До: Баха България 2009 (16-18 октомври 2009) - въпроси и отговори
Относно трасето за втория ден.
Понеже миналата година втория ден карахте едно и също 30км. трасе 6 пъти и тогава оплакванията бяха, че Ви е омръзнало и втръснало, тази година организаторите решихме да разнообразим малко нещата.
Направихме три обиколки от 17, 20 и 30 км. като в по-голямата си част (13.5 км) да са еднакви. Ето ви предварителната схема по която сме работили.
Условно с номер 1 можем да гледаме синята обиколка, с номер 2 - лилавата и с номер 3 - жълтата. До тук нищо ново и нетрадиционно. В много състезания това е правено за да не заспят навигаторите докато съзтрезателите си обикалят.
Аз като състезател, а и като зрител много съм се дразнел, че един екипаж си хваща условно казано някой отпред да го води и не се интересува от трасето и пътната книга. Или се правят тактики от типа аз ще спирам този или ще го бавя, а другия ще го настигне и ще се лепне за него и разликата е достатъчна да спечели и т.н.
За това и за да дадем на всички равни шансове за борбата за титлата направихме така, че състезателите да минават по тези обиколки но в различен ред. Запознатите с елементарната математика знаят, че в случая вариантите са 6 и ние за това приготвихме 6 различни пътни книги, което не е толкова лесна работа дори и за нашия високотехнологичен екип, но го направихме.
Това кара състезателите да карат със своето състезателно темпо, без да си правят тънки сметки и да си гледат пътната книга, а не този пред тях. Между другото след първата вечер нещата си дойдоха на място и като изключим местния представител Владо Сиврийски всички други си караха по своите пътни книги.
За някой това е лошо за други обаче това е добре, но аз по рано написах че няма как да угодим на всички.
Може и друг организатор да се престраши и да го направи, да се кара едно трасе, но по различни пътни книги. Тогава наистина си проличава кой какво може и колко е добър.
Относно трасето за втория ден.
Понеже миналата година втория ден карахте едно и също 30км. трасе 6 пъти и тогава оплакванията бяха, че Ви е омръзнало и втръснало, тази година организаторите решихме да разнообразим малко нещата.
Направихме три обиколки от 17, 20 и 30 км. като в по-голямата си част (13.5 км) да са еднакви. Ето ви предварителната схема по която сме работили.
Условно с номер 1 можем да гледаме синята обиколка, с номер 2 - лилавата и с номер 3 - жълтата. До тук нищо ново и нетрадиционно. В много състезания това е правено за да не заспят навигаторите докато съзтрезателите си обикалят.
Аз като състезател, а и като зрител много съм се дразнел, че един екипаж си хваща условно казано някой отпред да го води и не се интересува от трасето и пътната книга. Или се правят тактики от типа аз ще спирам този или ще го бавя, а другия ще го настигне и ще се лепне за него и разликата е достатъчна да спечели и т.н.
За това и за да дадем на всички равни шансове за борбата за титлата направихме така, че състезателите да минават по тези обиколки но в различен ред. Запознатите с елементарната математика знаят, че в случая вариантите са 6 и ние за това приготвихме 6 различни пътни книги, което не е толкова лесна работа дори и за нашия високотехнологичен екип, но го направихме.
Това кара състезателите да карат със своето състезателно темпо, без да си правят тънки сметки и да си гледат пътната книга, а не този пред тях. Между другото след първата вечер нещата си дойдоха на място и като изключим местния представител Владо Сиврийски всички други си караха по своите пътни книги.
За някой това е лошо за други обаче това е добре, но аз по рано написах че няма как да угодим на всички.
Може и друг организатор да се престраши и да го направи, да се кара едно трасе, но по различни пътни книги. Тогава наистина си проличава кой какво може и колко е добър.
Коментар