Както обещах по-рано днес, пускам първо видеото от "Под моста"
Респект пред всички състезатели дръзнали да преодоляват този екстрем, вместо да го заобикалят!
На този и следващите, на които ви видях през двата дни показахте, че сте истински трофисти-бойци!
Свалям ви шапка!
Бай Матьо, много съжалявам за Метеора и че не успя да продължиш състезанието... Борбата си заслужаваше...!
ПС Извинявам се за недоброто качество и позиция, но почти през цялото време там заради жегата се чувствах в 3D измерение...
Както обещах по-рано днес, пускам първо видеото от "Под моста"
Респект пред всички състезатели дръзнали да преодоляват този екстрем, вместо да го заобикалят!
На този и следващите, на които ви видях през двата дни показахте, че сте истински трофисти-бойци!
Свалям ви шапка!
Бай Матьо, много съжалявам за Метеора и че не успя да продължиш състезанието... Борбата си заслужаваше...!
ПС Извинявам се за недоброто качество и позиция, но почти през цялото време там заради жегата се чувствах в 3D измерение...
Браво!!!Уникални кадри,показващи истинското лице на Offroad-a!И най-вече,защо за "селски тарикати" не трябва да има адмирации!
JEEP Grand Cherokee ZJ 4.0,Toyota LC90 1KZ-TE
BMW X5 E70 4.8is
"Да бъдеш втори означава да си пръв сред загубилите" Аертон Сена
И тази тема като темата за радиаторите изнесени отзат. "Ама кажи та кажи как си изчислил тръбите, радиаторите, термостатите, помпите..." Близнака разказва от личен опит, после пак "Ама как го изчисли това" може и да се сетите за темата. Днес мога да кажа, че имах дежа ву като попаднах на нея.
Като се почнало с класирания, да поставя и разбивката по дни в ралито.
Да почнем отначало и да се потопим в атмосферата на прекрасните дни и нощи преживяни на "Трофи България" 2012
Видеото е без корекции и без цензура
Сега три клипчета..
По малко от регистрация, технически преглед и брифинги.
И аз да кажа няколко думи...
Много съм доволен от състезанието ( а и целия ни клуб като цяло) и се радвам, че все още има толкова ентусиазъм в организаторите от Пловдивската група - Венци, Георги, Наско и другите момчета, на които не помня имената на всички ! Благодаря за приятното състезание и емоции !!! Бивака беше много добър като екстри, близо бяха старта и финала, в кръчмата понякога ни сервираха, но всичко си беше О.К.
Разбира се, че имаше грешки, но те са нормални за първо състезание и ги преживяхме някак си
За нас останаха само приятните емоции и срещите с нови и стари приятели !
Радвам се, че класа на Рали-Рейда се увеличава с всяко състезание и ще има "свежа кръв" за догодина.
Това, което не ни хареса е, че и в допълнителния правилник остана тази простотия със стоповете и наказанията за тях... Във Варна вече имаше напрежение заради това и Маринов не трябваше да се вторачва в точката на правилника и да оставq тая глупост и за това състезание !
Класирането по този начин става на GPS-и, на кой му е по-модерен и записва по-често, а не кой как кара...
Орга екипа беше достатъчно голям, имаше си контроли и можеше да ги няма тези глупости по селски пътеки с асфалт да висим и броим до 5, белким ни запише GPS-a 0 За "Балкан Маратона" гарантирано няма да има такива щуротии и състезание на GPS-и.
Искам да благодаря и на моите състезатели, които за пореден път се справиха отлично, караха мъжки и се класираха в първите три места и направиха интересен Шампионата !
За следващата година пак сме на линия в Пловдив...стига да няма "стопове"
Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 04-07-12, 19:53.
...
Искам да благодаря и на моите състезатели, които за пореден път се справиха отлично, караха мъжки и се класираха в първите три места и направиха интересен Шампионата !
Бих искал да кажа няколко думи за състезанието.Нашите 14 сърби и 2 словаците идват много километри, за да дойде до Пловдив.Маршрутът беше интересно, като се има предвид времето на годината.Радар беше перфектен.Отличнo забавление по трасето и извън него.Разбира се, имаше грешки и организатори.Въпреки това, не трябва да се приема за голяма грешка.Аз лично имах проблем с хидравликата, и много се мучих да преминат колкото се може повече километра. Аз не се оплаквам .Ние могат да се запишат и за 2013. година
За да разведря "трофи атмосферата" малко да разкажа за нашия екипаж
Много съм доволен от пилота, супер е, че колата ни издържа докрая и се борихме за тройката ! Благодаря на Фиков, че ме изтърпя и не се ядоса много като го загубих
В първия ден се загубих зверски за 8 километра и това ни "изяде ушите", тъй като се оказа, че навигирането с АТВ-то и в джипа няма нищо общо На втория ден всичко беше шест с навигацията, вмъкнахме се между Орлин, Траян и Йосиф и на една голяма локва прелетяхме със 100 км/час в резултат на което намокрихме свещите и си постояхме час и половина
За третия ден Фиков беше много техничен и бърз, нямахме грижи с навигацията и всичко вървеше добре, но на 10 км. преди финала изтеглихме Йосиф, че беше скъсал съединение на радиатора. Доволен съм, че си паснахме с Фиков, доволен съм, че клубът се представи отлично и съжалявам единствено за малшанса на Орлин и Лидия, защото имаха голям хъс, вече натрупват опит, а Орлин се чупи на 30 км. преди финала на втория ден, след като водеше за деня...
За Маратона обаче ще се ме линия...отново и по-добри Ето как се представихме в едно по-интересно видео от трите дена
Коментар