Здравейте и от мен, Колеги!
Ето и моето мнение за Ендуро Шумен 2006:
Като цяло състезанието беше много добро!
В големия хотел "Шумен" имаше място за всички, нямаше проблеми с настаняването. Това е един добър пример за всички организатори, че по важно е всички да са в един хотел, а не да се търсят евтини варианти и състезателите да са разпокъсани на много места и да се затрудняват по този начин комуникациите
Мястото на стартовете можеше още да се принесе до града, но пък да не забравяме, че това е паркова зона и не навсякъде е възможно да се прави такова мероприятие.
По отношение на разгласяването и посещаемостта, мисля че всичко беше на ниво. Сами видяхте това, особено през втория ден.
Много важно бе, че съществуваше тържественост, която на много от кръговете липсваше.
Водещият също бе нов елемент за шампионата. Попадението бе добро, той самият много се постара, макар че понякога говореше глупости, но е понятно, тъй като човекът за първи път го правеше на ендуро състезание. Идеята за професионален водещ раздвижва настроението и не е лоша.
Трасето наистина се оказа невралгичния момент на този кръг. Аз за съжаление не успях да го координирам, тъй като пристигнах в Шумен едва в петък болен и с температура. Опитах се да помогна само за подреждането на препятствията и зоните, влоших се и се прибрах в хотела. Така или иначе сега да започваме да гадаем какво е било и кой е махал маркери - състезатели, туристи или ловджии, няма смисъл. Всички са пострадали от маркировката (особенно първите стартирали, тъй като е нямало следи), но по всичко разбрах, че няма нито един недоволен от естеството на трасето. Аз лично ходих с джипа на някои места и много ми хареса минаването през сградата, което бе едно страхотно попадение!
По мое мнение, навигацията като изпълнение бе много добре изпълнена и реализирана с атрактивни елементи и достави удоволствие на публиката, към което се и стремим
През втория ден ендуро и екстриийм тестовете бяха направени страхотно. Браво за това!
Конкретно за мен, трасето на АТV-тата беше твърде опростено след атракцията, която направиха моторите. Биваше да останат поне едно-две дерета от моторджийските .
Наградите и награждаването бяха също колоритни. В един момент материалните награди са по-силно средство на агитация, отколкото паричните.
Накрая искам да поздравя Калин Кулев, всички помагачи, спонсори, медии, община Шумен, които допринесоха този кръг да се превърне в един хубав празник, какъвто желаем да е ендуро шампионата!
Ето малко снимки и от мен, но отново снимах повече с видеокамерата за да помогна на екипа от RTV за по-разнообразен репортаж от състезанието, на което силно се надявам!

Събота преди навигацията. Митко Митков каза, че е понатежал през последните месеци и прави всичко възможно да олекне.

Варненци изтеглиха 1-ви и 2-ри номер. Стартира Plamen WR от форума.

Сифона видя зор на това препятствие, а след презимяването от колата, вече се нуждая от нова опашка за мотора.

Данчо Йорданов мина препятствията като по учебник и се движеше много добре, но отново спука гума и с това реши борбата за титлата в клас Е3.

Кокера кара отново много добре и доказа, че няма в момента по-добър от него в шампионата.

Ето изоставената резиденция на Тато, която беше една от атракциите на кръга.

Сашо Ленев (JRC) слиза по стълбите.

Шмида в сградата по стълбите.

Ето и самата "резиденция" отвън. Жасмин се движеше също много добре, но разтегна връзки в коляното, проби си ръката на глог и свали темпото.

Готино, нали! И аз съм подготвил нещо подобно за първи кръг на сезон 2007.

Това е вече след тунела на шосето.

Това пък е на влизане в тунела.


Барни от болярите.

Краси Колев окончателно загуби преднината си пред Еди и не е лошо спонсорът му да помисли за друго ATV !

Ден втори. Старта за първи път се извърши при загасен двигател, поради многото участници. Така на Кокера и Сифона се наложи да догонват останалите почти от последните позиции. Данчо поведе колоната.

Данчо Йорданов се бори мъжки през този ден и заслужено победи в клас Е3 на типично ендурското трасе на затворения кръг.

След като Жасмин стартира с контузия през втория ден, за Здравко Йорданов ( Боляри) не бе трудно след станалия карамбол в класиранията да грабне заслужено второто място в Е3 за кръга.

Борислав Николов (BOBI_74) кара повече за удоволствие, тъй като си бе вече осигурил второто място в шампионата.

Митко Драганов (Шмида) също кара тактически и запази първото си място в шампионата.

Славомир Брейчев през втория ден бра ядове. Падна на едно от препятствията и докато излезе от нокдауна, другите вече бяха по средата на първата обиколка. Брейчев доказа, че е голям боец, настигна и изпревари доста от конкурентите си.

Магарето също използва разместванията в класирането на Е2 и след добро каране в неделя се качи на стълбичката на победителите. Поздравления!
Магарето на този кръг удържа и една международна победа, но "това е друга тема", както обичаше да повтаря водещият.

Голяма борба се заформи между Пламен Йоцов и Милен Пеев (сифона) за победата през втория ден. Сифона успя да съкрати изоставането на старта и когато атакува на най-големите гърбици да изпреварва, падна и остана втори.

Кокера изпревари цялата колона състезатели още на втората обиколка и затвори някои дори с обиколка, показвайки, че е царят на трудните и траялски трасета.

Братчедите Миткови помагаха в неделния ден на закъсали състезатели, тъй като не стартираха.

Ето ги отново в действие.

Шмида е щастлив. Той доказа, че и без рамото на Станислав Бучаков, пак може да победи в шампионата, карайки разумно, а не ва банк

ATV-тата поне се накаляха хубаво през втория ден.

Кратък разбор с участието на Бучака, ММ, Митко Митков и Шмида в лагера на Crazy job.

Праз това време Долфи пробваше мотори и чаровната му усмивка не слизаше от лицето. Радваме се, че в негово лице имаме още един верен поклоник на ендурото, така че с Пламен Йоцов и Янчо Терзиев станаха вече трима
И да внимава Бучака, да не се закача с бат Дак, защото има на кого вече да се оплачем !!!

Победителите при ATV: Еди Пенчев, Спас Данев и Сашко Каранов - всички от Еди Моторс ! Честито!

Еди си задържа шампанското за Нова Година, а напръска публиката със спрей за верига.

Победителите в Overall (мотори): Георги Петров (Кокера) - Е2, Пламен Йоцов - Е1 и Славомир Брейчев - Е3, заедно с един от спонсорите - Теси.

Джуниър и Жени този път бяха в един клас, поради по-малкото участници. Победител е Николен Кушев, следван от Надежда Пацова и Вилимир Йорданов. Пък Пламен Йоцов какво ме харесва отзад, не мога да рабера, та ме е щракнал тъй ?!

Е3 - Славомир Брейчев, Здравко Йорданов, Жасмин Николов

Е1 - Пламен Йоцов, Милен Пеев (Сифона), Александър Ленев

Е2 - Георги Петров (Кокера), Митко Борисов (Шмида) и Стоян Стоянов (Магарето)
Утре ще пусна крайното класиране от кръга по класове и overall, a малко по-късно Амбарев ще направи и крайното класиране за 2006 г.
Ето и малко клипчета направени с фотоапарата на Данчо от старта и екстрийм теста в събота.
https://htftp.offroad-bulgaria.com/J...men2006210.avi
https://htftp.offroad-bulgaria.com/J...men2006211.avi
https://htftp.offroad-bulgaria.com/J...men2006214.avi
https://htftp.offroad-bulgaria.com/J...men2006218.avi
Ето и моето мнение за Ендуро Шумен 2006:
Като цяло състезанието беше много добро!
В големия хотел "Шумен" имаше място за всички, нямаше проблеми с настаняването. Това е един добър пример за всички организатори, че по важно е всички да са в един хотел, а не да се търсят евтини варианти и състезателите да са разпокъсани на много места и да се затрудняват по този начин комуникациите
Мястото на стартовете можеше още да се принесе до града, но пък да не забравяме, че това е паркова зона и не навсякъде е възможно да се прави такова мероприятие.
По отношение на разгласяването и посещаемостта, мисля че всичко беше на ниво. Сами видяхте това, особено през втория ден.
Много важно бе, че съществуваше тържественост, която на много от кръговете липсваше.
Водещият също бе нов елемент за шампионата. Попадението бе добро, той самият много се постара, макар че понякога говореше глупости, но е понятно, тъй като човекът за първи път го правеше на ендуро състезание. Идеята за професионален водещ раздвижва настроението и не е лоша.
Трасето наистина се оказа невралгичния момент на този кръг. Аз за съжаление не успях да го координирам, тъй като пристигнах в Шумен едва в петък болен и с температура. Опитах се да помогна само за подреждането на препятствията и зоните, влоших се и се прибрах в хотела. Така или иначе сега да започваме да гадаем какво е било и кой е махал маркери - състезатели, туристи или ловджии, няма смисъл. Всички са пострадали от маркировката (особенно първите стартирали, тъй като е нямало следи), но по всичко разбрах, че няма нито един недоволен от естеството на трасето. Аз лично ходих с джипа на някои места и много ми хареса минаването през сградата, което бе едно страхотно попадение!
По мое мнение, навигацията като изпълнение бе много добре изпълнена и реализирана с атрактивни елементи и достави удоволствие на публиката, към което се и стремим
През втория ден ендуро и екстриийм тестовете бяха направени страхотно. Браво за това!
Конкретно за мен, трасето на АТV-тата беше твърде опростено след атракцията, която направиха моторите. Биваше да останат поне едно-две дерета от моторджийските .
Наградите и награждаването бяха също колоритни. В един момент материалните награди са по-силно средство на агитация, отколкото паричните.
Накрая искам да поздравя Калин Кулев, всички помагачи, спонсори, медии, община Шумен, които допринесоха този кръг да се превърне в един хубав празник, какъвто желаем да е ендуро шампионата!
Ето малко снимки и от мен, но отново снимах повече с видеокамерата за да помогна на екипа от RTV за по-разнообразен репортаж от състезанието, на което силно се надявам!

Събота преди навигацията. Митко Митков каза, че е понатежал през последните месеци и прави всичко възможно да олекне.

Варненци изтеглиха 1-ви и 2-ри номер. Стартира Plamen WR от форума.

Сифона видя зор на това препятствие, а след презимяването от колата, вече се нуждая от нова опашка за мотора.

Данчо Йорданов мина препятствията като по учебник и се движеше много добре, но отново спука гума и с това реши борбата за титлата в клас Е3.

Кокера кара отново много добре и доказа, че няма в момента по-добър от него в шампионата.

Ето изоставената резиденция на Тато, която беше една от атракциите на кръга.

Сашо Ленев (JRC) слиза по стълбите.

Шмида в сградата по стълбите.

Ето и самата "резиденция" отвън. Жасмин се движеше също много добре, но разтегна връзки в коляното, проби си ръката на глог и свали темпото.

Готино, нали! И аз съм подготвил нещо подобно за първи кръг на сезон 2007.

Това е вече след тунела на шосето.

Това пък е на влизане в тунела.


Барни от болярите.

Краси Колев окончателно загуби преднината си пред Еди и не е лошо спонсорът му да помисли за друго ATV !

Ден втори. Старта за първи път се извърши при загасен двигател, поради многото участници. Така на Кокера и Сифона се наложи да догонват останалите почти от последните позиции. Данчо поведе колоната.

Данчо Йорданов се бори мъжки през този ден и заслужено победи в клас Е3 на типично ендурското трасе на затворения кръг.

След като Жасмин стартира с контузия през втория ден, за Здравко Йорданов ( Боляри) не бе трудно след станалия карамбол в класиранията да грабне заслужено второто място в Е3 за кръга.

Борислав Николов (BOBI_74) кара повече за удоволствие, тъй като си бе вече осигурил второто място в шампионата.

Митко Драганов (Шмида) също кара тактически и запази първото си място в шампионата.

Славомир Брейчев през втория ден бра ядове. Падна на едно от препятствията и докато излезе от нокдауна, другите вече бяха по средата на първата обиколка. Брейчев доказа, че е голям боец, настигна и изпревари доста от конкурентите си.

Магарето също използва разместванията в класирането на Е2 и след добро каране в неделя се качи на стълбичката на победителите. Поздравления!
Магарето на този кръг удържа и една международна победа, но "това е друга тема", както обичаше да повтаря водещият.

Голяма борба се заформи между Пламен Йоцов и Милен Пеев (сифона) за победата през втория ден. Сифона успя да съкрати изоставането на старта и когато атакува на най-големите гърбици да изпреварва, падна и остана втори.

Кокера изпревари цялата колона състезатели още на втората обиколка и затвори някои дори с обиколка, показвайки, че е царят на трудните и траялски трасета.

Братчедите Миткови помагаха в неделния ден на закъсали състезатели, тъй като не стартираха.

Ето ги отново в действие.

Шмида е щастлив. Той доказа, че и без рамото на Станислав Бучаков, пак може да победи в шампионата, карайки разумно, а не ва банк

ATV-тата поне се накаляха хубаво през втория ден.

Кратък разбор с участието на Бучака, ММ, Митко Митков и Шмида в лагера на Crazy job.

Праз това време Долфи пробваше мотори и чаровната му усмивка не слизаше от лицето. Радваме се, че в негово лице имаме още един верен поклоник на ендурото, така че с Пламен Йоцов и Янчо Терзиев станаха вече трима
И да внимава Бучака, да не се закача с бат Дак, защото има на кого вече да се оплачем !!!

Победителите при ATV: Еди Пенчев, Спас Данев и Сашко Каранов - всички от Еди Моторс ! Честито!

Еди си задържа шампанското за Нова Година, а напръска публиката със спрей за верига.

Победителите в Overall (мотори): Георги Петров (Кокера) - Е2, Пламен Йоцов - Е1 и Славомир Брейчев - Е3, заедно с един от спонсорите - Теси.

Джуниър и Жени този път бяха в един клас, поради по-малкото участници. Победител е Николен Кушев, следван от Надежда Пацова и Вилимир Йорданов. Пък Пламен Йоцов какво ме харесва отзад, не мога да рабера, та ме е щракнал тъй ?!


Е3 - Славомир Брейчев, Здравко Йорданов, Жасмин Николов

Е1 - Пламен Йоцов, Милен Пеев (Сифона), Александър Ленев

Е2 - Георги Петров (Кокера), Митко Борисов (Шмида) и Стоян Стоянов (Магарето)
Утре ще пусна крайното класиране от кръга по класове и overall, a малко по-късно Амбарев ще направи и крайното класиране за 2006 г.
Ето и малко клипчета направени с фотоапарата на Данчо от старта и екстрийм теста в събота.
https://htftp.offroad-bulgaria.com/J...men2006210.avi
https://htftp.offroad-bulgaria.com/J...men2006211.avi
https://htftp.offroad-bulgaria.com/J...men2006214.avi
https://htftp.offroad-bulgaria.com/J...men2006218.avi





Коментар