Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Резултати и коментари от Смолян '05 - Ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    ето малко снимки и от мен



    айде на моторите, евтино ги даваме



    Жоро кой номер си бре 5 или 6


    Руснака е нещо напредгат - сигурно е съхувал спукани гуми



    Близнаците тия дни отварят център за гуми


    ето ги и първенците на старта


    и вторите разбира се ... за 3-тите нямаше лента


    няколко снимки от началото на ектремното каране след самото състезание




    ние се снимаме а на Гълабин още му се кара


    Неделя след бирката и цацката в Широка лъка, май това доста ни хареса
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #17
      Добре Жоро да погледнем филосовски на нещата.

      Тръгваме ПОЧТИ всичките по маркировка, и караме и караме и караме
      и изведнъж пред Близнаците се появява "малка фигурка" "Х" която тръгнала един час след тях а изведнъж е пред тях...

      пред мен с 40 мин. на първо ЦП

      на следващи го настигам за целия състезателен ден и той вече пред мене на финала само няколко минути.
      остави на страна че го настигам с 3 спукани гуми!!!
      троша си машина, оставам без ръце (но това са мойте рискове защото можах още преди 1-во ЦП да се върна по асфалт никой не ме е карал да карам с тези повреди)
      та...
      излита "Х" на 1-во ЦП от към другата страна съкращавайго трасето на 45 мин. (ако приемем че той кара с скорост като мойта-само примерно)

      Йоско го пита какви ги прави там, съдьята не му дава контрола...

      и след като Вера се консултира с теб вечерта излиза мнение да се зачете контрола, е как да го гледам освен филосовски???

      прочетох правилника : http://www.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=1129

      14.9. Финиширане на междинна контрола от грешна посока – се наказва с 2 наказателни часа, ако е срещу посоката на движение от пътната книга, се наказва с дисквалификация.

      добре кой го е написал и за какво?
      ако смяташ че съм лигльо да ми го кажеш в очите.
      чем лучше джип,тем дальше до деревни за трактором бежать!!!

      Коментар


      • #18
        Декларирам:
        Аз НЯМАМ НИЩО ПРОТИВ МИТКО "малкия" ТОЙ НИ Е ПРИЯТЕЛ
        ХАРЕСВА МИ КАК КАРА И ОТНОШЕНИЕТО МУ КЪМ СПОРТА .

        не става въпрос и за 5-те точки в крайното классиране.

        обаче... утре как ще караме?
        чем лучше джип,тем дальше до деревни за трактором бежать!!!

        Коментар


        • #19
          Руснак, не се пали толкова де! Ще ти обясня ситуацията, а ти ще решиш как трябваше да постъпи гл. съдия според теб. Аз само повдигнах въпроса и извикахме контролата за справка. Това е в моите правомощия и когато аз съм съдия мога да отсъдя статуса, но сега мога да ги накарам само да го преразгледат
          Контролата каза, че масово и джипове и мотори са дошли по асфалта и според правилника на никой не е дал печат и ги е върнал!!! Друг е въпросът, че всеки от тях може да направи обиколка от 200 метра и да подходи към контролата от правилната страна, както предполагам, че е станало в по-голямята част от случаите Тогава контролата, колкото и скоро да е станало това, не може да ги екскортира до старта и да им каже: "Ха сега тръгвайте пак от тука!" Тя просто се съобразява с правилото за правилната посока и това е. Аз също оправдавам съдиите при това положение, тъй като преценката за това кой колко се е върнал и до къде е твърде субективна и няма точно правило по което да се отсъди. Така, че в конкретния случай важи приказката: "Бития бит ... " пък останалото го знаеш!
          Теб специално никога не съм те слагал в знаменателя на лигльовците и винаги всички сме те уважавали много и като казвам да гледаш философски на нещата, ти го казвам, защото съм сигурен, че един голям спортист като теб ще надживее подобни неща, защото знае, че пак ще се докаже!
          ... и щом си пропил, ха сега на здраве!
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #20
            в състезанията с 4х4 винаги има недоволни, скандали и тн. , нормално е това да се пренесе и в ендурото.

            вася, карай за кеф и забрави за тия работи, защото иначе кефа ще изчезне и ще остане само гадост

            сава
            drive alive

            Коментар


            • #21
              в състезанията с ендуро не бива да се пренасят грешките от джиповете.
              това има начини как да се осъществи.
              във всички състезания до сега имаше големи "недоразумения" в някои повече в някои по малко.
              не бива да се самоуспокояваме от това че се правят за първи път .
              организаторите трябва много да внимават при планирането на маршрута и контролите.
              трябва да се измисли и някакъв що годе правилник към който да се придържаме щото това в момента не е нито ендуро нито рали рейд нито кросс кънтри а някакъв побългарен микс който обижда желанието с което повечето участници се включват в надпреварите.
              когато се говори за НАЦИОНАЛЕН ШАМПИОНАТ не може да няма ясни правила,или те да не се спазват.
              Освен това е задължително според мен щом ще е НАЦИОНАЛЕН шампионат правилата да са съобразени с правилата на ФИМ за съответната дисциплина.
              Иначе неименуемо ще дойде момента в който малките излагации ще станат едно голямо суперизлагане което ще опорочи цялата идея за шампионата.
              Айде до сега каквото било било но за следващите кръгове вече нещата трябва да се поизчистят.Има достатъчно време до следващите кръгове за да се вземат съответните мерки.

              Коментар


              • #22
                Митков, толкова ясни правила и в ФИМ няма
                Всяко състезание почива само на основни правила, затова има такова разнообразие на състезания там! Едно е по-екстремно, друго по-като рали, трето - лесно и т.н. ... има дори и нощни изпълнения!
                Там въпросът с контрола са го решили, като почти цялото трасе се наблюдава и всяко отклонение се записва в "черният списък" и се наказва здраво! При нас няма как да осигурим 100 души да правят това при този ограничен бюджет на състезанията Единственият по-справедлив начин е увеличаване броят на контролите и разумното им разположение, както и по-строг правилник, като например за идване от погрешна посока на контролата - наказание с 2 часа примерно.
                В Стара Загора например контролите (7 на брой) бяха така разположени, че няма как да съкратиш и да не я пропуснеш. В Хасково беше същото. При затворените трасета винаги има по-голям риск от умишлено или неумишлено прескачане на контроли, но те са по-добри, тъй като олесняват, както организацията, така и публиката
                Сега като се връщахме от Стара Планина прекарах австрийците по маршрута от състезанието и мнението на всички беше, че е чудесно съчетано с изключение на бързият черен път по средата му, така че догодина ще направим съответните корекции. Дори много от младите пичове изявиха желание да дойдат да карат на старозагорският кръг, а Валтер каза, че по време на преходите до Емине задължително ще остават 2 дни в Стара Загора и единият ден ще минават трасето.
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #23
                  Когато аз ви подхвърлих за тея бързи черни пътища не обърнахте голямо внимание даже някои ме охарактеризираха като мрънльо и гевезе
                  сега виждате че и на австрийците им прави впечатление
                  освен всеки път да водя и по някой австриец със мене той като ви каже по ще чувате явно

                  Коментар


                  • #24
                    Недей, вече ще слушкаме!
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #25
                      Нямам нищо против бързите отсечки, но трябва да се подбират много внимателно.Наличието на камъни или коловози съчетано с яко каране (70-80 км/ч) прави трасето изключително опасно и рисково.Повярвайте, никой състезател обаче няма да върне газта поради тази причина.Жоро, ти знаеш на Смолян за каква скорост ставаше въпрос.За мен там почти цялото състезание мина в старание да не тресна някой камък в пушилката от бай Васил пред мен.Лошото време което дадохме се дължи изцяло на спуканата от "дядо" предна гума, чийто ремонт ни отне около час (за съжаление забравих целия repair kit в София и се оправяхме с подръчни средства и с помощта на 2-ма местни).През цялото останало време се е карало на границата.
                      Редно ли е това ако може да се избегне още с подбора на трасе?
                      offroad фен
                      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                      Коментар


                      • #26
                        Е точно така стават големите бели като се кара с голяма скорост по "граничната бразда" на възможностите.
                        това може и трябва да се предотврати от организатора още при проектиране на трасето

                        Коментар


                        • #27
                          Абсолютно сте прави и затова подобни грешки от този род повече няма да правим, поне ние в Газора!
                          Данчо и той спука предна гума в камънака на последните 15 км, та и спрея не свърши работа, но продължи да кара така, защото нямаше как да губим време с ремонти.
                          По едно време след макадама се излизаше на асфалт и кога се обръщам, партнера го няма зад мен Викам си, че сигурно се е пречукал някъде, но си мисля, ако е станало по-лошо и е пукнал гума Опитвам се да паля аз цигара с трперещи ръце (от излишния адреналин) и докато я уцеля, нашият се задава и още от далеч реве: "Спуках гума-а-а!" Теглих му едни майни, от колекцията "The best of me" и му викам да сяда колкото може назад и да кара, че иначе само дето се трепахме толкова време да даваме газ. Данчо е умен мъж и ... тежичък, та като седна по-отзад и без много да се старае, то моторът си върви само на задна гума.
                          Така прецакахме Бучака и Митака, докато те пък търсели до къде могат да карат по червената писта.
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #28
                            Джипове, мотори и АТW-та заедно, наистина атрактивно. Три
                            във едно. На организаторите сигурно никак не е било лесно.Тук много полезни биха били мненията и опита на участници и хора познаващи двете страни на монетата, колкото и близки да са те,както са близки
                            ендурото и секса в смисъл че не са шега работа,тоест с опит и при джиповете и при моторите,като участници в шампионата. Дали има такива С.Коларов,П.Йоцов, бр.Цанови например и др. с ориентация към ендурото напоследък, но си падат и по двете. Имате опит, използвайте го за ОБЩОТО дело Успех ендурото и секса в смисъл че не са шега работа,но си имат специфика.

                            Коментар


                            • #29
                              Благодаря за хубавите снимки

                              Коментар


                              • #30
                                В момента Близнаците нямат възможност да разположат снимките от Смолян които имат, и затова от тяхно име ги представяме. Коментарите им очаквайте по-късно...







































                                АДМИНИСТРАЦИЯ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X