Днес по случай празника на енергетика в гр.Козлодуй се проведе любителско състезание с машини 4х4. Победител в състезанието е колегата javoresku с Дайхатцу Роки. Честита победа Яворе! Ще чакаме и снимките.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Козлодуй 4х4
Свий
X
-
От: Козлодуй 4х4
Ето малко снимки.
На мократа трева Нивата беше като шейна:
По-късно ще дам и класирането.“When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
Walter Rohrl
GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.
Коментар
-
От: Козлодуй 4х4
1 ЯВОР СТОЕВ - ДАЙХАТСУ РОКИ - 04:36.57
2 МИРОЛЮБ ТОРНЬОВ - НИСАН ТЕРАНО - 04:55.95
3 ЕМИЛ ВАСИЛЕВ - УАЗ 469 - 05:23.03
4 НИКОЛАЙ НИКОЛОВ - ЛАДА НИВА - 05:34.24
5 МИРОЛЮБ ТОРНЬОВ - УАЗ 469 - 06:54.66“When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
Walter Rohrl
GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.
Коментар
-
От: Козлодуй 4х4
На 18.06. ще се проведе Козлодуй 4Х4 2011 . Трасето е избрано от колегата iavoresku -покрай и в река Огоста. Тези дни ще качим всички подробности.Щирлиц вървеше по улицата и видя бояджия, който замазваше всички нецензурни думи по стените.
“Аха, модератор“, помисли си Щирлиц !!!
Коментар
-
От: Козлодуй 4х4
Козлодуй 4X4 2011
18 юни 2011 г
село Гложене общ. Козлодуй
ПРАВИЛНИК
1. УЧАСТИЕ
1.1. Състезанието е между високо проходими автомобили 4x4 с две оси и максимална допустима маса до 3500 килограма .
1.2. Състезанието се провежда по маркирано трасе с естествени и/или изкуствени препятствия .
1.3. Право на участие имат всички правоспособни водачи с изключение на употребилите алкохол или упойващи вещества .
1.4. Автомобилът трябва да бъде оборудван с предпазни колани(поне двуточкови) и пожарогасител.
1.5. Участник под 18г. трябва да бъде придружен от родител, който да даде писмено разрешение за участие на лицето в състезанието.
1.6. За участие в състезанието е желателно екипажът да даде предварителна заявка за улеснение на организатора.
1.7. Такса за участие – 0.00 лева на автомобил.
1.8. Записване за участие -до 9.00 часа на 18.06 2011 г./ Събота /.
2. БЕЗОПАСНОСТ
2.1. Автомобил неотговарящ на изискванията по т.1 не се допуска до старт.
2.2. Водачът на автомобила няма право да разкопчава колана по време на състезанието.
3. СЪСТЕЗАНИЕ
3.1. Състезанието се провежда в отворено трасе.
3.2. Трасето е направено върху естествени и/или изкуствени препятствия.
3.3. Препятствията са маркирани с номерирани контролни врати състоящи се от по две колчета – червено и синьо.
3.4. Препятствие се счита за преминато при преминаване на целия автомобил през контролната врата в определената посока на движение. Посоката за преминаване е такава че червеното колче трябва да е от лявата страна на автомобила, а синьото от дясната.
3.5. Преминаването на контролните врати става в определен от номерацията им ред.
3.6. Движението между вратите е по избрана от състезателя траектория.
3.7. Състезателите могат да ползват лебедки, джекове, пътеки и други, които трябва да бъдат в автомобила на старта.
3.8. Максималното време за преминаване на трасето е 20 минути.
3.9. По време на състезанието, състезателите имат право на помощ от публиката, по тяхно изрично заявено желание и с разрешение от съдията.
3.10. Трасето не е обезопасено за състезатели и публика.
3.11. При повреда на автомобила или прекратяване на участието си, състезателя трябва да уведоми съдията.
3.12. Съдията има право да прекрати участието на даден екипаж за неспазване на правилата или неспортсмеснко поведение.
3.13. Организаторът не носи отговорност за повреда на автомобил по време на състезанието.
3.14. След финиширане или прекратяване състезателите трябва да изтеглят автомобилите от трасето, за да не пречат на състезанието и останалите участници.
3.15. Ремонти могат да се извършат само на определените за целта места, които са извън състезателното трасе.
4. ОЦЕНЯВАНЕ
4.1. Оценяването на екипажите ще бъде с точки , като всеки екипаж стартира с 0 точки. Времето ще се измерва от съдия, с точност до секунда.
4.2. Точки ще се добавят за преминаване през контролните врати.
4.2.1. За всяка премината врата се дават точки равни на номера и, умножен по 10.
4.3. Точки ще се отнемат за:
4.3.1. промяна на посоката на движение (напред/назад) – 1 точка
4.3.2. съборено колче(паднало на земята или счупено) -5 точки
4.3.3. помощ от публиката -50 точки
4.3.4. незакопчан или непоставен правилно колан - 50 точки
4.3.5. време за преминаване на трасето – за всеки започнати 10 секунди по 1 точка. (пример – при време 600 секунди- 60 точки, при 601 секунди – 61 точки)
4.3.6. ЗА ПОЛЗВАНЕТО НА ЛЕБЕДКА, ПЪТЕКА И КРИК И ДРУГИ НЕ СЕ НАЧИСЛЯВАТ НАКАЗАТЕЛНИ ТОЧКИ.
4.3.7. За неспазване указание на съдия – дисквалификация.
4.4. На екипаж, прекратил участието си в състезанието, се засича времето и се пресмятат добавените и отнетите точки.
4.5. Крайното класиране се определя въз основа на събраните точки.
4.6. Критерии за определяне на класиране при равен брой точки:
4.6.1. Време (предимство има по-малкото)
4.6.2. Диаметър на гумите ( предимство има по-малкия)
5. ЗАБЕЛЕЖКА
5.1. Организатораът запазва правото си на промени в правилника за провеждане на състезанието до приклчване на записването.
5.2. Преди старта на състезанието всички състезатели ще бъдат запознати с направените промени .
Награден фонд:
100% от събраните такси за участие, разделени между първите трима.
Часови график:
18-06-2011г. Събота
08:00 – 09:00 Технически преглед (място – паркинг зад Дом на енергетика, гр. Козлодуй)
09:30 – 10:00 Придвижване до траялния полигон.
10:30 Старт на първия автомобил.
16:00* Затваряне на трасето.
16:30* Обявяване на резултатите ,награждаване на победителите и закриване на Мероприятието (място на траялния полигон)
* - посочените часове са най-късните възможни. При по-малък брой участници може да бъдат изтеглени напред.Последно редактирано от javoresku; 17-06-11, 08:01.“When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
Walter Rohrl
GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.
Коментар
-
От: Козлодуй 4х4
А нещо като час на провеждане, или аз нещо съм недоскивСтрахът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...
Коментар
-
От: Козлодуй 4х4
Състезание ще има. До преди час уточнявахме окончателното разположение на вратите.
Малко видеоматериал:
http://www.youtube.com/watch?v=M_SlqxtDE_s
http://www.youtube.com/watch?v=euV6Tat34OoПоследно редактирано от javoresku; 17-06-11, 20:36.“When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
Walter Rohrl
GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.
Коментар
-
От: Козлодуй 4х4
Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнениеДве състезания в един регион в един ден, идват малко множко. Сега разбирам и за това.
Гледах календара и темите установих че почти няма смисъл да пускам тема и за това състезание. Има достатъчно мероприятия, които се провеждат този уикенд - аз преброих 4, нашето щеше да е 5-то. А да преместим датите нямаше възможност - днес ни е професионален празник. Затова се опитвах да поддържам информационно затъмнение, но колегата Херби изпусна заека от торбата.
За мен и останалите от организационния екип беше по-важно да се научим как се организира състезание, със всичките административни и бюрократични подробности. Специално искам да благодаря на Йосиф Лагадов за съдействието.
Класиране:
1. Иван Дочев, ТЛК 73- 547 точки.
2. Кристалин Крушев, Хюндаи Галопер - 542 точки.
3. Николай Николов - Лада Нива - 538 точки.“When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
Walter Rohrl
GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар