Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шумен 2005

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    аз никога не съм бил на такова събитие.. но мисля да дойда на шумен, ако може някой да ми помогне с това какво трябва да си нося, а освен това какъв ще е теренът на състезанието , и моторът ми е кавасаки kxf250 дали ще ми стигнат 8-те литра в резервоара или ще трябва да си нося бенсин в раничката..и още какво трябва да си нося с мен (в раница евентуално) и как се осъществява навигацията

    може да ви се струват тъпи въпроси но нямам понятие от този спорт.. но искам д акърам
    full time rider, part time racer
    jrc4life

    Коментар


    • #47
      Първоначално публикуван от JRC
      аз никога не съм бил на такова събитие.. но мисля да дойда на шумен, ако може някой да ми помогне с това какво трябва да си нося, а освен това какъв ще е теренът на състезанието , и моторът ми е кавасаки kxf250 дали ще ми стигнат 8-те литра в резервоара или ще трябва да си нося бенсин в раничката..и още какво трябва да си нося с мен (в раница евентуално) и как се осъществява навигацията

      може да ви се струват тъпи въпроси но нямам понятие от този спорт.. но искам д акърам
      Взимаш още поне 1литър бензин в раницата, но ако трасето е по-късо от 80 км мисля че няма да ти трябва. Вътрешна задна гума и инструменти за смяната й. Малка помпа или спрей за помпене на гумата. Тези неща са нужни за да се прибереш до финала. Задната гума спука ли се - вече няма за къде да бързаш, освен ако можеш да я смениш за 15 минути.
      Със спукана предна гума може да се кара много така че може и без резервна.
      Трябва поне 1 литър вода за пиене в движение.
      Резеврвна свещ + ключ.
      Малко инструменти най-необходимите ключета и отверка, ако нещо се охлаби да го притегнеш.
      Успех!
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #48
        Трасето е 48км предимно из мокра и кална ШИРОКОЛИСТНА гора.Пътеките са засипани в по-голямата си част от листа.

        Разервна гума и инструменти не са задължителни.Едва ли всички си носят-аз никога.Вода също не нося и не пия,но бих съветвал да се носи.Бензин всеки може да си приготви в някаква тубичка или шише(надписано).То ще го чака на някоя контрола ако не иска да му тежи.Мисля,че един резервоар трябва да стигне,освен ако се залуташ някъде (което според мен е невъзможно,защото маркировката е МНОГО) или ако буксуваш много по калта.

        9:30 (най-късно) всички трябва да са си подали заявките и да са на "Информацията"(кафе информационен център на паметника (1300 години България)).Там ще теглим жрабия за ред на стартиране,ще лепим номера и т.н.
        К. Кулев

        Коментар


        • #49
          въпрос

          Калине дай малко информация за интересните места по трасето в събота за да знаем каде ще е по интересно .Познавам терена така че ако дадеш жокер ще се оправим,предварително благодаря

          Коментар


          • #50
            съжалявам момчета но лично аз няма да идвам на шумен
            вчера ми се строши колата освен тва ми дойде данъчна проверка и
            на тва отгоре и грипясах дигам температура кат москвич по баир
            и кашлям кат задавено трабантче
            Освен това МИИИИИИИИИИ ППППППИИИИИСННННААААА
            ДА си търся партнъор да въртя телефони и да се нервя с тоз и онзи
            НИКАКЪВ НЕ БЕШЕ ПРОБЛЕМА ДА СЕ НАПРАВЯТ ПОНЕ ПОСЛЕДНИТЕ ДВЕ СЪСТЕЗАНИЯ т.е това в тополовград и това в шумен да са индивидуално
            НО НЯКОИ ХОРА ЗАРАДИ ЛИЧНИ ИНТЕРЕСИ ПРЕДПОЧЕТОХА ДА ПРЕЦАКАТ РАБОТАТА

            ОПРАВДАНИЕТО " така сме си почнали така да свършим " ми звучи меко казано БЕЗСМИСЛЕНО

            КАТО ВИЖДА ЧЕ бърка в нещо нормално е всеки нормален човек да се стреми да се оправи а не да потъва още

            знам за кво е цялата работа ама няма да приказвам вече по тая тема щото не ща да се ядосвам повече



            Коментар


            • #51
              Здравейте.Пускам едно филмче от днес в Шумен.Беше страшна кал и стана голямо шоу.Интересно че главния организатор е моторист а ендурото беше само петнайсетина минути.Явно вчера е било повече.За сметка на това 4х4 беше по-дълго.Накрая завършиха само трима.Победи Янчо Терзиев.
              Силно съм го компресирал и е 36мб.-22мин.Теглете.Ако не ви харесва качеството по-нататък може да го пусна с по-голямо ако някой иска.


              https://htftp.offroad-bulgaria.com/d...men%202005.wmv

              Коментар


              • #52
                Дявол Коледа

                Братле дай по некомпресиран вариант филмчето ти е супер ма малко се размазва качи нещо по-добро
                ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                тел.088четири 9едно9 4нула4
                -------------------------------------------------------

                Коментар


                • #53
                  Първоначално публикуван от mitkov
                  съжалявам момчета но лично аз няма да идвам на шумен
                  вчера ми се строши колата освен тва ми дойде данъчна проверка и
                  на тва отгоре и грипясах дигам температура кат москвич по баир
                  и кашлям кат задавено трабантче
                  Освен това МИИИИИИИИИИ ППППППИИИИИСННННААААА
                  ДА си търся партнъор да въртя телефони и да се нервя с тоз и онзи
                  НИКАКЪВ НЕ БЕШЕ ПРОБЛЕМА ДА СЕ НАПРАВЯТ ПОНЕ ПОСЛЕДНИТЕ ДВЕ СЪСТЕЗАНИЯ т.е това в тополовград и това в шумен да са индивидуално
                  НО НЯКОИ ХОРА ЗАРАДИ ЛИЧНИ ИНТЕРЕСИ ПРЕДПОЧЕТОХА ДА ПРЕЦАКАТ РАБОТАТА

                  ОПРАВДАНИЕТО " така сме си почнали така да свършим " ми звучи меко казано БЕЗСМИСЛЕНО

                  КАТО ВИЖДА ЧЕ бърка в нещо нормално е всеки нормален човек да се стреми да се оправи а не да потъва още

                  знам за кво е цялата работа ама няма да приказвам вече по тая тема щото не ща да се ядосвам повече
                  Митков, разбирам че имаш тежък момен в живота ти, но това не ти дава право да ни обвиняваш по такъв груб начин, че спазваме това което сме решили на общото събрание за сезона!!! Не може да се сменят правилата по средата на сезона, защото примерно някой ще каже "аааа когато им изнася по двама, когато не по един - така ли?" или нещо подобно.

                  Угодия няма така или иначе, така че що си не гледат работата всички с подобни изказвания, че почва да ми писва вече

                  Мислете повече преди да пишете глупост в сериозни теми

                  Коментар


                  • #54
                    Джипки-28МБhttp://htftp.offroad-bulgaria.com/Pl...en04.12.05.wmv
                    Мoтори и АТV-25MBhttp://htftp.offroad-bulgaria.com/Pl...v/Shumen-m.wmv

                    Коментар


                    • #55
                      Върнахме се от Шумен.

                      Калин се беше постарал от все сърце да ни направи едно бавно и екстремно трасе - по екстремно от колкото си представяхме много от участниците Имаше много гадно спускане, без възможност за спиране на края на спускането, така че там всички се изплющяхме и свлякохме надолу. Много моторетки пострадаха и имаше недоволни участници, поради множеството щети по моторите. Аз си счупих маската на фара и си изкривих лоста на крачната спирачка. Тук е момента да отбележа, че ако бях по внимателен и не бързах толкова много да мина тези препятствия нямаше да ми има нищо на мотора, но нали сме на състезание...

                      Организацията беше почети перфектна, имаше само 2 по сериозни пропуска. Единият беше, че наказателното време за не преминаване на специален участък беше по-малко от колкото да преминеш през него, а другия, че на вторият специален участък контрола нямаше, защото момчето нямал възможност да дойде и Калин не можа да намери заместител.

                      Благодаря на Калин Кулев за хубавото състезание, изкарахме си чудесно

                      Коментар


                      • #56
                        Добър вечер на Всички фенове на Off road-a!
                        Както вече е написал Събин, изкарахме едно състезание а ла "Шарк екстрийм" и се накефехме много, тъй като много пъти съм казвал, че сме вид мазохисти. Състезанието беше по-трудно отколкото кръг от световното първенство и това, че завърших сред 10-те двойки е гордост за мен! В това състезание всеки можеше да победи при по голям късмет и по-внимателно минаване през екстримите и особено тези, за които спомена и Събин. Аз конкретно си изпомлях мотора във втората серия екстрими. Счупих си шоковия декомпресор, декомпресора, задна спирачка и скоростния лост На всяко по-голямо спускане се търкалях заедно с мотора, а след като угаснеше чаках заради липсата на шок по 15 минути за да запли. Последните 10 километра карах само на 3-та скорост тъй като не можех да превключвам. Не вярвах, че ще завърша, но завърших. Искам тук да благодаря на партньора ми Данчо, който въпреки, че скоро излезе от болница ми помагаше много за да завършим състезанието!
                        Благодаря и на Калин Кулев за положеното старание да направи състезанието интересно и въпреки критиките мисля, че успя!
                        Искам да се обърна и към хората, които постоянно ровят за промени в движение, че аз лично бях против увеличаване на наказанията за пропуснати екстрими, макар това да облагодетелстваше и мен, тъй като решението на организаторите вече беше оповестено. Трябва да се научим на дисциплина и да зачитаме правилника, какъвто и да е той Видях как повечето преминаха край втора серия екстрими, където си изпочупихме моторите и спечелиха с това, че никой не го отчете, но това е и субективизма при едно състезание и всеки трябва да го приеме спортсменски, а да не се нахвърля с нападки срещу организаторите, които определено се изясни, че нямат вина за това.
                        Така е в състезанието, един печели-друг губи и винаги ще е така.
                        Искам да честитя на Станислав Бучаков шампионската титла, като продължавам да твърдя, че той е най-добър и я заслужава напълно
                        Честито Бучак!
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #57
                          линка за джиповете не бачка имаш няколко филмчета в директорията не знам кое да свала?

                          Коментар


                          • #58
                            аз не мога да дам обективно мнение, но като цяло трасето и ЕНДУРОТО ми допаднаха много, никога не бях карал такуж стил и ми бе доста интересно.Наитина имаше някои участъци които бяха кофти и вероятността да си счупиш мотора бе много голяма.Не знам как по принцип трябва да будат тези състезание но от това което съм гледал по ТВ и това което видях на шумен, според мен табелките за ориентиране трябваше да са по голями и трасето да беше с повече по скоросттни отсечки или някъкви пресечени местноти , а не да пробладава каране в гората между дърветата, не че не трябва да има , но да не преобладава. Иначе БРАВО на Калин за положения труд
                            за мен беше много яко преживяване
                            full time rider, part time racer
                            jrc4life

                            Коментар


                            • #59
                              събин написа
                              Мислете повече преди да пишете глупост в сериозни теми
                              да наистина малко прекалих защото много ми се събра тия дни за което се извинявам,все пак обаче всички добре знаете че известни основания за недоволство има и то не само от мен,мнението ми за нещата които казвам се споделя и от много други участници с които съм разговарял тъй че моля ви не се обиждайте ами нека се постараем да се разрешат наболелите проблеми
                              много ми се идваше на шумен защото точно такъв тип бавни и много технични трасета най обичам да карам а и мотора ми е най подходящ като за такива ако бях успял да дойда съм сигурен че това щеше да си проличи и в класирането накрая но както и да е
                              радвам се че сте си изкарали добре
                              калин предупреди още предварително че трасето ще е трудно тъй че мисля че всеки би трябвало да знае кво го очаква
                              все пак както виждаме все повече назрява нуждата от трак координатор и от много други неща за да може състезанията да доставят максимум удоволствие а не ядове
                              трябва да се има и в предвид че трасето трябва да е преодолимо при всякакви метеорологични условия,защото както видяхме на бухово например природата изведнъж понякога може да реши да ни изненада

                              поздравления към завършелите към победителите а и за калин

                              Коментар


                              • #60
                                Поздрав към всички ендуристи и въобще офроудъри участвали на Шумен!
                                От малкото написано дотук разбирам че сте си направили много яко състезание и жалко че с Митков нямахме възможност да участваме

                                Митков си поръси главата с пепел (услужих му от котела в къщи) и обещава да прави само конструктивни критики
                                2010 CRF 250 R

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X