Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
    ... съм семкаджия разбирател
    Че на тая възраст имаш ли зъби за семки?
    На сърбела майката му е чесането.
    Борислав Борисов Русе О885 О37815

    Коментар


    • #17
      От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
      Коле , живи и здрави ще съм там , ако не ме искаш като помагач ще съм семкаджия разбирател
      Стига бе, победителя от първото издание да чопли семки...
      А и ти-вземай черната стрела, и идвай да караш. Както видя-трасето не е толкова страшно както на състезанията от веригата, като даже за тази година ги мисля да са по-леки(за големия клас), че миналата ги бях пресолил малко, и някои зони просто нямаха преминаване за 15 минути.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #18
        От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

        Ако оня Водния от Русе не ни удави сигурно ще дойдем.

        Коментар


        • #19
          От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

          Аз може ли да участвам? То май само на това състезание реално имаше клас "Оригинал".
          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • #20
            От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

            Като наближи ,ми се обади
            Виж и оная женичка (готвачката със селската пещ ) дали ще е на линия.Най-добрия касапин в Ивански вече ми е приятел .
            rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
            0898 51 31 46

            Коментар


            • #21
              От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

              Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
              Ако оня Водния от Русе не ни удави сигурно ще дойдем.
              Няма да има вода и кал при нас /надяваме се де/
              На сърбела майката му е чесането.
              Борислав Борисов Русе О885 О37815

              Коментар


              • #22
                От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

                Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                Аз може ли да участвам? То май само на това състезание реално имаше клас "Оригинал".
                Твърдо нье! Ще ми трябваш по организацията.

                Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                Ако оня Водния от Русе не ни удави сигурно ще дойдем.
                Дано тази година да дойдете. Миналата нямаше някой по-сериозен джип, та заралии взеха първото място
                Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнение
                Като наближи ,ми се обади
                Виж и оная женичка (готвачката със селската пещ ) дали ще е на линия.Най-добрия касапин в Ивански вече ми е приятел .
                Женичката е там, само, че вече не иска да се занимава със сечене на порциите, видяла оста зор миналата година, иска агнето нарязано на порции.

                Ама да дойде, пък ще го уточним. Но през Август агнета като за клане е трудно, ако наистина искаш да има агне-мисли го предварително.
                И да, ще ти се обадя, за къде съм без теб...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #23
                  От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Женичката е там, само, че вече не иска да се занимава със сечене на порциите, видяла оста зор миналата година, иска агнето нарязано на порции.

                  Ама да дойде, пък ще го уточним. Но през Август агнета като за клане е трудно, ако наистина искаш да има агне-мисли го предварително.
                  И да, ще ти се обадя, за къде съм без теб...
                  Четеш през ред ми се струва ,нали ти казвам че най-добрия касапин в Ивански вече ми е приятел
                  rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
                  0898 51 31 46

                  Коментар


                  • #24
                    От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

                    Убу де, ще го ползваме.

                    Ако не става въпрос за Вальо(Въльо)-не е най-добрият в Ивански. Тоя коли, дере, чисти и разфасова 150 кила прасе за 30 минути, и казва, че ако работи с такава скорост във фирмата-ще го изгонят... Телето му отнема някъде към 40-50 минути. Това от дупването във врата, до окачването на месото по ченгелите.

                    Ама това е спам де, дано да не ме бият модераторите.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #25
                      От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Убу де, ще го ползваме.

                      Ако не става въпрос за Вальо(Въльо)-не е най-добрият в Ивански. Тоя коли, дере, чисти и разфасова 150 кила прасе за 30 минути, и казва, че ако работи с такава скорост във фирмата-ще го изгонят... Телето му отнема някъде към 40-50 минути. Това от дупването във врата, до окачването на месото по ченгелите.

                      Ама това е спам де, дано да не ме бият модераторите.
                      За Мечо ти говоря ,работи в Радко Димитриево ,последното агне дето ми закла му отне 45 минути с миенето на червата
                      rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
                      0898 51 31 46

                      Коментар


                      • #26
                        От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

                        След обмисляне, чудене кое ще е по-добро, и доста изговорени приказки, реших, че тази година класовете ще са два.
                        Още не знам как ще ги именуваме. Основния критерий по който ще се разделят е височина на гумите.
                        Тя е 82 см, измерени с нарочен аршин. Ако гумата минава през аршина-получава разрешение да се запише в по-малкия клас.
                        Ако не минава-бегом в големия. Като обаче за големия клас се изисква и наличието на адекватна клетка.
                        Т.е. ако си с големи гуми, но нямаш клетка-не може да караш никъде. Или слагаш малки гуми(за да си в малкия клас), или правиш клетка.
                        Компромиси няма да се правят.

                        Въпросните 30 точки за стартирал, но незавършил отпадат. Те бяха единственото нещо по което имаше забележки миналата година, сега мисля,ч е всичко ще си е наред.
                        Другата част от правилника си остава пак същата.
                        Когато го избистрим-ще го пусна и официално.

                        Писах го, но нека и пак: Ще се постараем да намалим трудността на зоните(особено за големия клас), за да може да няма незавършили джипове в рамките на 15-те минути.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #27
                          От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          След обмисляне, чудене кое ще е по-добро, и доста изговорени приказки, реших, че тази година класовете ще са два.
                          Още не знам как ще ги именуваме. Основния критерий по който ще се разделят е височина на гумите.
                          Тя е 82 см, измерени с нарочен аршин. Ако гумата минава през аршина-получава разрешение да се запише в по-малкия клас.
                          Ако не минава-бегом в големия. Като обаче за големия клас се изисква и наличието на адекватна клетка.
                          Т.е. ако си с големи гуми, но нямаш клетка-не може да караш никъде. Или слагаш малки гуми(за да си в малкия клас), или правиш клетка.
                          Компромиси няма да се правят.

                          Въпросните 30 точки за стартирал, но незавършил отпадат. Те бяха единственото нещо по което имаше забележки миналата година, сега мисля,ч е всичко ще си е наред.
                          Другата част от правилника си остава пак същата.
                          Когато го избистрим-ще го пусна и официално.

                          Писах го, но нека и пак: Ще се постараем да намалим трудността на зоните(особено за големия клас), за да може да няма незавършили джипове в рамките на 15-те минути.
                          Така според мен ще отблъснеш начинаещите луди глави (разбирай - тези които тепърва си прежалват джипките )
                          Никой според мен няма да си купи по-малки гуми или да си направи клетка заради малко по-големите гуми.
                          rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
                          0898 51 31 46

                          Коментар


                          • #28
                            От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

                            Като няма да искат да си стоят дома при булките.
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • #29
                              От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

                              Кольо , 82 см е малко за стандартен джип - Патрол с 33-ки / 83.5 см / не може да влезе в аршина ти . Знам че акъл не се дава ама помисли над това - машина с гуми над 83.5 см и клетка в големия клас , под 83.5 в малкия . Така няма да отблъснеш състезатели които искат да карат , но не влизат в нормата ти . А и ти знаеш много добре че гуми над 33" няма как да влязат на стоков джип без рязане , демек прежален , с клетка за големия клас ...
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                              • #30
                                От: ТРАЯЛ ИВАНСКИ, ВТОРО ИЗДАНИЕ-1-2 АВГУСТ 2015

                                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                                Като няма да искат да си стоят дома при булките.
                                И ти си прав ,ама тука идеята е друга
                                rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
                                0898 51 31 46

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X