Колеги,
пускам и в този раздел на форума Премените в правилника, които се решиха на Общото събрание на делегатите на клубовете на 14.12.2008 г. на Старозагорски мин.бани.
Както вече написах, промените са предложени и гласувни от клубовете и вярвам, че вече до голяма степен отразяват желанията на състезателите, така че ви ги пускам за информация, а не толкова за обсъждане !
Мога да ви дам само предварителна информация за решенията от събранието. Официалната ще излезе малко по-късно и след като бъде променен правилника ще го пуснем в съответния раздел на форума.
1. Трасетата през сезон 2009 се скъсяват на около 30-40 км и ще се карат 3-4 пъти. Първата обиколка ще е за точно време и ще е нещо като опознавателна, а останалите ще се карат за най-добро време.
2. GPS-ът си остава средство за навигация и най-вече за контрол, но трасетата ще се маркират много по-подробно. Без GPS ще може да се кара, но състезателят няма да получава точки за РШЕ.
3. Въвеждат се нови класове при АТВ:
- 4WD (в общ клас, карат хоби трасето с отбивки, характерни за предназначението на машините)
- 2WD до 450 к.см. (карат хоби трасето за АТВ)
- 2WD над 450 к.см. (карат по-усложнено трасе)
4. Обръщат се дните на състезанието. Събота - навигация, неделя - ендуро крос. Изключение се прави само за "Six Days Crazy Job" !
5. Само първите два дни от шестдневката важат за РШЕ.
6. РШЕ е отворен шампионат, т.е. чужденците получават точки в него.
7. Ограничава се кубатурата на машините в клас Junior 1 до 250 к.см.
8. Мотоциклети и АТВ в класовете Junior 2 и Жени стартират в отделни серии.
9. Записването на място става само в ПЕТЪК ! Времето за записване се фиксира на 6 часа. Състезателят може да пристигне на старта и в събота, но той трябва да има заявка ON LINE и GPS-ът му да е доставен най-късно в петък (21:00 часа)
10. Въвежда се в КЕ длъжността Трасе координатор при АТВ.
- мотори (Ж.Хаджиев и Г.Колев)
- АТВ (К.Грудев, Е.Пенчев, Д.Цеков)
11. Забранява се помощ от публиката по време на ендуро кроса !
12. Забранява се смяната на машината по време на цялото състезание !
13. Такса участие се вдига до 50 лв. за да може организаторът да покрие поне една част от новата такса за състезанието, която ще внася в държавата.
14. Намалява се наказанието за излизане от трак извън 100-те метра-от 2 часа на 1 час, но се наказва всяко излизане !
15. Ако трасето е преминато на 100% дори от един състеезател, състезанието се смята за редовно.
16. Брой на кръговете за сезона - 7.
17. Въвежда се депозит от 500 лв, който организаторът превежда на КЕ като гаранция при заявяване на кръга. Депозитът се връща след като състезанието приключи и организаторът демаркира трасетата.
18. По възможност ще се ползват транспондери !
Това са новостите, които най-вече касаят състезателите.
Има още някои неща да се избистрят, но те са свързани повече с организационни въпроси и уреждат отношенията КЕ - организатор.
пускам и в този раздел на форума Премените в правилника, които се решиха на Общото събрание на делегатите на клубовете на 14.12.2008 г. на Старозагорски мин.бани.
Както вече написах, промените са предложени и гласувни от клубовете и вярвам, че вече до голяма степен отразяват желанията на състезателите, така че ви ги пускам за информация, а не толкова за обсъждане !
Мога да ви дам само предварителна информация за решенията от събранието. Официалната ще излезе малко по-късно и след като бъде променен правилника ще го пуснем в съответния раздел на форума.
1. Трасетата през сезон 2009 се скъсяват на около 30-40 км и ще се карат 3-4 пъти. Първата обиколка ще е за точно време и ще е нещо като опознавателна, а останалите ще се карат за най-добро време.
2. GPS-ът си остава средство за навигация и най-вече за контрол, но трасетата ще се маркират много по-подробно. Без GPS ще може да се кара, но състезателят няма да получава точки за РШЕ.
3. Въвеждат се нови класове при АТВ:
- 4WD (в общ клас, карат хоби трасето с отбивки, характерни за предназначението на машините)
- 2WD до 450 к.см. (карат хоби трасето за АТВ)
- 2WD над 450 к.см. (карат по-усложнено трасе)
4. Обръщат се дните на състезанието. Събота - навигация, неделя - ендуро крос. Изключение се прави само за "Six Days Crazy Job" !
5. Само първите два дни от шестдневката важат за РШЕ.
6. РШЕ е отворен шампионат, т.е. чужденците получават точки в него.
7. Ограничава се кубатурата на машините в клас Junior 1 до 250 к.см.
8. Мотоциклети и АТВ в класовете Junior 2 и Жени стартират в отделни серии.
9. Записването на място става само в ПЕТЪК ! Времето за записване се фиксира на 6 часа. Състезателят може да пристигне на старта и в събота, но той трябва да има заявка ON LINE и GPS-ът му да е доставен най-късно в петък (21:00 часа)
10. Въвежда се в КЕ длъжността Трасе координатор при АТВ.
- мотори (Ж.Хаджиев и Г.Колев)
- АТВ (К.Грудев, Е.Пенчев, Д.Цеков)
11. Забранява се помощ от публиката по време на ендуро кроса !
12. Забранява се смяната на машината по време на цялото състезание !
13. Такса участие се вдига до 50 лв. за да може организаторът да покрие поне една част от новата такса за състезанието, която ще внася в държавата.
14. Намалява се наказанието за излизане от трак извън 100-те метра-от 2 часа на 1 час, но се наказва всяко излизане !
15. Ако трасето е преминато на 100% дори от един състеезател, състезанието се смята за редовно.
16. Брой на кръговете за сезона - 7.
17. Въвежда се депозит от 500 лв, който организаторът превежда на КЕ като гаранция при заявяване на кръга. Депозитът се връща след като състезанието приключи и организаторът демаркира трасетата.
18. По възможност ще се ползват транспондери !
Това са новостите, които най-вече касаят състезателите.
Има още някои неща да се избистрят, но те са свързани повече с организационни въпроси и уреждат отношенията КЕ - организатор.
Коментар