Колеги,
искам да ви заостря вниманието към някои факти от Първи кръг, които сериозно объркаха програмата на състезанието, а други създадоха неприятности на състезатели, организатори и зрители!
1. Както казахме много състезатели дойдоха в Стара Загора без да се обадят със заявка. До среднощ търсих хотели за някои от тях, тъй като в "Сребърно езеро" и "Лагуна" всичко се напълни. Отделно разбирам някои, които бяха недоволни, че в "Лагуна" няма парно, а ме уверяваха от там, че всичко ще е ОК.
Препоръчвам на Ораганизаторите на другите кръгове да се придържат стриктно към заявките.
Ненаправилите заявка сами да си търсят места за спане
2. 38 човека дойдоха сутринта, като им предстоеше да подават документи за лиценз, да попълват декларации, списъци и всичко останало. Няма как толкова процедури да се осъществят от 9.00 до 10.00 часа.
3. Състезанията стават все по-трудни, моля клубовете да не допускат състезатели без опит или с малък опит в ендурото да участвуват в тях! Нека ентусиастите да тренират с по-добрите и тогава да се записват за участие, тъй като пречат на себе си, на другите и могат да причинят голяма неприятност, както на себе си, така и на други хора
За състезание приемен изпит за съжаление няма и умолявам шефовете на клубовете да преценят кой е готов за състезание и кой не!
4. Много състезатели направиха грешка в I-ви кръг, като тръгнаха без много да разсъждават "на ръчка" и получиха повреди в машините или остнаха без сили. А ако имаше втора обиколка? Само това, че имаше много техни колеги изостанали по трасето ги спаси от още 40 км. Както каза Събин, някои вече си бяха направили сметка, че ще карат втори път. И помнете, че по правилник с каквато машина си започнал първия ден с такава трябва да караш и прз втория, затова си правете вече добре сметката как да я съхраните
5. БЕФ НЯМА ДА ПРАВИ НИКАКВИ КОМПРОМИСИ В ПРАВИЛНИКА И ЩЕ СЕ ПРИДЪРЖА СТРИКТНО ПО НЕГО !!!
От това всички ще се научат на дисциплина и състезанията само ще спечелят. Колкото и да държим на масовостта, състезател, който не спазва наредбите, явно няма място в Шампионата.
6. Лицензите ще ви бъдат раздадени на кръга в Хасково, тъй като основната част от състеателите отново не спазиха срока и последните 3 дни бяхме залети от документация и само тичахме в една или друга куриерска агенция.
7. Знам, че в I-ви кръг имаше и много организационни пропуски, но ВИ моля с добра дисциплина да спомагате нещата да вървят напред, а не с безотговорно отношение да ги задълбочаваме още повече!
Лично благодаря на всички, които бяха изрядни, но за съжаление те се броят на пръстите на двете ръце!
искам да ви заостря вниманието към някои факти от Първи кръг, които сериозно объркаха програмата на състезанието, а други създадоха неприятности на състезатели, организатори и зрители!
1. Както казахме много състезатели дойдоха в Стара Загора без да се обадят със заявка. До среднощ търсих хотели за някои от тях, тъй като в "Сребърно езеро" и "Лагуна" всичко се напълни. Отделно разбирам някои, които бяха недоволни, че в "Лагуна" няма парно, а ме уверяваха от там, че всичко ще е ОК.
Препоръчвам на Ораганизаторите на другите кръгове да се придържат стриктно към заявките.
Ненаправилите заявка сами да си търсят места за спане

2. 38 човека дойдоха сутринта, като им предстоеше да подават документи за лиценз, да попълват декларации, списъци и всичко останало. Няма как толкова процедури да се осъществят от 9.00 до 10.00 часа.
3. Състезанията стават все по-трудни, моля клубовете да не допускат състезатели без опит или с малък опит в ендурото да участвуват в тях! Нека ентусиастите да тренират с по-добрите и тогава да се записват за участие, тъй като пречат на себе си, на другите и могат да причинят голяма неприятност, както на себе си, така и на други хора

За състезание приемен изпит за съжаление няма и умолявам шефовете на клубовете да преценят кой е готов за състезание и кой не!
4. Много състезатели направиха грешка в I-ви кръг, като тръгнаха без много да разсъждават "на ръчка" и получиха повреди в машините или остнаха без сили. А ако имаше втора обиколка? Само това, че имаше много техни колеги изостанали по трасето ги спаси от още 40 км. Както каза Събин, някои вече си бяха направили сметка, че ще карат втори път. И помнете, че по правилник с каквато машина си започнал първия ден с такава трябва да караш и прз втория, затова си правете вече добре сметката как да я съхраните

5. БЕФ НЯМА ДА ПРАВИ НИКАКВИ КОМПРОМИСИ В ПРАВИЛНИКА И ЩЕ СЕ ПРИДЪРЖА СТРИКТНО ПО НЕГО !!!
От това всички ще се научат на дисциплина и състезанията само ще спечелят. Колкото и да държим на масовостта, състезател, който не спазва наредбите, явно няма място в Шампионата.
6. Лицензите ще ви бъдат раздадени на кръга в Хасково, тъй като основната част от състеателите отново не спазиха срока и последните 3 дни бяхме залети от документация и само тичахме в една или друга куриерска агенция.
7. Знам, че в I-ви кръг имаше и много организационни пропуски, но ВИ моля с добра дисциплина да спомагате нещата да вървят напред, а не с безотговорно отношение да ги задълбочаваме още повече!
Лично благодаря на всички, които бяха изрядни, но за съжаление те се броят на пръстите на двете ръце!
Коментар