Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация и временно класиране

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

    Първоначално публикуван от samokovgeo Преглед на мнение
    Здравей Стоянчо.Във връзка със класирането имам една забележка.Тъй като Гръцкия тим кара със гуми по големи от 82см.всички го знаем,според мен не трябва да участва в класирането.Има правилник и той е еднакъв за всички затова компромисите са изключени.Аз лично се чувствам ощетен.Моля корегирайте класирането и не допускайте повече подобни грешки.Поздрави ОГИ.
    Чичо Оги, съдията на Старт-Финала Вини от Нови Искър, ги е мерил с аршина и е преценил че гумите им са в размера на аршина и съответно ги е допуснал на старт. Аз съм му гласувал доверие и премам неговото решение за меродавно. Сега вече е късно да се преразглежда това решение и да се правят промени, трябваше на самото състезание да подадеш контестация срещу тях и тогава организаторите щяхме да се съберем, да мерим и да вземем решение.

    Екипажът от Видин подаде контестация за масовата зона, събрахме се гледахме клипове и взехме решение. Това е правилният начин на действие, не казвам, че не е възможно да има грешка, но сега вече е късно да се преразглежда.
    Последно редактирано от Георги Василев; 07-06-13, 12:03.

    Коментар


    • #32
      От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

      Моля да бъда извинен Стоянчо.Познаваш ме добре и не искам да споря, но Вини ми каза, че е направил компромис ,а аз не исках да развалям настроението на гостите от Гърция с констатация.Ако не карах за шампионата и дума нямаше да кажа и за това ти пиша чак сега.

      Коментар


      • #33
        От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

        Оги, точно заради този компромис на Зверино ще има нов аршин, който няма да може да се завира между бутонките на гумите и няма да поддава при напън. Ще има и точно описание, как се мери гума. Вината е изцяло моя, защото не предвидих, че толкова елементарно действие може да се прави по толкова различни начини. Вини повече няма да е съдия на старт-финал, защото очевидно няма необходимата твърдост да върне състезател от старта. Трябваше да подадеш контестация- това е правилният начин.
        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

        Коментар


        • #34
          От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

          To да беше само той няма проблем, ама едни Мудзили 35 " на оранжевото "ЧЕРОКИ" как се вместиха в мярката ми остана загадка. Чак се бях наканил да си поръчвам такива
          Samurai Gemax

          Коментар


          • #35
            От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

            Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
            To да беше само той няма проблем, ама едни Мудзили 35 " на оранжевото "ЧЕРОКИ" как се вместиха в мярката ми остана загадка. Чак се бях наканил да си поръчвам такива
            Размерът им беше идентичен с размера на бутонките на гърците и мина по същия начин през аршина. По тази причина и тях ги пуснахме. Обаче сега за Зверино предварително ще направим метален аршин, който ще снимам с метър и ще го качим тук, както и снимки/клип как точно се мерят гумите и всеки предварително ще трябва да си направи сметка. 35-ците на УАЗ-а ми са почти и те в аршина, сигурно и те биха минали с лека клизма, но през металния няма да могат да минат.

            Отделно от това след 2 състезания в клас Хоби, виждам че ограничението от 82 см. не e кой знае колко удачно. Трасетата не дават никакво предимство на джиповете с по-големи гуми, за справка може да се видят експертите по Хоби трасето. За следващото издание на веригата ще предложа размерът за хоби да си се върне както си беше миналата година - 84 см., още повече, че имаме потенциални участници с малко по-големи гуми, които сега трябва да ходят в Експерт. Догодина ще има и повече класове и всеки ще може да си намери най-точното място и трасе.

            Коментар


            • #36
              От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

              Затварям анкетата - остава си 82 см. ограничението. Днес си мерих 35-ците Силвърстон и са 84 см на 8'' джанти. Това ме успокои 82 е правилното решение.

              Коментар


              • #37
                От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

                След като се нагледахме на Евротраял, а повярвайте ми имаше какво да се види ще направим и на нашите състезания нещо подобно. В клас Експерт на Зверино пробно ще направим една зона, а на Разград малко повече - вероятно 3 ще са по правилата на Евротраял-а.

                Новата зона естествено ще се казва зона "Евротраял". Тази зона ще се огражда само по периметъра си с лента и в нея ще има поставени врати на определени екстремни места. Вратите ще си имат номера и посока на преминаване - от 1 до 5 и ще трябва да се превземат в тази последователност и от правилната страна. Ще се наказва връщане назад (като при връщане може да се спира и продължава назад, наказанието е еднократно и завършва с тръгване на машината напред), събаряне на колче и скъсване на лентата по периферята. На тази зона няма да са позволени никакви помощни средства, както и помощ от навигатора извън машината.

                Вратата ще се счита за премината, ако поне едно колело премине през нея, но тогава тя ще носи половината от предвидените за нея точки. Задължително ще трябва да се премине през врата 1, за да може да се преминава и през останалите. След втората врата може да се пропускат врати, например от 1 ако се отиде на 3, 2 няма да се зачита ако се премине след това.

                Ще има и определено време за каране в зоната. Екипажът сам ще трябва да прецени, кой е най-добрият път за него за атакуване на дадена врата, като ще може да се движи свободно из зоната за предпочитане само напред за да няма наказания.

                Точките за наказанията още не са определени, но ще са съобразени с правилника на веригата и спечелените точки от тази зона ще са съпоставими с останалите зони.

                Коментар


                • #38
                  От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

                  За оградени зони се говореше преди време, но явно някой трябваше да иде и до Европа за да се направи, а с наказанието за връщане назад се прави крачка назад и в състезанията.
                  Сузуки Самурай-старт от скрапа
                  0885192667

                  Коментар


                  • #39
                    От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

                    Първоначално публикуван от Миро Иванов Преглед на мнение
                    За оградени зони се говореше преди време, но явно някой трябваше да иде и до Европа за да се направи, а с наказанието за връщане назад се прави крачка назад и в състезанията.
                    Сега имаме възможност да ги направим - според мен ще се получат много атрактивни, а наказанието за връщане назад е поради спецификата на зоната и е само за този тип зони. Идеята е да не се правят много маневри, а да се подходи още от първия път правилно.

                    Вече сме избрали терена за този тип зона на Зверино.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

                      Връщането назад беше въведено и после премахнато ( защо ли).Това със зоните работи на Лазарово.Има и още доста неща ама няма смисъл.
                      Уважаеми анонимен коментатор на репутацията ми, написал "с плюене реклама не се прави" -за мен плюенето е лош навик и затова не го практикувам и не мисля, че има на какво да правя реклама.
                      Сузуки Самурай-старт от скрапа
                      0885192667

                      Коментар


                      • #41
                        От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

                        Първоначално публикуван от Миро Иванов Преглед на мнение
                        Връщането назад беше въведено и после премахнато ( защо ли).Това със зоните работи на Лазарово.Има и още доста неща ама няма смисъл.
                        Миро, заповядай на Зверино и Разград, ще видиш какво имам предвид.
                        Последно редактирано от Стоян Францов; 12-08-13, 18:00.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

                          Първоначално публикуван от Миро Иванов Преглед на мнение
                          За оградени зони се говореше преди време, но явно някой трябваше да иде и до Европа за да се направи, а с наказанието за връщане назад се прави крачка назад и в състезанията.
                          Има траял състезания 4х4 в Европа които имат определени правила за които само бяхме чували,вече ги видяхме и на живо
                          може би скоро ще има и състезатели от България които ще си пробват уменията и късмета в тези евро траяли.
                          Не е ли време да се подготвят такива състезания и в Бг. с такива правилници и да се запознаят повече състезатели с Евро траяла ?

                          Коментар


                          • #43
                            От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

                            Първоначално публикуван от rock crawler Преглед на мнение
                            Може би скоро ще има и състезатели от България които ще си пробват уменията и късмета в тези евро траяли.
                            Търсим спонсори.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

                              Да се направят по състезанията от веригата по една или няколко зони тип "Евро траял" ще е добре, но няма да е добре сляпо да преписваме правилници и да копираме препятствия само, защото пред нещо има думичката "Евро". Най-малко машините ни не са на това ниво! Техните машини са много по-силно специализирани, защото нямат право да карат по горите. Нашите са по-универсални. Да не говорим, че за мен на траял навигатора да няма право да слиза от джипа е безсмислено! По добре едноместна машина- ще е с минимум едни100 килограма по-лека.
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Верига траялни състезания "4х4 Екстрийм" - информация

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                Да се направят по състезанията от веригата по една или няколко зони тип "Евро траял" ще е добре, но няма да е добре сляпо да преписваме правилници и да копираме препятствия само, защото пред нещо има думичката "Евро". Най-малко машините ни не са на това ниво! Техните машини са много по-силно специализирани, защото нямат право да карат по горите. Нашите са по-универсални. Да не говорим, че за мен на траял навигатора да няма право да слиза от джипа е безсмислено! По добре едноместна машина- ще е с минимум едни100 килограма по-лека.
                                Да прав си !
                                Но ако някой иска да си пробва късмета трябва да знае как се състезават сериозно подготвените тимове и машини и какви изисквания имат в "големите" състезания.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X