От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015
Я да ви питам-по асфалтовите ралита има ли коли без клетки, без подходящи гуми, и съответното оборудване, с които хората си карат децата на градина, или си ги ползват за нормално МПС?
Защо в офроуда се наложи това-да може с ежедневния си джип да се пуснеш на състезание? Идеята Дидо е не да ставаме люпилня на бъдещи състезатели(няма нищо лошо в това), а да направим сериозно състезание със сериозни участници.
Който не иска да си чупи ежедневния джип-ще бъде публика.
Който иска да се състезава-прави си джипа като за състезание, и се примирява, че може и да го строши.
Точка по въпроса.
Относно конкретния размер на гумите-ще го обсъждаме още, засега е просто някаква цифра. Но приеме ли се веднъж-много трудно ще бъде променен.
И още нещо-в асфалтовите ралита съдията е цар, а организатора Бог. Щом кажат нещо-то не се обсъжда, още повече оспорва.
Ако някой не е съгласен-подава си контестация по реда.
А при нас (в офроуда) стана баси говорилнята. Кой съдия как бил решил, кой не бил видял колче, и така нататък. Даже миналата година Борко изяде шамар ли беше, или каквото там...
При мен такива неща няма да има, заявявам го ясно и категорично.
Ще си подбера и обуча съдиите така, че да не правят грешки, и няма да има защо да се коментират решенията им.
Е, всеки човек греши, за това са и контестациите, но това ще бъде единствения начин за разрешаване на конфликт.
Сигурен съм, че и тази година ще се получи добро състезание, надявам се да е по-добро от първото издание.
Я да ви питам-по асфалтовите ралита има ли коли без клетки, без подходящи гуми, и съответното оборудване, с които хората си карат децата на градина, или си ги ползват за нормално МПС?
Защо в офроуда се наложи това-да може с ежедневния си джип да се пуснеш на състезание? Идеята Дидо е не да ставаме люпилня на бъдещи състезатели(няма нищо лошо в това), а да направим сериозно състезание със сериозни участници.
Който не иска да си чупи ежедневния джип-ще бъде публика.
Който иска да се състезава-прави си джипа като за състезание, и се примирява, че може и да го строши.
Точка по въпроса.
Относно конкретния размер на гумите-ще го обсъждаме още, засега е просто някаква цифра. Но приеме ли се веднъж-много трудно ще бъде променен.
И още нещо-в асфалтовите ралита съдията е цар, а организатора Бог. Щом кажат нещо-то не се обсъжда, още повече оспорва.
Ако някой не е съгласен-подава си контестация по реда.
А при нас (в офроуда) стана баси говорилнята. Кой съдия как бил решил, кой не бил видял колче, и така нататък. Даже миналата година Борко изяде шамар ли беше, или каквото там...
При мен такива неща няма да има, заявявам го ясно и категорично.
Ще си подбера и обуча съдиите така, че да не правят грешки, и няма да има защо да се коментират решенията им.
Е, всеки човек греши, за това са и контестациите, но това ще бъде единствения начин за разрешаване на конфликт.
Сигурен съм, че и тази година ще се получи добро състезание, надявам се да е по-добро от първото издание.
Коментар