Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отчетно - изборно и организационно събрание на БЕФ !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Отчетно - изборно и организационно събрание на БЕФ !

    Колеги,
    на 11 и 12 ноември в Старозагорски минерални бани ще се проведе годишното отчетно-изборно събрание на БЕФ.
    Моля всички клубове, членове на БЕФ да изпратят представители от заявените си квоти в началото на 2006-та, базиращи се на членския им внос, както следва:

    Crazy job - 3-ма
    X-treme Сопот - 2
    ЕК "Хасково" - 1
    Мити Рейсинг - 1
    Ендуро "Виктори" Бухово - 1
    Prime Motorsport - 1
    Еди моторс -1
    Севлиево/Габрово - 1

    Поради доминиращо участие на състезатели от нови клубове, БЕФ реши да покани и техни представители, не взели участие в отчетно-изборното събрание в началото на 2006-та година, а те са:

    МРК "Боляри" Велико Търново -1
    Варна - 1
    Пирдоп - 1

    Освен представителите от делегатската квота на клубовете, в събранието вземат участие и всички 9 члена от УС на БЕФ, които са извън бройката на делегатите
    Така на събранието ще присъствуват общо 23 души !
    Присъствието на ревизионната комисия също е задължително !

    Място на срещата - Старозагорски минерални бани, Почивна база на ГУСВ, 13:00 часа. Начало на събранието 14:00 часа.
    За тези, които ще са с GPS-и, ето трака от западния край на града (пътя Ст.Загора-София):
    https://htftp.offroad-bulgaria.com/J...ora-banite.gdb
    Изтеглете го от ftp-to или директно от тук, ако става.
    Крайната точка - ГУСВ е с координати: N 42' 26.765 / E 25' 29.577
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    eee Жореее
    абе събота ..ден за каране
    дай поне да е вечерта събранието или-надвечер
    кво е тва 14 00
    то тр да тръгнем в 10 11 часа
    а в събота по принцип всички ходим да караме
    дай поне да е от 18 или от 19 часа

    Коментар


    • #3
      И неделя е ден за каране. Даже, ако искате, елате с моторите да покараме тук ?!
      На учредителното събрание за 6 часа докарахе нещата до никъде и хубаво, че на следващия ден ги доработихме
      Има много неща за решаване, така че часът и датата вече са известни!
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        значи нашата група ще позакъснее

        Коментар


        • #5
          Значи, ще ви понакажем
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            И какво стана на това отчетно-изборно събрание? Няма ли да го направите достояние на широката публика?
            Никому угода, на никого напук.

            Коментар


            • #7
              Тази вечер ще дам по-обширна информация.
              Промени има и те са доста, но най-важните са, че кръговете от навигацията стават по GPS.
              Шампионата се разделя на "Експерт" и "Хоби" класове, за да има условия да карат и по-начинаещите, тъй като за напредналите тези трасета вече стават много леки !
              Но както казах, повече подробности - довечера!
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Колеги,
                предоставям на вашето внимание някои проекто-решения на събранието от 11 ноември 2006 г.
                Казвам "проекторешения", тъй като те окончателно ще бъдат формулирани след последния кръг от шампионата в Шумен.
                Разбира се, можете да вземемте отношение по проекто-решенията

                1. Навигацията в шампионата за Сезон 2007 ще се проведе по GPS.
                Това се прави в синхрон с последните европейски тенденции в ендурото за опазване на околната среда и незамърсяване на природата с маркери, ленти, боя и други отличителни маркировачни знаци.
                Предимства: Освен горепосочините, които за нас са най-важни, по този начин се надяваме скоростта да падне, а от там и контузиите на състезатели.
                За тази година БЕФ е направила разход само за маркери от близо 3000 лв, който разход ще отпадне и ще бъде пренасочен към друга, по-важна област на шампионата.
                Отпадат почти контролите, тъй като GPS-ът чертае траекторията на състезателя по време на цялата навигация.
                Практически се слага край на шорткътите тъй като след финала, състезателят предоставя GPS-а си на съдиите за сверяване на трака.
                Организаторът може да направи лесно трасе с дължина 200-300 км без да го интересува, че трябва да го маркира.
                Лесно правене на повече от едно трасе, тъй като от тази година се въвежда и клас "Хоби", който ще се състезава по по-лесно и различно трасе.
                Недостатъци:
                Закупуване на GPS. Това е същото както мобилния телефон, колеги. Един GPS, който е надежден и върши добра работа струва вече по 250-260 лв. След 1-2 години всеки в България вече ще бъде оборудван с такова устройство и най-вече шофьорите. Затова го сравнявам с моб.телефон !
                По-бавно и по-трудно ориентиране. Разбира се и това го има, но то ще развие в състезателите повече творчество и мисъл, на което трябва да се наблегне при ендурото.

                2. Шампионатът на БЕФ за сезон 2007 ще включва вече и клас "Хоби".
                Това се прави със цел да се върнат състезатели, които се отказаха поради постоянно усложняващите се трасета в последните кръгове с наличието на повече траял елементи. Така за клас "Експерт" ще се правят непрекъснато по-трудни трасета, с по-трудни екстрийм и ендуро тестове, а клас "Хоби" ще имат значително по-леко трасе, което ще бъде преминавано от почти всички участници. Всеки състезател сам ще определя към кой клас да се състезава.
                БЕФ си запазва правото да прехвърля състезател, който покаже много добри резултати от клас "Хоби" в клас "Експерт", за да не се обезсърчават по-новите състезатели.
                Състезателите от клас "Хоби" също се лицензират !
                Само лицензирани състезатели от клас "Хоби" участвуват в ген. класиране и за годишните награди на БЕФ.
                В клас "Хоби" няма да има разделение по куб. см. на двигателите.

                3. Лиценза на състезател за сезон 2007 и в двата класа става 100 лв.
                Това се налага с цел да се вдигне крайно ниския бюджет на федерацията за по-добри състезания през сезона.

                4. Максимална такса за участие която организаторът може да взема за стандартно състезание в два дни е 30 лв. за участник в клас "Експерт" и 20 лв. за клас "Хоби".

                5. Въвежда се отборно класиране. Отборът е съставен от по един състезател от всеки клас: Е1, Е2, Е3 и ATV.

                6. Класирането по клубове остава както до сега.

                7. Не се прави преразпределение на точките за шампионата, като се махнат нелицензираните, а всеки лицензиран състезател остава с толкова точки, колкото е спечелил в самия кръг.

                8. За сезон 2007 се премахва длъжноста: Трасе координатор, тъй като вече трасетата за клас "Експерт"няма да се съобразяват с правилото да могат да завършват всички състезатели и няма да се прави ревизия на маркировката.

                9. За сезон 2007 се премахва клас "Джуниър", тъй като джуниърите ще карат по по-лекото трасе на клас "Хоби", а практически ще имат повече конкуренция.
                Състезатели до 18 години не плащат лиценз!

                10. БЕФ си поставяза за цел да изпрати през новата 2007-ма година състезатели в международни състезания!

                11. През Сезон 2007 състезателите от клубовете домакини имат право да участвуват в кръговете от шампионата по места, тъй като трасето няма да се маркира, както до сега.

                12. Навигацията се удължава, като не трябва да е по-малко от 120 км.

                13. През втори ден се карат минимум 30 км за време. Ако условията позволяват се прави общ старт.

                14. В УС на БЕФ се направиха някои промени, с които ще ви запозная по-късно.

                Кандидати за кръгове от шампионата - Сезон 2007:
                Стара Загора
                Хасково
                Сопот
                Бухово
                София
                Тополовград
                Шумен
                Хисаря
                Троян (само за ATV) ???
                Мургаш - Емине (четиридневно състезание)

                БЕФ си запазва правото да обсъди и подбере кандидатурите до средата на месец декември, когато ще бъде обявен окончателния календар за "Сезон 2007" !
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  Тук ли ще се дискутира този въпрос или на друго място, защото аз лично искам да дам някои коментари
                  [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                  [/FONT]________________________________________
                  [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                  [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                  [/CENTER]
                  [/CENTER]

                  Коментар


                  • #10
                    Коментарите правете ТУК в темата
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #11
                      В Габрово няма ли да има кръг догодина? Предполагам, че просто няма кой да го направи
                      No bike - no fun!

                      Коментар


                      • #12
                        Има нещо такова.
                        Тази година добре, че беше адаша Жоро, иначе всичко заминаваше на кино!
                        Иначе в този район теренът е страхотен за ендуро
                        Има още стотици "хубави" пътечки като ясеновската.
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          бе тя пътечката си беше екстра..ами жегата дойде в повечко

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X