Четвърти кръг от Националния шампионат по оффроуд ще се проведе на 18-19 септември 2004 г. в гр. Габрово.
Публикуваме програмата и правилника на състезанието.
=================================================
ПРОГРАМА на ГАБРОВО ТРОФИ - 18-19 септември 2004
17 септември петък
19 ч. Регистрация в хотел “ИМПУЛС”- в Местността "УЗАНА".
20:30 ч. техническа конференция и теглене на стартови номера с приоритет към участващите в шампионата на страната.
18 септември събота
8.30 - 9.30 ч. технически преглед пред Община Габрово.
10:30 ч. старт на ориентирането от местността "УЗАНА" – около 75 км. Старт на мотори индуро и АТВ-та и всякакви откачалки след приоритетните номера.
18 ч. финал на ориентирането.
20 ч. Официална вечеря за уморените герои в хотел "ИМПУЛС". Геройски отпадналите ще стоят гладни.
19 септември неделя
11 ч. старт на траял – мото полигона на квартал "Ябълка" с дължина 1 км.
14 ч. Награждаване пред Община Габрово.
=================================================
"ГАБРОВО ТРОФИ" 18-19 септември 2004
РЕГЛАМЕНТ ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ
Състезанието "ГАБРОВО ТРОФИ" 18-19 септември 2004 е четвърти кръг от Националния шампионат на България по офроуд за 2004 година.
То е четвъртото, от общо шестте състезания, валидни за Националния шампионат по офроуд на България.
Организатори на четвъртия кръг от Националния шампионат по офроуд са
СБА-Габрово
“Община Габрово”
Спонсори на състезанието са:
Партньори:
“ GLADIATOR OFF- ROAD TECHNIK “
официален представител за Taubenrehuter и лебедките Warn.
“ TOYOTA - ВЕНЦИ ”
Магазини “ Майстор + ”
вносител на инструменти FACOM
OUZO “ TSANTALI ”- най-доброто в BG
СПОРТНА ПРОГРАМА НА СЪСТЕЗАНИЕТО
“ГАБРОВО ТРОФИ” – 18-19 септември 2004
17 септември петък
19 ч. Регистрация в хотел “ИМПУЛС”- в Местността "УЗАНА".
20:30 ч. техническа конференция и теглене на стартови номера с приоритет към участващите в шампионата на страната.
18 септември събота
8.30 - 9.30 ч. технически преглед пред Община Габрово.
10:30 ч. старт на ориентирането - около 75 км. Старт на мотори индуро и АТВ-та и всякакви откачалки след приоритетните номера.
18 ч. финал на ориентирането.
20 ч. Официална вечеря за уморените герои в хотел "ИМПУЛС". Геройски отпадналите ще стоят гладни.
19 септември неделя
11 ч. старт на траял - мото полигона на квартал "Ябълка" с дължина 1 км.
14 ч. Награждаване пред Община Габрово.
Кратко описание на състезателното трасе
Трасето в първия ден е с умерена трудност и с приблизителна дължина около 75 км. Теренът е мек и каменист, а при дъжд – калта е тежка. Качествата на навигатора са от решаващо значение за доброто класиране на екипажа. Екстремният участък, в който не се засича време, изисква стабилни нерви и работа в екип.
Трасето за “триал” през втория ден, може да бъде преодолявано и с лебедка. То е дълго 1 км. Ще има 3 основни препятствия за преминаване с коефициент на трудност, а моторите индуро и АТВ ще преминат мотополигона с дължина 3 км. Трасето може да се наблюдава в цялата си дължина от едно място.
Всички дейности, в и около хотел "ИМПУЛС" в местността "УЗАНА", се отнасят само за участниците в състезанието.
Преходът до Община Габрово се извършва с ескорт и не включва атрактивни участъци.
От Старт-финалният участък за първия ден, автомобилите стартират по стартовия списък в 10:30 часа пред Община Габрово. След старта си, всеки състезателен автомобил преминава участък от около 2 км., който може да се наблюдава от атрактивни елементи. Останалите 73 км. не са подходящи за наблюдение и са опасни за нерегламентирано движение в района. Цялото трасе се преминава за около 3.5 часа.
ОБЩ ПРАВИЛНИК
Състезанието е със средна степен на трудност. То е предназначено за добре подготвени автомобили, мотори индуро и АТВ-та с екипажи с опит!
Състезанието “ГАБРОВО ТРОФИ” 18-19 септември 2004 предлага интересна и натоварена програма. Основните елементи в него ще бъдат в преодоляването на трудни участъци и ориентация в различните етапи по трасето, с обща дължина 75 км.
Автомобилите и техните екипажи както и моторите индуро и АТВ-та трябва да отговарят на изискванията за сигурност поставени от организаторите.
Критерий за оценка е времето за преодоляване на всички етапи, сумирано с натрупаните наказателни минути при направени нарушения и пропуснати контролни точки и етапи. Първият ден за моторите индуро и АТВ-тата ще бъде преход.
Двата състезателни дни имат отделно класиране, с независимо награждаване. До втория ден се допускат само автомобили с допълнително оборудване за безопасност, участвали в първия ден от състезанието.
Автомобилите, моторите индуро и АТВ-тата не се разделят в различни класове, като при тегленето на стартовите номера ще имат приоритет автомобилите участващи в националния шампионат.
До участие в състезанието се допускат само автомобили с оборудване за безопасност, описано в раздел “Задължително оборудване”.
До втория състезателен ден ще се допускат само автомобили с допълнително оборудване за безопасност, описано в раздел “Задължително оборудване”.
Те трябва да са технически изправни автомобили с повишена проходимост, от клас 4WD и да са с оборудване според изискванията на организатора.
Препоръчва се автомобилите да са пригодени за тежък планински терен.
В това състезание има водни препятствия по-дълбоки от 70см. Страничните наклони са над 30 градуса, а изкачванията и спусканията надминават 40 градуса.
Боята на автомобилите и външният им вид могат да бъдат увредени.
Всички автомобили, мотори индуро и АТВ-та трябва да имат редовна регистрация и медицинска застраховка към трети лица, а техните водачи – валидни свидетелства за управление.
От застраховка “Зелена карта” се нуждаят всички чуждестранни автомобили.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОБОРУДВАНЕ
Всички предмети в автомобила, трябва да бъдат здраво закрепени за купето.
Задължително оборудване за първи ден - офроуд навигация:
1. Предпазни колани – 4 -точковите колани са препоръчителни;
2. Каски – тип “шлем” /отворен или затворен/;
Няма да се допуснат екипажи с колоездачни, строителни, войнишки и други каски, различни от гореупоменатите.
3. Защитен рол бар, за всички открити автомобили – абсолютно задължителен. За затворените автомобили е препоръчителен;
4. Пожарогасител – минимум 1 литър!
5. Ремък за теглене – с дължина най-малко 10 м., с издръжливост поне 5 тона;
6. Аптечка – според БДС стандарт;
7. Компас в градуси.
Задължително оборудване за втори ден – скоростен траял:
8. Предпазни колани – 4 -точковите колани са задължителни;
9. Каски – тип “шлем” /отворен или затворен/;
Няма да се допуснат екипажи с колоездачни, строителни, войнишки и други каски, различни от гореупоменатите.
10. Защитен рол бар, за всички автомобили – абсолютно задължителен.
11. Пожарогасител – минимум 1 литър!
12. Ремък за теглене – с дължина най-малко 10 м., с издръжливост поне 5 тона;
13. Аптечка – според БДС стандарт;
Подвижното задължително оборудване, трябва да бъде поставено върху предният капак на автомобила по време на техническия преглед. Липсата на елементи от това оборудване може да доведе до дисквалификация на отбора.
ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО ОБОРУДВАНЕ
Снабдяването с резервни части по време на състезанието не е гарантирано.
1. Електрическа лебедка с адекватна мощност за автомобила;
2. Котва тип “пул-пал”;
3. Пътечки срещу затъване;
4. Комплект макари и ленти за полиспасна система;
5. Добър въздуховод за въздушния филтър на автомобила;
6. Мобилен телефон;
7. Лопата;
8. Раменна и колянна защита;
9. Ръкавици, очила;
10. Въженца тип "ванта" от покрива към предния капак;
11. Хладилна чанта.
12. Плажен комплект бански, хавлия и джапанки;
ЗАБРАНЕНО ОБОРУДВАНЕ
В превозното средство е забранено да се носят резервни туби с гориво.
До участие няма да се допускат екипажи, непокрили изискванията за сигурност от техническата комисия на състезанието !!!
УЧАСТНИЦИ
До участие в състезанието ще се допускат само състезателни автомобили с екипаж от един пилот и един навигатор.
Допълнителни пътници в състезателните автомобили няма да бъдат допускани! Изключения се допускат, само ако третият пътник е обезопасен с 4-точков колан и каска, а седалката му е с вратна подпора и главата на седнал в нея човек не се подава над защитния “ролкейдж”.
Всеки екипаж стартира самостоятелно. Класирането е индивидуално.
СТАРТОВИ НОМЕРА
Екипажите спазили срока за записване, ще теглят жребий за своя стартов номер. Екипажите записали се след указания срок или не присъствали на техническата конференция, ще стартират по реда на своето записване след основната група.
Краен срок за записване и резервация за хотел "ИМПУЛС": 14 септември 2004 г.
Който желае може да отседне на палатков лагер, като краиният срок за записване е строго ограничен до: КОЙ КОГАТО ДОЙДЕ
ТАКСИ ЗА УЧАСТИЕ
Таксата за участие за автомобилите е 30 (тридесет) лева за автомобил с екипаж от пилот и навигатор, а за моторите индуро и АТВ-тата е 10 (десет) лева. Таксата за състезатели включва състезателните права и индивидуална пътна книга за всеки ден.
Задължително е наличието на валидна здравна застраховка към трети лица.
Цена на хотела е около 18 лв. за двойна стая, за една вечер.
Организаторите ще организират спонсорска вечеря с музикална програма на 18 септември – събота. През останалото време консумацията е ............. за своя сметка.
Официалната асистенция – поема своите разходи за спане и храна.
Гостите на състезателите са добре дошли, но организаторите нямат абсолютно никакъв ангажимент към тях.
РЕКЛАМА ПО АВТОМОБИЛИТЕ
Върху всеки състезателен автомобил, организаторът има право да постави своя реклама на следните места:
· Двете предни врати /ако няма врати, ще се използват задните калници;
· Горната половина на предните калници;
· Сенника на предното стъкло;.
· Стартовият номер се поставя в горната половина на предната врата. Не се допускат изключения.
Плаки от други състезания следва да бъдат покрити или свалени!
Организаторът има право да задължи състезателите да заличат спонсорски стикери от други състезания, стига те да не са на личния спонсор на екипажа. Лично спонсорство на екипажа се доказва със служебна бележка от спонсориращата фирма!
Упоменатите зони следва да бъдат освободени от други рекламни стикери. По останалата площ на автомобила няма ограничение за количеството и типа реклама, но само, ако тази реклама не нарушава обществената мярка за етика и няма оскърбителен характер.
При нежелание за поставяне на стикерите предоставени от организатора, екипажът може да участва в състезанието след като заплати сумата от 200 лева.
ВНИМАНИЕ !!!
Всеки който желае да участва в това състезание трябва да подаде своята заявка не по-късно от 19 ч, на 16 септември 2004г.
e-mail: denis.RISK@mail.bg заявка в свободен текст
или тел. +359 88 8708408
+359 66 805 868
НАЦИОНАЛЕН ШАМПИОНАТ НА БЪЛГАРИЯ ПО OFF-ROAD ЗА 2004 ГОДИНА
КЛАСИРАНЕ
Класирането на състезателните екипажи за 2004 година се извършва според “Наредбата на БФАС за провеждане и организиране на автомобилни състезания и шампионати през 2004 година”, Ал.IV т.
Публикуваме програмата и правилника на състезанието.
=================================================
ПРОГРАМА на ГАБРОВО ТРОФИ - 18-19 септември 2004
17 септември петък
19 ч. Регистрация в хотел “ИМПУЛС”- в Местността "УЗАНА".
20:30 ч. техническа конференция и теглене на стартови номера с приоритет към участващите в шампионата на страната.
18 септември събота
8.30 - 9.30 ч. технически преглед пред Община Габрово.
10:30 ч. старт на ориентирането от местността "УЗАНА" – около 75 км. Старт на мотори индуро и АТВ-та и всякакви откачалки след приоритетните номера.
18 ч. финал на ориентирането.
20 ч. Официална вечеря за уморените герои в хотел "ИМПУЛС". Геройски отпадналите ще стоят гладни.
19 септември неделя
11 ч. старт на траял – мото полигона на квартал "Ябълка" с дължина 1 км.
14 ч. Награждаване пред Община Габрово.
=================================================
"ГАБРОВО ТРОФИ" 18-19 септември 2004
РЕГЛАМЕНТ ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ
Състезанието "ГАБРОВО ТРОФИ" 18-19 септември 2004 е четвърти кръг от Националния шампионат на България по офроуд за 2004 година.
То е четвъртото, от общо шестте състезания, валидни за Националния шампионат по офроуд на България.
Организатори на четвъртия кръг от Националния шампионат по офроуд са
СБА-Габрово
“Община Габрово”
Спонсори на състезанието са:
Партньори:
“ GLADIATOR OFF- ROAD TECHNIK “
официален представител за Taubenrehuter и лебедките Warn.
“ TOYOTA - ВЕНЦИ ”
Магазини “ Майстор + ”
вносител на инструменти FACOM
OUZO “ TSANTALI ”- най-доброто в BG
СПОРТНА ПРОГРАМА НА СЪСТЕЗАНИЕТО
“ГАБРОВО ТРОФИ” – 18-19 септември 2004
17 септември петък
19 ч. Регистрация в хотел “ИМПУЛС”- в Местността "УЗАНА".
20:30 ч. техническа конференция и теглене на стартови номера с приоритет към участващите в шампионата на страната.
18 септември събота
8.30 - 9.30 ч. технически преглед пред Община Габрово.
10:30 ч. старт на ориентирането - около 75 км. Старт на мотори индуро и АТВ-та и всякакви откачалки след приоритетните номера.
18 ч. финал на ориентирането.
20 ч. Официална вечеря за уморените герои в хотел "ИМПУЛС". Геройски отпадналите ще стоят гладни.
19 септември неделя
11 ч. старт на траял - мото полигона на квартал "Ябълка" с дължина 1 км.
14 ч. Награждаване пред Община Габрово.
Кратко описание на състезателното трасе
Трасето в първия ден е с умерена трудност и с приблизителна дължина около 75 км. Теренът е мек и каменист, а при дъжд – калта е тежка. Качествата на навигатора са от решаващо значение за доброто класиране на екипажа. Екстремният участък, в който не се засича време, изисква стабилни нерви и работа в екип.
Трасето за “триал” през втория ден, може да бъде преодолявано и с лебедка. То е дълго 1 км. Ще има 3 основни препятствия за преминаване с коефициент на трудност, а моторите индуро и АТВ ще преминат мотополигона с дължина 3 км. Трасето може да се наблюдава в цялата си дължина от едно място.
Всички дейности, в и около хотел "ИМПУЛС" в местността "УЗАНА", се отнасят само за участниците в състезанието.
Преходът до Община Габрово се извършва с ескорт и не включва атрактивни участъци.
От Старт-финалният участък за първия ден, автомобилите стартират по стартовия списък в 10:30 часа пред Община Габрово. След старта си, всеки състезателен автомобил преминава участък от около 2 км., който може да се наблюдава от атрактивни елементи. Останалите 73 км. не са подходящи за наблюдение и са опасни за нерегламентирано движение в района. Цялото трасе се преминава за около 3.5 часа.
ОБЩ ПРАВИЛНИК
Състезанието е със средна степен на трудност. То е предназначено за добре подготвени автомобили, мотори индуро и АТВ-та с екипажи с опит!
Състезанието “ГАБРОВО ТРОФИ” 18-19 септември 2004 предлага интересна и натоварена програма. Основните елементи в него ще бъдат в преодоляването на трудни участъци и ориентация в различните етапи по трасето, с обща дължина 75 км.
Автомобилите и техните екипажи както и моторите индуро и АТВ-та трябва да отговарят на изискванията за сигурност поставени от организаторите.
Критерий за оценка е времето за преодоляване на всички етапи, сумирано с натрупаните наказателни минути при направени нарушения и пропуснати контролни точки и етапи. Първият ден за моторите индуро и АТВ-тата ще бъде преход.
Двата състезателни дни имат отделно класиране, с независимо награждаване. До втория ден се допускат само автомобили с допълнително оборудване за безопасност, участвали в първия ден от състезанието.
Автомобилите, моторите индуро и АТВ-тата не се разделят в различни класове, като при тегленето на стартовите номера ще имат приоритет автомобилите участващи в националния шампионат.
До участие в състезанието се допускат само автомобили с оборудване за безопасност, описано в раздел “Задължително оборудване”.
До втория състезателен ден ще се допускат само автомобили с допълнително оборудване за безопасност, описано в раздел “Задължително оборудване”.
Те трябва да са технически изправни автомобили с повишена проходимост, от клас 4WD и да са с оборудване според изискванията на организатора.
Препоръчва се автомобилите да са пригодени за тежък планински терен.
В това състезание има водни препятствия по-дълбоки от 70см. Страничните наклони са над 30 градуса, а изкачванията и спусканията надминават 40 градуса.
Боята на автомобилите и външният им вид могат да бъдат увредени.
Всички автомобили, мотори индуро и АТВ-та трябва да имат редовна регистрация и медицинска застраховка към трети лица, а техните водачи – валидни свидетелства за управление.
От застраховка “Зелена карта” се нуждаят всички чуждестранни автомобили.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОБОРУДВАНЕ
Всички предмети в автомобила, трябва да бъдат здраво закрепени за купето.
Задължително оборудване за първи ден - офроуд навигация:
1. Предпазни колани – 4 -точковите колани са препоръчителни;
2. Каски – тип “шлем” /отворен или затворен/;
Няма да се допуснат екипажи с колоездачни, строителни, войнишки и други каски, различни от гореупоменатите.
3. Защитен рол бар, за всички открити автомобили – абсолютно задължителен. За затворените автомобили е препоръчителен;
4. Пожарогасител – минимум 1 литър!
5. Ремък за теглене – с дължина най-малко 10 м., с издръжливост поне 5 тона;
6. Аптечка – според БДС стандарт;
7. Компас в градуси.
Задължително оборудване за втори ден – скоростен траял:
8. Предпазни колани – 4 -точковите колани са задължителни;
9. Каски – тип “шлем” /отворен или затворен/;
Няма да се допуснат екипажи с колоездачни, строителни, войнишки и други каски, различни от гореупоменатите.
10. Защитен рол бар, за всички автомобили – абсолютно задължителен.
11. Пожарогасител – минимум 1 литър!
12. Ремък за теглене – с дължина най-малко 10 м., с издръжливост поне 5 тона;
13. Аптечка – според БДС стандарт;
Подвижното задължително оборудване, трябва да бъде поставено върху предният капак на автомобила по време на техническия преглед. Липсата на елементи от това оборудване може да доведе до дисквалификация на отбора.
ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО ОБОРУДВАНЕ
Снабдяването с резервни части по време на състезанието не е гарантирано.
1. Електрическа лебедка с адекватна мощност за автомобила;
2. Котва тип “пул-пал”;
3. Пътечки срещу затъване;
4. Комплект макари и ленти за полиспасна система;
5. Добър въздуховод за въздушния филтър на автомобила;
6. Мобилен телефон;
7. Лопата;
8. Раменна и колянна защита;
9. Ръкавици, очила;
10. Въженца тип "ванта" от покрива към предния капак;
11. Хладилна чанта.
12. Плажен комплект бански, хавлия и джапанки;
ЗАБРАНЕНО ОБОРУДВАНЕ
В превозното средство е забранено да се носят резервни туби с гориво.
До участие няма да се допускат екипажи, непокрили изискванията за сигурност от техническата комисия на състезанието !!!
УЧАСТНИЦИ
До участие в състезанието ще се допускат само състезателни автомобили с екипаж от един пилот и един навигатор.
Допълнителни пътници в състезателните автомобили няма да бъдат допускани! Изключения се допускат, само ако третият пътник е обезопасен с 4-точков колан и каска, а седалката му е с вратна подпора и главата на седнал в нея човек не се подава над защитния “ролкейдж”.
Всеки екипаж стартира самостоятелно. Класирането е индивидуално.
СТАРТОВИ НОМЕРА
Екипажите спазили срока за записване, ще теглят жребий за своя стартов номер. Екипажите записали се след указания срок или не присъствали на техническата конференция, ще стартират по реда на своето записване след основната група.
Краен срок за записване и резервация за хотел "ИМПУЛС": 14 септември 2004 г.
Който желае може да отседне на палатков лагер, като краиният срок за записване е строго ограничен до: КОЙ КОГАТО ДОЙДЕ
ТАКСИ ЗА УЧАСТИЕ
Таксата за участие за автомобилите е 30 (тридесет) лева за автомобил с екипаж от пилот и навигатор, а за моторите индуро и АТВ-тата е 10 (десет) лева. Таксата за състезатели включва състезателните права и индивидуална пътна книга за всеки ден.
Задължително е наличието на валидна здравна застраховка към трети лица.
Цена на хотела е около 18 лв. за двойна стая, за една вечер.
Организаторите ще организират спонсорска вечеря с музикална програма на 18 септември – събота. През останалото време консумацията е ............. за своя сметка.
Официалната асистенция – поема своите разходи за спане и храна.
Гостите на състезателите са добре дошли, но организаторите нямат абсолютно никакъв ангажимент към тях.
РЕКЛАМА ПО АВТОМОБИЛИТЕ
Върху всеки състезателен автомобил, организаторът има право да постави своя реклама на следните места:
· Двете предни врати /ако няма врати, ще се използват задните калници;
· Горната половина на предните калници;
· Сенника на предното стъкло;.
· Стартовият номер се поставя в горната половина на предната врата. Не се допускат изключения.
Плаки от други състезания следва да бъдат покрити или свалени!
Организаторът има право да задължи състезателите да заличат спонсорски стикери от други състезания, стига те да не са на личния спонсор на екипажа. Лично спонсорство на екипажа се доказва със служебна бележка от спонсориращата фирма!
Упоменатите зони следва да бъдат освободени от други рекламни стикери. По останалата площ на автомобила няма ограничение за количеството и типа реклама, но само, ако тази реклама не нарушава обществената мярка за етика и няма оскърбителен характер.
При нежелание за поставяне на стикерите предоставени от организатора, екипажът може да участва в състезанието след като заплати сумата от 200 лева.
ВНИМАНИЕ !!!
Всеки който желае да участва в това състезание трябва да подаде своята заявка не по-късно от 19 ч, на 16 септември 2004г.
e-mail: denis.RISK@mail.bg заявка в свободен текст
или тел. +359 88 8708408
+359 66 805 868
НАЦИОНАЛЕН ШАМПИОНАТ НА БЪЛГАРИЯ ПО OFF-ROAD ЗА 2004 ГОДИНА
КЛАСИРАНЕ
Класирането на състезателните екипажи за 2004 година се извършва според “Наредбата на БФАС за провеждане и организиране на автомобилни състезания и шампионати през 2004 година”, Ал.IV т.
Коментар