ААА, тъкмо щях да питам кой кара тоз Вранглер! Е, Сава имаш колега
Интересно е да каже, сравнение между Г-то и Вранглера ( естествено като подготви Вранглера, на нивото на което беше Г-то)
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ГАБРОВО ТРОФИ 02,03 СЕПТЕМВРИ 2006
Свий
X
-
най - интересното за този вранглер е че е 2.5 и щом е дал такива постижения значи вероятно е добър поне колкото Г класа
но това ще разберем по късно, ако семко реши че е по - добрия вариант значи е по - добрия. иначе според мен е крайно време някой да измисли нещо ново защото има твърде много Г класи които имат почти еднакви възможности, ако някой иска да е по - добър от другите за напред ще му трябва по - добра кола
съжалявам че неможах да участвам на това състезание, но трудно се прави кола. за бистрица ще сме готови и колата ще е още по - добра, а и я олекотих с около 60 кг
drive alive
Коментар
-
-
Ето фото и от мен: https://htftp.offroad-bulgaria.com/s...006/INDEX.html
Всичи обсъждате Семко, но и Иво бърбанов беше клъцнал неговата тойота
Но Семко Семков наистина направи добро каране с този вранглер, който беше почти неподготвен! Иначе траляла явно не беше съсем лек-взе бая жертви
Появи се и сериозна конкуренциа на Братчеда в "изтърваването" на гума
о 88 з 417 оо 4 - Стоян
Коментар
-
здравеите колеги
Ето още малко снимки от Габрово- щата Ябьлка
Дано ви харесат
https://htftp.offroad-bulgaria.com/k...humbnails.htmlSUZUKI VITARA къса база 1.6 16V
+359 0878 888 874
ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА ; A1, (Rh+)
Коментар
-
Аз пък да попитам каква беше техниката на слизане на тази същата машина по стръмнотоПървоначално публикуван от Пламен ИсаевТова пък е ''чудото'' на Слави от Габрово.А бе май габровци са царе на самоделките.Първоначално публикуван от Асен ВасилевИзвинявам се за невежеството, но каква е тази машина, която слиза по наклона (20 минута на филмчето) Благодарим иначе за хубавите кадри! Чакаме още, а евентуално и класиране !
о 88 з 417 оо 4 - Стоян
Коментар
-
А представяш ли си какво щеше да се случи ако беше съборил колибкатаПървоначално публикуван от Пламен ИсаевСъс задната лебедка се върза за постройката.Първоначално публикуван от stojan_defender-aАз пък да попитам каква беше техниката на слизане на тази същата машина по стръмното

[img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]
Коментар
-
Здравейте !
Ето малко снимки и от мен. За съжаление не успях да снимам по време на цялото състезание, тъй като имах по-важна работа, но дано кадрите ви харесат.

От тук започна всичко. Вера и Йоско се бяха погрижили за добрата организация и го постигнаха. Друго си е състезанието да започне от мегданя !

Етюд: OFF ROAD

Понеже не обичам да се блъскам из навалицата, пропуснах екстримите и се качих по билата.

В този район се разигра главния екшън. Разбрах, че имало и преобръщане.


След т.н. "Голяма скала" джиповете се спускаха отново към реката за да поемат към Узана.

Няколко кадъра на излизане от гората.



Тук си намерих едно деренце, където се бе насъбрала опашка и всеки си чакаше реда.

Препятствието не изглеждаше голямо, но след като бяха минали 50% от машините, го бяха издълбали.
Тук съм направил две основни серии. Първо - преминаването на Симо.






Тук дори и "хъбридът" хвърли лебедка!

Докторът пък беше навигатор. Като един истински спец в тази област насочваше той джипа:

" Давай ле-е-еко към белега! "

"Чакай, чакай. Не уцели белега с пет милиметра и виж какво стана ?!"

Какво следва сега? Садо-мазо истории разбира се!

Абе, за всеки случай да вземем да построим път ...

Хоп, и 29 номер в кереча.

Докторът: " Видя ли как за по-малко от час прекарахме нашия джип ?! Послушай ме сега и може и да не се обърнеш!"

Тука вече заебах "веселата" канавка и тръгнах към Узана. Ски пистата под "Географски център". Само някакъв моторист намерих. Ха, той бил от нашите!
Иначе пейзажът си го бива!

Ябълка. Ден втори. Имаше много хора и това бе чудесно. Аплодисменти, смехове, овации. Щастливи и възбудени лица.

През този ден Долфи направо изплагиатства Доктора, като даваше акъл на "хобитата" от къде да минат.

Самурайчетата направо ги балансираха като мотор с кош.


На Десо не му провървя през първия ден, но на затворения кръг показа на какво е способен. Времето му щеше да е още по-добро, ако не бе подценил първото качване.



И щатския шериф беше там ...


Долфи показа, че е най-подготвен за това състезание и заслужено спечели и двата дни. Браво!
Вижте какво стана след като изкара един кръг в ендурото !!!
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар