От: Networx-Offroad 2013 - Trayal edition - Русе - 16-17 март
Тони, първо да ти благодаря за съдействието. Аз те чувствам като част от русенската група, защото ти присъстваше на нашите състезания още от времето, когато ние ги наричахме селска кушия.
По въпроса за "колчето на Вальо" писах някъде по нагоре в темата. Най- лошото е, че той беше прав. Но класирането е такова, каквото е . И състезателите спечелили купите си ги заслужиха честно. Те нямаха никаква вина за местата на колчета, ленти и др.
По казуса за обръщането на Илиян няма нищо спорно. Той се обърна в трасето. Това се вижда много ясно и от клипа по- горе. Лентата и много по надолу от обърната машина, защото той се беше опитал да вземе завоя от най- вътрешната страна. Там колчета нямаше, защото за ограничаване на трасето бяха използвани дърветата, където бяха вързани лентите. Випреки това, когато отидох на мястото, видях лентата до обърнатата машина скъсана, макар, че може да е скъсана и от хората, които бяха там и режеха дървото за да освободят самата машина. Въпреки това, аз записах лентата като наказание. Първия състезателен ден за този екипаж приключи в зона 1. Затова си отнесоха наказанието за непреминаването през шесте зони. Ако бяха продължили, щяха да отнесат и наказание за помощ от публиката, както това се случи с двата русенски екипажа втория ден. След като екипажа декларира, че спира до там, просто машината трябваше да бъде изтеглена за да бъде освободено трасето.
Лошото е, че повечето състезатели не четат регламентите преди състезанията, били те добри или лоши.
П.П. Сега изгледах клипа отново и там ясно се вижда, че машината изобщо не докосва лентата при обръщането си.
Първоначално публикуван от antiroad
Преглед на мнение
По въпроса за "колчето на Вальо" писах някъде по нагоре в темата. Най- лошото е, че той беше прав. Но класирането е такова, каквото е . И състезателите спечелили купите си ги заслужиха честно. Те нямаха никаква вина за местата на колчета, ленти и др.
По казуса за обръщането на Илиян няма нищо спорно. Той се обърна в трасето. Това се вижда много ясно и от клипа по- горе. Лентата и много по надолу от обърната машина, защото той се беше опитал да вземе завоя от най- вътрешната страна. Там колчета нямаше, защото за ограничаване на трасето бяха използвани дърветата, където бяха вързани лентите. Випреки това, когато отидох на мястото, видях лентата до обърнатата машина скъсана, макар, че може да е скъсана и от хората, които бяха там и режеха дървото за да освободят самата машина. Въпреки това, аз записах лентата като наказание. Първия състезателен ден за този екипаж приключи в зона 1. Затова си отнесоха наказанието за непреминаването през шесте зони. Ако бяха продължили, щяха да отнесат и наказание за помощ от публиката, както това се случи с двата русенски екипажа втория ден. След като екипажа декларира, че спира до там, просто машината трябваше да бъде изтеглена за да бъде освободено трасето.
Лошото е, че повечето състезатели не четат регламентите преди състезанията, били те добри или лоши.
П.П. Сега изгледах клипа отново и там ясно се вижда, че машината изобщо не докосва лентата при обръщането си.
Коментар