Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предпазни клетки за любителски състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Предпазни клетки за любителски състезания

    Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
    Виждал съм "таланти", които си преобръщат джипа на равна поляна... Мисълта ми е, че клетките трябва да са задължителни, за каквито и да е класове, особено в трялите.
    Абсолютно съм съгласен!

    Коментар


    • #17
      До: Предпазни клетки за любителски състезания

      ..... и аз съм от талантите които се обръщат на равна поляна
      Тази година 2 пъти минавах през таван и нямах проблеми заради клетката вътре. Напълно съм ЗА клетките при траяла /макар че търкалите са с малка скорост/ и нещо много важно: НЕ трябва да се допуска до старт кола с незакрепен инвентар в купето.
      Мисля че люботелските състезания извадиха късмет тази година... нямаше инциденти с хора. ДАНО и за напред да е така, но за да не дърпаме дявола за опашката, нека всеки да се замисли за собствената си сигурност, преди да тръгне да кара догодина!

      Но не знам ако клетката е задължителна, дали това няма да откаже доста хора ...
      Последно редактирано от rocky; 06-11-09, 16:35.
      BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

      Коментар


      • #18
        До: Предпазни клетки за любителски състезания

        Прикачени файлове
        BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

        Коментар


        • #19
          До: Предпазни клетки за любителски състезания

          Вслушайте се в мнението на Роки, той хем е състезател, хем се е търкалял. А опита най-много учи. Това, което отбеляза за незакрепените предмети, поне където аз съм бил съдия, се е контролирало строго. Дори в Приморско беше част от задължителния преглед и всички джекове, пътечки и прочие се подръпваха и побутваха с цел провверка на здравината на закрепване.
          LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
          www.ADV-Bulgaria.com

          Коментар


          • #20
            До: Предпазни клетки за любителски състезания

            Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
            Виждал съм "таланти", които си преобръщат джипа на равна поляна... Мисълта ми е, че клетките трябва да са задължителни, за каквито и да е класове, особено в трялите.
            Aбсолютно трябва да са задължителни-това е основното за безопасноста на хората вътре.Вярно че трябва да се отделят финанси и за това,но това е първото нещо за което трябва да се помисли при подготвянето на автомобил за състезания.Търкалял съм се и с тръби и без и съм видял какво е!
            0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

            Коментар


            • #21
              До: Предпазни клетки за любителски състезания

              Не мога да разбера дали има някой на друго мнение.В други теми опозицията е яка А тук всички сме на едно мнение
              SUZUKI SAMURAI
              http://htftp.domainbg.com/icofresh/a...m/new-logo.jpg

              Коментар


              • #22
                До: Предпазни клетки за любителски състезания

                Първоначално публикуван от icofresh Преглед на мнение
                Не мога да разбера дали има някой на друго мнение.В други теми опозицията е яка А тук всички сме на едно мнение
                Ицо мнението е едно защото е правилно , и трябва да се вьведе в правилника на сьстезанята . Които има клетка кара които няма гледа , кои спорет теб ще се занимава да прави потскочи бабунка .

                Коментар


                • #23
                  До: Предпазни клетки за любителски състезания

                  Първоначално публикуван от rumenlibia Преглед на мнение
                  Ицо мнението е едно защото е правилно , и трябва да се вьведе в правилника на сьстезанята . Които има клетка кара които няма гледа , кои спорет теб ще се занимава да прави потскочи бабунка .
                  Категорично съм,че трябва да има клетки.Ами то е за самите нас.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Предпазни клетки за любителски състезания

                    След като сме на едно мнение, нека да доразвием темата:
                    Каква да бъде клетката - вътрешна или външна .... захваната за купето или шасито .... предимства и недостатъци .....
                    Последно редактирано от rocky; 14-11-09, 15:29.
                    BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                    Коментар


                    • #25
                      До: Предпазни клетки за любителски състезания

                      Аз за мен почти съм го решил - Вътрешна. Защото:
                      - Външната клетка увеличава габарита на колата. Трябват сериозни минусови джанти + фланци за да се изкарат гумите като най външна точка. Мисля че за траяла това е важно.
                      - Външната клетка пази тенекиите, но не чак толкова. При лягане на колата на една страна да - върши работа, но при търкалите /поне при мен/ се мачка доста и предната част на колата - калници, капак, маска ... Не е невъзможно да се защитят и те, но конструкцията става по сложна, по тежка и габарита - по голям ....
                      - При добре направена вътрешна клетка, считам че може да се опази купето от посукване, стъклата .... колкото до външната тенекия - прежалва се
                      - И не на последно място моята кола е със сваляем покрив, след като го махна върху вътрешната клетка може да се сложи рифел или стъклопласт за новия фейслифт
                      BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Предпазни клетки за любителски състезания

                        И според мен вьтрешната клетка е по практична и на витарата сьм я замислил от аломиниеви траби , да бьда по точен един приател ми дава оргинална клетка от ТЛК само трябва да я наместя вьв витарата . С вьншна клетка джипа става като ЮМЗ от стария модел .

                        Коментар


                        • #27
                          До: Предпазни клетки за любителски състезания

                          Съгласен съм с положителните страни на вътрешната клетка, но при намалено вътрешено пространство както примерно при Самурая, мисля че почти не остават много възможности за вътрешна клетка. Пък може и да бъркам - знам ли... И аз много размишлявам кой вариант е по-подходящ.
                          Santa Fe 2.2, 155к.с., 2009г.
                          Suzuki Samurai, 1.6, Silverstone 33x10.5x15

                          Коментар


                          • #28
                            До: Предпазни клетки за любителски състезания

                            Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
                            И аз съм ЗА клетките.А Роки да се поправи-3пъти за 1година.
                            Прикачени файлове
                            sigpic

                            Коментар


                            • #29
                              До: Предпазни клетки за любителски състезания

                              Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
                              ...
                              но при търкалите /поне при мен/...
                              Гледах те в Самоков и ми хареса. В Тетевен не можах, ама после гледах клиповете. Търкалянето анализирал ли си го? В смисъл основно от къде дойде?

                              Коментар


                              • #30
                                До: Предпазни клетки за любителски състезания

                                Първоначално публикуван от rumenlibia Преглед на мнение
                                И според мен вьтрешната клетка е по практична и на витарата сьм я замислил от аломиниеви траби , да бьда по точен един приател ми дава оргинална клетка от ТЛК само трябва да я наместя вьв витарата . С вьншна клетка джипа става като ЮМЗ от стария модел .
                                Това с алуминиевите тръби е много лоша идея. Гледа ли какво стана тази година на рали "България" ? Кола "Супер 2000" за няколко стотин хиляди евро с уж олекотен ролбар от специални сплави и ..... навигатора умря...
                                Нищо не може да замени добрата стара стомана с диаметър 45x2,5 или 50x2 милиметра.
                                Животът ни е само един, със сигурността бъзик не бива!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на Вчера.

                                Зареждам...
                                X