Обява

Свий
Няма добавени обяви.

СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

    Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
    Да питам аз: Задължителна ли ще е лебедката, че моята няма да е готова до тогава.
    Машината трябва ли да има регистрация, ГО ?
    Какво и е бре...
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
      Какво и е бре...
      Ами... тя 9000лб от пахероса и патруля и идва възтежичък. Ще я смъкна, ще я обслужа, ще я продам и ще донадя за 12000.
      На сърбела майката му е чесането.
      Борислав Борисов Русе О885 О37815

      Коментар


      • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08370.jpg
Прегледи:1
Размер:97.8 КБ
ID:5390785Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08364.jpg
Прегледи:1
Размер:86.2 КБ
ID:5390786
        Нека силата да бъде с нас!
        Suzuki Grand Vitara
        +34 642 91 4154

        Коментар


        • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08357.jpg
Прегледи:1
Размер:150.4 КБ
ID:5390787Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08352.jpg
Прегледи:1
Размер:211.6 КБ
ID:5390788Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08346.jpg
Прегледи:1
Размер:112.7 КБ
ID:5390789
          Нека силата да бъде с нас!
          Suzuki Grand Vitara
          +34 642 91 4154

          Коментар


          • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

            Да бяхте курдисали една джипка за съпоставяне на мащаба...
            Така може да изглежда и обикновена вада в полето, и гранд каньон в Америка...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Да бяхте курдисали една джипка за съпоставяне на мащаба...
              Така може да изглежда и обикновена вада в полето, и гранд каньон в Америка...
              Пост №63
              Нека силата да бъде с нас!
              Suzuki Grand Vitara
              +34 642 91 4154

              Коментар


              • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

                Трасето е обещаващо!
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

                  Дай Боже на всички да хареса и да стане част от траялния шампионат на България
                  Ето и регламента





                  ПРАВИЛНИК ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ОФРОУД НАДПРЕВАРА

                  СЛИВЕН 4Х4 2012
                  21.07.2012.-22.07.2012.


                  Организатор: Офроуд клуб „Сливен” и община Сливен

                  1. УЧАСТИЕ:
                  1.1 Състезанието е между високо проходими автомобили 4x4 с две оси и максимална допустима маса 3,5 тона.
                  1.2 Състезанието се провежда по затворено маркирано трасе с естествени и изкуствени препятствия.
                  1.3 Право на участие имат всички правоспособни водачи, с изключение на употребилите алкохол или упойващи вещества.
                  1.4 Автомобилът, с който ще се състезава екипажът, трябва да бъде оборудван с предпазни колани и пожарогасител.
                  1.5 Необходимо е състезателите да имат помощник /навигатор/, който да ги насочва по трасето.
                  1.6 Екипажът задължително трябва да носи каски.
                  1.7 Участник под 18 г. не се допуска до състезанието(не важи за навигатори с декларация от родителите)
                  1.8 За участие в състезанието е желателно екипажът да даде предварителна заявка.
                  1.9 Таксата за участие е в размер на 40 лв. на автомобил за двата състезателни дни.

                  2. МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ

                  2.1 На старта екипажът задължително трябва да бъде със закопчани предпазни колани и сложени каски.
                  2.2 Не се допуска до старт автомобил без пожарогасител.
                  2.3 Водачът и навигаторът на автомобила нямат право да разкопчават колана или да свалят каската по време на преминаване по трасето,когато са вътре в автомобила.
                  2.4. Преминаването на финалната линия става, след като екипажът е с каски и
                  закопчани колани.

                  3. СЪСТЕЗАНИЕ:
                  3.1 Състезанието е тип-любителски траял и се провежда в затворено трасе, оградено с колчета и ленти.
                  3.2 Трасето преминава през естествени и няколко изкуствени препятствия.
                  3.3 По дължината на цялото трасе и на всяко препятствие ще има съдии, които ще наблюдават и оценяват състезателите.
                  3.4 Състезателите могат да ползват лебедки, джекове, пътеки и др., които трябва да бъдат в оборудването на автомобила при старта и на финала.
                  3.5 Максималното време за преминаване на трасето е 20 минути/може да бъде променено/.
                  3.6 Асистиращите машини са осигурени от организатора.
                  3.7 По време на състезанието публиката няма право да помага на състезателите, освен със съгласието на екипажа и разрешение от съдията на даденото препятствие.
                  3.8 Ползването на асистираща машина става само след изричното желание на член от екипажа, адресирано към съдията на конкретното препятствие.


                  3.9 Не се разрешава ползването на земекопни инструменти: кирки, мотики, лопати и др..
                  3.10 Трасето не е обезопасено за състезатели и публика.
                  3.11 При повреда на автомобила или отказване на състезателя трябва да се уведоми съдията за прекратяване на участието в състезанието.
                  3.12 Главният съдия има право да прекрати участието на даден екипаж за грубо неспазване на правилата или непристойно поведение.
                  3.13 Организаторът не носи отговорност при повреда на автомобил по време на състезанието,както и при злополука с екипажите.
                  4. Класове:
                  Състезанието ще се проведе в два класа-клас ЕКСПЕРТ и клас ХОБИ.За двата класа важат изискванията,посочени по горе.
                  -автомобилите на участниците в клас ХОБИ трябва да са оборудвани с гуми не по-големи от 84 см/33 инча/ включително ,мерени по хоризонталата на гумата!
                  -автомобилите от клас ЕКСПЕРТ трябва да са оборудвани с предпазна клетка.

                  4.ОЦЕНЯВАНЕ:
                  4.1.Оценяването на екипажите ще е за време,като екипажът с най-малко време печели състезанието.
                  4.2. Наказателни минути:

                  Ползване на асистираща машина-5 мин.
                  Помощ от публиката-10 мин.
                  Ползване на лебедка-0 мин.
                  Ползване на пътеки,трупче, подпора-0 мин.
                  Ползване на джек-0 мин..
                  Връщане назад - 0 мин.
                  Съборено колче-1 мин.
                  Настъпване/скъсване/ на лента-1 мин..
                  Излизане извън трасето с две или повече гуми- по 1 мин. на гума
                  Ползване на оборудване внесено от вън –дисквалификация
                  Движение на автомобила по трасето без колани и каски-дисквалификация
                  4.3Екипаж който просрочи контролното време от 20/може да бъде променено/ мин. напуска трасето и се счита за незавършил.
                  4.4Крайното класиране на екипажите се определя според завършилите с най-малко време, след начисляване на наказателните минути.
                  Класирането се сборува за двата дни.
                  Контестации се подават до един час,след обявяване на класирането.
                  Легенда:
                  За съборено се счита колче, което лежи изцяло на земята




                  ЗАБЕЛЕЖКА:
                  Организаторът запазва правото си на евентуални промени в правилника за провеждане на състезанието.
                  Преди старта всички състезатели ще бъдат запознати с направените промени.
                  Последно редактирано от antiroad; 12-07-12, 14:24.
                  0887/400121 Антон Донев

                  Коментар


                  • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

                    Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                    Дай Боже на всички да хареса и да стане част от траялния шампионат на България
                    Ето и регламента





                    ПРАВИЛНИК ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ОФРОУД НАДПРЕВАРА

                    СЛИВЕН 4Х4 2012
                    21.07.2012.-22.07.2012.


                    Организатор: Офроуд клуб „Сливен” и община Сливен

                    1. УЧАСТИЕ:
                    1.1 Състезанието е между високо проходими автомобили 4x4 с две оси и максимална допустима маса 3,5 тона.
                    1.2 Състезанието се провежда по затворено маркирано трасе с естествени и изкуствени препятствия.
                    1.3 Право на участие имат всички правоспособни водачи, с изключение на употребилите алкохол или упойващи вещества.
                    1.4 Автомобилът, с който ще се състезава екипажът, трябва да бъде оборудван с предпазни колани и пожарогасител.
                    1.5 Необходимо е състезателите да имат помощник /навигатор/, който да ги насочва по трасето.
                    1.6 Екипажът задължително трябва да носи каски.
                    1.7 Участник под 18 г. не се допуска до състезанието(не важи за навигатори с декларация от родителите)
                    1.8 За участие в състезанието е желателно екипажът да даде предварителна заявка.
                    1.9 Таксата за участие е в размер на 40 лв. на автомобил за двата състезателни дни.

                    2. МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ

                    2.1 На старта екипажът задължително трябва да бъде със закопчани предпазни колани и сложени каски.
                    2.2 Не се допуска до старт автомобил без пожарогасител.
                    2.3 Водачът и навигаторът на автомобила нямат право да разкопчават колана или да свалят каската по време на преминаване по трасето.
                    2.4. Преминаването на финалната линия става, след като екипажът е с каски и
                    закопчани колани.

                    3. СЪСТЕЗАНИЕ:
                    3.1 Състезанието е тип-любителски траял и се провежда в затворено трасе, оградено с колчета и ленти.
                    3.2 Трасето преминава през естествени и няколко изкуствени препятствия.
                    3.3 По дължината на цялото трасе и на всяко препятствие ще има съдии, които ще наблюдават и оценяват състезателите.
                    3.4 Състезателите могат да ползват лебедки, джекове, пътеки и др., които трябва да бъдат в оборудването на автомобила при старта и на финала.
                    3.5 Максималното време за преминаване на трасето е 20 минути/може да бъде променено/.
                    3.6 Асистиращите машини са осигурени от организатора.
                    3.7 По време на състезанието публиката няма право да помага на състезателите, освен със съгласието на екипажа и разрешение от съдията на даденото препятствие.
                    3.8 Ползването на асистираща машина става само след изричното желание на член от екипажа, адресирано към съдията на конкретното препятствие.


                    3.9 Не се разрешава ползването на земекопни инструменти: кирки, мотики, лопати и др..
                    3.10 Трасето не е обезопасено за състезатели и публика.
                    3.11 При повреда на автомобила или отказване на състезателя трябва да се уведоми съдията за прекратяване на участието в състезанието.
                    3.12 Главният съдия има право да прекрати участието на даден екипаж за грубо неспазване на правилата или непристойно поведение.
                    3.13 Организаторът не носи отговорност при повреда на автомобил по време на състезанието,както и при злополука с екипажите.
                    4. Класове:
                    Състезанието ще се проведе в два класа-клас ЕКСПЕРТ и клас ХОБИ.За двата класа важат изискванията,посочени по горе.
                    -автомобилите на участниците в клас ХОБИ трябва да са оборудвани с гуми не по-големи от 84 см/33 инча/ включително ,мерени по хоризонталата на гумата!
                    -автомобилите от клас ЕКСПЕРТ трябва да са оборудвани с предпазна клетка.

                    4.ОЦЕНЯВАНЕ:
                    4.1.Оценяването на екипажите ще е за време,като екипажът с най-малко време печели състезанието.
                    4.2. Наказателни минути:

                    Ползване на асистираща машина-5 мин.
                    Помощ от публиката-10 мин.
                    Ползване на лебедка-0 мин.
                    Ползване на пътеки,трупче, подпора-0 мин.
                    Ползване на джек-0 мин..
                    Връщане назад - 0 мин.
                    Съборено колче-1 мин.
                    Настъпване/скъсване/ на лента-1 мин..
                    Излизане извън трасето с две или повече гуми- по 1 мин. на гума
                    Ползване на оборудване внесено от вън –дисквалификация
                    Движение по трасето без колани и каски-дисквалификация
                    4.3Екипаж който просрочи контролното време от 20/може да бъде променено/ мин. напуска трасето и се счита за незавършил.
                    4.4Крайното класиране на екипажите се определя според завършилите с най-малко време, след начисляване на наказателните минути.
                    Класирането се сборува за двата дни.
                    Контестации се подават до един час,след обявяване на класирането.
                    Легенда:
                    За съборено се счита колче, което лежи изцяло на земята




                    ЗАБЕЛЕЖКА:
                    Организаторът запазва правото си на евентуални промени в правилника за провеждане на състезанието.
                    Преди старта всички състезатели ще бъдат запознати с направените промени.
                    2.3 Водачът и навигаторът на автомобила нямат право да разкопчават колана или да свалят каската по време на преминаване по трасето.
                    Добре де,навигатора как да слезе и да напътства пилота,без да си разкопчае колана?
                    Чавдар Владимиров
                    0887/912075
                    Ленд Ровър Диско 1
                    Самуад в проект

                    Коментар


                    • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

                      Програма за провеждане на офроуд надпревара
                      СЛИВЕН 4Х4 2012
                      21.07.2012.-22.07.2012.


                      20.07.2012.петък
                      Настаняване на участниците и гостите на състезанието в хотела и палатковия лагер.Програма свободна!!!

                      21.07.2012.събота
                      8,30 ч.Старт на записването на състезателите
                      9,30 ч.Теглене на жребий за стартови номера и оглед на трасето ПЕШ
                      10,00 Ч.Старт на първия участник от клас ХОБИ,след клас хоби стартират Експерт
                      -След приключване на състезанието за последният участник –обработка на данните от протоколите на съдиите.
                      -Волна програма
                      22.07.2012.неделя
                      -10 ч. старт на клас ХОБИ,след приключване ,старт на клас Експерт,като и за двата класа стартирането е по обратен ред от предния ден!
                      -Обработка на резултатите от двата дена
                      -Награждаване
                      -Край на състезанието
                      Последно редактирано от antiroad; 12-07-12, 14:20.
                      0887/400121 Антон Донев

                      Коментар


                      • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

                        Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
                        2.3 Водачът и навигаторът на автомобила нямат право да разкопчават колана или да свалят каската по време на преминаване по трасето.
                        Добре де,навигатора как да слезе и да напътства пилота,без да си разкопчае колана?
                        Уточнено и поправено!За по-сигурно нека допълня,че пилотът и навигаторът са през цялото време на преминаване по траяла с поставени каски,независимо дали са вътре или вън от автомобила!
                        Пускам координати на хотел "МЕЧТА",който ползвахме миналата година
                        044/60 08 50 , 0899 /140 385 можете да си правите резервации като казвате ,че сте за състезанието.
                        Имаше желаещи за по-луксозен хотел,може да се чуем и уредим!
                        Последно редактирано от antiroad; 12-07-12, 15:07.
                        0887/400121 Антон Донев

                        Коментар


                        • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

                          Постъпи питане,каква е макс.дължина на пътеките-нека тя е 1.50 м.Такава беше на Лазарово,нека стане като стандарт!
                          0887/400121 Антон Донев

                          Коментар


                          • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

                            Чаро отговарямти на пост 144-(В експерт ще карате като на ЕВРО ТРАЯЛ).Екипажа без да напуска автомобила,без лебетки,патеки и др.помошни средства .При истичане на времето се счита за незавършил(Понеже не карате за точки а за време).Като ще е гарга да е рошева(като нашата)

                            Коментар


                            • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

                              Антоне , оправете го това " с гуми не по-големи от 84 см/33 инча/ включително ,мерени по хоризонталата на гумата " че може някой от хоби да стартира с арктически гуми ...
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                              • От: СЛИВЕН 4Х4 2012 /21.7.2012.-22.7.2012./

                                Ще има ли генерално класиране от двата дни, или всеки ден е сам за себе си?

                                Според мен щом в двата дни се кара една и съща дисциплина(в случая траял) е добре да има и общо класиране.

                                Тони, ако го направите като на Лазарово-с точки, а не за време ще е по-добре. Класирането по време е добро когато се състезават за скорост, а тук изобщо не гоним скорост. мерим проходимост. А тя няма нищо общо със скоростта.
                                Има време, помислете. Сигурен съм, че Жоро Василев ще ви окаже съдействие.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X