От: Зверино 4х4 Екстрийм-2012
По първия въпрос: Асистиращите машини ще бъдат разположени на подходящи места по трасето, по усмотрение на организатора, в случая Зари. Ако асистиращата машина се ползва за опорна точка, поради липсата да подходящи опорни точки, това се брои като ползване на лебедка: -35 т. Ако асистиращата машина изважда участника това е асистенция: -60 т. Няма разлика, с това което ви е познато от Хобито на Лазарово. Все пак да ви напомня, че за ползване на собствена опорна точка (котва) се дава бонус от 10 т. и се пише лебедка т.е. в тоя случай е -25т.
По втория въпрос: Мери се реалният диаметър на гумите с дървена рамка по хоризонтала, по същия начин както правехме това и на Лазарово. Конкретно за Силвърстон-а, например 33/9.5/16 има диаметър под 82 см., мисля че беше 81 см. и отговаря на 31.5 или 32-ка.
С цел малко да подтикна участниците да се записват, а и понеже нагрдния фонд не е кой знае колко голям, ви качвам една снимка. Тези купи си търсят притежатели
Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov
Преглед на мнение
По втория въпрос: Мери се реалният диаметър на гумите с дървена рамка по хоризонтала, по същия начин както правехме това и на Лазарово. Конкретно за Силвърстон-а, например 33/9.5/16 има диаметър под 82 см., мисля че беше 81 см. и отговаря на 31.5 или 32-ка.
С цел малко да подтикна участниците да се записват, а и понеже нагрдния фонд не е кой знае колко голям, ви качвам една снимка. Тези купи си търсят притежатели

Коментар