[ATTACH]232193[/ATTACH][ATTACH]232192[/ATTACH][ATTACH]232191[/ATTACH]Това е което остана от две биели и две бутала. Интересното е че все още двигателя,пали и работи.
Все пак състезанието беше добро, това че този формат не ми допада не мога да кажа ништо лошо за организацията и трасето,Поздравления за организатора и екипа.
Честито на победителите и всички завършили успешно.
Колега жалко че се счупи Тойотата но се надявам скоро да я оправите и пак да ни зарадва по състезанията.Сестезанието ми хареса но за съжаление нямах много време да гледам
Маринов, благодаря за жеста Разбрах че дерето от миналата година вече носило моето име в роудбука
Така се създават традиции. А и не си единствения случай имаме завой на Дони, мост на Иво Върбанов и т.н.
Искам да питам понеже в петък и събота имаше резултати на живо, в неделя технически проблем ни попречи да ги има на живо, та някой гледа ли ги и дали ще кажете нещо по въпроса. Ако има смисъл ще продължим да работим в тази посока и за напред.
Върбанов мост и Таньов дол са добри имена, дано и местните ги възприемат. А и за едно традиционно състезание е добре да има собствени традиции. Както великолепния жест на плаката да е победителя от предната година.
Ето резултатите от всеки Специален Етап по обиколки. Има на някой места непосилно бързи обиколки, там хората са съкратили голяма част от трасето и за това дават такива резултати. SS1_Laps.pdf SS2_Laps.pdf SS3_Laps.pdf SS4_Laps.pdf
Изводите всеки сам да си ги направи за това кой как е карал и какво може като кара по познато вече трасе. Но определено има какво да се работи върху навигацията или по-скоро навигаторите.
Последно редактирано от IvanMarinov; 03-08-10, 09:44.
Ето и средните скорости от най-добрите обиколки по отделните етапи:
SS1 => 47.76 постигната от Руси и Руслан
SS2 => 48.94 пак от Руси и Руслан
SS3 => 45.2 постигната от Цонко от Варна
SS4 => 32.97 постигната в тежките условия след дъжда от Траян
Сериозни скорости като се има предвид, че се кара по черно. И това мицубишито голяма кола издържа на напъна.
Коментар