подхвърлям няколко въпроса за доуточняване на неразбралите кат мен
1.В клас стандарт при закачане на транспондер нужно ли е GPS за проследяване на трака ?
2. За същия клас трябва ли клетка(арка)?
подхвърлям няколко въпроса за доуточняване на неразбралите кат мен
1.В клас стандарт при закачане на транспондер нужно ли е GPS за проследяване на трака ?
2. За същия клас трябва ли клетка(арка)?
GPS е задължителен, клетката е пожелателна за стандарт !
Това да го кажеш и на гърци, турци и всякакви други чуждоземци.
“When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
Walter Rohrl
GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.
Да повдигнем малко завесата за предстоящото тази година. С Краси Данаилов тръгвахме рано сутринта, за да можем да отхвърлим колкото се може повече работа. Той обеща да не чупи джипа, щото се разбрахме, че ще ни трябва за дълго време по трасетата. Започнахме с пътища не карани от години. Още в началото се натъкнаме на това:
И, като започна едно обикаляне, за намиране на връзки за дестинацията, която си бяхме поставили за цел, "овършахме" целите Източни Родопи. Първо сглобихме трасето за единия ден за Модифициран и Прототип, като разделихме повечето от екстремите за двата класа. Станаха страхотни, като не трябва да се поценяват дори и по леките, както ние направихме. Този от напълно безобиден:
Стана път с усложнена пътна обстановка:
И без малко щяхме да стигнем до спасителна операция:
Краси остана доволен от представянето на джипа:
Ама, накрая каза: - А, бе малко го подценихме екстрема.
Това е един наглед също безобиден екстрем, обаче "на живо", далеч не е така. Който дойде, ще се убеди:
Тука има едно от преминаванията на реката, и то не е по моста:
И понеже, Краси не може да избяга от същността си, реши в средата на една махала с три къщи на еди обратен десен завой, да влезе от място с ръчна и газ. Нещо изщрака и... бяхме до там. Тука Краси показва мястото виновно за аварията :
Ама, нали сме офройдери, няма се даваме на едно желязо. Решихме да се ремонтираме и продължаваме. Набедихме, че нещото което щрака в движение е предно ляво каре. И карето веднага долу:
Да, ама не. Карето се оказа абсолютно здраво и като ново. Веднага всичко обратно и ново слушане на тракането. Установихме в крайна сметка, че проблема е в раздатката, но не можехме да сме сигурни какво точно е. Веднага се събра цялата махала около нас. За нула време ги направихме фенове на състезанието и вече с нетърпение чакаха датите. Черпиха ни кафе, дадоха ни грес, порцали, че се бяхме омазали яко. А, тук покрай огъня взехме важното управленско решение да продължим така, както си щракаме, щото времето ни подпираше, въпреки, че бащицата ни приканяше да се прибираме, че нямало с какво да ни евакуира от там, където се канехме да ходим:
Някъде по трасето. Ясно се чува нещото, което счупихме ей тъй от нищото, дето се вика на асфалта. Нищо, че асфалт там няма:
Следва продължение....
Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
Ако това ще ви успокои, Краси каза:- Не мога да се позная, никога не съм карал толкова спокойно и уравновесено.
И наистина беше така. Този уикенд продължаваме със сработването. Аз, навремето Бай Матьо вкарах в правия път и видя, че можело . Мисля, че и Краси ще разбере как трябва да бъде .
П.П. Това с ръчната беше извън трасето и не се брои .
Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
Ако това ще ви успокои, Краси каза:- Не мога да се позная, никога не съм карал толкова спокойно и уравновесено.
И наистина беше така. Този уикенд продължаваме със сработването. Аз, навремето Бай Матьо вкарах в правия път и видя, че можело . Мисля, че и Краси ще разбере как трябва да бъде .
П.П. Това с ръчната беше извън трасето и не се брои .
Еййй нахранихте ме хубаво, ама ще ви го върна аз ......, започвам още от тази Събота, мислете му!!!
Трябва да ви споделя, че аз съм бил извратен във вижданията си за трасета, ама и къдравия бате Наско не отстъпва....ще видите вие!
Майтапа настрана, мисля че ще стане интересно състезание с добри екстремчета....за всеки вкус по нещичко.
А бате Наско си е жеуезен и доста ме кротва без да знам как успявя!
Очаквайте тазседмичното продължение на екшъна...
Коментар