От: ОФРОУД с. Смирненски 29 септември 2012
Нека и аз да напиша няколко реда.Трасето като замисъл не беше лошо.Но изпълнено от багерист,който няма представа какво да прави........ето го резултата.Според мен всички,подчертавам всички дупки с кал,слонските стъпки трябва да се изкопаят на 90градуса,а не така както бяха сега.Това означава,че пак ще го има препядствието,но не с един или един и половина метра отвесен бряг,а изхода ще е полегат .Така ще се види коя машина колко е подготвена,коя има ходове и кой екипаж може да се справя добре.При сегашното положение джиповете се "бият" в брега и ако първите не съборят ръба,няма минаване.Нека ги има изкачванията,спусканията,страничните наклони,но да са преодолими поне от 30% -40% от машините и то без лебедка.Искам да каже да се правят трасета,които ще са преодолими без лебедка поне от 30% от машините.Така добре подготвените машини ще минават бързичко,по неподготвените ща пуснат една или две лебедки,а най-неподготвените няма да минат.По този начин ще привлечем и други колеги,ще насърчим младежите да карат,а не да ги плашим какви страшни трасета правим и да си мерим .......И друго.Мисля,че няма нищо атрактивно в газенето на стари коли/ако бяхме в САЩ и с огромните гуми.../.Дори Илиян с тази 2.7т машина видя голям зор.А останалите като стигнем до колите какво правим?
Не ми пишете,че може да се заобикалят препядствията.Ако ще ги заобикаляме защо се правят?Нали целта е да се мине през всички препядстия и да се видиш "колко струваш".
Нека и аз да напиша няколко реда.Трасето като замисъл не беше лошо.Но изпълнено от багерист,който няма представа какво да прави........ето го резултата.Според мен всички,подчертавам всички дупки с кал,слонските стъпки трябва да се изкопаят на 90градуса,а не така както бяха сега.Това означава,че пак ще го има препядствието,но не с един или един и половина метра отвесен бряг,а изхода ще е полегат .Така ще се види коя машина колко е подготвена,коя има ходове и кой екипаж може да се справя добре.При сегашното положение джиповете се "бият" в брега и ако първите не съборят ръба,няма минаване.Нека ги има изкачванията,спусканията,страничните наклони,но да са преодолими поне от 30% -40% от машините и то без лебедка.Искам да каже да се правят трасета,които ще са преодолими без лебедка поне от 30% от машините.Така добре подготвените машини ще минават бързичко,по неподготвените ща пуснат една или две лебедки,а най-неподготвените няма да минат.По този начин ще привлечем и други колеги,ще насърчим младежите да карат,а не да ги плашим какви страшни трасета правим и да си мерим .......И друго.Мисля,че няма нищо атрактивно в газенето на стари коли/ако бяхме в САЩ и с огромните гуми.../.Дори Илиян с тази 2.7т машина видя голям зор.А останалите като стигнем до колите какво правим?
Не ми пишете,че може да се заобикалят препядствията.Ако ще ги заобикаляме защо се правят?Нали целта е да се мине през всички препядстия и да се видиш "колко струваш".
Коментар