Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТОДОР ХРИСТОВ
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от roumen5 Преглед на мнение
    То пък едно преоборудване. Приключенски и готино е...и намен ми се кара
    Този формат наистина пасва на много хора...ще дам пример :
    През 2008-ма в началото карах само аз, после бяхме двама с Краси Колев, а сега сме вече 5
    Сигурен съм, че тази година ще се пробват и включат поне още двама с АТВ и още двама-трима моториста...
    Такава е и световната тенденция

    Остави коментар:


  • roumen5
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
    Да взема и аз да си преоборудвам мотора , че горския мотокрос който се заформя май не ми допада !
    То пък едно преоборудване. Приключенски и готино е...и намен ми се кара

    Остави коментар:


  • ТОДОР ХРИСТОВ
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
    Да взема и аз да си преоборудвам мотора , че горския мотокрос който се заформя май не ми допада !
    Ще ти хареса, ела на едно от обученията и после ще говорим
    Ще ти се обадя като правим тренировка от Враца до София... може би през март или април, като се стопи снега

    Остави коментар:


  • Гълъбин Колев
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Да взема и аз да си преоборудвам мотора , че горския мотокрос който се заформя май не ми допада !

    Остави коментар:


  • ТОДОР ХРИСТОВ
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от Д.Дилков Преглед на мнение
    Тодоре, а НеЛицензирани вземаш ли???
    Вземам ги всичките...и лицензираните
    Дилков, организирай се да си свободен по това време, че си мисля за официален фотограф на надпреварата

    Остави коментар:


  • Д.Дилков
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Тодоре, а НеЛицензирани вземаш ли???

    Остави коментар:


  • ТОДОР ХРИСТОВ
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от draev Преглед на мнение
    И какво правим сега.Ти защо си искал разрешение,а!

    Ами след като се раздадоха толкова разрешения за оффроуд-лов, оффроуд-риболов, разходко-състезания и т.н. що да не ги пробвам и за моето състезание
    Обаче са ми верни, не ми изневериха и този път
    Според мен това вече е любов...

    Остави коментар:


  • draev
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
    И пак си живеят в свой собствен свят от собствени правила и наредби и кодекси и т.н. ...

    И какво правим сега.Ти защо си искал разрешение,а!

    Остави коментар:


  • ТОДОР ХРИСТОВ
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    И пак си живеят в свой собствен свят от собствени правила и наредби и кодекси и т.н. ...

    Остави коментар:


  • Чавдар (V93)
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
    ... БФАС нямали никакъв лиценз към ФИА, той се държал от СБА. ...
    Поне според официалния сайт на FIA, член на асоциацията в България наистина е не БФАС, а СБА ...

    Остави коментар:


  • zzlatev
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Току що в централните Спортни новини по БиТиВи обясниха същото, и то подробно. БФАС нямали никакъв лиценз към ФИА, той се държал от СБА. Така казаха и изброиха всички негативи, натрупани от БФАС според пилотите точка по точка еднакви с написанто по горе..

    Остави коментар:


  • draev
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от roumen5 Преглед на мнение
    Не знам дали това ще окаже някакво влияние на таксите и лицензирането, но очевидно има хора , които са недоволни от БФАС:

    АДАС АЛАРМИРА – НАЛАГАТ СЕ СПЕШНИ ПРОМЕНИ В БФАС!
    източник: АДАС
    дата: 12.01.2010


    Ще са нужни спешни и радикални промени в ръководството на БФАС, за да може автомобилната федерация да заработи правилно и полезно за нашите състезатели.

    Асоциацията на действащите автомобилни състезатели (АДАС) ще има нелеката задача да предизвика извънредно Общо изборно събрание на Българската федерация по автомобилен спорт (БФАС). Историята показва, че през последните години всички опити за радикални промени в управлението на Федерацията са завършвали с неуспех. Може би причината за това е, че БФАС е единствената оцеляла в първоначалния си вид структура от тоталитарно време насам. Асоциацията на действащите автомобилни състезатели смята, че е повече от наложително да се направят промени в Управителния съвет на БФАС поради следните причини:

    • БФАС няма издаден лиценз от FIA, а същият се притежава от СБА;
    • Липсата на конструктивен диалог с УС на БФАС;
    • Неумението и нежеланието на членове от УС на БФАС да се справят с поставените им задачи;
    • Липсата на яснота в годишните финансови отчети на БФАС;
    • Абсурден спортен календар за сезон 2010, който е в абсолютно противоречие с европейския такъв;
    • Незагрижеността на УС на БФАС за националните шампионати;
    • Липсата на материални активи на БФАС, съчетани с отрицателен годишен баланс;
    • Даденият от УС на БФАС монополизъм върху времеизмерването на състезанията;
    • Увеличението на всички такси за пилотите по време на финансова криза;
    • Повишаване на таксите за протест, което поощрява некоректността и фалшификациите в автомобилния спорт;
    • Неясноти относно изискванията към автомобилите и периодичните им и ненавременни промени.


    Тези, както и много други проблеми стоят пред УС на БФАС в продължение на години. За съжаление управителното тяло на федерацията не желае да се справи с тях, а отлагането им във времето води до неприемливи условия за състезателите, както и до тотален крах на нашия спорт.
    Това налага спешни и радикални промени в ръководството на БФАС, за да може най-накрая автомобилната федерация да заработи правилно и полезно за нашите състезатели.
    Ние сме на мнение, че точно когато нашата страна е на прага на провеждането на кръг от Световния рали шампионат, най-малко от всичко имаме нужда от един неефективен, непълноценен и неработещ БФАС
    СБА и БФАС са в неразривна връзка/оплетени като свински черва/

    Остави коментар:


  • roumen5
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Не знам дали това ще окаже някакво влияние на таксите и лицензирането, но очевидно има хора , които са недоволни от БФАС:

    АДАС АЛАРМИРА – НАЛАГАТ СЕ СПЕШНИ ПРОМЕНИ В БФАС!
    източник: АДАС
    дата: 12.01.2010


    Ще са нужни спешни и радикални промени в ръководството на БФАС, за да може автомобилната федерация да заработи правилно и полезно за нашите състезатели.

    Асоциацията на действащите автомобилни състезатели (АДАС) ще има нелеката задача да предизвика извънредно Общо изборно събрание на Българската федерация по автомобилен спорт (БФАС). Историята показва, че през последните години всички опити за радикални промени в управлението на Федерацията са завършвали с неуспех. Може би причината за това е, че БФАС е единствената оцеляла в първоначалния си вид структура от тоталитарно време насам. Асоциацията на действащите автомобилни състезатели смята, че е повече от наложително да се направят промени в Управителния съвет на БФАС поради следните причини:

    • БФАС няма издаден лиценз от FIA, а същият се притежава от СБА;
    • Липсата на конструктивен диалог с УС на БФАС;
    • Неумението и нежеланието на членове от УС на БФАС да се справят с поставените им задачи;
    • Липсата на яснота в годишните финансови отчети на БФАС;
    • Абсурден спортен календар за сезон 2010, който е в абсолютно противоречие с европейския такъв;
    • Незагрижеността на УС на БФАС за националните шампионати;
    • Липсата на материални активи на БФАС, съчетани с отрицателен годишен баланс;
    • Даденият от УС на БФАС монополизъм върху времеизмерването на състезанията;
    • Увеличението на всички такси за пилотите по време на финансова криза;
    • Повишаване на таксите за протест, което поощрява некоректността и фалшификациите в автомобилния спорт;
    • Неясноти относно изискванията към автомобилите и периодичните им и ненавременни промени.


    Тези, както и много други проблеми стоят пред УС на БФАС в продължение на години. За съжаление управителното тяло на федерацията не желае да се справи с тях, а отлагането им във времето води до неприемливи условия за състезателите, както и до тотален крах на нашия спорт.
    Това налага спешни и радикални промени в ръководството на БФАС, за да може най-накрая автомобилната федерация да заработи правилно и полезно за нашите състезатели.
    Ние сме на мнение, че точно когато нашата страна е на прага на провеждането на кръг от Световния рали шампионат, най-малко от всичко имаме нужда от един неефективен, непълноценен и неработещ БФАС

    Остави коментар:


  • IvanMarinov
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от boevski Преглед на мнение
    По непотвърдени (официално) данни, бъдещето на оффроуда и Rally-Ride-a ще се решава на 1 януари в "Троян Плаза"...
    До колкото чух там са се събрали всички стари кучета и "обръгнали" в борбата оффроудъри с над 5 годишен стаж...
    Ще чакаме новите повели на партията.

    Остави коментар:


  • ПЛАМЕН ТЕНЕВ
    отговори
    До: Лицензиране на Клубове и съзтезатели за 2010 към БФАС?

    Първоначално публикуван от boevski Преглед на мнение
    По непотвърдени (официално) данни, бъдещето на оффроуда и Rally-Ride-a ще се решава на 1 януари в "Троян Плаза"...
    До колкото чух там са се събрали всички стари кучета и "обръгнали" в борбата оффроудъри с над 5 годишен стаж...
    Верно ли?
    В троян плаза се родиха много интересни крайпътни камъни в офроуда.

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X