Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Челопеч Трофи 2023

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Челопеч Трофи 2023

    Здравейте приятели,дойде време да обявим че на 20-22 Октомври 2023 ще се проведе Челопеч Трофи Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled-1.jpg
Прегледи:535
Размер:642.8 КБ
ID:6936268
    Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

  • #2
    Програма Челопеч Трофи 2023

    Бивак на състезанието -парк Корминеш Община Челопеч GPS 42.683888, 24.083042
    ще има подсигурен ток,вода,място за палатки и каравани.

    19.10.2023г. Четвъртък:
    15.00 ч. - 21.00 ч. Посрещане на състезателите и записване.
    19.00 ч. Брифинг на съдийския състав

    20.10.2023г. Петък:
    8.00 ч. - 11.00 ч. Технически преглед,записване и брифинг.
    Парк Корминеш с.Челопеч
    11.00 ч. Официално откриване - Парк Корминеш с.Челопеч
    12.30ч. Старт първи манш ATV junior местността Маята
    12,30 ч.Подреждане в колона и придвижване към старта на състезанието
    Състезателните автомобили се придвижват с водач до местата на старта.
    13,00 ч. Старт на първия състезателен автомобил (стартирането ще е по реда на записване).Времето за преминаване на трасето е без ограничение(отворен финал). До 18.00ч. със съдия на финала,след което по GPS трак .
    20.00 ч. Класиране от деня.

    21.10.2023г. Събота:
    9.00 ч. Брифинг на всички екипажи парк Корминеш
    10.30 ч. Подреждане в колона и предвижване на всички състезатели.
    11.00 ч. Старт на първия състезателен автомобил от клас стандарт
    11.10 ч. Старт първи манш ATV junior местността Маята

    Клас модифициран и прототип се движи в колона до определените зони за каране.
    Ще се карат SS от типа на рейнфорест със измервателни устройства които ще се пускат и спират от екипажа който ще стартира.
    20.00 ч. Класиране от деня.
    Начало на вечерната забава - Парк Корминеш.

    22.10.2023 г. Неделя:
    10.00 ч. Всички състезатели се придвижват в колона до пистата за офроуд в местността Маята където ще бъде изградено затворено трасе по ленти за всички класове.
    10.30 ч.Старт на първия състезателен автомобил.
    15.00 ч.Класиране, награждаване и закриване на състезанието.
    Контакти :
    Трасета, ATV junior- Боян Попов 0887753556
    Организационни въпроси -Пламен Петков 0893017700
    Такса участие ще е 150 лв. Плащането ще се извършва на място по време на регистрацията и получаване на стартови номера.
    Настаняване на участници парк Корминеш.
    За участниците предпочитащи хотели - www.booking.com
    Записването може да става тук във събитието.

    Забележка:
    Организаторите си запазват правото да нанасят корекции в програмата, за които състезателите ще бъдат уведомени по време на брифингите.
    Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

    Коментар


    • #3
      ПРАВИЛНИК ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ОФРОУД СЪСТЕЗАНИЕ Челопеч Трофи 2023г.





      Състезанието Челопеч Трофи 2023г. е за автомобили с висока проходимост с общо тегло до 3.5 тона и се провеждат на пресечен и труднодостъпен терен, както и изкуствено изградени препятствия на специално подготвен за целта терен. Всички пилоти трябва да притежават валидно свидетелство за управление на МПС с необходимата категория. Автомобилите задължително трябва да със задвижване 4х4!
      II. ДОПУСТИМИ АВТОМОБИЛИ
      1. Класове автомобили и оборудване:
      1.1 клас СТАНДАРТ
      Серийни автомобили с повишена проходимост. Разделят се в два класа според обема на двигателя, без значение от типа гориво:
      – Стандарт .
      • Двигател - забранява се подмяната на двигателя с такъв, който не се монтира серийно на този модел автомобил
      • Не се допуска преместване на радиатора от оригиналната му позиция в отсека на двигателя.
      • Разрешава се монтирането на шнорхел за защита на двигателя от воден удар
      • Трансмисия - забранява се промяната на скоростна кутия с различна от серийно монтираните на модела
      • Монтирането на блокажи на диференциалите е разрешено.
      • Окачване - допуска се подмяната на оригиналните пружини/ресори/ торсиони с усилени, осигуряващи лифт на окачването при условие, че монтажът се извърши на фабрично определените стандартни места.
      • Разрешено е използването на ограничителни колани.
      • Купе и рама - забранени са всякакви изменения по купето и рамата. Не се допускат промени в целостта на купето. Автомобилът трябва да запазва оригиналния си силует.
      • Не се допуска подмяна на оригиналните стъкла.
      • Разрешава се премахването на задните седалки, както и шумопоглъщащи и декоративни елементи от вътрешността на купето.
      • Разрешава се подмяната на волана, както и монтиранена допълнителни уреди за контролиране работата на двигателя.
      • Колела и гуми - разрешена е смяната на серийните гуми и джанти, както и промяна на размера им.
      • Разрешава се монтирането на дистанционни фланци.
      • Разрешава се промяна на мястото за монтаж на резервното колело, както и монтирането на две резервни колела в багажното отделение, при условие, че същите бъдат надеждно закрепени.



      Задължително оборудване за клас СТАНДАРТ:

      Защитна дъга закрепена на 4 точки и усилена с един диагонал зад предните седалки, като се препоръчва защитна клетка захваната на минимум 6 точки.
      • Функциониращи стандартни за модела предпазни колани.
      Каски за пилота и навигатора
      • Един или два прахови пожарогасителя с общ обем не по-малко от 2 кг. Пожарогасителите трябва да са надеждно закрепени в купето на автомобила и да са достъпни за екипажа.
      • Колани (ремъци) за теглене, 2 бр., къс и дълъг.
      • Задължително е монтирането на електрическа лебедка. Ако лебедката е с метално въже се изисква да има тежест на въжето за успокоител при скъсване.



      1.2клас СТАНДАРТ ПЛЮС

      • Двигател - подмяната на двигателя е разрешена.
      • Допуска се увеличаване на мощността на двигателя чрез допълнително монтиране на оборудване за принудително пълнене или интеркулер, както и чрез други доработки.
      • Не се допуска преместване на радиатора от оригиналната му позиция в отсека на двигателя.
      • Изпускателна система - разрешават се промени.
      • Разрешава се монтирането на шнорхел за защита на двигателя от воден удар.
      • Трансмисия - подмяната на трансмисията е разрешена.
      • Монтирането на блокажи на диференциалите е разрешено.
      • Електроинсталация - допуска промяната на мястото на акумулатора от фабрично заложеното.
      • Окачване - допуска се подмяната на оригиналните пружини/ресори/торсиони с усилени, осигуряващи лифт на окачването, при условие, че монтажът се извърши на фабрично определените стандартни места.
      • Разрешено е използването на ограничителни колани.
      • Разрешено е усилването на оригиналните носачи, както и на преден и заден мост.
      Разрешено е усилването на рамата и купето. Не се допускат промени в целостта на купето. Автомобилът трябва да запазва оригиналния си силует.
      • Разрешава се премахването на задните седалки.



      • Разрешава се подмяната на волана, както и монтиране на допълнителни уреди за контролиране работата на двигателя.
      • Колела и гуми - разрешена е смяната на серийните гуми и джанти, както и промяна на размера им.
      • Разрешава се промяна на мястото за монтаж на резервното колело, както и монтирането на две резервни колела в багажното отделение, при условие, че същите бъдат надеждно закрепени.
      Задължително е монтирането на електрическа лебедка. Ако лебедката е с метално въже се изисква да има тежест на въжето за успокоител при скъсване.
      Задължително оборудване за клас СТАНДАРТ ПЛЮС:
      Защитна дъга закрепена на 4 точки и усилена с един диагонал или защитна клетка за безопасност захваната на минимум 6 точки.
      Каски за пилота и навигатора
      • Един или два прахови пожарогасителя с общ обем не по-малко от 2 кг. Пожарогасителите трябва да са надеждно закрепени в купето на автомобила и да са достъпни за екипажа.
      • Колани (ремъци) за теглене, 2 бр., къс и дълъг.
      .
      1.3клас МОДИФИЦИРАН

      Модифицирани автомобили с повишена проходимост без ограничения за допълнителните доработки
      Задължително оборудване за клас МОДИФИЦИРАН:
      • Клетка за безопасност
      • Четири точкови спортни колани.
      Каски за пилота и навигатора.
      • Един или два прахови пожарогасителя с общ обем не по-малко от 2 кг. Пожарогасителите трябва да са надеждно закрепени в купето на автомобила и да са достъпни за екипажа.
      • Колани (ремъци) за теглене, 2 бр., къс и дълъг, като автомобила трябва да е оборудван с надеждни куки за теглене, отпред и отзад.
      • Електрическа, хидравлична или механична лебедка. Ако лебедката е с метално въже се изисква да има тежест на въжето за успокоител при скъсване.

      1.3клас ПРОТОТИП

      Автомобили с повишена проходимост изградени от изцяло тръбни конструкции, без ограничения за допълнителните доработки по автомобила.
      Задължително оборудване за клас ПРОТОТИП:
      • Клетка за безопасност.
      • Четири точкови спортни колани.
      Каски за пилота и навигатора.
      • Един или два прахови пожарогасителя с общ обем не по-малко от 2 кг. Пожарогасителите трябва да са надеждно закрепени в купето на автомобила и да са достъпни за екипажа.
      • Колани (ремъци) за теглене, 2 бр., къс и дълъг, като автомобила трябва да е оборудван с надеждни куки за теглене, отпред и отзад.
      • Електрическа, хидравлична или механична лебедка. Ако лебедката е с метално въже се изисква да има тежест на въжето за успокоител при скъсване.

      III. ТИП НА СЪСТЕЗАНИЯТА И ТРАСЕ

      Движението на състезателите по трасето ще се осъществи по пътна книга, освен ако няма ограничителни ленти поставени от организатора.
      1. Трасето на състезанието не е отцепено и обезопасено и включва състезателни етапи:
      • Специален етап (SS) – движение за време по маркирани от организатора участъци с ленти или друга маркировка.
      • Свързващ етап (LS) – движение за време по пътна книга. На свързващите етапи важи и е задължително спазването на Закона за движение по пътищата и правилника за прилагането му.
      2. Обявяването на трасето и часовите графици става единствено по следните начини:
      • Инструктаж на състезателите (брифинг).

      IV. СЪСТЕЗАТЕЛИ И ВОДАЧИ

      1. Екипажът на даден автомобил се състои от двама водачи, като и двамата водачи могат да управляват автомобила по време на състезанието. Пилотът трябва да има валидно свидетелство за управление на МПС за съответната категория.
      2. Право на участие в екипажите имат всички дееспособни пълнолетни лица.

      V. ЗАЯВКИ ЗА УЧАСТИЕ

      1. Всеки състезател, който желае да участва в състезанието Челопеч Трофи 2023 следва да представи на адреса на организатора в срока посочен в програмата, съответна заявка,за всеки екипаж по отделно.
      2. Всяка заявка трябва да съдържа минимум името и адреса на състезателя, данни за водачите и състезателния автомобил
      3. Заявки могат да се подават онлайн във Фейсбук страницата на събитието.Те се потвърждават с датата и часа на изпратената заявка.
      4. Датата и часът, до който могат да се подават заявки за участие е 16.08.2023г.
      5. Всяка заявка, която съдържа неверни или непълни данни се счита за недействителна, а заявителят–за виновен в неправилно поведение.
      6. Подписвайки заявката, състезателите, както и всички членове на екипажа поемат изцяло и безусловно задълженията, предвидени от организаторите.
      7. Един заявен автомобил може да бъде заменен с друг в същия клас, най-късно до административния преглед.
      8. Замяната на водач се допуска с друг, най-късно до административния преглед.
      9. Организаторът има право да откаже участие на даден екипаж, но не по-късно от 3 дни преди старта и е длъжен да уведоми за това заинтересованите лица, без да е необходимо да обяснява мотивите си.



      VI. СТАРТОВИ НОМЕРА И РЕКЛАМНИ СТИКЕРИ

      1. Автомобилите преминали успешно Административен и Технически преглед получават стартови номера и рекламни стикери на спонсорите. Всички стартови номера от предишни състезания трябва да бъдат отстранени или закрити.
      2. Стартовите номера на екипажите се раздават по реда на записването.
      3. На състезателите се разрешава свободно да поставят рекламни материали по автомобилите при условие, че:
      • Не нарушават добрите норми на етика и морал.
      • Не са с политически или религиозен характер.
      • Не пречат на видимостта на екипажа.
      • Не закриват състезателните номера
      4. Организаторът има запазена площ за реклама, отделно от състезателните номера, на предния капак на автомобила 50/50см. и на двете страни на задната част на автомобила 50/50

      VII. ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД

      1. Първоначалният технически преглед на автомобилите се извършва съгласно указаното в програмата време и място, по предварително обявен график за явяване. Техническият преглед е в услуга на сигурността на състезателите, на всички останали участници в състезанието и не на последно място е основа за феърплей.
      2. Присъствието на екипажа на техническите прегледи е необходимо.
      3. Преди всеки старт могат да се извършват и контролни технически прегледи за временното състояние на автомобила. Всяко установено нарушение е основание за изключване от състезанието или да се даде време на екипажа да отстрани нарушенията.

      VIII. ИЗМЕНЕНИЕ НА ПРОГРАМАТА

      1. Организаторът си запазва правото да променя програмата съобразно обстоятелствата и случая, като участниците се уведомяват за това решение в най-къси срокове.
      2. Всички евентуални изменения или допълнителни разпореждания се обявяват в информационните бюлетини, номерирани и с посочени дата и час и подпис на директора на състезанието.
      3. Тези допълнения се обявяват в секретариата, постоянното седалище на състезанието, на информационните табла и брифингите, освен в случаите когато това е невъзможно в хода на състезанието.

      IX. ПРОТИЧАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЕТО

      1. Официален старт- преди старта организаторът събира всички състезатели, участващи в състезанието в пред-стартова зона, като влизането в тази зона се извършва не по-късно от 30 минути преди старта за всеки екипаж.



      3. Поредността на стартиране ще се извърши по реда на записване.
      4. Видове етапи:
      • Специален етап (SS):специалният етап е състезание за трудност и майсторско управление на автомобила по маркирани от организатора участъци с ленти или друга маркировка.
      • Свързващ етап (LS):
      1. Всеки екипаж е задължен да стартира в точния час и да спазва реда на стартиране. Разрешава се стартиране само при пълен състав на екипажа.
      Часът на стартиране на първия автомобил се обявява по време на брифинга.
      2. При закъснение за старт, времето на екипажа започва да тече и му се добавя допълнително наказание. Единствено стартиращия съдия има правото да прецени ситуацията и да извика на старт закъснелия екипаж. Закъснелият за старт екипаж няма право да оспорва решенията на стартиращия съдия.
      3. Автомобилите трябва да се движат на собствен ход. Не се допуска стартиране на автомобил, който е теглен или бутан от друг участник в състезанието.
      4. Финал на етап. На финала има задължително часова контрола, за да отрази времето на финиширане на екипажа.
      5. По време на цялото състезание, техническа помощ може да се оказва само от други екипажи,участващи в състезанието.По време на специалните етапи не е разрешено използването на резервни части, инструменти и материали извън тези, които се намират в състезателния автомобил или са предоставени от други екипажи участващи в състезанието.
      • Не се разрешава навлизането и спирането на сервизен автомобил по маршрута на състезанието, освен след изричното разрешение на Организаторите, при условие че не пречат на останалите състезатели.
      • Скоростта на автомобилите в сервизните паркове не може да надхвърля 10 км/час.
      15. В случай на непредвидени обстоятелства и необходимост от преждевременно прекратяване на състезателния етап, по решение на Организаторите, етапа може да бъде отменен или на екипажите да се даде време от последната контролна точка (физическа или виртуална), през която са преминали над 50 % от участващите екипажи.
      16. GPS контрол. За контрол на ограниченията на максималната скорост и спазване на определения в GPS тракер.Задължение на екипажа е да поддържа GPS тракера в изправност и включен през цялото време на състезанието..
      17. Данните, записани от GPS тракера, се отчитат автоматично . Всички констатирани нарушения(превишаване на максимално разрешената скорост, непреминаване през контролни точки, неспазване на маршрута и др.) се описват в протокол, който се подписва от отговорника по GPS контрола и се предава на главния съдия.

      Х.НАКАЗАНИЯ

      Наказанията на екипажа се налагат в минути, които се прибавят към времето за преминаване на етапа.
      Наказанията се налагат въз основа на констатираните и записани нарушения в протоколите на съдиите на контролни точки и показанията от GРS тракерите.Наказание за превишаване на скоростта в зоната на ограничението.
      1. Закъснение за начален старт - екипажът стартира последен, като времето му за старт тече от момента на определеното му време за стартиране и получава наказание от 15 минути.
      2. Закъснение за междинен старт - екипажът стартира при подадена му команда от съдията на старта, като времето му за старт тече от момента на определеното му време за стартиране и получава наказание от 15 минути.
      4. Непреминаване през виртуална контролна точка от трасето се наказва с 30 минути. Преминаването през виртуалната контрола се удостоверява с технически средства.
      5. Излизане на автомобила с 4-те колела извън участък маркиран от организатора с колчета или ленти се наказва с 120 минути.
      6. Заобикаляне и/или съкращаване на определения от организатора маршрут с цел облагодателстване се наказва с 120 минути.
      7. Навлизане и/или напускане на контролна зона от/в грешна посока се наказва с 120 минути.
      8. DNS - етапът се счита за непреминат - когато екипажът не стартира или стартира и не премине минимум 66% от трасето. В този случай времето му за преминаване е измереното време на най-бавния редовно финиширал екипаж (времето за преминаване плюс времето от наложените наказания) плюс 240 минути.
      9. DNF - етапът се счита за прекъснат - когато екипажът се откаже или не пресече финала в рамките на определеното му максимално време за преминаване на етапа, но премине над 66% от трасето. В този случай времето му за преминаване е измереното време на най-бавния редовно финиширал екипаж (времето за преминаване плюс времето от наложените наказания) плюс 120 минути.
      10. Не спиране на знак STOP от трака отчетен на база технически средства се наказва с 15 минути за всеки.
      11. Наказание при превишаване на ограничението на скоростта:
      • ДИСКВАЛИФИКАЦИЯ

      2. Връзване на въжето на лебедката за дърво, без да се използва предпазен колан се наказва с 60 минути.
      3. Липса на успокоител на въжето при използване на лебедка се наказва с 60 минути.
      4. Балансиране на автомобила, като навигатора е стъпил (качил) от външната страна се наказва с 60 минути. Балансирането (осигуряването) на автомобила при наклони става само с предпазен колан с дължина над 3 метра.
      5. Натискане, ритане, държане или друго боравене с въжето на лебедката, когато то е опънато и „под напрежение” се наказва с 60 минути.
      6. При помощ от публиката екипажът се наказва с 120 минути освен, когато не е с разрешение на съдия или при оказване на първа помощ при инцидент.
      7. Санкцията дисквалификация се налага при неспортсменско поведение, безотговорно и опасно каране в бивака, в населените места или по време на свързващите етапи. Състезателите са отговорни за действията на обслужващите и съпровождащите ги лица, като могат да бъдат дисквалифицирани в случай, че тези лица проявят безотговорно, хулиганско поведение, преминат без разрешение по част от маршрута по трасето или при шофиране със скорост по-висока от 10 км/час в бивака.
      8.Зоната на ограничението трябва да бъде ясно дефинирана с GPS координатите на началната и крайната ѝ точка. Наказанието е ДИСКВАЛИФИКАЦИЯ
      9. Участникът може да бъде дисквалифициран при:
      . За неприлично държане и поругаване на съдия през всички дни на състезанието. Наказанието е ДИСКВАЛИФИКАЦИЯ
      • Манипулация на автомобила след техническия преглед, т.е. промени, които не отговарят на задължителното оборудване.
      • Грубо, небрежно или преднамерено застрашаване на други лица и състезатели.
      • Неоказване на първа помощ при инцидент в трасето.
      • При навлизане на асистентски автомобил в трасето по време на състезанието, без изричното разрешение на Организаторите.
      • При шофиране без задължителните предпазни средства (каска, предпазен колан).
      • Движение през обработваеми площи (ниви, градини и др.).
      • При управление на автомобила от водач без свидетелство за управление на МПС.
      В специални случаи, арбитражна комисия, свикана от организатора може да взема единични решения.

      XI. ПРОТЕСТИ

      Право на протест (контестация) имат само официално регистрирани участници в състезанието.
      1. Контестация се подава до Организаторите на състезанието, в организационния щаб след приключване на текущия етап, но не по-късно от 1 (един) час след обявяване на предварителните резултати за същия етап.
      2. Такса за подаване на контестация няма да има.
      3. Контестацията може да бъде само индивидуална.
      5. Обжалване на взетото решение по контестацията не е възможно.
      6. Контестации срещу решение на организатора на мероприятието не може да бъде подадена.

      XII. РЕЗУЛТАТИ И КЛАСИРАНЕ

      1. Сборът от измереното време за преминаване по маршрута на етапите и наложените наказания определят резултата на екипажа.
      2. Победител в състезанието е екипажът с най-малко сумарно време от преминаването на всички етапи. В случай, че след приключване на последния етап има екипажи с равно сумарно време, критерий за по-предно класиране става броя на по-предно класиране в етапите. При равен брой се гледа класирането в последния етап.
      3. По време на състезателен етап и след неговото приключване може да се вадят междинни, временни и неокончателни резултати от екипа по време измерване.
      4. Официални резултати се обявяват от организатора на състезанието на предвидените за това места само след налагане на всички наказания. Резултатите се подписват от Организаторите на състезанието.
      5. Класирането за съответния етап се прави на база официалните резултати за етапа. Критерий за класиране е най-малкото време за преминаване на етапа след налагането на съответните наказания на екипажа.
      XIII. НАГРАЖДАВАНЕ.

      Организаторът раздава награди и купи, съгласно финансовите си възможности и привлечените спонсори.

      XVI.ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ.

      1. Oрганизаторът си запазва правото при възникване на непредвидени затруднения да отложи или отмени състезанието.
      2. Всеки състезател, водач и механик трябва да познава разпоредбите на организаторите
      3. Всеки участник е задължен, както по време на етапите така и извън тях да оказва помощ. Съдействието при технически проблеми не е задължение, но е показател за феърплей.При оказване на първа медицинска помощ, на екипажа оказал съдействие, се премахва времето на престоя. Установяването на времето за престой, се измерва по показанията на GPS тракера. Задължение на екипажа е да уведоми за това Организаторите.
      5. Непознаването на специалния правилник не освобождава участниците да изпълняват съответните задължения и да понасят съответните наказания и отговорности.
      6. Организаторът не поема никаква отговорност към водачите или трети лица за щетите и загубите, причинени пряко или непряко от водачите или техните автомобили. Тази отговорност се носи от непосредствените причинители.
      7. Компетентните лица, които вземат решения в случаите непредвидени в този правилник са съдиите на всяко едно конкретно състезание

      Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

      Коментар


      • #4
        Скоро ще качим и списък със заявки за участие
        Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от nenireklama Преглед на мнение
          Скоро ще качим и списък със заявки за участие
          Там сме
          Three witches watch three Swatch watches.
          Which witch watch which Swatch watch?

          Коментар


          • #6
            Списък с участници

            Клас Прототип:
            1.Дени Кирова-Пилот и Кирил Киров-Навигатор
            2.Николай Митков-Пилот и Ахмед Чолак-Навигатор
            3. Георги Жеков-Пилот и …………………
            4. Даниел Господинов-Пилот и Иван Пенчев-Навигатор
            5. Христо Меранзов-Пилот и .......................
            6. Ивайло Вучев-Пилот и ...........
            7. Любен Динев-Пилот и Анастас Марински-Навигатор
            8. Емил Григоров-Пилот и Светослав Станчев-Навигатор
            9. :Мирослав Иванов-Пилот и Денислав Петков-Навигатор
            10.Цони Христов-Пилот и Здравко Дамянов-Навигатор


            Клас Модифициран:
            1.Никола Кузманов-Пилот и ……………………………….
            2. Алекс Иванович-Пилот и …………………………........
            3. Любомир Сапунджиев-Пилот и Васил Гюров-Навигатор
            4. Калин Величков-Пилот и Симеон Велинов -Навигатор
            5. Пламен Исаев-Пилот и …………………………………….
            6. Цветомир Белчев-пилот и Никола Калчев навигатор
            7. Мартин Методиев-Пилот и Александър Гиргинов-Навигатор
            8. Любо Александров- Пилот и Анатоли Александров- Навигатор
            9. Деян Асенов - Пилот и Георги Георгиев – Навигатор
            10. Виктор Димитров-Пилот и Кристиян Милев-Навигатор
            ​​​​11.Евгени Янкулов-Пилот и Ричи Янкулов-Навигатор




            Клас Стандарт Плюс:

            1.Михаил Банков-Пилот и Петър Статев-Навигатор
            2. Музафер Бедел-Пилот и .....
            3. Ивайло Велчев-Пилот и Кристиян Стоянов-Навигатор
            4. Станислав Райков-Пилот и Ивайло Райков-Навигатор
            5. Горан Йорданов-Пилот и Иван Пасев-Навигатор
            6. Александър Кесов-Пилот и Венцислав Джонгов-Навигатор



            Клас Стандарт:

            1. Емил Лазаров-Пилот и Мирослав Иманов-Навигатор
            2. Мирослав Георгиев-Пилот и Асен Найденов-Навигатор
            3. Цецо Дойчев-Пилот и Георги Георгиев - Гецата – Навигатор
            4. Иван Ефремов - Пилот и Георги Баджалов – Навигатор
            5. Владимир Мехтеров-Jet Lee -Пилот и Валери Попов – Навигатор
            6. Илия Тошев Пилот и Николай Иванов Навигатор
            7. Жельо Петров Пилот и Георги Алексиев Навигатор
            8. Симеон Арангелов-Пилот и Антон Апостолов-Навигатор
            9. Никола Русев-Пилот и ............
            10. Делчо Иванов-Пилот и Петко Станьов-Навигатор

            Последно редактирано от nenireklama; 27-09-23, 07:34.
            Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

            Коментар


            • #7
              Трасетата се преминават заедно с екстремите.Трасето за Петък за клас Прототип и Модифициран е 20км и 7 екстрема.
              Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

              Коментар


              • #8
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image(4).png
Прегледи:380
Размер:1.71 МБ
ID:6938482 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image(5).png
Прегледи:397
Размер:1.83 МБ
ID:6938483 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image.png
Прегледи:385
Размер:1.67 МБ
ID:6938481
                Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

                Коментар


                • #9
                  Окончателен списък със заявилите участие.
                  Прикачени файлове
                  Офроудът е най-безмисления, труден и скъп начин да достигнеш до място, на което...нямаш никаква работа!...Но пък е забавно!

                  Коментар


                  • #10
                    Новини и класиране има ли вече?
                    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X