Момчета, виждайки темата на Каскадьора, в главата ми изникнаха няколко неща. До сега не сме обсъждали тази тема истински, макар че има доста неща писани около нея - в постове. Ако се сортират нещата ще стане много добре! В интерес на истина, все си мисля, че примерно физическата подготовка е най-важното нещо. И след това идва екипировка, гуми и всякакви други аксесоари! Но съществена роля играе и психиката. Ако човек няма нужната нагласа и хъс, работата не винаги става! Но понякога от този хъс стават и адските бели! В процеса ми наблюдение, установих, че всяко следващо състезание става все по-трудно, по-истинско, отговаряйки на стандартите за съвременен ендуро спорт. След тези две неща идват консумативите: било то гуми, екипировка, надежна машина. Темата е съвсем сериозна и би трябвало да я обсъдим по сериозен начин.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нужната подготовка за участие в ЕНДУРО състезание !
Свий
X
-
Според мен, да си физически подготвен, да имаш хубава машина и много хъс... не е достатъчно
За да, участваш в едно ендуро състезание трябва да можеш да караш, след това да имаш хубава машина и чак след това да си физически подготвен, ако си инат и жилав, мускулите не са толкова важни, а понякога дори са в тежест !
Пренатоварването идва от многото маса, която сърцето трябва да снабрява с кръв и кислород, следователно в този спорт е добре да си максимум до 80 кг ! да не си много висок... (по принцип високите хора, са по-тромави) да си жилав, надъхан инат, който обича спорта и по-принцип му се отдава...[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
-
Доколкото разбрах темата и идеята на Петър - въпроса е за по - обективни неща, като минимална изисквана екипировка, гуми, състояние на машината ... неща, които може да се преценят ...
Колко хъс има човек не може да го премериш с метър и да кажеш, че му е малко ...
За килограмите - по-малкото кила дават предимство, но това, че си над 80 не би трябвало да означава, че не ставаш.
А физическата подготовка също не може да се прецени с поглед - човек може да е много мускулест на вид и да не издържа на натоварване ... а може да има шкембенце и да е по-як и издръжлив от мускулестия
...
Път без препятствия обикновено не води до никъде.
Коментар
-
Аве Туйков,ти си голяма ряпа!Първоначално публикуван от Different_SoulЗа да, участваш в едно ендуро състезание трябва да можеш да караш, след това да имаш хубава машина и чак след това да си физически подготвен, ако си инат и жилав, мускулите не са толкова важни, а понякога дори са в тежест !
Да си физически подготвен не означава да си културист
Кой ти говори за мускули и маса??!
Нужната подготовка ЗА УЧАСТИЕ е задължителната.
Трябва да имаш какска,очила и кросови ботуши!Препоръчително е и наколенки,броня(нагръдник).Трябва също да ти работят спирачките и да имаш добри кросови гуми.
Нужната подготовка за добро представяне обаче е малко повече.
Трябва да можеш да караш в темпо около 4 часа.Да умееш да преодоляваш разни препядствия които е трудно да бъдат описани тук.С други думи да владееш мотора добре и да можеш да минаваш почти навсякъде където би минал пеш
Мотора трябва да е с нови гуми и да е напълно технически изправен.Да е лек и поврътлив(с XL500 не става
)
Такива работи...
К. Кулев
Коментар
-
Мда-а, изискванията за участниците ще ги пуслнем в Правилник за състезанията скоро. Повечето от тях са определени. Въпрос на малко време е да се систематизират и публикуват.
Общо взето трябва да имаш нови гуми с допустимо износване на претектора в малки граници (определени са точно, като особено предната гума ще трябва да е почти нова
), накладки и спирачки в добро състояние, мотор в добър външен вид с предна маска и странични кори за поставяне на трите номера, с които състезателят ще се състезава.
Добри пиньони и верига.
По екипировката: Каска, броня или яке с протектори, ботуши, протектори за колена и лакти (ако състезателят е с броня).
По физическата подготовка вече всеки се оправя сам.
За пример ще дам Ерзберг, където Ерик Брандау стана веднъж трети, а миналата година 6-ти и е 150 кила
Но той е частен случай и не бива всеки да се успокоява, че ще бъде като него.
Тази година трасетата ще са по-дълги и ще е необходима още подготовка !!!
Коментар
-
Ами аз ще кажа така...миналата години се качих за пуря пут на кросов мотор /говоря сустезателно/ и имам 2 състезания по мотокрос кадето не бесхе много задоволително предствянето...говоря 2 състезания предшествени от наи много 10 тренировки...и до там...после ярез Кулев разбраь за Шумен..отидохме там...и първия ден станахме 3-ти,втория на крос станах 4...незнам там как са точно критериите но за мен това си е добро представяне...лично...иначв спортувам..активно..не говоря фитнес...просто еи така...за тонус...тичане и т.н....висок съм 1.87 см. и тейа точно ж момента 89 кг!!! /лятото бях 85
/ лекичко тежичък си се чуствам ама това си е за мен....не мога да кажа че имам кои знае каква подоготвка но пук не спирам да карам цяло лято пистов мотор....може и това да си оказва влиание..сигурно..и така...моей би наи важното е да не се спира да се кара...аз например от Шумен не сум се ка4вал на къвто и да е било мотор...и сум мн зле в момента...ште ме разпукат на пурвите 1-2 състезания докато влезна в час...
Part time racer.Full time RIDER.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар