислав Велински / Крум Алексиев Прототип София 2
                  13 3 Николай Котов / Младен Младенов УАЗ Йосиф Прототип Свеге 2


                  Коефицинетът за Хоби е 2.0
                  Точки спечелени от Лазарово 4х4 Екстрийм за крайното класиране в клас Хоби:

                  Място Стартов номер Пилот/Навигатор Автомобил Населено място Точки верига
                  1 19 Валентин Николов / Евгени Владимиров Сузуки Своге 60
                  2 10 Мариян Стоянов / Димитър Паунов Мерцедес Г Своге 46
                  3 9 Данаил Йорданов / Тихомир Асенов Сузуки Прототип Чипровци 36
                  4 13 Георги Георгиев / Йонко Иванов Сузуки Витара Бяла Слатина 28
                  5 1 Костас / Димитрис Сузуки Самурай Гърция 24
                  6 18 Калин Митров / Владимир Велков Джип Чероки Своге 20
                  7 3 Огнян Георгиев / Ангел Попов ГАЗ – 69 Самоков 16
                  8 11 Николай Колев / Стефан Казаков Сузуки Самурай Ямбол 12
                  9 17 Владимир Димитров / Иван Димитров Сузуки Самурай Ботевград 8
                  10 12 Данаил Костадинов / Мариян Петков Сузуки Самурай Плевен 4
                  11 21 Васил Калпачки / Иван Калпачки Сузуки Джимни Говедарци 2
                  12 4 Георги Георгиев / Светослав Петров Джип Вранглер – Гемакспринт Разград 2
                  13 8 Георги Георгиев / Кръстан Георгиев Нисан Патрул Нови Искър 2
                  14 6 Никола Кузманов / Иван Недев Сузуки Джимни Павликени 2
                  15 7 Иван Калпачки / Веселин Гаврилов Сузуки Джимни Говедарци 2
                  16 20 Радостин Димитров / Георги Пенчев Сузуки Джимни Ботевград 2
                  17 15 Иван Калпачки / Светослав Ушагелов Сузуки Витара Говедарци 2
                  18 5 Иван Иванов / Ивайло Василев Сузуки Волф Самоков 2
                  19 16 Александър Трендафилов / Васил Лютачки Jeep Proton Самоков 2
                  20 22 Атанас Атанасов / Божидар Канджаков Сузуки Витара Етрополе 2
                  21 14 Ивайло Котов / Петко Стоянов Сузуки Своге 2

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X