Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • PETER BLIZNAKA
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Идеята е добра. Кое знаме ще се вее при награждаването.


    На теб може да ти се вижда смешно...но това което става хич не води към добро.Вчера се видяхме с някой от хората които караха с лицензи и за следващият сезон никой не желае да кара към БФАС.Просто те вече се оляха.Ако видите в служебният форум какви войни се водиха анкети и тн. и те пак направиха своето.Хубавото е че през новият сезон ще се разбере как ще се получат нещата.

    Нищо чудно да видите някоя от нашите бегачки с македонско гръцко или румънско знаме на нея.На там ни бута нашата държава и лапачите от федерацията.

    Остави коментар:


  • kinex
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
    Ами ние така ще си останем...няма да лицензирам клуба, а състезателите ще им взема лицензи от Македония, Румъния, Уганда или Казахстан
    Там поне ще ни уважават за труда и успехите
    Идеята е добра. Кое знаме ще се вее при награждаването.

    Остави коментар:


  • alexmotors
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
    сътезател в клас Адвенчър, който иска да гони класиране в този клас и се лицензира, необходимо ли е и Клуба му да плаща 600 лева за лиценз или това е само за Експерта?
    Състезател може да се лицензира през всеки Клуб/лицензиран/.Но имам следния въпрос:
    Ако приемем,че всички които решат да се сътезават в шампионата се лицензират през един клуб "Х"/една клубна такса/ този клуб има ли право да проведе/получи виза от БФАС/за всички състезания от шампионата. А клубовете заявили състезания да си ги проведат под името ,визата,на лицензирания Клуб "Х".

    Остави коментар:


  • draev
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Преди една година имах късмета да присъствам на Ле Туке 2009/Благодарение на Тодор Христов/.През времето на пътуването спорихме с колегите дали БФАС ще помага за развитието на оффроуда в България.Голям и дълъг спор-има няма 2000 км в едната посока.За съжаление се оказах много прав.
    Последно редактирано от draev; 29-12-09, 18:39.

    Остави коментар:


  • Злой
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Аз ще попитам нещо друго: в България има определен брой състезатели, една част от тях си имат международни амбиции, евала на тях. И като следствие на тези амбиции те са нуждаят от лицензиране на федерацията, и съответно са "притиснати" от същата. Другите, коите нямат подобни амбиции, защо трябва да хранят тази така наречена федерация? И защо трябва да се съобразяват с нея? Трудно ли е да се съберете всички организатори на състезания, и да си направите независима от БФАС структура?

    ПС. Тодоре, много добре изглеждаш в телевизора

    Остави коментар:


  • ТОДОР ХРИСТОВ
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от draev Преглед на мнение
    Какво ще стане ако станете независим от БФАС клуб?С какво ще ти навредят и попречат?
    Ами ние така ще си останем...няма да лицензирам клуба, а състезателите ще им взема лицензи от Македония, Румъния, Уганда или Казахстан
    Там поне ще ни уважават за труда и успехите

    Остави коментар:


  • draev
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
    Ето това е мой пост от преди време в анкетата "БФАС - пречи или помага ?"
    Ще получиш много отговори за финансовите ни взаимоотношения с БФАС



    П.П.

    Тогава не знаех, че таксата вече е 700 лева, лиценза 240 лева (FIA) и паспорта за колата още 150... значи горната сметка става над 4000 лева без времеизмерването, което според новия правилник е с апаратурата на БФАС, а това струва между 1500-2000 лева на състезание !!!
    Какво ще стане ако станете независим от БФАС клуб?С какво ще ти навредят и попречат?

    Остави коментар:


  • draev
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от getdown Преглед на мнение
    От кога БФАС помагат на офроуда - Някой да каже!
    От кога БФАС събира само пари от офроуда - Всеки може да каже!
    Кога офроуда може да се "пооправи" и такива като нас любители да се включим активно в "пооправянето" - когато БФАС го няма в офроуда!

    Айде,честито!Прочетох внимателно правилника и приложението:
    Само "дай пари"
    А не може ли без БФАС?

    Остави коментар:


  • ТОДОР ХРИСТОВ
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
    Прочетох внимателно и двете неща и направо съм в недуомение. ... Мое си е мнението, но само такси , наказания , глоби, изисквания, комисари, наблюдатели и прочие има в тия книжлета. Четох внимателно, но не открих с какво конкретно БФАС ще е от полза на нашия клуб. С нищо май, само ще олекнем с бая пари.
    Ето това е мой пост от преди време в анкетата "БФАС - пречи или помага ?"
    Ще получиш много отговори за финансовите ни взаимоотношения с БФАС

    Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ
    Така поставен въпроса не е правилен
    Според мен БФАС не пречи, защото никой не разбира и не се интересува от нашия спорт там
    Пречат амбициите на определени хора (няма да казвам кои, че ще излезе като заяждане) да станат фактор в спорт, в който нямат подкрепата и уважението на състезателите
    Аз присъствах на годишното събрание на БФАС и от оффроуд средите присъстваше само Маринов (М.Марков не го броя, защото той трябва да е там по подразбиране).
    Поставих въпросите, които вълнуваха мен и състезателите от моя клуб и единственото, което постигнах е да събудя интереса на представителите на АДАС към нашите проблеми
    Въпросите, които поставих бяха следните:
    1. За сезон 2010 БФАС отново ли ще бъде "мащеха" за Оффроуд спорта
    2. Ще бъде ли и за следващата година отношението на отговорника за Оффроуда Мартин Марков според Организатора и симпатиите му към него ?
    3. До кога ще бъдем "мародерствани" от спортни комисари "натресени" ни от БФАС и защо не се вземат мерки по жалбите срещу тях ?
    4. Докога БФАС ще се използва като плашило за състезателите за това къде да карат и къде не ?
    5. Защо не бяха отнети лицензите на участниците в "Баха Саксония", а същата санкция ги грозеше при участие в "Балкан Оффроуд Маратон" ?
    Зададох още въпроси, обаче както се казва, останах си с питанките...
    По втора точка от дневния ред пак се изказах, ставаше дума за "Проекто-Бюджет за 2010 г.".
    В проекта за бюджет бяха заложени като приходна част "Постъпления от лицензи и такси за състезания" на база изминалата година...
    Това означава, че имаме честта да сме в приходната част
    В точка "Разходи за командировъчни" бе заложена сумата 15 000 лева.
    Попитах, дали влизат командировките на представителите на федерацията на оффроуд състезанията
    Оказа се, че не...било за курсове за преквалификация и т.н.
    В точка "Подпомагане на Организатори и състезания" бяха заложени 50 000 лева.
    Пак питах дали ние сме включени в тая точка...оказа се, че не сме...
    Няма да влизам в излишни описания на странния бюджет ( например за купи бяха предвидени 22 000 лева и за канцеларски материали 35 000 лева ) само искам да кажа, че БФАС има ЗДРАВОСЛОВЕН ВЕНЕРИЧЕСКИ ПРОБЛЕМ С ОФФРОУДА...БОЛИ ГЍ ПИКАЛОТО ЗА НАС
    Участието ми в това събрание + перспективата през следващата година пак същите мои "фенове" да ми тровят живота ме накара да се допитам до членовете на клуба за плановете ни следващата година
    Както правя и в бизнеса си сложих плюсовете и минусите и се получи следната картина:
    Членски внос - 600 лева
    Лицензи за 6 състезателя - 1200 лева ( ще караме навън и ще ни трябват FIA лицензи)
    Такса за БОМ 2010 - 500 лева (ако не са я вдигнали, щото още няма книжка за 2010-та)
    Спортни Комисари - 3 бр. х 40 лв на ден по 3 дена = 360 лева.
    Наблюдател от БФАС (най-икономични за 2009 между другото) - 120 лева за трите дена.
    Технически Комисар - 40 лева.
    Гориво за наблюдател (за БОМ 2009 беше от Варна и няма да го давам за пример, че човека мина 1000 км. щото нямаше кой от София ) и технически комисар - около 100 лева до Пловдив и обратно.
    Гориво за спортните комисари - ако са с Porsche....много...по 20 на сто разход
    Хотели за всички гореизброени (без техническия) средно 3 нощувки за три дена по 50 лева = 450 лева.
    Софри и тем подобни няма да ги слагам, че са въпрос на личен избор...
    Значи цената на удоволствието да съм в БФАС за клуба ще е към 3500 лева
    Какво получава клуба за тия пари...
    • Некомпетентни, алчни, нагли, арогантни и субективни спортни комисари.
    • "Удоволствието" да съм в Календара на БФАС.
    • Лиценз, който могат да ти го вземат когато си решат и да ти прецакат класирането в Шампионата (ако има такъв).
    • Виза за състезанието от "абсолютната спортна власт" в България.
    • Право да участвам в годишното общо събрание и годишното награждаване
    • Много нерви, ако не си съобразил с желанията на Председателя ( на Комисията), Отговорника или члена на Дисциплинарната Комисия към БФАС
    • Трябва да съобразя правилника с решенията на УС на БФАС за разделения, точкуване, наказания и т.н. продиктувани от "силния" интерес за развитието на спорта и взети след дългогодишни наблюдения и познания в оффроуд спорта

    Според Вас, какво решение да взема ?!?
    П.П.

    Тогава не знаех, че таксата вече е 700 лева, лиценза 240 лева (FIA) и паспорта за колата още 150... значи горната сметка става над 4000 лева без времеизмерването, което според новия правилник е с апаратурата на БФАС, а това струва между 1500-2000 лева на състезание !!!

    Остави коментар:


  • getdown
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    От кога БФАС си сложиха офроуда при тях - Т. Христов може да каже!
    От кога БФАС помагат на офроуда - Някой да каже!
    От кога БФАС събира само пари от офроуда - Всеки може да каже!
    Кога офроуда може да се "пооправи" и такива като нас любители да се включим активно в "пооправянето" - когато БФАС го няма в офроуда!

    Остави коментар:


  • ТОДОР ХРИСТОВ
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
    Ама съм с правилното пиене, нали Мерси Тоше, да си жив и здрав. Прочетох внимателно и двете неща и направо съм в недуомение. Говоря от името на нашия Клуб, но ние сме изправени в ситуацията или... или бегайте за гъби. Имам сериозни възражение по този Правлиник и ако не се организира някаква спешна дискусия и бърза промяна, май ще е постен Шампионата тази година, а пък Траял Шампионат с едно състезание не знам що за Шампионат ще е? Мое си е мнението, но само такси , наказания , глоби, изисквания, комисари, наблюдатели и прочие има в тия книжлета. Четох внимателно, но не открих с какво конкретно БФАС ще е от полза на нашия клуб. С нищо май, само ще олекнем с бая пари.
    Както се казва, добре дошъл в клуба на "Имащите удоволствието да си плащат"
    Добрата новина е, че сме заложени в приходната част на проекто-бюджета им за 2010 като такси от лицензи, клубове, организатори и т.н.

    П.П.

    А за дискусията нямаш грижи, ние ще си дискутираме и ...ще си дискутираме...и после пак можем да си дискутираме (разрешено е по правилник )

    Остави коментар:


  • zzlatev
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от Dandi Преглед на мнение
    Прати Л.С на маринов той е отговорът на всичките ти въпроси.
    Ще му се обадя направо да се видим, щото купона ще става все по-голям. Аз помня време с два Шампионата и Семко как ги спечели и двата. Опции винаги има, нали?

    Остави коментар:


  • damian_drinkov
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
    Да, иначе кой ще ги лицензира ?!?
    Идеята, че клуба разполага с правата ти (освен БФАС) и е същото като при футбола...трансферни периоди, съгласия от предишния ти клуб и т.н.
    Изобщо...веселба Финансова.........

    П.П.

    И питаш за всяко състезание, което е извън Шмекерата (сори Шампионата) дали можеш да участваш
    Значи ако не членуваш в някой клуб не можеш да си извадиш лиценз като самостоятелен състезател и да си караш.

    Остави коментар:


  • Dandi
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
    Да, иначе кой ще ги лицензира ?!?
    Идеята, че клуба разполага с правата ти (освен БФАС) и е същото като при футбола...трансферни периоди, съгласия от предишния ти клуб и т.н.
    Изобщо...веселба Финансова.........

    П.П.

    И питаш за всяко състезание, което е извън Шмекерата (сори Шампионата) дали можеш да участваш
    Е недей да отказваш сега бъдещите ни звезди де.
    Не го слушайте Христов той не разбира.
    Всичко си е ОК бфас му е майката.

    Остави коментар:


  • ТОДОР ХРИСТОВ
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнение
    И аз искам да попитам състезатели които имат желание да карат в клас АДВЕНЧЪР с лиценз трябва ли да членуват в лицензиран клуб.
    Да, иначе кой ще ги лицензира ?!?
    Идеята, че клуба разполага с правата ти (освен БФАС) и е същото като при футбола...трансферни периоди, съгласия от предишния ти клуб и т.н.
    Изобщо...веселба Финансова.........

    П.П.

    И питаш за всяко състезание, което е извън Шмекерата (сори Шампионата) дали можеш да участваш
    И още нещо... с лицензирането си като клуб и като състезател се съгласяваш с всички условия и правила на "Абсолютната спортна власт" (БФАС така се наричат) и подлежиш на санкции, финансови и най-вече, да ти вземат лиценза

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X