От: Ендуро Добринище 2010 - III кръг РШЕ, 02/ 03/ 04 ЮЛИ 2010 г.
Накрая свалих снимките и двата клипа то тъпия телефон.
С две думи - както си пусках улея на ендуро теста, в един момент кормилото остана в ръцете ми, аз през глава пред мотора. Еле някак се изправих и бързам да дръпна мотора от улея, защоно не знам кой идва след мен...по-точно очаквах именно експертите да въртят 3-тата си обиколка. Оказа се, че да преместиш мотор без кормило настрани в стръмен улей е мисия, достойна за героично описание...Зор!!!
КАто се осеферих, разгледах какво се е случило.

Двата болта, които захващаха долния повдигач на демпфера, се били държали само на няколко витки в трипътника. И съответно - не са издържали...Може би е трябвало да го усетя по-рано, но не съм...
.

Вижда се разбитата резба.

След като звъннах на механика на отбора Данко, постоянно държах улея нагоре под око - да не ме отнесе някой.

"Гурко" се зададе отдолу, опълченците издържаха...

Аз съм само на 2 метра над него, а вижте ракурса...


Механика, демек ДАнко се заема с огледа, аз вече съм загубил 25 минути и всичко за мен от състезанието вече е свършило.

Опитвам се със скапания телефон да хвана някой от преминаващите в кадър - за някой не успявам, за други да!

Мишо съм го хванал на фокус май...



Направих и 2 клипа - наистина са доста далеч от нужното качество, но това имах подръка като техника.
На първия съм хванал Ади и веднага след него и Янис. НА втория клип го има "Магарето" само как пуска. Разликата с гръцкия представител е очевадна
! Янис дори даваше газ надолу!!!
Първия клип:
Вторият:
И ПЕшо "Машината" съм го хванал на фокус...абе всеки, дето се е влачил по улея съм го
фокусирал!

Тук ще да е някой бърз...


Едно много красиво дърво от лявата страна на улия. Ако не бях 4спрял" там, нямаше да го видя и да го оприлича на човешко лице(нужно е и малко въображение все пак):

Павел съм снимал и край.

Това беше "репортажа"(Спасе
) от улея!
Накрая свалих снимките и двата клипа то тъпия телефон.
С две думи - както си пусках улея на ендуро теста, в един момент кормилото остана в ръцете ми, аз през глава пред мотора. Еле някак се изправих и бързам да дръпна мотора от улея, защоно не знам кой идва след мен...по-точно очаквах именно експертите да въртят 3-тата си обиколка. Оказа се, че да преместиш мотор без кормило настрани в стръмен улей е мисия, достойна за героично описание...Зор!!!
КАто се осеферих, разгледах какво се е случило.

Двата болта, които захващаха долния повдигач на демпфера, се били държали само на няколко витки в трипътника. И съответно - не са издържали...Може би е трябвало да го усетя по-рано, но не съм...


Вижда се разбитата резба.

След като звъннах на механика на отбора Данко, постоянно държах улея нагоре под око - да не ме отнесе някой.

"Гурко" се зададе отдолу, опълченците издържаха...

Аз съм само на 2 метра над него, а вижте ракурса...


Механика, демек ДАнко се заема с огледа, аз вече съм загубил 25 минути и всичко за мен от състезанието вече е свършило.

Опитвам се със скапания телефон да хвана някой от преминаващите в кадър - за някой не успявам, за други да!

Мишо съм го хванал на фокус май...



Направих и 2 клипа - наистина са доста далеч от нужното качество, но това имах подръка като техника.
На първия съм хванал Ади и веднага след него и Янис. НА втория клип го има "Магарето" само как пуска. Разликата с гръцкия представител е очевадна

Първия клип:
Вторият:
И ПЕшо "Машината" съм го хванал на фокус...абе всеки, дето се е влачил по улея съм го


Тук ще да е някой бърз...


Едно много красиво дърво от лявата страна на улия. Ако не бях 4спрял" там, нямаше да го видя и да го оприлича на човешко лице(нужно е и малко въображение все пак):

Павел съм снимал и край.

Това беше "репортажа"(Спасе

Коментар