От: Ендуро ТЪРГОВИЩЕ 3-5 септември 2010
Домакините от "Екстрийм Райдърс" Търговище
Станислав Стоянов – „Екометал Рейсинг Тийм”, София
„Екстрийм теста беше разположен в началото, което беше добре, тъй като успяхме да си отпочинем до Ендуро-теста. Колкото до втория ден, трасето за Ендурокрос ми хареса много защото имаше и препятствия, имаше трапци - кросовата част беше добра. Влязох трети или четвърти в първия завой, тъй като ние с кросовите мотори използваме манивели при стартиране, а останалите имат предимство с електрическия стартер
Андон Чулев, MG Racing - София
„Състезанието беше супер. Първият ден теренът беше бърз и техничен от тест до тест можеше да си починеш по пътя. Организацията беше идеална – маркировка, полиция, домакините ни напътстваха. За жалост в събота не можах да покажа най-доброто от себе си, заради проблеми със скоростите. Втората и третата обиколка съм карал само на 3-та и 4-та скорост. На финала спрях и оправихме проблема, след което давах само 1-во или 2-ро време. Колкото до втория ден, за мен това беше най-интересният Ендурокрос досега. Караше се много дълго, с малко техника, в трасето преобладаваше кроса. Препятствията бяха лесни и бързи за преминаване, моторът се представи много добре, нямаше щети след състезанието. Като цяло може би е едно от най-добрите организирани състезания.”
Георги Тодоров – Кокера, “Луда Работа” – Стара Загора
„Получи се добро състезание, аз съм доволен от представянето и в двата дни, но не ми харесва това, че цялата надпревара се решава в рамките на 3 специални теста. Губи се тръпката. Към организацията оплакване нямам, момчетата от Търговище се справиха с трасето. То беше доста по-леко в сравнение с Добринище и не се изморявахме толкова много.”
Станислав Стоянов – „Екометал Рейсинг Тийм”, София
„Екстрийм теста беше разположен в началото, което беше добре, тъй като успяхме да си отпочинем до Ендуро-теста. Колкото до втория ден, трасето за Ендурокрос ми хареса много защото имаше и препятствия, имаше трапци - кросовата част беше добра. Влязох трети или четвърти в първия завой, тъй като ние с кросовите мотори използваме манивели при стартиране, а останалите имат предимство с електрическия стартер
Цялата статия тук : http://www.enduro.bg/enduro-novini/r...a-sprat-kokera
Домакините от "Екстрийм Райдърс" Търговище
Станислав Стоянов – „Екометал Рейсинг Тийм”, София
„Екстрийм теста беше разположен в началото, което беше добре, тъй като успяхме да си отпочинем до Ендуро-теста. Колкото до втория ден, трасето за Ендурокрос ми хареса много защото имаше и препятствия, имаше трапци - кросовата част беше добра. Влязох трети или четвърти в първия завой, тъй като ние с кросовите мотори използваме манивели при стартиране, а останалите имат предимство с електрическия стартер
Андон Чулев, MG Racing - София
„Състезанието беше супер. Първият ден теренът беше бърз и техничен от тест до тест можеше да си починеш по пътя. Организацията беше идеална – маркировка, полиция, домакините ни напътстваха. За жалост в събота не можах да покажа най-доброто от себе си, заради проблеми със скоростите. Втората и третата обиколка съм карал само на 3-та и 4-та скорост. На финала спрях и оправихме проблема, след което давах само 1-во или 2-ро време. Колкото до втория ден, за мен това беше най-интересният Ендурокрос досега. Караше се много дълго, с малко техника, в трасето преобладаваше кроса. Препятствията бяха лесни и бързи за преминаване, моторът се представи много добре, нямаше щети след състезанието. Като цяло може би е едно от най-добрите организирани състезания.”
Георги Тодоров – Кокера, “Луда Работа” – Стара Загора
„Получи се добро състезание, аз съм доволен от представянето и в двата дни, но не ми харесва това, че цялата надпревара се решава в рамките на 3 специални теста. Губи се тръпката. Към организацията оплакване нямам, момчетата от Търговище се справиха с трасето. То беше доста по-леко в сравнение с Добринище и не се изморявахме толкова много.”
Станислав Стоянов – „Екометал Рейсинг Тийм”, София
„Екстрийм теста беше разположен в началото, което беше добре, тъй като успяхме да си отпочинем до Ендуро-теста. Колкото до втория ден, трасето за Ендурокрос ми хареса много защото имаше и препятствия, имаше трапци - кросовата част беше добра. Влязох трети или четвърти в първия завой, тъй като ние с кросовите мотори използваме манивели при стартиране, а останалите имат предимство с електрическия стартер
Цялата статия тук : http://www.enduro.bg/enduro-novini/r...a-sprat-kokera
Коментар