От: ПРЕПОРЪКИ И ИДЕИ ЗА ОТКРИВАНЕ НА СЕЗОН 2013 !
Аз писах и в другата тема, но и тук да дам надявам се градивна критика. Първото е свързано с роадбука при ралито ( другия не съм го виждал ). Докато карахме бях много учуден, как така няма нито един слабо видим път, при положение че на места си трябваше доста богато въображение, за да се познае кръстовището спрямо нарисуваното. Това за мен е доста голям пропуск, които създава своите неимоверни проблеми. На няколко места някои доста големи кръстовища ги нямаше нарисувани изобщо и се минаваше на интуиция и проба грешка ( най-фрапиращото беше при 2-то преминаване през Дряново, и след това на поляните където имаше няколко последователни кръстовища с Y на дясно ). Както и беше неудобно, че важните ограничения, стопове и указатели за наклона бяха в полето със самото кръстовище и бяха доста микроскопични.
За 2-рия ден, според мен беше по-удачно да се пусне първо ралито ( като предполагаемо по-бързи джипове ), и чак след като те разкопаят терена, да карат трофито, които и без това търсят по-бавното и изпълнено със заигравки трасе. Обратния вариант според мен не донесе нужното удоволствие и в двете дисциплини.
Въпреки тези критики, на нашия отбор му хареса много и особено събота се забавлявахме искрено. Успех занапред !
Аз писах и в другата тема, но и тук да дам надявам се градивна критика. Първото е свързано с роадбука при ралито ( другия не съм го виждал ). Докато карахме бях много учуден, как така няма нито един слабо видим път, при положение че на места си трябваше доста богато въображение, за да се познае кръстовището спрямо нарисуваното. Това за мен е доста голям пропуск, които създава своите неимоверни проблеми. На няколко места някои доста големи кръстовища ги нямаше нарисувани изобщо и се минаваше на интуиция и проба грешка ( най-фрапиращото беше при 2-то преминаване през Дряново, и след това на поляните където имаше няколко последователни кръстовища с Y на дясно ). Както и беше неудобно, че важните ограничения, стопове и указатели за наклона бяха в полето със самото кръстовище и бяха доста микроскопични.
За 2-рия ден, според мен беше по-удачно да се пусне първо ралито ( като предполагаемо по-бързи джипове ), и чак след като те разкопаят терена, да карат трофито, които и без това търсят по-бавното и изпълнено със заигравки трасе. Обратния вариант според мен не донесе нужното удоволствие и в двете дисциплини.
Въпреки тези критики, на нашия отбор му хареса много и особено събота се забавлявахме искрено. Успех занапред !
Коментар